reklama
reklama

Jak działają urzędy w czasie pandemii koronawirusa?

Polityka, Wiadomości, KORONAWIRUS - wiadomości, 12.03.2020 12:40, PG
Zobaczcie jak to wygląda.
Jak działają urzędy w czasie pandemii koronawirusa?
STAROSTWO WADOWICKIE

Starostwo w Wadowicach działa normalnie.

Adres siedziby Starostwa:
ul. Batorego 2
34-100 Wadowice
województwo małopolskie

Dziennik Podawczy - tel. (33) 873 42 00

Sekretariat starostów:
fax (33) 823 24 33
tel. (33) 873 42 50

e-mail: [email protected]

adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /i1xx94vg7u/skrytka


URZĄD MIEJSKI w ANDRYCHOWIE

W urzędzie wykonywany jest pomiar temperatury ciała pracownikom. Urzędnicy mają też zakaz wychodzenia z pracy w celach prywatnych. Do magistratu można wejść tylko drzwiami tylnymi od parkingu (Rynek 16). Tam też odbywa się obsługa petentów.

Telefony, centrala:

33 875-23-60, 33 875-35-25, 33 875-31-82

33 875-23-32, fax: 33 875-29-16



URZĄD GMINY KĘTY

Urząd Gminy Kęty oraz jednostki Gminne czynne są zgodnie z podanymi godzinami otwarcia. Nie jest planowane skrócenie czasu pracy, jak również ich zamknięcie - funkcjonują normalnie i obsługują mieszkańców bez zmian. Urząd przypomina, że istnieje możliwość załatwiania większości spraw urzędowych drogą elektroniczną lub telefoniczną i nie jest konieczna osobista wizyta w urzędzie. Szczegółowe informacje o sprawach, które można załatwić elektronicznie (ePUAP), znajdują się na stronie internetowej TUTAJ

Dane kontaktowe urzędu oraz pozostałych jednostek gminnych:

Urząd Gminy Kęty, Rynek 7,

e-mail: [email protected]

telefon: 33 844 76 00

faks: 33 844 76 60

esp: /k67nuct19p/skrytka

Godziny Pracy Urzędu: poniedziałek, środa, czwartek: 7:30-15:30, wtorek: 7:30-17:00, piątek: 7:30 – 14:00

Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli Samorządowych w Kętach, ul. Kilińskiego 1,

tel. 33 845-38-37,

fax. 33 845-38-37

email: [email protected]

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Żwirki i Wigury 8,

tel: 33 845-28-70

fax: 33 844-86-64

strona internetowa: www.gops.kety.pl

e-mail: [email protected]

Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sobieskiego 45,

tel: 33 845-20-36, 845-27-40

fax: 33 845-27-12

strona internetowa: www.gzoz-kety.pl

e-mail: [email protected]


STAROSTWO OŚWIĘCIMSKIE

Od czwartku (12.03.) starostwo oświęcimskie prosi o ograniczenie osobistego załatwiania spraw w budynku starostwa tylko do spraw koniecznych. W pozostałych przypadkach proponuje się, aby w miarę możliwości wykorzystywać alternatywne sposoby komunikacji z wydziałami starostwa:


  • przez ePUAP,
  • wysyłając pisma/wnioski na e-mail: [email protected] lub wskazane poniżej e-maile poszczególnych wydziałów,
  • telefonicznie: 33/844-96-00,
  • pocztą tradycyjną: ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim,
  • pozostawianie korespondencji na dzienniku podawczym (parter budynku).

Wydział Komunikacji i Transportu

Mieszkańcy będą obsługiwani TYLKO po wcześniejszej rezerwacji wizyty za pośrednictwem strony internetowej www.powiat.oswiecim.pl – zakładka „System internetowej rejestracji biletów Wydziału Komunikacji” lub telefonicznie
pod nr tel.:

  • 33/844-96-32 PRAWA JAZDY
  • 33/844-96-24 REJESTRACJA POJAZDÓW.

Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami

Wnioski oraz wszelkiego rodzaju dokumenty można składać na DZIENNIKU PODAWCZYM starostwa. Mieszkańcy będą obsługiwani po wcześniejszej rezerwacji wizyty za pośrednictwem nr tel.:

Wydział Ochrony Środowiska

Wnioski oraz wszelkiego rodzaju dokumenty można składać na DZIENNIKU PODAWCZYM starostwa lub e-mailem
na adres: [email protected] Mieszkańcy będą obsługiwani po wcześniejszej rezerwacji wizyty
za pośrednictwem nr tel.: 33/844-97-12.

Wydział Architektury i Budownictwa

Wnioski oraz wszelkiego rodzaju dokumenty można składać w SEKRETARIACIE WYDZIAŁU, tj. I piętro p. nr 125. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 33/844-97-25 lub e-mailem [email protected]

Wydział Inwestycji, Rozwoju i Dróg

Wnioski oraz wszelkiego rodzaju dokumenty można składać na DZIENNIKU PODAWCZYM starostwa. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 33/844-97-21, 33/844-96-90 lub e-mailem [email protected]

Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów

Wnioski oraz wszelkiego rodzaju dokumenty można składać na DZIENNIKU PODAWCZYM urzędu lub drogą e-mail
na adres [email protected] Mieszkańcy będą obsługiwani po wcześniejszej rezerwacji wizyty
za pośrednictwem nr tel. 33/844-97-33.

reklama
News will be here

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

ѕzαℓσиу ∂ιαвєłєк.! , 13.03.2020 07:12

Skąd ten STRAŻNIK ma maseczkę jak nigdzie ich nie można dostać ?