reklama
reklama

Wkrótce budowa nowego mostu w centrum Andrychowa [AKTUALIZACJA]

Wiadomości, 08.05.2012 12:00, (red)
8 maja wykonawca oficjalnie przejął teren w centrum Andrychowa, co związane jest z budową nowego mostu na drodze krajowej 52. Prace ruszą lada dzień, ale na razie droga nie zostanie zamknięta.
Wkrótce budowa nowego mostu w centrum Andrychowa [AKTUALIZACJA]

Przetarg na budowę mostu wygrała firma MOSTMAR S.A z Zarzecza k. Pietrzykowic. Cena to 5.659,095,60 zł, czyli dużo poniżej ceny kosztorysowej, szacowanej początkowo na 10-12 mln zł.


8 maja inwestor - Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad z Krakowa - przekazała wykonawcy plac budowy. Samo „przekazanie” terenu nie jest równoznaczne z rozpoczęciem prac i zamknięciem przejazdu drogą krajową.

 

Wprawdzie ekipy budowlane z fimy MOSTMAR powinny lada dzień przystąpić do pracy, ale na razie będą koncentrować się na przełożeniu instalacji, które znajdują się pod wiaduktem. Ruch na moście może odbywać się w tym czasie bez zakłóceń. Tak będzie przez kilka tygodni.

 

Termin zamknięcia mostu zostanie podany z dwutygodniowym wyprzedzeniem. Jak się okazuje, mapa objazdów na czas budowy nie została jeszcze ostatecznie zatwierdzona. Wstępnie wiadomo, że most zostanie zamknięty od 1 czerwca br.


Budowa nowego mostu w Andrychowie potrwa 14 miesięcy od dnia przekazania placu budowy.

 

Przed rozpoczęciem budowy nowego wiaduktu na "krajówce", zakończona zostanie budowa odcinka lokalnej obwodnicy pomiędzy ulicami Batorego a Białą Drogą, którym będzie przebiegał jeden z objazdów. Ta droga zostanie otwarta do 18 maja.

 

Jak ustaliliśmy, nie ma żadnego zagrożenia, że w związku z budową mostu zakłócona zostanie komunikacja MZK czy busów w mieście. Wszystkie przystanki w centrum miasta będą normalnie czynne. Otwarta będzie również ulica Batorego i nią będzie można wjechać na ulicę Krakowską. Nie jest planowana budowa mostu zastępczego.

 

Nowy most będzie miał konstrukcję łukową. - Ustrój niosący projektowanego mostu stanowi łuk stalowy i płyta żelbetowa oparta na stalowych wiszących żebrach poprzecznych. Całkowita długość mostu wyniesie 48,8 metra, szerokość 14, 3 m. Most nie będzie miał podpór, które są barierą dla wód powodziowych - informują pracownicy GDDKiA.

 

 

AKTUALIZACJA: 2012-05-08

reklama
News will be here

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

westwi78, 19.06.2012 21:39

Po mieście krąży plotka, że firma która ma ten most budowac ma kłopoty finansowe i inwestycja jest zagrożona. Czy ktoś mógłby to zweryfikować?

chudy206, 11.05.2012 14:21

akurat nie znam sie na tym kompletnie ale jezdze tą drogą jakies 4lata i nie na rowerze a samochodami róznymi. pod tymi zbiornikami odlewnia ma baseny i ich raczej nie przesunie. a za halą milmetu miejsca jest dość chociaż tam oranka zawsze była

lukas, 11.05.2012 13:52

ok wiem że znasz się na tym lepiej ;/

chudy206, 11.05.2012 13:38

a pomyslales ze nie ma miejsca przy terenach odlewni i zabudowaniami po drugiej stronie ? juz z parkingu milmetu musieli przybrac i skarba przesuwać bo sie panowie pomylili

lukas, 11.05.2012 13:26

Chodnik jest szeroki dla rowerzystów. Droga moim zdaniem powinna być ciut szersza

chudy206, 11.05.2012 12:44

lukas a jaki masz problem do drogi ? jechales nia czy chodnikiem ?

