Urząd Miejski w Wadowicach uruchomił Biuro Interwencji Mieszkańca, które – jak zapowiada burmistrz Bartosz Kaliński – ma „od ręki” rozwiązywać zgłaszane drobne problemy. Pomysł jest dobry, ale najważniejsza jest efektywność działania biura. A ta dopiero wyjdzie w praniu.
Wedle zapowiedzi biuro powinno reagować na wszelkie zgłoszenia bardzo szybko. W miarę możliwości od razu załatwiać proste sprawy i w przeciągu 48 godzin (nie licząc dni wolnych od pracy) odpowiedzieć zgłaszającej osobie, czy i jak dany problem został lub zostanie rozwiązany. - Każde zgłoszenie będzie rejestrowane i żadne nie zostanie bez odpowiedzi – zapewnia burmistrz Bartosz Kaliński.
Aby skontaktować się z Biurem Interwencji Mieszkańca, można użyć formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie Urzędu Miejskiego w Wadowicach (tutaj). Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00 można też zadzwonić pod numer 33 873 18 16.
Foto: UM w Wadowicach
oshin22, 19.09.2021 06:19
Czyli zaczną działać tak jak mieli działać .... hmm ....