reklama
reklama

Jest kandydat na burmistrza Andrychowa

Polityka, Wiadomości, 25.06.2010 14:15, (red)
Koniec spekulacji. Znana jest już pierwsza osoba, która oficjalnie potwierdziła, że jesienią w wyborach samorządowych będzie ubiegać się o stanowisko burmistrza Andrychowa.
Jest kandydat na burmistrza Andrychowa

Ostatnio sporo mówiło się w Andrychowie, że o stanowisko burmistrza będzie ubiegał się ktoś nie związany z lokalną polityką. Już wiadomo kto to taki. To mieszkający w Sułkowicach k. Andrychowa Tomasz Żak - dowiedział się portal mamNewsa.pl. Nigdy nie był samorządowcem, co nawet wydaje się być jego atutem, a zna się na zarządzaniu. Prowadził firmę, pracował w administracji, a od 12 lat kieruje oświęcimskim inspektoratem PZU, który obejmuje teren 3 powiatów.

 

Tomasz Żak jest przedstawiany jako "samodzielny, zdecydowany, otwarty na potrzeby społeczności lokalnych. Urodzony lider zespołu, umiejętnie zarządzający dużymi zespołami. Charyzmatyczny coach, efektywnie motywujący zespoły do osiągania wysokich wyników. Odpowiedzialny, zaangażowany, nastawiony na realizację zadań".

 

To on jest pomysłodawcą i założycielem będącego obecnie w rejestracji stowarzyszenia „Nasza Gmina Andrychów”, które skupia ludzi reprezentujących różne środowiska: m.in. lokalnych przedsiębiorców, przedstawicieli oświaty i kultury.

 

Jak się okazuje – w mieście nie brakuje osób, którym znudziła się, bądź nie podoba się polityka urzędującego od 2 kadencji burmistrza Jana Pietrasa (PiS).  Wiele z nich twierdzi, że Andrychów to miasto niewykorzystanych szans i inwestycji realizowanych nie w tej kolejności co trzeba (i często nie tam gdzie trzeba), a podstawową porażką urzędującego burmistrza jest ciągły brak obwodnicy miasta i wysokie bezrobocie.

 

Jak się dowiadujemy - stowarzyszenie „Nasza Gmina Andrychów”, choć ciągle w rejestracji, ma już swoją stronę internetową.


[email protected]

reklama
News will be here

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

igor5, 06.07.2014 00:31

też dałem się wydymać...to już prawie cztery lata

m123, 17.08.2010 07:23

najgorsze jest to że ludzie \"kupują\" te propagandę, bo ciągle nikt nie stworzył papierowej konkurencji która uświadomiłaby niektórym osobom jak to jest

bober88, 16.08.2010 13:06

wywiad z Żakiem (co już potwierdzone) przeprowadzi za to Andrychow.org :) tam też możecie zadawać mu pytania.

tomekx, 16.08.2010 09:37

zauwazyłem że w tubie propagandowej burmistrza już pojawiają się ataki na kandydata Żaka. Prostaki jedne . Zamiast przeprowadzić z nim wywiad to go atakują. To się nazywa rzetelnośc

kamil, 23.07.2010 17:49

mam nadzieję że ktokolwiek, może Żak, zmiecie Pietrasa w pył ;)

rak05, 11.07.2010 09:03

przeniesione z portalu janmokry.pl - pasuje jak ulał do naszych włodarzy; OTO 10 PRZYKAZAC DLA LENIWYCH- mamy takich na oku przez 8 lat !!! 1. Dniówką nie martw się , roboczą - tylko my[l, jak tu odpocząć! 2. ... i tak żyj odpoczywając - robota nie zając! 3. Gdy do pracy chęć nadejdzie - poczekaj aż przejdzie! 4.Unikaj pracoholików - by nie nabrać złych nawyków! 5. .... i oszczędzaj się gamoniu - bo dostaniesz z pracy wrzodów! 6.W dzień oddawaj się niemocy - byś spokojnie mógł spać w nocy! 7.Nie rób teraz, zrobisz potem - lub daj innym tę robotę! 8.Zepsułeś? Nie czuj się winny - zreperuje to ktoś inny. 9.Trują ci robotą głowę? - załatw sobie chorobowe... 10.Pracowitych tak! Podziwiaj! - lecz lenistwo USZCZĘŚLIWIA!! 10.07.2010 - Józek Gąsienica -Nierób

annamaria, 08.07.2010 14:33

ten kandydat na pewno jest konkretny i na szczęście nie wyglada na pokrzywdzonego. Jak dotad dość aktywny - wystarczy poczytać rożne komentarze. A tak w ogóle to podobno jest już 3 kandydatów do walki o fotel burmistrza.