lukas, 11.05.2012 11:12

na tej nowe \'obwodnicy\' najlepszy jest chodnik: szeroki. Luks. Jechałem tam ostatnio rowerem. Szkoda że tego samego nie można powiedzieć o drodze

westwi78, 08.05.2012 22:00

kamil, tak, straciłby.

kamil, 08.05.2012 21:09

Czyli burmistrz Kęt (gdyby nim nadal był) straciłby stanowisko? W ostatnich wyborach kandydował

krisu78, 08.05.2012 19:34

\'maniek\' twoim zdaniem czekają na rok wyborczy, wtedy zrobią i liczą że ludzie im podziękują i na nich zagłosują? Bez jaj. Jak robotnicy mieli mi skończyć robotę w maju a skończyli w sierpniu to nie rzuciłem się im na szyję z radości, tylko wypłaciłem co musiałem, pożegnałem i obiecałem sobie że nigdy więcej ich nie wezmę. Jak ktoś obiecuje mi że zrobi łącznik w 2011 a zrobi albo i nie w 2013 albo 2014 to znaczy że zalicza potworną obsuwę i pokazuje że nie warto na niego stawiać.

lukas, 08.05.2012 19:03

HIT dla lustratorów w podwórka sąsiadów http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/570421,sad-byly-burmistrz-ket-klamca-lustracyjnym,id,t.html

Kumak_Gorski, 08.05.2012 18:49

... w Polsce pełno jest firm, które powygrywały przetargi za pół ceny a później ogłaszają upadłość ... zwłaszcza przy budowie autostrad :D. ... ciekawe kto tak oszacował tą inwestycje jak ktoś może wybudować ten most za połowę tego :D. ... Nawet jeżeli było to szacunkowe liczenie uważam, że nie powinien się aż tak pomylić. ... :) ktoś tu chyba obserwuje gwiazdy i ceny bierze z nieba. ... a sprawdził chociaż ktoś kiedy były pomiary nasilenia ruchu tzn ilości samochodów przejechanych przez Krakowską na dobę :D - ja sprawdziłem :D ... gdy jeszcze Kauflandu i innych marketów nie było :D pozdrawiam

obserwator2012, 08.05.2012 17:56

Ciekawe, czy internet będzie chodził??

chudy206, 08.05.2012 14:31

no chyba nie liczyliscie na to ze te łącznik zrobią jak most zamkną ? musieli by juz sie brac przed zamknieciem mostu bo tak to by koło savii była masakra

maniek, 08.05.2012 11:12

że co? jak oddali te 3,5 miliona złotych obiecywali że w zamian szybko zrobią te płyty. Nawet na mamnewsa był artykuł że zrobią w 2011. minął 2011 i teraz okaże się że w 2012 też nie zrobią czegoś porządnego zamiast płyt? Na co czekają? na rok wyborczy?? co do ronda. to że ta dyrekcja w Krakowie chce po prostu remontować most wiadomo chyba od 2009 roku. mimo to żakolandia obiecywała nam w kampanii nie tylko rondo turbinowe ale podwójny most!! Zobaczymy czy skuteczność będzie zerowa czy 50 procentowa (tylko rondo)? bo w obiecywany podwójny most to chyba już nikt nie wierzy.

lukas, 08.05.2012 10:52

Słyszałem od jednego radnego że płytowy łącznik nie będzie w tym roku robiony. Ktoś ma jakieś info?

tomkos, 30.04.2012 23:02

Komentarz usunięty przez autora.

