Firma Bibp Sp. z o.o. w Zatorze jest wiodącym producentem nowoczesnych opakowań typu bag in box. Nasze produkty dostarczamy do liczących się producentów w kraju i na świecie. Skupiamy się na dostarczaniu niezawodnych opakowań i dbamy o jak najlepsze relacje z naszymi partnerami. Działamy z dużym zaangażowaniem i poczuciem obowiązku. Budujemy silne relacje, aby sprostać każdemu wyzwaniu.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź kontraktu B2B
Możliwość szybkiego podjęcia pracy
Owocowe poniedziałki
Dodatek za polecenie pracownika
Efektywny on-boarding wraz z opiekunem w pierwszych tygodniach pracy
Klimatyzowane biura
Darmowy parking
Niezbędne narzędzia pracy
Pracę w energicznym i kontaktowym zespole
-------------------------
Poszukujemy pracownika na stanowisko: Samodzielny/a Księgowy/a
Zakres obowiązków:
Odpowiedzialność za sprawne działanie księgowości w firmie, zarówno pod kątem merytorycznym, jak i organizacyjnym,
Odpowiedzialność za zgodność działań księgowych przedsiębiorstwa z obowiązującymi przepisami prawa,
Organizacja prawidłowego obiegu dokumentów księgowych,
Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie ustawą o rachunkowości (miesięcznych, kwartalnych i rocznych),
Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych,
Odpowiedzialność za opracowanie i aktualizację planu kont zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami sprawozdawczymi, wymogami controllingu oraz prawem podatkowym,
Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie ewidencji księgowych,
Dekretowanie i księgowanie dokumentów w systemie,
Gromadzenie i archiwizacja faktur i innych dokumentów księgowych,
Prowadzenie rozliczeń i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, ZUS),
Przygotowywanie rozliczeń i deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, AKC, ZUS),
Stała współpraca z zarządem firmy
Wymagania:
Wykształcenie wyższe [ekonomia, finanse, rachunkowość],
Co najmniej kilkuletnie doświadczenie w księgowości,
Praktyczna znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości
Bardzo dobra znajomość programów pakietu office,
Dokładność, dobra organizacja pracy,
Wysokie umiejętności komunikacyjne,
Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania zadań
-----------------------
Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. Marketingu
Zakres obowiązków:
- Tworzenie i realizacja strategii
marketingowej w firmie zgodnie z budżetem
- Współtworzenie
budżetu marketingowego
- Budowanie brandów należących do
spółki zgodnie z polityką Zarządu
- Planowanie i realizowanie
kampanii marketingowych B2B
- Współtworzenie strategii SEO i
SEM
- Współtworzenie content marketingu (newslettery, posty,
artykuły)
- Pomoc w realizacji zadań związanych z wewnętrznym
i zewnętrznym PR
- Kreowanie komunikacji z otoczeniem
zewnętrznym – kampanie HR
- Przygotowanie i nadzór nad
kampaniami Google Ads
- Nadzór nad Google Analytics
Wymagania:
-
Wysoka kreatywność i własna inicjatywa
- Umiejętność
tworzenia treści, atrakcyjnych merytorycznie i angażujących grupę
docelową
- Znajomość narzędzi i technik marketingowych
-
Dobra znajomość Google Analytics
- Znajomość WordPress
-
Znajomość MS Office w stopniu dobrym
- Znajomość języka
angielskiego na poziomie min. B1
- Doświadczenie w podobnej
branży oraz znajomość programów graficznych (typu Canva,
PhotoShop) będzie dodatkowym atutem
- Znajomość programów
graficznych
- Odpowiedzialność
- Otwartość i chęć
przyswajania wiedzy
-----------------------
Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. Jakości Procesu Wtryskowego
Zakres obowiązków:
Budowanie jakości związanej bezpośrednio z procesem wtryskowym (opracowanie harmonogramów badań, kontroli jakości, audytów, analiza wyników, opracowanie dokumentacji związanej z proces wtryskowym)
Przygotowywanie raportów dotyczących wskaźników jakościowych
Aktywna współpraca z innymi zespołami w firmie w celach rozwiązywania problemów jakościowych i podnoszenia satysfakcji z produkowanych detali
Uczestnictwo w audytach, spotkaniach z dostawcami i klientami
Prowadzenie i optymalizacja bazy danych reklamacji i niezgodności oraz kompleksowa obsługa reklamacji związanych z procesem wtryskowym (opracowywanie i wdrażanie działań zapobiegawczych)
Optymalizacja procesów związanych z funkcjonowaniem Działu Jakości
Opracowywanie procedur i instrukcji jakościowych niezbędnych do funkcjonowania zakładu oraz ich bieżąca aktualizacja.
