reklama
reklama

Tablice ogłoszeniowe już płatne

Wiadomości, 02.01.2014 14:20, (red)
Od stycznia ogólnodostępne tablice ogłoszeniowe położone najważniejszych miejscach w Andrychowie są płatne.
Tablice ogłoszeniowe już płatne

9 płatnych tablic znajduje się w najbardziej uczęszczanych miejscach w Andrychowie. Nie trzeba płacić jedynie za zawieszenie klepsydry oraz informacji o „charakterze charytatywno-społecznym”. W ten sposób Andrychów idzie w ślady Oświęcimia czy Suchej Beskidzkiej, gdzie takie rozwiązania wprowadzono już wiele lat temu.


Inicjatywa, choć wzbudziła w mieście spore kontrowersje, jest popierana nawet przez niektórych radnych z opozycji, na przykład radnego i byłego burmistrza Jana Pietrasa.


Na razie tablice zostały oczyszczone i nie ma na nich żadnych ogłoszeń, poza nekrologami.


Ile trzeba płacić? Przykładowo, ogłoszenie na kartce formatu A4 to koszt 1 zł za jeden dzień na jednej tablicy. Format A3 - 2 zł za jeden dzień na tablicy. Rolę "biura ogłoszeń" pełni Straż Miejska. Tam trzeba zanosić ogłoszenia, które będą naklejane tylko 3 razy w tygodniu. Klepsydry i informacje o „charakterze charytatywno-społecznym” można zawieszać samodzielnie o dowolnej porze.

 

Strażnicy mają wyciągać konsekwencje wobec osób, które np. zawieszą na tablicy ogłoszenie komercyjne, a nie zapłacą.

 

 

Na płatnych tablicach znajdują się już cenniki i regulamin.

 

reklama
News will be here

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

TEPI, 12.01.2014 03:00

Prywatne publiczne tablice. Jak widać, wszystkie świecą pustkami, chyba że wziąć pod uwagę nekrologi :( Ciekawe w jakim celu, ktoś - dawno, dawno temu, wymyślił tablice ogłoszeniowe? Czy po to, żeby stały teraz puste - nasz drogi, twu, twu, burmisiu? Weź popatrz, do czego to wszystko zmierza ! Zastanawia mnie też, czy jak będę chciał dalej naklejać wieści o naszej "ulubienicy", to czy obowiązuje jakaś cenzura lub podwyższone stawki za coś takiego?

oli2013, 09.01.2014 14:06

a ja Wam muszę powiedzieć, że cała\"procedura\" opłącanych ogłoszeń jest o dziwo dużo lepsza od innych miast. jestem pod wrażeniem. Jeszcze rabaty mają.... mówię to po kontakcie bezpośrednim z tematem :) @tipacz- masz rację :), ta przejrzystość daje daje wiele! co do zwrócenia się kosztów to bezpłatne się i tak nie zwrócą. Jaki może być koszt takiej tablicy? 200 zł? Jeśli tak to w miesiąc się zwróci...

tipacz, 07.01.2014 10:50

Wczoraj przechodziłem obok kilku tablic i powiem że naprawde niesły interes z tymi tablicami! Czysto przejrzyście - w koncu widac klepsydre.... moze temu ze tylko one wiszą na tablicach... Ciekawe kiedy sie zwróci koszt nowych tablic i cenników?

wolnetablice, 03.01.2014 20:08

Polecam: https://www.facebook.com/wolnetablice?ref=hl

oli2013, 03.01.2014 11:04

@ politolog, że ja byłam łagodna , czy @gwizdon?

politolog, 03.01.2014 10:57

uważajcie ludzie!!!!!!!!! Samowolne umieszczanie ogłoszeń na tablicach ogłoszeniowych bez zgody Straży Miejskiej jest zabronione pod groźbą kary – ............. - Kodeks wykroczeń......... ps. ponawiam prośbę do mamnewsa. jeśli pisze że pomysł popierają inni radni niech poda ich nazwiska. wiadomo tylko o pietrasie. kto jeszcze jeśli naprawdę tacy są????

politolog, 03.01.2014 10:53

gwidon i tak był łagodny oli2013. Przy tekście o CBA w urzędzie inny gościu także amator Żaka nazwa internautów \"zwykłymi gnojami\" i dziczą\".