apacz, 30.04.2012 20:31

Panie Partyka i Panie Żak od jakiego momentu będzie rondo tubinowe a może bultekowe bo ludzi i swoich wyborcównabliście w butelkę . tak robią partcze partacze partacze Panowie na powrót do deski kreślarskiej i do ubezpieczeń a wcześniej do szkoły do szkoły

maniek, 30.04.2012 19:51

4 miliony mniej będzie kosztować most?! to fajnie. Na zrobienie drugiego mostu i ronda turbinowego zapowiadanych przez żakolandię pewno to nie starczy. Ale na to, o co dobija się \"nuska\": zrobienie chodnika w Inwałdzie wzdłuż całej drogi gdzie jeszcze nie ma (a nie jakiś kawałeczek!!!) to powinno jak najbardziej. W Inwałdzie też przydałby się zjazd przy parku miniatur. Zaczyna się sezon i masakra tam. Niezrobienie tego łącznika o jakim pisze krisu78 to będzie się żakolandii odbijać czkawką długo. Może dlatego w ubiegłym tygodniu słyszałem 6 wersję bajki dlatego nie zrobili go:) nie warto przytaczać jaką bo za jakiś czas wymyślą pewno inną.

lukas, 30.04.2012 19:08

straszne. Armagedon

krisu78, 30.04.2012 16:38

popatrzcie - biała droga miała kosztować koło 10 milionów - kosztowała - koło 6 po przetargu. Most na Wieprzówce tak samo - z 12 - 10 zeszli do niecałych 6 baniek. Łącznik starowiejska włókniarzy - miał kosztować kolo 9 milionów - po przetargu według zasady wyżej byłoby pewno koło 5 milionów. 3,5 miliona mieli z unii i powiatu. Czyli miasto dałoby koło 1,5 miliona i mielibyśmy skończoną w tym roku lokalną obwodnicę. Ale żakolandia wolała oddać kasę (może źle im \"pachniała\" bo jeszcze za pietrasa zdobyta?), nie budować i co rusz puszczać w miasto nowe powody dla których nie chciała budować. To będziemy mieć dalej płyty i klniecie kierowców zamiast skończonej obwodnicy. \"Dziękujemy\" panu burmistrzowi, państwu wiceburmistrzom i tym radnym którzy na to pozwolili \"żakolandii\". Niestety także tym z PO z czym chyba nigdy nie pogodzę się. Szok i tyle.

wojtek75, 22.04.2012 14:32

według mnie opowiadając o podwójnym moście i rondzie turbinowym zakolandia obiecała nam w kampanii gruszki na nie swojej wierzbie!!! To tak jakbym obiecał że sąsiad na jego działce za jego pieniądze wybuduje super drogę do innych domków. kumak myślę wszyscy widzą to co ty. tak odczytuję komentarze. wiadomo że ten remont nie rozwiąże problemów. Dyrekcja w Krakowie robi go bo boi się że jeszcze jedna dwie powodzie i ten co jest nie wytrzyma. Mam taką robotę że sporo jeżdżę. Uwierz mi Kumak - takie remonty jak mostu w Andrychowie robią od kilku lat prawie non stop. Zwłaszcza na południu. Prawie zawsze w miejsce tych co były, stawiają podobne - niczego nie rozwiązujące poza tym że trwalsze. A nie tylko Andrychów jest zakorkowany.

drius88, 22.04.2012 12:18

Według planów GDDKiA z ulicy Batorego będzie można wyjechać na ulicę Krakowską. Cała dokumentacja dotycząca budowy mostu, projektu tymczasowego objazdu i nie tylko znajduje się tutaj: http://www.reprocentrum.pl/gddkia/561/ wystarczy wejść do folderu 02 projekt wykonawczy

Kumak_Gorski, 22.04.2012 12:15

most nie buduje się ani raz na rok, ani na 10 lat ani na 20 lat ... most jest obiektem na długie długie lata. To co teraz sobie wybudujemy obawiam się, że od pierwszych dni będzie dalej wąskim gardłem w mieście i to coraz węższym. ... nie wiem dlaczego inni tego nie widzą i nie chcą zobaczyć. pozdrawiam

westwi78, 22.04.2012 12:00

Ktoś kiedyś się wypowiadał że wyjazd z batorego ma być czynny. Są już te oficjalne plany objazdów?

