reklama
reklama

Potrącenie przy Biedronce w Inwałdzie [FOTO] [AKTUALIZACJA]

Na sygnale, Wiadomości, 03.01.2024 17:30, WB
Na miejscu interwenioują służby ratownicze.
Potrącenie przy Biedronce w Inwałdzie [FOTO] [AKTUALIZACJA]
W środę (3.01) po godzinie 17:00 do bardzo poważnego wypadku doszło na drodze krajowej w Inwałdzie, obok marketu Biedronka. Samochód osobowy potrącił pieszego.

Pieszy doznał bardzo poważnych obrażeń. Na miejscu interweniowały służby ratownicze, wylądował śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Długo prowadzona była reanimacja rannego. Niestety, życia mężczyzny nie udało się uratować.

Policja będzie ustalać dokładne okoliczności tego zdarzenia.









reklama
News will be here

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

beskidmaly, 05.01.2024 16:38

Zakolog ,ale dalej nie napisałeś czy urząd może budować chodniki na drogach powiatowych i krajowych.

Zakolog, 05.01.2024 15:04

@beskidmaly tak nam dobrze już szło, wchodziliśmy na coraz wyższe poziomy poznawcze i wszystko to jak krew w piach. Kolejny raz prymitywizujesz przekaz do poziomu Staszka Radnego. Co sobie pomyśli statystyczny czytelnik o Twojej narracji, skoro sprowadzasz ją do percepcji naszego Staszka? Pozdrawiam i życzę szczęść Boże!

Bento, 05.01.2024 14:43

@obserwator2012: "MARIONETKARZ" teatr. artysta teatralny zajmujący się animowaniem marionetek: np. "Teatr gości zespół marionetkarzy z Andrychowa". rzem. rzemieślnik, który wyrabia marionetki: np. "Przy roboczym stole marionetkarza znajdzie się obecnie i kawusia, i laptop." ;-)

beskidmaly, 05.01.2024 14:40

ZAKOLOG!Czytać i uczyć się bo tylko ci się wydaje ze na wszystkim się znasz. To tak jakbym ja przyszedł do twojego domu i płot budował na twojej działce bez twojej zgody! Głupstwa wypisujesz i myślisz że masz racje! Pozdrawiam! Rada gminy może sobie podejmować uchwały o budowie chodnika wzdłuż nie swojej drogi a wojewoda ja unieważni, a co sobie pomyśli to to co ja sobie pomyślałem o tobie! Pozdrawiam!

Bento, 05.01.2024 14:38

Chciałbym tylko przypomnieć, że takie derywaty jak "wola", czy "zdolność" - w tym wypadku uchwałodawcza "naszych" 11-radnych są tylko tworem czysto teoretycznym ( nie występującym aktualnie w naturze, w gminie Andrychów w przyjętym powszechnie rozumieniu ) i do końca obecnej kadencji ta ekipa ma tyleż tych przymiotów co marionetka kierowana przez marionetkarza.

Zakolog, 05.01.2024 13:55

Z mojego wpisu nie wynika, iż urząd miejski w Andrychowie powinien budować chodniki przy drogach publicznych, tylko, że Gmina w tym gmina Andrychów posiada właścicielskie uprawnienia do oddziaływania na zarządcę dróg. Upraszczając, jeśli organ uchwałodawczy Gminy, czyli w naszym przypadku 11-stu radnych, podejmie uchwałę o wybudowaniu chodnika, jednocześnie zobowiązując Burmistrza do realizacji tej uchwały, a tenże Burmistrz opracuje spełniający wszystkie techniczne i finansowe wymagania projekt takiego chodnika, to zarządca drogi nie ma prawnej możliwości odmówić temu żądaniu, jego realizacji.

beskidmaly, 05.01.2024 13:20

Zakolog -Jaśnie wielmożny znawco! Prosiłbym o odpowiedz czy urząd miejski w Andrychowie może a nawet powinien budować chodniki wzdłuż dróg powiatowych wojewódzkich i krajowych bez zgody zarządcy drogi. Tak wynika z twojego wpisu z godz.9.44.

Zakolog, 05.01.2024 13:01

@beskidmaly - O! Widzę, że doskonalisz się w trudnej sztuce sarkazmu? Jeśli mogę coś podpowiedzieć, to wydaje się, że zamiast „wielmożny znawco prawa i języka” bardziej pasowałaby złota myśl burmistrza Żaka, wygłoszona na jednej z sesji: „pozwala sobie krytykować mecenasa, który skończył studia prawnicze”. Co prawda użyte przez Burmistrza słowo „mecenas” jest jedynie zwrotem grzecznościowym, ale za to powszechnie stosowanym do opisania studentów prawa.

Bento, 05.01.2024 12:34

https://www.gov.pl/web/gddkia/petycje

Bento, 05.01.2024 12:31

Ad. beskimaly -narracja jest jasna i powszechnie nam znana, można ją sprowadzić do trzech punktów: 1. jak coś jest dobrze w gminie Andrychów to jedyną osobą odpowiedzialną, godną uznania, uwielbienia i dozgonnej wdzięczności jest wójt Żak, należy to podkreślać wszem i wobec 2. jeśli coś jest źle w gminie Andrychów zawsze odpowiedzialny jest ktoś inny, należy to podkreślać wszem i wobec, nigdy nie jest to wójt Żak 3. jeśli ktoś śmie myśleć, czy napisać inaczej należy użyć wszelkich środków, aby przywrócić pożądany stan myślenia w gminie Andrychów, czyli patrz punkt 1 i 2.