oli2013, 03.01.2014 10:09

@gwidon, o czym ty mówisz człowieku? Jeśli chociaż raz zapłacisz za takie ogłoszenie to będziemy mogli o czymś razem porozmawiać. Rzucić hasło i kogoś obrazić to nie sztuka...i żaden poziom. Miałam styczność z tym \"problemem \" więc mogę się wypowiedzieć. pozdrawiam

ogi33, 02.01.2014 21:36

o tablicach na pewno jeszcze usłyszymy ;) jaki ogi taki poziom :))

gwidon, 02.01.2014 21:11

czy oli to ogi? poziom widze ten sam

westwi78, 02.01.2014 20:47

Te są płatne: 1 Ul. Rynek, Planty. 2 Ul. Krakowska 67, Platan. 3 Ul. Krakowska 83. 4 Ul. Włókniarzy 1, na ścianie budynku. 5 Ul. Włókniarzy 4, rejon skrzyżowania z ul. Metalowców. 6 Ul. Włókniarzy 31, Przy wejściu do ogrodzenia Kościoła. 7 Ul. Lenartowicza 26, przy wejściu do ogrodzenia Gimnazjum nr 2. 8 Ul. Lenartowicza 28, przy rondzie. 9 Ul. Lenartowicza 36 G, ulica jednokierunkowa – transformator.

rafik, 02.01.2014 20:12

tablice płatne w Andrychowie , czyli wynika z tego że w sołectwach są gratis ?

oli2013, 02.01.2014 17:32

proponuję obok postawić budkę dla straży miejskiej :)żeby było blisko...z wielgachną kasą pancerną. XD temat idealny dla tv Andrychowianie są już rasistami teraz będą debilami -tak dla odmiany :)

oli2013, 02.01.2014 17:30

@maniek a jak to pan/pani ze straży m. skontroluje? przecież ten Franio pójdzie na \"wycenę pomocy\" jak jakiś miły mieszkaniec andrychowa do niego zadzwoni...powie ile chce za fuszerkę i jesteś pewien ze pan ze Straży będzie przy tym? XDXDXD bo ja nie :) ps. przykre że oszustwo nazywasz zaradnością.

ranyjulek, 02.01.2014 17:28

Gorzej panowie. W tym co wydał żak vi jego urzędnicy jest napisane!!!!!!!!!! Samowolne umieszczanie ogłoszeń na tablicach ogłoszeniowych bez zgody Straży Miejskiej jest zabronione pod groźbą kary – art. 63a ustawy z dnia 20 maja 1971 r. - Kodeks wykroczeń (Dz. U. z 2013 r. poz. 482).

maniek, 02.01.2014 17:23

oli2013. "Zaradny" Franio czy Czesio nie obejdzie żaka i jego ekipy. Wszystko musi być zaakceptowane przez Straż Miejską. W dodatku mogą odmówić powieszenia ogłoszenia w „uzasadnionych przypadkach”. Jakich? Panie burmistrzu może jakaś podpowiedź bo ludzie śmieją się się że chodzi o artykuły z kroniki beskidzkiej o panu oraz Anecie W.

maniek, 02.01.2014 17:23

właśnie. powtarzam żeby ludzie nie narobili sobie kłopotów. .mamnewsa pisze co pisze o samodzielnym wieszaniu. za to w dokumentach do zarządzenia żaka o płatnych tablicach jest tak: Na tablicach ogłoszeniowych mogą być wywieszane ogłoszenia, reklamy, plakaty, itp. od osób fizycznych i prawnych oraz innych jednostek organizacyjnych, których forma i treść zostały zaakceptowane przez Straż Miejską. 2. Osoby oraz jednostki, o których mowa w ust. 1, ponoszą odpowiedzialność za treści zawarte na dostarczanych ogłoszeniach, reklamach i plakatach, itp. Zamieszczanie ogłoszeń i plakatów na tablicach ogłoszeniowych bez zgody Straży Miejskiej jest zabronione.

westwi78, 02.01.2014 17:22

mifalek, gdzie tak jest napisane? Bo w regulaminie jest tylko o zwolnieniu z opłaty, a nie \" Klepsydry i informacje o „charakterze charytatywno-społecznym” można zawieszać samodzielnie o dowolnej porze.\" \"

oli2013, 02.01.2014 17:06

@kaczor: nie , to jest fakt z życia który miałam \"przyjemność\" doświadczyć, akurat nie w Andrychowie... również uważam że miasto powinno być dla mieszkańców, jednak taka jest rzeczywistość.