krisu78, 22.04.2012 11:57

kumak - głos mam raz na 4 lata. Wtedy staram się go wykorzystać. Czasami wstydzę się tego na kogo go oddałem. Ale trudno - moje państwo moje miasto wiem że muszę wybierać nawet jeśli pomylę się. Wierz mi za 2,5 roku wiem co powinienem zrobić. Na przykład most - nie dlatego że dalej będzie pojedynczy most a nie podwójny i rondo, bo to decyzja tych w Krakowie i nasi nie mieli na to wpływu. Ale dlatego że według mnie musieli wiedzieć że nie mają wpływu. Zarzekali się że otaczają się fachowcami. To zakładam że wiedzieli a mimo to opowiadali bajki, nabrali mnie i moją rodzinę. Myślę że \'podziękuję\' za to. no chyba że niektórzy zamiast uganiać się za opozycją, zamiast takiego postępowania z ludźmi jak na przykład z Górką, zamiast rozsiewania plotek, zamiast umów z firmami wiadomo kogo, wezmą się za robotę. I będzie widać efekty ich roboty. Wtedy jeszcze zobaczymy bo wierzę w moc przebaczania zwłaszcza w niedzielę:) Pozdrowienia:)

Kumak_Gorski, 22.04.2012 10:42

@ krisu78 - jak popatrzysz trochę do tyłu to zwrócisz uwagę, że Polska wybudowana jest właśnie na idealiźmie. Tak, oczywiście są instytucje i uważam, że są one potrzebne, które zarządzają tymi i innymi elementami naszego państwa, jednak myślę, że ci, którzy tam pracują są ludźmi a nie robotami i powinni brać pod uwagę również nasz głos. Jeżeli myślisz, że rząd podnosi podatki, podnosi wieku emerytalny, odbiera ulgi studentom, trwoni nasze pieniądze, działa źle i przeciwko nam i mówisz, że my nie możemy nic z tym zrobić to się mylisz. Twoje myślenie jest błędne. Polska jest takim akurat krajem, w którym siła tkwi w narodzie. To my ją mamy, naszą siłą są między innymi te ideały, ... te, za które gineli nasi przodkowie ... te, które spowodowały, że wogóle Polska jest na mapie ... chyba nie masz pojęcia jaka to siła, i jak wielka. Czy wiesz ile powstań było w historii, czy wiesz czym kierowali się powstańcy, czy wiesz, że w ich głowach było wiara w zwycięstwo, czy uważasz, że ryzykowali by gdyby z góry przewidywali porażkę, czy wiesz, że w Powstaniu Warszawskim walczyły dzieci ... czy ty to wszystko wiesz. ... a w skrócie ... to, że gdzieś tam w urzędzie ktoś zdecydował tak a nie inaczej - nie oznacza wcale, że tak ma być. ... musisz uwierzyć, że warto bronić sprawy, a inni muszą uwierzyć, że warto również wysłuchać innych stron. Musisz uwierzyć, że warto ... musisz uwierzyć, że masz prawo głosu. Musisz wierzyć ... Pomyśl zatem, że Andrychów właśnie jest takim malutkim państwem ...

tipacz, 21.04.2012 23:12

Ale jaki wyjazd z batorego??? o czym Wy piszecie?? Myslicie że budowa czyli \"przyczółek\" mostu zaczyna sie tam gdzie barierki na moscie ?? Wg mnie na 100% wyjazd z Batorego bedzie zamkniety. Kumak_Gorski: piszesz o moscie z 1-go Maja. Tam juz dawno miał byc zrobiony przejazd na teren byłego AZPB ale cos nie poszło. Wtedy wszyscy pracujacy na terenie byłego AZPB i uczeszczajacy do marketów bez problemu by sie dostali do celu.

infocar, 21.04.2012 22:41

Jesteście pewni, że będzie wyjazd z Batorego?

krisu78, 21.04.2012 21:31

kumak - niestety - Krakowska należy do dyrekcji w Krakowie, to droga krajowa zdaje się - to oni decydują kiedy i co robić. W tym przypadku jaki projekt wybrać, kiedy budować, za ile budować. radze kumak pozbądź się tego idealizmu - oczywiście racja - my utrzymujemy to państwo i instytucje ale przyznaj - nie mamy wpływu na to że rząd podnosi podatki, dyrekcja w Krakowie ma w nosie co my sądzimy o remontach, towarzystwo kopiuj wklej ma gdzieś co ludzie mówią i piszą o tym jak rządzi. Możemy sobie ponarzekać a oni robią co chcą.

