reklama
reklama

Jest wystawa, jest afera! Andrychów żyje skandalem?

Kultura - Rozrywka, Wiadomości, 07.05.2014 08:15, (red)
Andrychów podobno żyje kolejnym skandalem. Ludzie są zgorszeni. O co tym razem poszło?
Jest wystawa, jest afera! Andrychów żyje skandalem?

Od jakiegoś czasu w Miejskim Domu Kultury w Andrychowie można oglądać wystawę Pawła Garwola. O wystawie słyszała pewnie garstka mieszkańców, ale teraz dowie się więcej.


Zaczęło się od radnego radny Krzysztof Kubienia, który w tej kadencji zasiada w opozycji i znany jest z niemal nieustannej krytyki urzędujących władz.


Na swoim blogu napisał, że na wystawie w MDK "Można było zobaczyć... futrzaka (?) niosącego krzyż zawieszonego pomiędzy diabłem i świątkowym (?) Ojcem Świętym".


Chodzi o to, że Chrystus namalowany przez artystę Garwola ma ręce i nogi zwierzęce [ba zdjęciu]. Bulwersuje się radny, bulwersują się pewnie też inni. Afera gotowa.

„Andrychów żyje skandalem” - pisze GK w środowym (7.05) wydaniu.

Artysta broni swojego obrazu: -  Pozycja, w jakiej przedstawiony został Jezus skojarzyła mi się ze zwierzęciem, wilkiem, a to skojarzenie wydaje mi się adekwatne do postaci Jezusa, który był w  tej strasznej chwili osamotniony – tłumaczy gazecie Paweł Garwol.

Tak czy inaczej, proboszcz parafii św. Macieja w Andrychowie ks. Stanisław Czernik jest zaniepokojony „przedstawieniem w ten sposób wartości religijnych” - Czy autor drwi z religijnych wartości czy ma jakieś ukryte myśli? – zastanawia się proboszcz w GK.


Radni PiS zastanawiają się nad złożeniem zawiadomienia do prokuratury o obrazie uczuć religijnych. - Komu zależało na tej prowokacji przed kanonizacją i w okresie komunii?! – pyta radny Krzysztof Kubień.


W MDK – jak informuje gazeta – zaprzeczają, jakoby chodziło o prowokację i urażanie kogoś. Zbigniew Bury, który zaprosił do MDK Pawła Garwola z jego wystawą, komentuje, że "sztuka polega na tym, żeby pokazywać ją w różnych kontekstach i na jej temat dyskutować".

 

źródło: Gazeta Krakowska

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

Maksymilian, 11.05.2014 10:59

asquit;pomódl się o zdrowie bo o rozum to modlitwa już nie pomoże.

asquit, 11.05.2014 09:59

tak jest,wspaniały język niedzielną porą. Ż E N A D A

igor5, 11.05.2014 08:54

zgniła władza ze 118 zarzutami prokuratorskimi której zgniły nawet płatne tablice....jakby powiedział Komoruski - jaki burmistrz takie wystawy...szambo wybija w Andrychowie

corleone, 11.05.2014 08:48

aaa co żeś ty k,,,..a. ,,asquit\'\' kaznodzieja jakiś czy pop albo pastor żeby pouczać Andrychowian co mają robić w niedziele. Sam się zastanawiaj jak masz ochotę.

ranyjulek, 11.05.2014 08:04

jeśli ktoś wywołał "pseudoaferę" to ekipa żaka wieszając to dziwne badziwie w okresie kanoniacji i pierwszych Komunii. tak jak wielu uważam że zrobili to z premedytacją bo "aż tacy głupi to nie są".

asquit, 11.05.2014 07:48

co co wywołali tą pseudoafer powinni dziś, w niedzielę,w szczególnym dniu, zastanowić się nad swoim postępowaniem

Maksymilian, 10.05.2014 21:19

qqrydzyk;opamiętaj się człowieku.

qqrydzyk, 09.05.2014 17:45

ogi33- spadaj, bidulu. pod Savię! Raus!

ogi33, 09.05.2014 16:49

@qqrydzyk takie pisanie, tysiącletnia samo podnieta, to nic innego jak onanizm mentalny twoja osobowość mocno zaburzona biedactwo ratuj się i do dobrego specjalisty czym prędzej niech dobro będzie z tobą

qqrydzyk, 09.05.2014 13:53

igor5 - piszesz : ...... wygra nawet menel spod Savi..... Stąd prosty wniosek, że masz zamiar kandydować! "Igor5 - kandydat spośród i dla meneli". Dobre,he, he, nawet bardzo dobre! Dowcip tysiąclecia!

martinez, 09.05.2014 09:21

Propaganda żakolandii jest klasycznym przykładem jak złodziej może robić siebie ofiarę kradzieży. W bardziej dosadnej wersji jak kat może nazywać siebie ofiarą. jeśli tylko ludzie mają inne zdanie nazwą ich pustakami, fanatykami religijnym, dziczą, andrychowskim głupkami. Na koniec propaganda żakolandii powie że to inni plują jadem

ogi33, 09.05.2014 09:14

normalny kapuś w magistracie normalny komuch w radzie nadzorczej ZWiK normalny niekarany złodziej Anetka 118 w kulturze ..........

zandrychowa, 09.05.2014 06:38

Więcej ataków (które wiadomo skąd wychodzą) to większe szanse na przedłużenie normalności w Andrychowie jaką mamy obecnie

igor5, 09.05.2014 06:25

w sumie fajnie - kolejny strzał w stopę nieudacznika powoduje że wybory z nim wygra nawet menel spod Savi....

asquit, 09.05.2014 05:37

kaczor i kilku innych jemu podobnych jest typowym przykładem propagandzisty Pietrasa i Kubienia.ten sam język ten sam styl skądś jakby znany.....chyba z nowin Andrychowskich z czasów Pietrasa i Kubienia gdzie za publiczne pieniądze uprawiało się taką publicystykę wymierzoną w innych mieszkańców gminy Andrychów którzy śmieli mieć inne zdanie..... teraz blog im już nie wystarczy,muszą zanieczyszczać internet swoimi nachalnymi atakami również inne strony

qqrydzyk, 09.05.2014 05:35

kaczor - nie uwiera cię coś w główce? Przekonanie, że uczenie się na cudzych błędach polega na powtarzaniu tych błędów, jest bowiem dewizą \"pustaków\"! A ty się nic nie nauczyłeś do tej pory, co widać! Co w efekcie sugeruje prosty wniosek dla ciebie, jedyny zresztą, nieprawdaż, pustaku?