boldo, 07.07.2010 16:53

a ten konkretny ? czy pokrzywdzony;(?

krl13, 07.07.2010 16:42

dokładnie, szkoda potem tylko cennych głosów, które rozkładają się na kandydatów z góry skazanych na porażkę. najwyżej trzy konkretne osoby i wtedy będzie walka! ale to tylko teoria, na pewno nie zabraknie kilku Lepperów, Morawieckich czy Jurków

rak05, 07.07.2010 16:17

nie potrzeba tuzina kandydatów na burmistrza, lecz kilku konkretnych z klarownym programem. Takich co obiecywali i słowa nie dotrzymali to znamy. Dobrze że pojawili się chetni i odważni do przejęcia tej funkcji. Sami widzicie że nie mają łatwo. Na razie jak wieść niesie jest już 3 kandydatów. Może wystarczy tylu kaskaderów.

and1, 05.07.2010 21:33

0;

Tomek44, 05.07.2010 20:23

www.janpietras.com.pl

boldo, 05.07.2010 19:36

gdzie są inni kandydaci?

TEPI, 05.07.2010 14:13

Zagłosuję nawet na kogoś kto ma czułki i jest zielony byle nie na "pana" Pietrasa, przy jednoczesnym szacunku do pozostałych kandydatów, a powodów trochę jest: 1- czy piknik romski to jest to ? :) 2 - całoroczny odkryty basen latem, jakim latem ? :) 3 - pałac to czy Urząd Miasta... ? :) 4 - trzy fontanny, a może cztery ? :) 5 - dziwny zakaz ruchu, czyli zjazd z ul.Garncarskiej koło Piekiełki - Jeden zyskał, cała reszta straciła, chyba że w grę wchodzą jakieś datki na "szczytny cel" ? :) 6 - należą się również podziękowania za sygnalizację świetlną, która jest idealnym rozwiązaniem dla tych, którym się nie spieszy ale takich dzisiaj nie ma, nie wspomnę też o zyskach dla miasta w postaci dobroczynnych oparów z dodatkiem ołowiu.

lena5021, 05.07.2010 11:47

Zaplecze polityczne nie jest tu najistotniejsze. Potrzebny jest człowiek mający doświadczenie w zarządzaniu, z zapałem i chęcią działania. Taki, który będzie potrafił zdobyć pieniądze na wiele inwestycji. Żak w ramach Stowarzyszenia\"Nasza gmina Andrychów, któremu przewodzi, spowodował, że mamy hot spota a w minioną niedziele chciał wręczyć strażakom aparaty tlenowe, na które również zdobył pieniądze. jednak w ostatniej chwili powiedziano mu żeby nie robił tego bo burmistrz w Roczynach wręcza \"tylko\" czapki . Można o tym poczytać http://tomaszzak.pl/2010/07/140-lecie-istnienia-orkiestry-detej/

bycol, 05.07.2010 08:15

do: annamaria - dlatego, co już powtarzałem, jedynym kandydatem, który może mu zaszkodzić jest posiadający też spore zaplecze polityczne Nowak - czy się to komuś podoba czy nie. Chyba, że lepszy będzie na kolejne lata Jan Mokry

annamaria, 05.07.2010 07:42

jeżeli gmina Andrychów bedzie preferowała przedstawicieli PIS (a takim jest Burmistrz), co wykazały wyniki wczorajszych wyborów prezydenckich w naszej gminie to można się spodziewać, że Pan Burmistrz zostanie na 3 kadencję. Jest nad czym sie zastanowić !!!