Kumak_Gorski, 21.04.2012 21:14

@ drius88 - masz racje, zgadza się @krisu78 - nic nie jest ich, i nic do nich należy - a wszystko co robią jest dokładnie za nasze pieniądze, to my ich opłacamy, więc chyba powinniśmy mieć jakikolwiek wpływ na to co dzieje się w mieście, w którym mieszkamy. ... a wygrał pewno projekt mostu, który miał wygrać ... zreszta jak zawsze :D

drius88, 21.04.2012 19:29

Ale ja czegoś tu nie rozumiem... Przecież ludzie jadący z osiedla do np. kauflandu bez problemu dojadą wybierając ul. Batorego a nie jakieś tam jeżdżenie dookoła miasta przez Białą Drogę. Więc nie rozumiem tu niektórych piszących, że będą musieli objeżdżać całe miasto. Gorzej mają ci, którzy pojadą z południowych części miasta. Tym właśnie pozostaje jazda przez ul. Tkacką czy Fabryczną.

krisu78, 21.04.2012 10:18

jejku, ile razy ludzie muszą pisać żeby przestały się pojawiać takie same pytania - taki a nie inny most wymyślili sobie w Krakowie. Zgadzam się - ich droga, ich most - mogą robić jak chcą. Nas to może boleć ale nie mamy wpływu. ani my ani pietras ani żak ani ten co przyjdzie za 2,5 roku. myślę że realizacja obiecanek żakolandii to 5 razy drożej. Plus setki pozwoleń bo to byłyby nowe budowy czyli odkładanie sprawy na lata. Dlatego zrobią co dawno zaplanowali a żakolandii pokażą...... Szkoda że daliśmy się nabrać (przynajmniej ja) na obiecanki w kampanii.

westwi78, 21.04.2012 09:57

Weźcie pod uwagę, że prawie cały tranzyt osobowy i ciężarowy zostanie prowadzony objazdami już od Kęt, Oświęcimia, Zatora i Wadowic. Więc nie spodziewam się jakiegoś armageddonu. A czekać aż się most sam zwali to raczej głupi pomysł.

Kumak_Gorski, 21.04.2012 09:54

acha ... jeszcze jest most przy EC \"andropol\" na ulicy 1 maja - ale to chyba jest most prywatny o ile dobrze wiem. Ten most dużo by załatwiał.

Kumak_Gorski, 21.04.2012 09:51

@ nuska27 @ tipacz ... twoje pytania są jak najbardziej na miejscu - dodając swoje chce powiedzieć, że biała droga czy ta nowa oddana do użytku chyba przemysłowa są jak najbardziej okej, ale uważam, że z uwagi, iż większość marketów, przychodni, zakładów pracy ulokowanych jest po drugiej stronie rzeki i to zaraz za nią, kierowcy głównie będą wybierali najczęściej ulicę tkacką, fabryczną lub z rzadka żwirki i wigury - te ulice nie są stworzone do takiego ruchu i tu będzie problem - już jest nawet. Nikt nie będzie chciał jeździć dookoła białą drogą i przemysłową żeby dostać się do przychodni chociażby - NIKT!!!. Istnieje również problem tego łącznika ul. włókniarzy i starowiejskiej pomiędzy starym OC a kościołem - uważam, że zdecydowana ilość ludzi z osiedla Lenartowicza jak i włókniarzy będzie wybierała tą \"drogę\", żeby wyjechać z Andrychowa w stronę Kęt - czy ktoś zwrócił uwagę jak to coś wygląda? :D - to jest śmieszne. ... tipacz: zgadzam się z 9. Szkoda, że most nie będzie INNY tylko taki sam - nie wiem, kto wymyślił i jak na to wpadł ... uważam również, że w dzisiejszych czasach taki most powinien być budowany szybciej - znacznie szybciej. pozdrawiam (nie mam już ochoty nawet słuchać o moście i objazdach ... pożyjemy zobaczymy)