kaczor, 08.05.2014 21:00

qqrydzyk jest typowym przykładem propagandzisty zakolandii i jej metody wykręcania kota ogonem. On chyba o tym jadzie i fanatyzmie pisał patrząc w lustro.

qqrydzyk, 08.05.2014 20:21

no, znowu ruszył andrychowski ciemnogród, plują jadem religijni fanatycy. Przeczytajcie wstrząsającą książkę J. Putka \"Mroki średniowiecza\", to o takich jak wy, fanatykach z obłędem w oczach, jadem na ustach i z ciasnymi mózgami, zwolenników inkwizycji i pogromów. Czyli w skrócie - o ciemnej masie . Nie na darmo książka w znacznej mierze dotyczy faktów z naszego terenu sprzed wielu lat. Nic, jak widać, się od tamtych czasów nie zmieniło. Ciemnogród i ciemnogrodzianie papy Rydzyka podnoszą głowy, na wszelki wypadek. A że te główki puste, prawie próżnia, to i myśli durne! A ten co tu wyskoczył z tym obornikiem i oborą niech się mocno zastanowi, bo nawet jego pisanie cuchnie! Lepiej by do tej obory powrócił - przestanie capić! Miłej lektury życzę, bo możecie w końcu poczytać prawie o sobie! Mało to będzie pochlebne!

Maksymilian, 08.05.2014 19:51

abcabc;zamiast przeprosić,to jeszcze prowokujecie.Wasza arogancja zostanie ukarana.Obora pełna obornika.Taczki pójdą w ruch już niedługo.

ogi33, 08.05.2014 19:50

Żmijo Jadowita pokiełbasiło ci się już w tej główce zupełnie nerwy ci puszczają proponuje meliskę 10g gdyby nie pomogło trzeba udać się do lekarza, uważaj jednak z psychotropami nie ma żartów życzę zdrowia ps tylko prawość postępowania da ci spokój i ukojenie

abcabc, 08.05.2014 19:25

bardzo duża aktywność pisowskich radykalnych publicystów i trollów internetowych jest po prostu niesmaczna.Zabijacie internet swoją nachalnością i chamstwem i nie chodzi tylko o ten portal no to teraz czekam aż nazwiecie mnie: głupkiem,. propagandą,ateistą, esbekiem, komuchem itp jazda, jazda!!!! bądźcie w swoim żywiole! Upuszczajcie jad

azquit, 08.05.2014 19:09

Komentarz usunięty przez autora.

ogi33, 08.05.2014 19:07

nie potrzeba nikogo zatrudniać głupkuportalowy@asquit nasz Porcelanowy Szambonurek jest taki obrotny, że obrabia cały obornik, wszystkie szamba i cały ten syf , który sam produkuje w gminie GŁOSOWAŁEM NA ŻAKA - A TU SYF I SZAMBO W GMINIE, ZAŁAMKA, KOMPLETNA PORAŻKA

asquit, 08.05.2014 18:38

żenada chłopcze,jak bym cię nie zatrudnił nawet do wywozu obornika

igor5, 08.05.2014 18:21

SB-eckie metody,118 zarzutów prokuratorskich - andrychowskie szambo ........ kultura.....k....mać

andrychowianka2, 08.05.2014 18:05

Dla ludzi którzy Mszę św. nazywają stratą czasu taki obraz to pewno piękne „dzieło sztuki”. Żyjemy w gminie w jakiej obrażanie katolików i wartości katolickich jest w porządku. jak ktoś powie że mu się to nie podoba (nie chodzi mi o radnego jaki sobie poradzi ale o innych ludzi) to od razu zostaje się zaatakowanym przez komentatorów sympatyzujących z obecna władzą i nazwanym opozycjonista, pisowcem i tak dalej.

maly, 08.05.2014 17:37

Za dużo jest w naszym mieście afer których.... nie ma. Radni z PISu weźcie się w końcu do roboty!!Z samej krytyki nic nie wynika

qqrydzyk, 08.05.2014 15:55

ten kk wygląda wprawdzie na niezbyt rozgarniętego, od dawna też wiem, że nie jest zbyt mądry, ale ze aż tak durny? Parafrazując ludowego artystę chciałoby się rzec - łomatkoboska, panocku kk, cosik wom cheba w łebie ye.ie!!

aga33, 08.05.2014 14:48

Szanowny panie asquit. Bardzo proszę żeby pan nie kłamał na temat mojego komentarza. Nigdzie nie napisałam że afera jest naciągana. Napisałam że każdy wyłożył już swoje racje więc lepiej zakończyć temat. Pan najpierw mnie wyśmiał, przypisał do opozycji a teraz kłamie i wmawia mi słowa, których nie napisałam. Pana zachowanie pozostawiam bez komentarza. Mówi samo za siebie.

asquit, 08.05.2014 14:32

masz rację aga33 -i tak wszyscy wiedzą że afera jest naciągana

ogi33, 08.05.2014 11:38

gdyby Leń nad lenie wszedł zupełnie przypadkiem do perfumerii , skrzywiona w grymasie twarz i pokręcone usta wyrzuciłyby z siebie ALE SMRÓD bo przecież "świeży" , poranny zapach szamba i narobionego w gminie syfu to rajska woń Porcelanowego Szambonurka on "uwielbia zapach szamba o świcie"

mega-fon, 08.05.2014 10:20

Przysłowie mówi\" nie dla psa kiełbasa, nie dla kota spyrka\"- jakże to aktualne w obecnych czasach. Teraz na temat, do filfarmonii chodzą melomani, bo jakby tam się pojawił np. pan Kubien to by napisał że strasznie żępolą. gdy ktoś śpiewa a słucha Go \"głuchy\" to też zachwycony nie będzie i skomentuje, weźcie się do uczciwej roboty. To samo ze sztuką powinni ją oglądać ci co się na niej znają, albo mają wraźliwość na takim poziomie aby docenić choćby sposów interpretacji. Ja myślę że to już graniczy u niektórych z psychopatią że we wszystkim szukają zaczepki aby zbudować na negacji elektorat. Jeżeli na ślepego będą głosowali ślepcy to jakiż pożytek dla ogółu z takiego wyboru?-pozdrawiam malkontentów!