krl13, 03.07.2010 12:44

nadal jest w \"najczęściej komentowanych\", więc nie ma tego złego :)

asquit, 03.07.2010 07:45

spada bo pojawiają się nowe newsy jak sama nazwa str wskazuje ;) Niech kandydat wykupi sobie reklame to cały czas będzie obecny na wierzchu

rak05, 02.07.2010 16:56

artykuł o nowym kandydacie spada coraz nizej i marwi mnie to ze zniknie za chwile z czołowki a spraw jest caly czas aktualna. Wlasciciele portalu zróbcie coś aby nie zniknąl z pierwszej strony, bo opinie na ten temat są cenne

annamaria, 01.07.2010 19:29

lena5021 zgadzam sie z Tobą. Ciekawe jak bedzie wygladała kampania wyborcza do naszego samorzadu w lokalnych mediach? czy będą obiektywne i udziela miejsca wszystkim kandydatom?

bober88, 30.06.2010 08:28

zobaczycie, że te wybory będą wyjątkowe - podejrzewam, że wielkiego wpływ na wynik to nie będzie miało, ale będzie ciekawie :)

lena5021, 30.06.2010 08:12

Zgadzam się z tym, że wielu ludzi uważa za prawdę wszystko to co przeczyta w Nowinach dlatego m.in. powstają takie portale takie jak ten czy andrychów.org żeby ludzie mogli wyrazić własna opinie i pokazać prawdę... Ja na przykład często drukuje to co jest tutaj napisane i pokazuje rodzicom i dziadkom żeby mogli poznac inny punkt widzenia a nie tylko żyli propagandą lokalnej gazety

sama, 29.06.2010 17:31

No, no czarny kon tegorocznych wyborow! Moze wreszcie jakas zmiana i ludzie wyjda z ukrycia. Do tej pory musieli siedziec cicho, bo tylko PAN przemawial ....... Panie Tomku, duzo sily, pomozemy.

krl13, 29.06.2010 14:49

martwi mnie tylko, że ten optymizm udziela się tylko czytelnikom tego portalu. chciałbym się mylić i być pewnym, że znajdzie się porządny kontrkandydat dla Jana Pietrasa, który pozamiata w urzędzie i jakoś to wszystko ogarnie...macki obecnej władzy sięgają naprawdę głęboko. czas pokaże czy to będzie akurat ten gość. jedno jest pewne - potrzebne są konkretny, ktoś tu wspomniał o świeżości i to chyba najważniejsze. nie koniecznie od razu rewolucja, ale stopniowe zmiany na lepsze.

rak05, 29.06.2010 10:15

no to mamy szanse na zmiane zaściankowych rzadów. Czekałem cierpliwie 2 kadencje na to że Andrychów ożyje. Wyjechałem w inny rejon i kiedy wracam do mojego miasta to poza pozorna kosmetyką nic sie nie zmienia. Miasto umiera bo umiera przemysł który był motorem rozwoju gminy. Zróbcie coś w tym XXI wieku, bo szkoda gadać.

tomekx, 28.06.2010 22:14

panie i panowie robi się ciekawie. Mówią niektórzy że w tym tygodniu zaprezentuje się oficjalnie kolejny kandydat. I dobrze. Mam nadzieję że jesienią nie wybierzemy po raz kolejny burmistrza \'od kostki brukowej\'

woj1, 28.06.2010 18:12

Ja chciałbym poznać jeszcze zamiary programowe nowego kandydata. Co zamierza zrobić i kiedy. Mam nadzieje że na łamach tego portalu się wypowie. Ale alternatywa dla Pietrasa i Nowaka cieszy!. Miastu potrzeba teraz nowoczesnego , perspektywicznego zarządzania. Czyli dobrego menadżera. A takim podobno jest Żak . No ale poczekam jeszcze na program zanim oddam głos.

Tomek44, 28.06.2010 11:20

Koniec prywaty Pietrasa. Nareszcie. Trzymam kciuki za Pana Żaka. Powodzenia. Mój głos Pan już ma.

westwi78, 27.06.2010 20:14

Na poziomie lokalnym, to czy ktoś jest z PiS, PO czy jeszcze czegoś innego, nie ma znaczenia. Tutaj głosu się na człowieka. I tak jak Pietras wyrósł na kontrze do Woźniaka, tak myślę że teraz ma szanse na to Żak, czy ktoś inny. Nowak akurat w moim mniemaniu nie byłby dobrym wyborem.

igor5, 27.06.2010 16:14

podobno dziennikarzyny z trybuny ludu oraz radia korea płn.już mają obmyśloną strategię ...są gotowe konspekty i ogólny zarys działań propagandowych,cyganie dostaną podwyżkę zasiłków,aby nie zapomnieli iść do wyborów,palec na pulsie trzyma naczelny jan mokry...największym problemem sztabu jest jednak brak nowaka w powiecie...