Dbałość o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne) z obszaru zarządzania jakością, jakości i bezpieczeństwa, chemii, technologii tworzyw sztucznych
Doświadczenie min. 2 lata w Dziale Jakości lub dziale pokrewnym przy produkcji wtryskowej
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
Znajomość narzędzi jakościowych wspomagających analizę niezgodności
Mile widziany audytor wewnętrzny systemów ISO 9001, 14001, BRC IoP
Umiejętność analizy danych i analityczny sposób myślenia
Wysokie umiejętności interpersonalne
Dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu
---------------------
Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Technologii
Zakres obowiązków:
Czynny udział w pracach rozwojowych i wdrożeniach nowych produktów opakowaniowych na rynek
Udział w procesie walidacji nowych produktów bezpośrednio u klientów
Testy i walidacje nowych surowców i materiałów do produkcji opakowań
Opracowywanie i modyfikacje technologii produkcji
Udział w realizacji strategicznych projektów firmy (przygotowywanie koncepcji, badania rynku)
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji działu R&D
Współpraca z laboratorium w ramach realizacji projektów
Sporządzanie i kontrola dokumentacji projektowej (wstępne opracowania raportów, podsumowania spotkań, analiza kosztów w projekcie i terminów zadań)
Wdrażanie narzędzi usprawniających pracę działu w firmie
Realizacja projektów własnych, kompatybilnych z celami firmy
Wymagania:
Wykształcenie wyższe kierunkowe (np. technologia żywności, chemia, towaroznawstwo)
2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP
Gotowość do wyjazdów służbowych (kraj i zagranica) – do 15% czasu pracy
Doświadczenie w pracy laboratoryjnej będzie dodatkowym atutem
-------------------------------
Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Projektów (PMO Specialist)
Zakres obowiązków:
Wsparcie w dostawie i uzgadnianiu produktów
Zarządzanie i administracja dokumentacją projektu (prawidłowy przepływ dokumentów i archiwizacja)
Administracja dokumentacją w aplikacji
Koordynacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
Wsparcie Project Manager’ów
Dbanie o dobrą komunikację wewnątrz projektów
Zarządzanie i administracja wewnętrznymi zgłoszeniami problemów
Unikatowa możliwość budowania nowego działu
Wymagania:
Wykształcenie wyższe
Minimum 2 lata doświadczenia we wsparciu projektów
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację z anglojęzycznymi klientami
Znajomość dowolnego programu do zarządzania projektami (np. FlexiProject)
Mile widziana znajomość metodologii zarządzania projektem (PMBOK)
----------------------------------------
Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. Budżetu i Controllingu
- Zakres obowiązków:
Kontrolowanie wyników ekonomicznych firmy i porównywanie ich z założonymi celami
Nadzór nad dokumentacją finansową firmy i kontrola jej poprawności zgodnie z przepisami i procedurami
Przygotowanie rocznego budżetu, prognoz na potrzeby działów, monitoring ich realizacji
Inicjowanie i wdrażanie pomysłów na udoskonalanie procesów i automatyzację raportowania
Raportowanie do kierowników oraz Zarządu Spółki
Controlling poszczególnych działów w zakresie budżetu i bieżącej działalności
Analiza i kontrola kosztów firmy
Sporządzanie raportów i analiz finansowych
Wymagania:
2-3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, finanse
Zdolność analitycznego myślenia oraz umiejętność wyciągania wniosków
Praktyczna wiedza z zakresu analizy finansowej i rachunkowości zarządczej
Zainteresowane osoby mogą aplikować za pomocą maila na adres: [email protected] oraz przez link: https://jobs.hrpanorama.com/bibp/job/31
W nadsyłanych ofertach prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Bibp Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”
Informujemy, że Administratorem danych jest Bibp Sp. z o.o. ul. S. Staszica 19, 32-640 Zator. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Brak komentarzy