corleone, 08.05.2014 09:55

Mówisz oczywiście gwidon o Proboszczu z Zagórnika który wspiera Pana Burmistrza Żaka nawet w kościele z ambony już nie mówiąc że podczas różnych akcji duszpasterskich zawsze wyraża swój podziw dla niego. To bardzo nie ładnie że ten kaznodzieja tak angażuje się w lokalną politykę masz 100 % tową rację gwidon trzeba to tępić i wypalać gorącym pogrzebaczem.

gwidon, 08.05.2014 09:03

dla mnie przerażające jest, jak proboszcz może sie tak angażować w lokalną politykę

aga33, 08.05.2014 06:22

spróbuję jeszcze raz tylko że teraz zwrócę się do ludzi dobrej woli. proponuję zakończyć dyskusję. ekipa pana burmistrza żaka uznała że prace są interesujące i warte pokazania. panu kubienowi nie podoba się pokazywania ich w publicznej instytucji ale ocenę zostawia mieszkańcom. reszta to opinie ludzi. różne jak różni jesteśmy. myślę że nikt nikogo na swoją stronę nie przeciągnie a kontynuowanie tej dyskusji niczego dobrego nie przyniesie. dobrego dnia. pozdrawiam.

aga33, 08.05.2014 06:20

Zaproponowałam zakończenie tematu dla dobra wszystkich. W zamian zostałam wyśmiana przez tego pana asquita i zaszufladkowana jak zwolennik opozycji. Ten pan asquit jest przepełniony obsesją. W dodatku wystarczy mieć inne zdanie i od razu wyśmiewa.

asquit, 08.05.2014 05:40

znany scenariusz.............., natychmiast pojawiły się 3 wpisy pełne kłamstw i pomówień.nawet nie potraficie normalnie odpowiedzieć czy odpisać, a tylko bluzgi i powtarzania starych kłamstw wystarczy że ktoś coś napisze niewygodnego dla Kubienia a od razu jest wasza reakcja pozorująca reakcję zwykłych mieszkańców, a przecież wiadomo jak to wygląda...... pozostaje mi tylko współczuć radnemu kubieniowi i pękali że nie potrafią się obronić argumentami i działaniami dla dobra gminy w tej kadencji i muszą mieć takich obrońców w komentarzach na mam newsa.Niby bezinteresownych ale wszyscy wiedzą jak jest

maniek, 07.05.2014 22:26

W tym miejscu wypada przypomnieć że asqiut kiedyś kochał się w kubieniu ale kubien wybrał kobietę. te teraz zostaje mu bluzganie do rana do wieczora na tego który go odtrącił. Ale racja niech pisze jak najwięcej. Nikt tak nie szkodzi żakowi jak asquit ze swoją obsesją. nawet biedak w swojje obsesji nie zauważył że każdy jego powrót do tematu tej wystawy to powrót do prostego faktu że jeśli ta wystawa to skandal to wywołała go ekipa żaka sprowadzając do publicznej placówki takie obrazy w w czasie kiedy mamy kanonizację i I Komunie święte.

corleone, 07.05.2014 22:06

na tych prochach pociągniesz pewnie do 5 rano..no to powodzenia. Obrońcy czy też nie każdy ma prawo na spoczynek.

nietakszybko, 07.05.2014 22:06

Męczący asquitku to jesteś ty ze swoją obsesją na punkcie kk. Ze swoim wykręcaniem kota ogonem. Nade wszystko ze swoimi kłamstwami powtarzanymi każdego dnia. Za to twoja miłość własna jest przezabawna. Pisz jak najwięcej. nic tak nie szkodzi żakowi:) PS. I zapewniam cie że andrychowianie obronią się przed żakiem i jego świtą.

asquit, 07.05.2014 21:52

obrońcy kubienia chyba się już zmęczyli i chcą iść spać buhahahahaha

martinez, 07.05.2014 21:34

w sumie aga ma rację. każdy i tak zostanie przy swojej opinii. po 72 dajmy może spokój tematowi. żeby nie było tak markotnie - jutro nowy dzień będzie o co się spierać:)

Maksymilian, 07.05.2014 21:19

Ale dno ale szambo i to za nasze pieniądze.Taczki są niezbędne i to szybko bo w oborze obornika bardzo dużo.

aga33, 07.05.2014 20:48

proponuję zakończyć dyskusję. ekipa pana burmistrza żaka uznała że prace są interesujące i warte pokazania. panu kubienowi nie podoba się pokazywania ich w publicznej instytucji ale nie zamierza tego zgłaszać organom ścigania i ocenę zostawia mieszkańcom. reszta to opinie ludzi. różne jak różni jesteśmy. myślę że nikt nikogo na swoją stronę nie przeciągnie a kontynuowanie tej dyskusji niczego dobrego nie przyniesie.

kaowcy2012, 07.05.2014 20:14

macie absolutną rację. ekipa żaka dobrze wiedziała co robi wieszając te obrazy w okolicach kanonizacji i Komunii świętych. to że teraz propaganda żakolandii udaje niewiąniątka i wykręca kota ogonem. Żakolandia tak już ma. co do cenzury to asquit raczy kpić jeśli sądzi że jakąś tajemnicą jest to co wyprawia się obecnie przy \"na pokaz uśmiechnietym towarzystwie kopiuj wklej\".

polokolo, 07.05.2014 20:14

jestem w głębokim szoku jakimi radni andrychowscy /a w zasadzie jeden/ zajmują się [ciach!] Ewidentnie szukają rozgłosu

julian123, 07.05.2014 20:08

Jakie miasto taka wystawa. Jaka wystawa taka afera.