bycol, 27.06.2010 15:28

igor5 - wiesz- tak naprawdę, to jedno i to samo

igor5, 27.06.2010 11:40

bycol-jaśnie pan uosabia kiłę czy syfilisa?...bo już się pogubiłem...

annamaria, 27.06.2010 10:05

Nie zamierzam prowadzić polemiki, ale jeżeli pojedynczy obywatel naszej gminy nie zrobi nic, żeby zmienić cokolwiek (choćby w głosowaniu ) to czego dobrego można się spodziewać po zasiedziałych urzędnikach? Może wparcie i układy to atut każdego działacza, ale jeżeli nie damy szansy nowym kandydatom to naprawdę nic się nie zmieni w tej szarej rzeczywistości. Nasz Burmistrz ma za sobą określoną opcję polityczną, a jednak nie może dogadać się ze swoimi zwierzchnikami (przynajmniej takie opinie słyszałam) . Wybory najbliższe naszych władz to mimo wszystko szansa na zrobienie czegoś w dobrym kierunku. Nie możemy z góry uznawać że jak to określiłeś: \"nasze wybory sprowadzają się się do wyboru jak pomiędzy kiłą i syfilisem...\" Absolutnie nie zgadzam się z Tobą. Ja osobiście mam dość ospałości naszych władz i tego że marnujemy szanse na tylu polach i to że środki unijne w innych miastach wykorzystywane są w tak dużym % a my nie umiemy ich wykorzystać. Dużo jest jeszcze argumentów za tym aby mieć odmienne zdanie od Twojego......... no cóż!!

bycol, 27.06.2010 09:29

annamaria - podziwiam Twój entuzjazm, ale nadzieje na drugiego Dutkiewicza w wykonaniu Żaka w Andrychowie, to po prostu mrzonki. Niestety, w naszej rzeczywistości bez politycznego zaplecza nawet najlepsza jednostka nie zdziała nic. Kim byłby Dutkiewicz bez PO? Zobacz na nasze podwórko. Czy Pietras i Kramarczykowa bez PiS mogli by marzyć o funkcji które sprawują, a na które zupełnie się nie nadają? Czy Filipiak bez zręcznej lawiracji pomiędzy PO i PiS (nie mówiąc już o kontrolowaniu reszty planktonu) tyle lat usiedziała by na jednym stołku? Jeżeli sądzisz, że ktoś spoza układu jest w stanie coś namieszać, to po prostu się mylisz. W rzeczywistości nasze wybory sprowadzają się się do wyboru jak pomiędzy kiłą i syfilisem...

annamaria, 27.06.2010 09:05

Do : igor5. Jestem za dorosła na układy więc informuje że ani nie jestem rodziną, ani nie pracuje u tego kandydata. Po prostu cieszy mnie fakt że coś normalnego zaczyna kiełkować w moim mieście. Po tylu latach ........ czas na zmiany. A Ty tak nie uważasz? Podoba Ci się Twoja rzeczywistość?

igor5, 27.06.2010 08:40

annamaria-Ty u tego Żaka pracujesz czy jesteś rodziną?...

annamaria, 27.06.2010 08:27

Jeszcze jedna sprawa która mnie nurtuje. Kiedy zacznie się oficjalna kampania wyborcza?

annamaria, 27.06.2010 07:23

Nowak na burmistrza z PO. niemal pewne ja wieść niesie. To znany andrychowianin, ale obecnie potrzeba nam do działania ludzi którzy wniosą świeży powiew i pakiet nowych pomysłów na ożywienie naszej gminy. Mam przeświadczenie że Pan Tomasz Żak może nam to umożliwić, ale musi być bardziej rozpoznawalny w naszym środowisku. Super że na początek pojawia się tu i tam i nie zamierza prowadzić swojej kampanii za pomocą jedynie plakatów oraz \"zza biurka swojego urzędu\" tak jak to miało miejsce w poprzednich wyborach naszego Pana Burmistrza. Oczekujemy że nowy Burmistrz to będzie prawdziwy gospodarz, na miarę Prezydenta Wrocławia. Porównanie nie przypadkowe. Chodzi o charyzmę osoby i łatwy kontakt ze swoimi wyborcami. Życzę sukcesu w tych wyborach Panu Tomaszowi i mam przeczucie że zdobędzie tylu wyborców aby wygrał , a jego program mógł być wcielony w życie.