nuska27, 21.04.2012 08:04

Dla mnie te pytania są istotne nie są bez sensu. Wiem o objeździe Białą Drogą ale co dalej ? W jaki sposób informowani są mieszkańcy? Co do parkingów bezpłatnych to uważam że były by dobrym rozwiązaniem.Miasto będzie sparaliżowane , dlaczego nie można wyjść na przeciw mieszkańcom i udostępniając im darmowe parkingi.? Co do kamerki(pytanie było ogólne nie do gminy) to zadam łatwiejsze pytanie: Czy wie ktoś dlaczego nie działa kamerka na Krakowskiej?

Damian29, 21.04.2012 01:07

@ Jan Zieliński Ty to tylko negujesz jak się coś pożytecznego robi dla miasta a jak most runie to będziesz PIERWSZY co przyleci zrobić zdjęcia z czyjegoś nieszczęścia;] Człowieku jesteś tak żałosny;] Zajmij się czymś pożytecznym! Niech robią aby się coś działo w tym mieście bo na razie ono obumiera;] przez takich ,,cymbałów\"\';/

tipacz, 20.04.2012 23:08

nuska27 Sorry ze to pisze ale wszystkie Twoje bpytania sa absolutnie bez sensu... 1. W wadowicach był zdecydowanie mniejszy ciek wodny. 2. W sprawie objazdów patrz 3 akapit. 3. A co ma miasto do prywatnego dostawcy jakim jest WEBCAMERA? 4. A dlaczego parkingi miały by byc darmowe skoro cały rok nie sa?? 5. Z regóły parkingi po marketami sa własnosciami sieci handlowych i to tylko ich dobra wola ze nie respektują rygorystycznie warunków. 6. Objazdów jest dosc a jak komus nie pasuje to kładka bedzie czynna wiec można na \"raciach\" podejsc. 7. Drożnosc jak zwykle - zalezy od kultury kierowców. 8. kto wymyslił?? Ktos kto mysli naprzód i nie czeka aż most sie całkiem zawali przy kolejnej powodzi. 9. Od siebie: szkoda ze bedzie to most tej samej przepustowosci co obecny ale z dwojga złego wybieram tą opcję. ps. nuska27 - jak masz jeszcze jakies bezsensowne pytania to zapraszam ;)

nuska27, 20.04.2012 21:09

Nie wyobrażam sobie tego chaosu kiedy most zostanie zamknięty. Już teraz przy pełni działającym moście korki tworzą się na ulicy Tkackiej i innych znanych objazdach. W Wadowicach na czas remontu małego mostu wybudowano dodatkowy tymczasowy most. Dlaczego nie zostały do tej pory opublikowana informacje z objazdami???Czekają na ostatni moment.? Dlaczego został wyłączona kamerka na Krakowskiej? \"Miło\"było popatrzeć jak auta stoją w miejscu nawet przez dwie zmiany świateł. Czy parkingi w mieście na czas remontu będą darmowe? Wielu kierowców parkowało pod marketami i szło na miasto , po za tym zamykając most mogą ludzie mieć problem z dotarciem do pracy. Jaka drożność ruchu będzie w proponowanych objazdach? I jeszcze jedno kto to wszystko wymyślił???

tatiana, 20.04.2012 18:20

zielonyludek - ale ten Niesiołowski to jest dobry czy zły bo dalej nie rozumiem ?

bachu, 20.04.2012 18:04

Nie rozumiem dyskusji. Most jest w złym stanie i trzeba remontować. Zamieszanie na drogach z tego powodu nieuniknione. I tyle... P.S. Szanowna redakcjo - most to nie wiadukt.

zigi1, 20.04.2012 13:34

Jeszcze zielonyludek, nie wytrzymam!

zielonyludek, 20.04.2012 12:37

tatiana: Niesiołowski to naczelny wszechwiedzący darmozjad III PR. Dla POpapranych ideał i wybitny Mąż Stanu.

zigi1, 20.04.2012 11:09

westwi78 i wszystko jasne.