igor5, 07.05.2014 20:08

esbeckie nawyki,prokuratorskie zarzuty,andrychowska tzw.\"kultura\" podła i żałosna...syf i szambo a miało być tak pięknie....

politolog, 07.05.2014 20:02

\"to co napisał kubień to drobiazg w porównaniu z tym co mówią ludzie. Dla mnie ekipa żaka zaliczyła tutaj 3 wtopy: a – miejsce – publiczna placówka kultury utrzymywana przez podatników b – czas – tę wystawę otwarto chyba dwa dni przed kanonizacją. Sorry ale w to że ekipa Żaka nie wiedziała co robi to nie uwierzę. Za przeproszeniem tacy głupi to oni nie są. c- „dzieło” to totalny kicz. Sprowadzenie go do publicznej placówki to dramat. \" tyle jak chodzi o sedno. według mnie najbardziej wyważona opinia.

politolog, 07.05.2014 20:00

kłamco asquicie.nie histeryzuj. na razie to mamy rządy żaka i okazuje się że za wypowiedzenie krytycznej uwagi natychmiast jest się mieszanym z blotem. kubien napisał \"Uważamy ekspozycję w andrychowskim MDK, czyli instytucji publicznej za wielce niestosowną, a ocenę tego wydarzenia pozostawiamy mieszkańcom i naszym Czytelnikom\" i od razu atak nie niego. Nawet tego nie można napisać żeby propaganda nie przystapiła do ataku. Za to uczucia katolików można obrażać do woli. Strach sie bać co by było gdyby rządy żaka trwały po jesieni.

asquit, 07.05.2014 19:45

podsumowując całodzienne wywody-radny Kubień poniósł na tej sprawie kolejną wizerunkową porażkę mieszanie się nawet w sprawie kultury i sztuki to zajeżdża jakąś minioną epoką.strach pomyśleć co może się dziać w Andrychowie gdy ten pan jakimś przypadkiem znowu będzie miał wpływ na to co dzieje się w mieście.zacznie się od cenzury artystów, koncertów,może kolejny krok to cenzura internetu?

wiktoria, 07.05.2014 18:28

w samej sprawie z tym obrazem równie gorszące jest to że tzw. propaganda za wpadkę ekipy pana żaka próbuje cały dzień obarczyć odpowiedzialnością innych. Dobrze piszą poprzednicy. Panie Żak. Pani Aneto W. jak się jest dorosłym trzeba brać odpowiedzialność za swoje czyny i decyzje. Macie władze, korzystacie z niej do woli, bierzcie za to odpowiedzialność.

wiktoria, 07.05.2014 18:24

odpowiadając na pytanie pana xpeka i ciągle zaczepki innych tzw. propagandzistów. wiem bo doświadczyłam razem z innymi osobami pomocy pana kubienia w tej kadencji w ważnej dla rodziców i dzieci sprawie. że się tym nie chwali to chyba dobrze? mimo to i tak nie wiem jeszcze czy oddam na niego głos. na pewno nie oddam na ekipe pana żaka - ludzi którzy mając władzę, setkę urzędników za sobą, biorąc wysokie pensje koncentrują sie na zadawaniu pytań co robią inni? to tak jakby pan tusk mając władze nic tylko pytał co robi kaczyński albo inny z opozycji.

igor5, 07.05.2014 18:24

idąc tokiem rozumowania \"artysty\" mam taki szkic - męskie przyrodzenie słusznej wielkości z głową burmistrza i komentarz gazety - Pozycja, w jakiej przedstawiony został burmistrz skojarzyła mi się z fallusem a to skojarzenie wydaje mi się adekwatne do postaci burmistrza, którego rządy są tak ch.....we że wszytko co zrobi kojarzy się z fallusem... tłumaczy gazecie artysta Igor5

corleone, 07.05.2014 18:23

No tak jak obrażają katolika to nikogo to nie obchodzi ...k...wa .Jakby wysmarowali żyda z rogami albo araba lub roma z ryjem kreta to pewnie by był hałas na całą Polskę i te wszystkie xpeki, asqity i inne darły by mordę na całą Polskę i świat jaki to Andrychów nietolerancyjny. Wynika z tego że katolikowi wyznawcom Jezusa Chrystusa można pluć w gębę i udawać że nikogo to nie obchodzi ......Oj lewackie burki i laickie przybłędy w Andrychowie nie zagrzebiecie tego pod dywan a wystawę wywiesili w Miejskim CKiW za pieniądze podatników i to wszystkich tych wierzących i tych niewierzących też . A skoro ktoś uważa że Andrychowski katolik nie może upomnieć się o swoje w imię wiary to albo już całkowicie wynarodowiony kacap albo zwykła laicka menda .

krisu78, 07.05.2014 18:12

słowo daję. jak będzie plebiscyt na wykręcania kota ogonem to żakolandia wygra go w cuglach:) po pierwsze: jeśli jest afera to dlatego że \"wesoła ekipa\" żaka uraczyła nas takim \"kiczem\". po drugie: póki co to żak sprawuje władzę razem ze swoimi koalicjantami. to oni biorą grube pensje, maja władzę, mogą robić co chcą. jeśli myslą że władza polega na tym że oni wystawy, rozdawanie dyplomików i pucharków a opozycja do roboty to niech czym prędzej wrócą na ziemię. Chcieliście władzy drodzy państwo z panem żakiem na czele, macie ją. możecie nawet sprowadzać \"dzieła\" jakie wam się podobają. Tylko przestańcie za własne czyny obarczać odpowiedzialnościa innych.

xpek, 07.05.2014 18:08

coś co się chłopcze pomieszało, nie jestem z żadnej propagandy/. Może ty jesteś, ale ja na pewno nie. Pytałem tylko czy pan radny Kubień zajmie się wreszcie czymś konkretnym? Czy nauczyciele aż tak bardzo mało zarabiają że koniecznie chce zostać tym burmistrzem? Jeśli jesteś z propagandy radnych Kubienia lub Pietrasa to podrzuć odpowiedzi na moje pytania

kaczor, 07.05.2014 18:01

xpek brawo będzie premia za wykręcanie kota ogonem:) Niech propaganda przestanie się wygłupiać. to ekipa żaka wymyśliła tę wystawę, to ona ja zainstalowała. to ona powiesiła ten obraz i nawet nie kryje. Nie propaganda nie robi z ekipy żaka nierozumnych ludzi którzy nie wiedzą co czynią, jakie wystawy sprowadzają do Andrychowa i jakie obrazy wieszają.