yeti1, 26.06.2010 23:45

oj, zauwazyłem dziś że na stadionie pan kandydat na burmistrza już się pojawia i to gdzie - w stadionowej loży vipów. Ciekawie, ciekawie, może coś z tego będzie, chociaż 2 tura skoro już tak się udziela. Powodzenia życzę

bycol, 26.06.2010 21:12

tak, to jest problem, natomiast koszmarem jest myśl, że Nowak może go wykopać ze stylowego fotela w gabinecie z kominkiem

igor5, 26.06.2010 15:36

największy problem jana mokrego to to że nowaka już nie ma w starostwie i nie ma już na kogo zwalić winy...a i trybuna ludu już nie ma kogo obszczekiwać...ciekaw jestem czy gdybym chciał dać głos w radiu korea płn. dopuściliby mnie\"radiowcy\"...bardzo przepraszam w tym miejscu profesjonalnych radiowców za nadużycie...

westwi78, 26.06.2010 12:28

Lukas, masz racje, z tym że paradoksalnie akurat JP, jeśli chodzi o drogi zwłaszcza gminne i powiatowe to załatwił sporo. Porażką jest oczywiście brak obwodnicy. I naprawdę ja chce, żeby JP już nie był burmistrzem, głównie przez to jak się zachowuje on i jego poplecznicy. I gdybym mógł, oddał bym głos na np. p. Żaka. Ale naprawdę skończcie już z demagogią, typu ile kasy na fontanny a drogi nie ma. Bo to jest prawda, tylko że ani złotówka z tych \"fontann\" nie mogła pójść na drogi. Mogli je dostać na \"fontanny\", albo wcale, co by było głupie.

lukas, 26.06.2010 11:36

A ja odpowiem tak: A od czego jest burmistrz? od tego żeby rozmawiać: ze starostą, wojewodą, premierem i wszystkimi świętymi w sprawie inwestycji dla miasta. To świadczy właśnie o tym jakim burmistrzem jest Jan Pietras. Nawet ze starostą z PISu (on też z Pisu) nie potrafi załatwić remontu 50 metrów drogi. Ciekawe dlaczego? Nowaka już nie ma w starostwie> Nie ma na kogo poprzez Nowiny zwalić niepowodzenia jak się zwalało przez kilka ostatnich lat, a z siebie przy tej okazji zrobić męcznnika

westwi78, 26.06.2010 11:15

woj1. ale ten łącznik to niestety droga powiatowa i burmistrz może się co najwyżej do tego dołożyć. Jak powiat nie chce inwestycji to nie może nic zrobić, bo gdyby wydał tam złotówkę to by złamał prawo. To zresztą pokazuje absurd istnienia powiatów. Ale bardzo dobrze, że będziecie mieć w Andrychowie możliwość, na zagłosowanie na kogoś innego, spoza tego układu co jest teraz.

woj1, 26.06.2010 11:02

Przedostatni akapit to tak jakby mi ktoś z ust wyjął . Słyszałem o Żaku dużo wcześniej i to w samych superlatywach. Fakt że od miejscowych przedsiębiorców , ale jak firmy się rozwijają i inwestują to ludzie też mają pracę. PS. Słyszałem że ma ma kasy na remont łącznika starowiejskiej z włókniarzy, tego przy kotłowni ! Pytam się ile kosztują fontanny. ?

bober88, 26.06.2010 10:21

zobaczymy :) radio jest medium, które nadaje na żywo i trudniej tam o cenzurę (nie stosują kilkusekundowego opóźnienia jak na przykład w radiu co nie ma twarzy).

lukas, 26.06.2010 08:37

nie można by umieścić, bo to nie po myśli burmistrza a co nie po jego myśli - jest uznawane za kłamstwo i manipulację

annamaria, 26.06.2010 07:21

Dobrze że w tym portalu można wygłaszać swoje opinie bez cenzury. Ciekawe czy poniższe komentarze można by zamieścić w formie opinii obywateli gminy - na łamach \"NOWIN ANDRYCHOWSKICH\" albo w \'Radio Andrychów\" ? Czy ktoś spróbuje tam zagościć ? Byłby to interesujący eksperyment.

