Jak już pisaliśmy, PGNiG Obrót Detaliczny rozpoczęło w październiku kolejny, kluczowy etap migracji danych do nowego systemu bilingowego, co miało spowodować utrudnienia dla klientów z Małopolski. Teraz spółka informuje o jego zakończeniu i zapewnia, że wznowiła już wysyłkę faktur do tych osób, które nie otrzymały ich w terminie.
Nowy, centralny system bilingowy docelowo ma poprawić jakość obsługi klientów i skrócić jej czas. Powinien też zagwarantować większe bezpieczeństwo ich danych, a docelowo pozwolić na wprowadzenie jednej faktury za różne usługi PGNiG. Ale wdrażanie systemu wiąże się z różnymi komplikacjami. Wiele osób doświadczyło utrudnień w uzyskaniu bieżących informacji o rozliczeniach i wpłatach. Przenoszenie danych spowodowało spóźnioną aktualizację danych dotyczących rozliczeń i faktur w eBOK, wydłużenie czasu realizacji zgłoszeń oraz spóźnioną wysyłkę faktur. Ale PGNiG Obrót Detaliczny zapewnia, że dla mieszkańców województwa małopolskiego wszystko wkrótce wróci do normy.
- Już niebawem dokumenty rozliczeniowe trafią do odbiorców. Przesunięcie terminu dostarczenia faktur nie wpłynie w żaden sposób na wysokość rachunków – zapewnia biuro prasowe spółki. - Wznowienie wysyłki oznacza, że faktury będą sukcesywnie trafiać do klientów PGNiG Obrót Detaliczny objętych migracją, zarówno w formie elektronicznej (EKOFaktura), jak i papierowej – w zależności od wybranego przez nich sposobu dostarczania dokumentów rozliczeniowych. PGNiG Obrót Detaliczny dokłada wszelkich starań, aby wysyłka zakończyła się jak najszybciej i dziękuje za wyrozumiałość oraz cierpliwość wszystkim, których dotknęły niedogodności z tym związane.
Przeniesienie danych klientów do nowego systemu wiąże się też z istotną zmianą – każdy odbiorca otrzyma indywidualny numer rachunku bankowego do dokonywania wpłat. Informacja na ten temat dotrze do niego wraz z fakturą.
Foto: Pixabay
Brak komentarzy