xpek, 07.05.2014 17:48

Kolejna daremna afera wymyślona przez pana radnego Krzysztofa Kubienia.Naprawdę nikogo to nie obchodzi. Panie radny czy zajmie się Pan wreszcie czymś konkretnym? Dlaczego Pan tak szkodzi miastu? Czy jakiś obraz to jest powód żeby ośmieszać w mediach miasto? Czy nauczyciele aż tak bardzo mało zarabiają że pan radny koniecznie chce zostać tym burmistrzem?Ale przecież nikt rozsądny na niego nie zagłosuje

maniek, 07.05.2014 17:09

stanowisko ekipy żaka wiadome - skoro w okresie kanonizacji i i Komunii raczą andrychowian w publicznej placówce kultury takim "dziełem" to muszą uważać że jest ok i wszystko gra. nic więcej w temacie nie da się powiedzieć. każdy i tak zostanie przy swoim. kubień ma rację ludzie sami sobie ocenią i wyciągną wnioski. A to że ekipa żaka wiedziała co robi instalując tę wystawę w takim a nie innym czasie to jasne jak słońce.

maniek, 07.05.2014 17:01

stanowisko Kubienia - cytay ze strony internetowej jego i kolegi (a nie domniemania dziennikarza) "nigdy nie mieliśmy i nadal nie mamy zamiaru reklamować twórczości Pawła Garwola doniesieniami do prokuratury i sądowymi procesami. Uważamy ekspozycję w andrychowskim MDK, czyli instytucji publicznej za wielce niestosowną, a ocenę tego wydarzenia pozostawiamy mieszkańcom i naszym Czytelnikom. Kolejna już wpadka kierownictwa centrum kultury dowodzi degrengolady, do jakiej doprowadziły obecne władze tę placówkę" tak to widzi kubień z kolegą.

kotfilemon, 07.05.2014 16:54

\"piszcie sobie co chciecie. nic wam to nie da. z tego co wiem wszystko jest dogadane z rozsądnymi partiami, rozsądnymi radnymi i rozsądnymi ludźmi. Burmistrz zgarnie wszystko w pierwszej turze.\" leon, 2014-05-07 14:11:11 Dla mnie prawdziwy skandal to ten wpis i takie rzeczy powinno się nagłaśniać. Tak ma wyglądać wolność, praworządność? Jedziecie na KK, na kościół, na pisowców, a co wy robicie? \"dogadujecie się\"? żenada

andrychowianka55, 07.05.2014 16:51

Krzysiek , weź ty się trochę ogarnij !!! taki rozsądny i fajny facet byłeś a teraz ? Mam ci przypomnieć twoje młodzieńcze lata ??? rozumiem , że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ale u ciebie albo kryzys wieku średniego albo sama już nie wiem co . Odróżniaj krytykanctwo od krytyki . Pierwsze to żenada drugie to wyraz mądrości .

rzykimuszazostac, 07.05.2014 16:50

Niepotrzebnie weszliście na temat wyborów czyli po linii propagandy zakolandii jaka ucieka od sedna. Sprawa jest prosta. Na kilka dni przed kanonizacją i w okresie I Komunii świętych do publicznej placówki kultury sprowadzili wystawę z takim badziewiem które a) nieładne b) może urażać uczucia religijne. I jeszcze ta wystawa ma być czynna według planu cały maj. Katastrofa. Zgadzam się z Mareczkiem. Ekipa żaka wiedziała co robi. Tacy głupi nie są. Po co jej to? tylko oni wiedzą co chcą ugrać takimi zagrywkami jak montowanie takich wystaw w takim czasie gdy kanonizacja i komunie.

szeleszczyciel, 07.05.2014 16:35

.

mareczek, 07.05.2014 16:21

Wolno ci tak myśleć saturn. Innym wolno być oburzonym. A to co napisał kubień to drobiazg w porównaniu z tym co mówią ludzie. Dla mnie ekipa żaka zaliczyła tutaj 3 wtopy: a – miejsce – publiczna placówka kultury utrzymywana przez podatników b – czas – tę wystawę otwarto chyba dwa dni przed kanonizacją. Sorry ale w to że ekipa Żaka nie wiedziała co robi to nie uwierzę. Za przeproszeniem tacy głupi to oni nie są. c- „dzieło” to totalny kicz. Sprowadzenie go do publicznej placówki to dramat.

Saturn, 07.05.2014 16:02

E tam, zawracanie głowy... Robienie z igły wideł, czyli temat zastępczy, a skojarzenia całe szczęście są wolne.

kaowcy2012, 07.05.2014 14:49

zanim asquit utonie całkowicie w miłości do siebie z jednej strony i w obsesji na punkcie kk z drugiej coś na temat "wystawy". Jeśli jest skandal to zaczął się od powieszenia tej pseudosztuki w domu kultury jakim rządzi Aneta W. powołana przez żaka do „robienia porządków”. No to wychodzi że przed kanonizacją „faworytka” żaka wzięła się za "robienie porządków" z wrażliwością religijną andrychowian. Jaki burmistrz, taka osoba rządzącą z jego nadania „kulturą”. Jaka osoba rządzącą kulturą, taka „sztuka” w domu kultury. wielkiej filozofii tu nie ma.

kaowcy2012, 07.05.2014 14:47

kaczor ma rację. logika wskazuje asquit że to nie może być o tobie. w realnym świecie asquit kłamstwo i obsesja nie ma nic wspólnego w rozsądkiem. dlatego nie ma takiej możliwości żeby ktoś dziękując za rozsądne komentarze dziękował tobie:) ale w tej miłości sam do siebie i słodzeniu sam sobie jesteś uroczy asquit:) jeszcze stań przed lustrem, zrób uśmiech nr 57 i zapodaj: lustereczko powiedz przecie że asquit vel tomuś jest najpiękniejszy na świecie:)

asquit, 07.05.2014 14:44

a skąd wiesz o kim pisał?jesteś jego rzecznikiem prasowym?lekcje już się skończyły?