yeti1, 26.06.2010 06:35

Żak to przeciwieństwo Pietrasa: pod względem sposobu bycia, zachowania, poglądów. Jak ktoś rozmawiał z obu - to to szybo stwierdzi. Burmistrz Pietras już pływa po prostu w tej swojej władzy, i najzwyczajniej w świecie nie szanuje ludzi, zwłaszcza tych z którym mu nie po drodze (bo mają inne zdanie od niego) i mają inne pomysły Mają się kogo obawiać co poniektórzy w mieście w wyborach, pod warunkiem że ten kandydat da się szerzej poznać.

bober88, 25.06.2010 21:59

Słyszałem dobre słowa o tym kandydacie :) Czekam na kolejne ujawnienia się :)

Sanders, 25.06.2010 20:20

Mam nadzieję ,że samodzielnosc mu nie zaszkodzi ale wie pewnie gdzie zapukać o skrzydła . Zamiast haseł z Media Markt wprowadzamy w życie - Czyszczenie urzędów. Pozbądzmy się marazmu w naszej gminie. Ma mój głos.

yeti1, 25.06.2010 19:14

słyszałem że niektórzy już obgryzają paznokcie 0;)

annamaria, 25.06.2010 18:17

I o to chodzi, aby dać szansę działania kandydatowi, który ma świeże spojrzenie na nasza gminę. Z informacji zamieszczonej na łamach gazetki Stowarzyszenia \"Nasza Gmina Andrychów \" wynika że kandydat zna potrzeby i bolączki mieszkańców gminy. Nie jest uwikłany w żadną partię polityczną, ale ma za to doświadczenie w kierowaniu i kreowaniu które chętnie spożytkuje dla naszej gminy. Mam nadzieję że oprócz własnego programu kandydat na burmistrza będzie chętnie wsłuchiwał się w głosy swoich wyborców. Z pozdrowieniami dla czytelników. Anna

igor5, 25.06.2010 18:00

zagłosuję na diabła albo innego nergala...byleby tylko spec od fontann wrócił skąd przyszedł...

asquit, 25.06.2010 17:29

no... to się podoba. Wreszcie ktoś się ujawnił. Trzeba postraszyć niektórych , za pewnie się czują na swoich posaskach opłacanych za nasze podatki. Brzuszki im tylko rosną a ulicami chodzą z głową w chmurach. Nie wiadomo czy przed takim padać na kolana czy podłożyć mu nogę żeby zszedł na ziemię Brawo dla kandydata. Mam nadzieję że pan przed wyborami pokaże wszystkim co ma do zaproponowania a nie skończy się na kampanii plakatowej

lena5021, 25.06.2010 15:59

Mam nadzieję, że wyniki jesiennych wyborów wniosą do naszej gminny powiew świeżego powietrza bo nie ukrywam, że ja, jak i większość moich znajomych powoli zaczynamy się dusić Mieszkam w Roczynach. W jednaj z najludniejszej wiosek gminy. Nie do pojęcia jest fakt, ze nie ma tam oddziału Centrum Kultury, w którym odbywały by się zajęcia dla dzieci, młodzieży. Pijaństwo i akty wandalizmy świadczą nie tylko o zdemoralizowaniu ale także o nudzie która ogarnia tą grupę wiekową. Co oni mają robić w ferie? wakacje? Czas wolny od obowiązków? W ferie szkoła zamknięta w czas przerwy letniej również żadnych wycieczek, zajęć rekreacyjnych. Na wszelkie prośby o stworzenie takiej placówki burmistrz nie reaguje albo tłumaczy się tym, że gdzie indziej są pilniejsze potrzeby. Ja wszystko to rozumiem jednak płacę podatki i chcę żeby moje dziecko mogło mieć warunki rozwoju zbliżone do dzieci z innych wiosek. Rozumiem, że pieniędzy może brakować ale pytam dlaczego nie wykorzystujemy możliwości dotacji unijnych, które w innych miastach przyznawane są na dużo “dziwniejsze” projekty. I może sama odpowiem sobie na to pytanie. Pieniędzy unijnych nie ma bo ktoś musiał by się tym zająć, zebrać dokumentację, pójść w kilka miejsc…a komu w Urzędzie miasta by się chciało… Pozdrawiam licząc, że spotkamy się przy urnach wyborczych walcząc o normalność w naszej gminie