kaczor, 02.01.2014 17:02

oli2013 druga cześć twojego komentarza to ma być instruktaż jak obejść prawo wprowadzone przez żaka????

oli2013, 02.01.2014 16:49

@ maniek tak małym jesteśmy,, ale tak narzekamy na to że nie dużym, a kiedy mamy prawa jak duże to się burzymy - o tym myślałam. a co do: cyt\"Na tablicach ogłoszeniowych mogą być wywieszane ogłoszenia, reklamy, plakaty, itp. od osób fizycznych i prawnych oraz innych jednostek organizacyjnych, których forma i treść zostały zaakceptowane przez Straż Miejską.\" NAZYWAJMY RZECZY PO IMIENIU: chodzi po prostu jeśli jesteś firmą to pierwsze zapłać za powierzchnię a potem powieś ,:) przykład: jeśli jesteś Frankiem , który działa w szarej strefie i na lewo np. grabi liście albo maluje i jest extra złotą rączką to nie zapłacisz...pisząc że pomożesz w pracach domowych:) Jeśli jesteś porządnym obywatelem , posiadasz DG i płacisz podatki , za ogłoszenie o świadczeniu usług np. Malowania (fachowo) zapłacisz za to w przeciwieństwie do frajera Franka XD

maniek, 02.01.2014 16:31

oli nie jestesmy dużym miastem. tylko sympatycznym ale raczej małym miastem mifałek.mamnewsa pisze co pisze o samodzielnym wieszaniu. za to w dokumentach do zarządzenia żaka o płatnych tablicach jest tak: Na tablicach ogłoszeniowych mogą być wywieszane ogłoszenia, reklamy, plakaty, itp. od osób fizycznych i prawnych oraz innych jednostek organizacyjnych, których forma i treść zostały zaakceptowane przez Straż Miejską. 2. Osoby oraz jednostki, o których mowa w ust. 1, ponoszą odpowiedzialność za treści zawarte na dostarczanych ogłoszeniach, reklamach i plakatach, itp. Zamieszczanie ogłoszeń i plakatów na tablicach ogłoszeniowych bez zgody Straży Miejskiej jest zabronione. czyli samodzielnie ale po akcpetacji Straży Miejskiej?:)

oli2013, 02.01.2014 16:30

popieram @Politolog!

oli2013, 02.01.2014 16:28

nie ogarniam o co Wam chodzi....??? Czyżby Miejski obyczaj dotarł do malutkiego Andrychowa? Ludzie w każdych większych miastach tak jest. Płaci się za ogłoszenia.na tablicach i przystankach. Tylko możliwości zarobienia są o wiele razy większe niż kara niecałych 50 zł :)

mifalek, 02.01.2014 16:13

\" Klepsydry i informacje o „charakterze charytatywno-społecznym” można zawieszać samodzielnie o dowolnej porze.\" przecież pisze że samodzielnie.

politolog, 02.01.2014 16:08

W dokumentach od żaka najlepszy jest ten punkt „Straż Miejska nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia ekspozycji dokonane przez osoby trzecie i trudne warunki atmosferyczne (deszcz wiatr, śnieg). Czyli zapłać ale gwarancji że będą wisieć nie dostaniesz!

politolog, 02.01.2014 16:08

Prośba do mamnewsa. Niech zada sobie troszeczkę trudu i poda miejscowości gdzie są tablice bezpłatne!!! To będzie chwila żeby takie znaleźć. I druga prośba – wiem tylko o jednym radnym - pietrasie który popiera ten pomysł. Skoro mamnewsa pisze niektórzy radni proszę podać którzy jeszcze? coś mi się zdaje że za ten artykuł płaci urząd:)

kaczor, 02.01.2014 15:59

dobre pytanie westwi. nigdzie nie znalazłem odpowiedzi w zarządzeniu żaka i innych papierach dodanych do tego zarządzenia za to z wymienieniem ile trzeba płacić nie maja problemu.

westwi78, 02.01.2014 15:39

Czyli wieszając klepsydrę, też trzeba się udać do SM?