kaczor, 07.05.2014 14:37

asquit wróć do rzeczywistości. ktoś dobrze napisał oprócz tego jesteś kłamcą to jeszcze uważasz się chyba za pępek świata jak myślisz że kubień pisał o tobie. kubień dziękował za \"te rozsądne\" komentarze. na serio \"pępku świata\" myślisz ze twój był rozsądny?:))) buhahahahha ale pisz dalej, cytuj sam siebie w nieskończoność. wszyscy których znam uważają że im więcej ciebie w necie tym gorzej dla żaka.

asquit, 07.05.2014 14:28

właśnie pan Kubień podziękował mi za mój rozsądny komentarz zamieszczony pod tekstem na mamNewsa,widzę że wreszcie zaczyna rozumieć swój błąd zatem przytoczę ten komentarz jeszcze raz: asquit, 2014-05-07 13:29:22 uffff włączysz komputer,a tu kolejna pseudoafera w Andrychowie aż się nie chce tego komentować..................................................................panie radny KK daj se pan siana i zajmij się pan czymś bardziej pożytecznym.oczekują tego od Pana wyborcy zawiedzeni pana działaniami w samorządzie andrychowskim w ostatnich latach panie radny kubień, weź pan przykład z burmistrza Andrychowa.Zobacz pan ile on zrobił dobrego w tej kadencji. a pan czym może się pochwalić oprócz tego co co chwilę gazety i portale publikują jakieś \'afery\' bez pokrycia opisywana przez pana??????? jeszcze jeden: asquit, 2014-05-07 14:35:47 Pierwszy raz się zgodzę;andrychowianie to dumny naród i pozwolą sobie wciskać propagandy a\'la Kubień.choćby na tym przykładzie nie pozwolą wciskać wrednej polityki nawet w sprawy wystaw w domu kultury. Nie pozwolą sobie wciskać gadania co jest dla nich dobre a co złe,nie pozwolą się dzielić na złych i dobrych,na komuchów i nie-komuchów jak to usiłuje się robić i tak dalej i tak dalej.............................

wiktoria, 07.05.2014 13:46

co do wystawy to za taką kulturę robioną w instytucji utrzymywanej z moich podatków ekipie burmistrza \"dziękuję\". kompromitacja.

wiktoria, 07.05.2014 13:45

na odsunięciu od władzy pana żaka to z mojej perspektywy najbardziej zależy przyzwoitym ludziom. inna rzecz komu te władzę powierzymy. jeszcze jest czas na zastanowienie się. wstyd co wypisują ci tzw. propagandziści żakoalndii. wstyd jak traktują nasze miasto. pan żak może dogadać się z politykami obiecać im stołki, że wezmą udział w \"skoku na władzę\" ale andrychowianie nie są do kupienia. przekonacie się.

rokos, 07.05.2014 13:36

każdy mierzy swoją miarą tomekx. wyszło szydło z wora. jeśli przyjąć twoją logikę najbardziej na odsunięciu pietrasa od władzy zyskał żak i jego ludzie. proste jak budowa cepa. to był w takim układzie skok na władzę i skok na kasę. komu najbardziej zależy żeby utrzymać się przy władzy i przy kasie. teraz wiadomo skąd tyle kłamstw propagandy żakolandii i nagonka na każdego kto władzy przeszkadza.

asquit, 07.05.2014 13:35

Pierwszy raz się zgodzę;andrychowianie to dumny naród i pozwolą sobie wciskać propagandy a\'la Kubień.choćby na tym przykładzie nie pozwolą wciskać wrednej polityki nawet w sprawy wystaw w domu kultury. Nie pozwolą sobie wciskać gadania co jest dla nich dobre a co złe,nie pozwolą się dzielić na złych i dobrych,na komuchów i nie-komuchów jak to usiłuje się robić i tak dalej i tak dalej.............................

tomekx, 07.05.2014 13:25

Kto najbardziej może zyskać na odsunięciu Żaka od władzy?Odpowiedź jest prosta jak konstrukcja cepa - Pietras z Kubieniem, czyli goście którzy już rządzili w poprzedniej kadencji. zatem mówcie prosto i jasno że celem nieustannej nagonki na Żaka w internecie jest po prostu skok na władzę.

kotfilemon, 07.05.2014 13:21

asquit, ty naprawdę masz urojenia, zanim włączyłeś komputer było już prawie 30 wpisów pod tym artykułem, nie przeceniaj się. A twojej ciekawości nie zaspokoimy, czy jest nas troje czy czworo, czy setka, niech zostanie naszą słodką tajemnicą. A ty leon nie bądź taki pewny, andrychowianie to dumny naród i nie pozwolą z siebie dłużej robić głupków.Już niedługo czas pokaże.

rokos, 07.05.2014 13:15

asquit,uffff słońce ty moje. twoje kłamstwa to co najwyżej bolą żaka jeśli ma sumienie. innych tylko mobilizują żeby żaka odsunąć od władzy. dlatego śmiało kłam dalej. i gratuluję miłości własnej pępku świata:)

leon, 07.05.2014 13:11

piszcie sobie co chciecie. nic wam to nie da. z tego co wiem wszystko jest dogadane z rozsądnymi partiami, rozsądnymi radnymi i rozsądnymi ludźmi. Burmistrz zgarnie wszystko w pierwszej turze. Artyści nie muszą się bać. Jeszcze dugo nikt w Andrychowie nie będzie klęczał przed opozycją flustratami i klerykałami.

asquit, 07.05.2014 13:02

chyba was zabolało skoro od razu pojawił się taki odzew na mój wpis. ciekawe czy ktoś taki jak wy - rokos,gregory, kot filemon kaczoor i inni obrońcy kubienia (a może to jedna osoba?)-chodzi na msze do kościoła i przyjmuje komunie?ciekawe czy ktoś taki uczęszcza do spowiedzi jeśli tak, to wasze życie prawdopodobnie jest wyjątkowo zakłamane biorąc pod uwagę to co wyprawiacie w komentarzach na mam newsa

azquit, 07.05.2014 12:58

Komentarz usunięty przez autora.