Bento, 05.01.2024 12:31

https://pl.wikipedia.org/wiki/Propaganda

beskidmaly, 05.01.2024 11:01

Przepraszam: "powinien" a nie powinna!

beskidmaly, 05.01.2024 10:59

Przepraszam wielmożny znawco prawa w Polsce i języka polskiego .Ma pan racje powinienem napisać zarządca drogi tzn. Generalna Dyrekcja Dróg i Autostrad Oddział Kraków . Wg jaśnie wielmożnego pana Urząd może a nawet powinna budować chodniki wzdłuż drogi krajowej.

bot, 05.01.2024 10:52

https://tvrepublika.pl/Telewizja-Republika-Zwiekszamy-zasieg-zobaczysz-nas-teraz-i-tu,155353.html

Zakolog, 05.01.2024 10:44

@beskidmaly - Apeluję do Ciebie o precyzję języka – nie właściciel, tylko zarządca drogi, właścicielem drogi jest państwo polskie definiowane w prawie, jako podmiot prawa międzynarodowego. A skoro generalna dyrekcja jest tylko administratorem, to Gmina jako prawomocny akcjonariusz państwa polskiego nie tylko może, ale nawet powinna sprawować nadzór właścicielski zarówno nad drogą jak również na administratorem. Zarządca drogi w kwestiach właścicielskich ma tyle do powiedzenia, co radna Ewa na sesjach Rady Gminy!

beskidmaly, 05.01.2024 09:50

Bento! Aby Urząd mógł przejąć od generalnej dyrekcji czy starostwa wykonanie jakiejkolwiek inwestycji tak jak budowę ronda obok galerii czy chodnika w Rzykach to właściciel drogi musi chcieć i wyrazić na to zgodę i tak urząd będzie budował chodnik ale na Górnicy w stronę Bulowic bo prawdopodobnie na to jest zgoda. Wiec nie siej nieprawdziwej propagandy, Pozdrawiam!

Bento, 05.01.2024 01:40

https://www.gov.pl/web/gddkia/petycje

Bento, 05.01.2024 01:37

"@beskimaly - Twoja narracja jest jasna i powszechnie nam znana, można ją sprowadzić do trzech punktów: 1. jak coś jest dobrze w gminie Andrychów to jedyną osobą odpowiedzialną, godną uznania, uwielbienia i dozgonnej wdzięczności jest wójt Żak, należy to podkreślać wszem i wobec 2. jeśli coś jest źle w gminie Andrychów zawsze odpowiedzialny jest ktoś inny, należy to podkreślać wszem i wobec, nigdy nie jest to wójt Żak 3. jeśli ktoś śmie myśleć, czy napisać inaczej należy użyć wszelkich środków, aby przywrócić pożądany stan myślenia w gminie Andrychów, czyli patrz punkt 1 i 2. P.S. Na Twoją udrękę istnieją na tym świecie osobniki odporne na próby manipulacji tymi wszelkimi dostępnymi sposobami i nadające tym samym sensu istnieniu Twojej czujnej, wirtualnej obecności na tym portalu i nie tylko. Chociaż siły Twej emanacji wyraźnie słabną... może lepiej zużyć ograniczoną ilość naszego ziemskiego czasu, sił, zaangażowania na coś sensowniejszego?" Niech żyje Tomasz Żak, Samorządowy Lider Budowy Chodników Przy Drogach.

EK, 04.01.2024 21:36

W projekcie budżetu gminy Andrychów już z roku 2022 (str. 71) czytamy: Budowa czterech odcinków chodników w ciągu drogi krajowej nr 52. To można, czy nie można?

Archanioł Michał, 04.01.2024 19:44

Ten sztandar RONDO PRZY GALERII, można urwo jedna, bo porcelana błyszczała na otwarciu. PENDOLONE PLEMIĘ ŻMIJOWE.

Archanioł Michał, 04.01.2024 19:34

@beskidmaly pendolony propagandysto ile robót tego typu Gmina wykonała w ramach przejęcia zadania?

Bento, 04.01.2024 16:21

Wójt Żak już wielokrotnie kierował pisma w tej sprawie do GDDKiA i został zapewniony, że problem zgodnie z jego wolą zostanie natychmiast rozwiązany ? Tak ?

beskidmaly, 04.01.2024 15:12

O tym, że chodnik jest potrzebny to nie trzeba nikomu mówić bo każdy to wie. Lecz droga jest drogą krajową i oni i tylko oni mogą ten chodnik wybudować. Wiec EK nie opowiadaj bzdur że co roku w planach Urzędu Miasta jest jego wykonanie bo to nieprawda!

Dawidp, 04.01.2024 12:04

Proszę rodzinę osoby zmarłej o kontakt, przekażę przydatne informacje, Dominik tel. 663 152 419

Bento, 04.01.2024 10:14

@beskidmaly - zna odpowiedź na zadane poniżej pytania, zobaczymy czy odpowie

EK, 03.01.2024 19:27

Jak długo będziemy czekać na chodnik, który podobno co roku jest w planach budżetu Urzędu Miasta. Ile ludzi musi jeszcze zginąć?

Rowerzysta, 03.01.2024 18:40

Tam się prosi od dawna o chodnik, droga krajowa, ruch duży. Taki odcinek a nie połączony Andrychów z Inwałdem.