Kumak_Gorski, 20.04.2012 09:47

@ westwi78 ... nic się nie przejmuj :D, nie spinaj się tak :DD ... przecież tak na dobrą sprawą ruch na moście może odbywać się jednym pasem - prawda :DDD ... a tu będą aż dwa :DDDD pozdrawiam

tatiana, 20.04.2012 09:41

A kto to jest Niesiołowski ???!

westwi78, 19.04.2012 22:41

Kumak brawo!!!! już myślałem że w debilnych porównaniach nikt Niesiołowskiego nie przeskoczy:) Tobie się udało:)

kaczor, 19.04.2012 21:45

kumak - wymyślili w Krakowie, w tej dyrekcji dróg krajowych. pewno taki bo budowa innego to jeszcze większy koszt. ludzie dajcie spokój - jest i będzie jak chcą w Krakowie. pietras to chyba mógł sobie decydować o mostku przy drodze gminnej. tak samo zakolandia może sobie wymyślać obiecanki cacanki - podwójny a nawet potrójny most i ze 3 ronda turbinowe na krakowskiej a i tak będzie jak chcą właściciele w Krakowie.

Kumak_Gorski, 19.04.2012 21:39

@ westwi78 ... chcesz powiedzieć, że wolisz 2 tyś zł zamiast 3 tyś zł na wypłatę. ... takich ludzi nam trzeba - pozdrowienia

Kumak_Gorski, 19.04.2012 21:34

Ach ten most :D ... 14 m-cy na budowę mostu :D ... szczegółowy plan objazdów :D ... Chyba to jest rz. Missisipi a jak szczegółowy plan objazdów to chyba Kęty - Warszawa - Wadowice wchodzi w grę :DDD. Niesamowite ... hmm ... jeszcze będziemy łowić ryby z tego mostu podczas budowy, już widzę zawody wędkarskie, :D. Kto wymyślił ten most na miejscu takiego samego mostu jest człowiekiem genialnym. pozdrawiam

westwi78, 19.04.2012 20:49

lukas 3 pas oprócz kosztów nie wniósłby kompletnie nic. Szkoda natomiast kładki...komu ona przeszkadza? Fajnie sie po niej chodzi, z dala od aut i chlapania wodą...Ciekawe dlaczego muszą ją zlikwidować.

pinokio, 19.04.2012 19:46

@tomacik.Dzięki za odpowiedź

tomacik, 19.04.2012 19:41

pinokio kładka ma byc rozebrana po oddaniu nowego mostu. a tak swoją drogą to miasto wreszcie odpocznie od ciężkiego taboru. ile to? 14 miesięcy?

lukas, 19.04.2012 19:34

Trzeba zapytać poprzedniego burmistrza co nim kierowało że zaakceptował taki a nie inny most, chociaż nawet dzieciak wie że tam jest potrzebny 3 pas A ty długopis trochę kultury

dlugopis, 19.04.2012 19:24

Budyn czego miałeś się spodziewać od człowieka który swoimi działaniami tylko szkodzi Gminie Andrychów;] A wyglądem odstrasza ;) Ot co to cały Pan Jan Zieliński...;]

pinokio, 19.04.2012 18:52

Wie ktoś może,czy podczas budowy będzie kładka dla pieszych?

budyn77, 19.04.2012 18:40

@JanZielinski Twoim zdaniem lepiej poczekać aż ten stary się zerwie i nie będzie przejazdu? Lub jak ktoś zginie jak się zawali? Przecież były badania i jest on już rozjechany przez TIR-y! Wiesz kiedy był projektowany i budowany? Dodatkowo uszkadzany przez kolejne powodzie... Ludzie pomyślcie... To nie boli!

diter, 19.04.2012 18:27

kłopoty panie Janie to będą mieli budowlańcy (budujący most) A my to będziemy mieli PRZEROMBANE !!!!!

JanZielinski, 19.04.2012 18:06

Ten most nic nie zmieni! Będą tylko kłopoty w czasie budowy i tyle!