rokos, 07.05.2014 12:53

Panie żak, pani Aneto W. jaka rządzi kultura za żaka. Najkrócej rzecz ujmując chcieliście afery to ją macie. Zakładam że gdybyście jej nie chcieli to nie wieszano by tego czegoś przed kanonizacją i I Komuniami świętymi w publicznej instytucji kultury. I to prawda co piszą ludzie. Zaczęło się od tego że to coś powieszono w dk a nie od tego że ktoś zwrócił na to uwagę. ps. ten cały asquit zupełnie stracił kontakt z rzeczywistością. jeśli tacy ludzie otaczają żaka to nie dziwota że jest jak jest.

gregory, 07.05.2014 12:45

swoją drogą ekipa żaka powinna startować w konkursie na prowokacje. Jak dla mnie urządzają jedną za drugą Najpierw patronat dla płyty gdzie swastyka obok krzyża, potem nazwanie Mszy św. stratą czasu, teraz ta pseudosztuka. I to zwalanie odpowiedzialności na innych. Nieważne że ekipa żaka powiesiła kicz, winny skandalu jest ten kto pokazał co zrobiła ekipa żaka. I to uciekanie od tematu w ich obsesje na punckie opozycji gdy dyskusja nie idzie jak sobie zyczą.

gregory, 07.05.2014 12:41

Kotfilemon. Jakie ma znaczenie co naprawdę napisał kubień? Liczy się co napisze o nim propaganda jaka wymyśli wredną bajkę o każdym kto stanie na drodze „sztucznie uśmiechniętej władzy” . tak robią każdym nie tylko z opozycją. Myślę kotlfilemon że dobrze o tym wiesz. lizozdu... wypocin propagandzisty zakolandii asquita nie chce mi się wiele komentować. To ten gościu co kłamie że jest w Andrychowie pogotowie całoodobowe za żaka. niech jeszcze napisze że żak wybudował lotnisko i autostradę do nieba:)

asquit, 07.05.2014 12:29

uffff włączysz komputer,a tu kolejna pseudoafera w Andrychowie aż się nie chce tego komentować..................................................................panie radny KK daj se pan siana i zajmij się pan czymś bardziej pożytecznym.oczekują tego od Pana wyborcy zawiedzeni pana działaniami w samorządzie andrychowskim w ostatnich latach panie radny kubień, weź pan przykład z burmistrza Andrychowa.Zobacz pan ile on zrobił dobrego w tej kadencji. a pan czym może się pochwalić oprócz tego co co chwilę gazety i portale publikują jakieś \'afery\' bez pokrycia opisywana przez pana???????

kotfilemon, 07.05.2014 11:59

barte, radny KK nie \"szuka afer\", tylko pod jednym z wielu zdjęć i artykułów, które publikuje na swoim blogu, zamieścił zacytowane przez mamnewsa zdanie. Gdybyś może czasem zajrzał na jego bloga, a nie powtarzał za innymi zasłyszane hasła, przekonałbyś się, że afery nie są głównym tematem jego wpisów. Magdalenka88, ktoś taki jak twoja babcia przydałby się, żeby niektórym otworzyć oczy na fakty oczywiste i zrobić prawdziwe porządki w MDK.

kaczor, 07.05.2014 11:54

gazeta krakowska napisała, mamnewsa powtórzył i zrobiło się głośno. ale uważam że dobrze że napisali. ta wystawa jest zaplanowana na ponad miesiąc w holu domu kultury!!!! każdy kto pójdzie na imprezę tam robioną czy to dorośli czy dzieci będzie raczony tym widokiem. zrobi się z tego niezła grupa. już już obejrzeli ci którzy byli na imprezie z okazji 3 maja.

magdalenka88, 07.05.2014 11:48

westwi78, 07.05.2014 11:43

Pies z kulawą noga by nie przyszedł tego oglądać. No ale teraz zrobiliście reklamę i przyjdą.

politolog, 07.05.2014 11:32

Patrzyłem w necie. Tę wystawę otwierali kilka dni przed kanonizacją. Ekipa żaka w „kulturze” musiała zadać sobie trochę trudu żeby w takim czasie sprowadzić do domu kultury taką „sztukę”? Chciała afery i skandalu to go ma. Ale co tam. Trzeba znaleźć kozła ofiarnego, poudawać samemu niewiniątka i można wracać do rozdawania dyplomów i uśmiechów, obserwowania jak rośnie konto w banku, bimbania cały dzień? A problemy - niech zajmie się nimi opozycja.

Maksymilian, 07.05.2014 11:27

Skandal i to za nasze pieniądze.Precz z żakolandią.

krisu78, 07.05.2014 10:59

Przede wszystkim oczekuje od żaka który bierze 10 razy więcej kasy od radnego i jego ekipy że zajmie się problemami ludzi a nie rozdawaniem dyplomików, uśmieszków i pucharków i promowaniem takiej pseudosztuki. Oczekuje też że zaczną brać odpowiedzialność za to że sprawują władzę. A nie żyć według zasady: my w Andrychowie od brania kasy i rozdawania uśmiechów a problemami niech się zajmie opozycja Od propagandy żakolandii niczego dobrego nie oczekuję bo oni poza swoje obsesje na punkcie opozycji nie są w stanie wyjść. Tak samo jak nie są w stanie przestać wykręcać kota ogonem.

ogi33, 07.05.2014 10:56

komunikat z domu maklerskiego "Rzadka Kupa" informuje , ze KK namieszał i Leń nad lenie zyskał : osiem placków krowich, siedem stolcy bezwodnych, (z zatwardzenia) , pól kilograma mieszanki "guano ptasie domowe" i pół litra odchodów biegunkowych niech żyje nasz Porcelanowy Szambonurek ! niech żyje ! ad vocem - zwierzę stadne (wataha) jakim jest wilk symbolem samotności (sic! !) chyba , ze mamy tutaj nawiązanie do samotnego wilka 1. pozostałość z "niedorżniętej watahy " co to prześladuje Radka Sikorskiego? 2. wilka morskiego którego łapy wiadomo zarośnięte , że hej taki z niego artysta jak z koziej .... trąbka

krisu78, 07.05.2014 10:36

Tok rozumowania propagandy żakolandii powala. Winny jest radny bo śmiał się odezwać a absolutnie niewinni ci co powiesili ten kicz w czasie kanonizacji:) Idźmy dalej. Winnym tego że Aneta W. ma 118 zarzutów prokuratorskich jest prokurator a nie Aneta W.:) Gdyby prokurator milczał nie byłoby problemu. I tak dalej.

kaczor, 07.05.2014 10:17

Przecież to ekipa rządząca kulturą z nadania żaka powiesiła te za przeproszeniem gorszący kicz. Jeśli jest skandal to z ich przyczyny. wszyscy wiemy że propaganda żakolandii uwielbia wykręcać kota ogonem i zwalać na innych winy za swoje postępowanie ale bez przesady. \"Zło czy głupota nie zaczyna się od tego kto je pokazuje czy komentuje tylko od tego kto czyni zło albo robi głupią rzecz. Tu zaczęło się od ekipy żaka jaka rządzi kulturą i wiesza w domu kultury takie rzeczy w okresie kanonizacji i Komunii świętych\". nic dodać nic ująć.

martinez, 07.05.2014 09:56

Radny Kubień i cała reszta przekraczają granice bezczelności . jakim prawem śmią komentować wyczyny ekipy żaka w kulturze, mieć własne zdanie. Wolność słowa, wolność artystyczna tak ale dla wybranych – tych od żaka i ich \"artystów\"! Cała reszta niech milczy, chyba że chce podziękować za wspaniałe rządy pana burmistrza żaka i wspaniałe wystawy serwowane w okresie kanonizacji i Komunii świętych. To też idąc tokiem rozumowania propagandy żakolandii.

igor5, 07.05.2014 09:41

idąc tokiem rozumowania "artysty" mam taki szkic - męskie przyrodzenie słusznej wielkości z głową burmistrza i komentarz gazety - Pozycja, w jakiej przedstawiony został burmistrz skojarzyła mi się z fallusem a to skojarzenie wydaje mi się adekwatne do postaci burmistrza, którego rządy są tak ch.....we że wszytko co zrobi kojarzy się z fallusem... tłumaczy gazecie artysta Igor5

kotfilemon, 07.05.2014 09:39

Masz rację maniek, to lepsze określenie, i mam wrażenie, że ekipie właśnie ciągle o to chodzi: o prowokację, o stwarzanie niewygodnych, konfliktowych sytuacji, w których, tak jak w tym przypadku będzie można krzyknąć za KK czy kimkolwiek innym : \"łapać złodzieja\" jeśli ten odważy się przeciwstawić, czy choćby powiedzieć swoje zdanie. PS. Czy Zbigniew Bury to ten sam, którego córki dostały w tym roku stypendium kulturalne, i który sam dostał je w ubiegłym, i który (jak donoszą życzliwi jeszcze pracownicy MDK) ma na zapleczu tegoż MDK prywatną pracownię plastyczną ogrzewaną i utrzymywaną z naszych podatków?

maniek, 07.05.2014 09:27

"jeśli lubisz, to możesz wieszać u siebie w domu, co ci się tylko podoba, a MDK to instytucja publiczna" "zwykłym nieporozumieniem jest wieszanie takich obrazków w okresie przed kanonizacją i w okresie komunii świętych. " w sedno kotfilemon tylko że słowo nieporozumienie zamieniłbym na prowokację na miarę "wesołej ekipy" żaka. I nie ma co wykręcać kota ogonem. Zło czy głupota nie zaczyna się od tego kto je pokazuje czy komentuje tylko od tego kto czyni zło albo robi głupią rzecz. Tu zaczęło się od ekipy żaka jaka rządzi kulturą i wiesza w domu kultury takie rzeczy w okresie kanonizacji i Komunii świętych.

azquit, 07.05.2014 09:19

Komentarz usunięty przez autora.

kaowcy, 07.05.2014 08:34

Jaka Kultura taka sztuka i vice versa !!!

krisu78, 07.05.2014 08:28

"Pozycja, w jakiej przedstawiony został Jezus skojarzyła mi się ze zwierzęciem, wilkiem a to skojarzenie ..........." no to ekipa żaka ma przed sobą wyzwanie bronić tych obrazów, tych słów w ramach obrony wolności artystycznej i bronić swojej decyzji o powieszeniu tego przed kanonizacją i Komuniami św. ale na pewno dadzą rady:) Upraszam tylko żeby nie robili z siebie i z nas idiotów. Jeśli jest afera to zaczęła się do tego że powieszono to coś w domu kultury - publicznej instytucji utrzymywanej ze pieniądze podatników a nie w prywatnym domu członków ekipy żaka gdzie mogą sobie robić co chcą.

nietakszybko, 07.05.2014 08:06

I czemu do gazet mówi Z Bury? Na tej wystawie była sama pani wicedyrektor od żaka Aneta W ze 118 zarzutami. Pani wice od żaka nie ma tym razem nic do powiedzenia? To jakaś nowość bo na co dzień jest inaczej.

nietakszybko, 07.05.2014 08:05

droga redakcjo. po pierwsze zaczęło się nie od radnego kubienia tylko od tego że ekipa żaka powiesiła to coś w domu kultury. macie pretensje do tego kto pokazał a nie do tego kto zrobił. nie fair. to tak jakby powiedzieć że sprawa kolizji na drodze zaczeła się od tego kto ją zgłosił a nie od tego kto spowodował kolizję. po drugie corleone ma rację. jakby chodziło o święty znak dla muzułmanów byłoby larum a jak chodzi o krzyż \"sztuka\"

kotfilemon, 07.05.2014 08:01

Po drugie, abcabc, wydaje mi się, że tak, owszem, nikt nie może narzucać mieszkańcom tego, co jest poprawne, a co nie. Dlatego jeśli lubisz, to możesz wieszać u siebie w domu, co ci się tylko podoba, a MDK to instytucja publiczna, więc powinna zwracać uwagę nie tylko na aktualne \"okoliczności pogody\", ale również na to jaki reprezentuje sobą poziom i że zwykłym nieporozumieniem jest wieszanie takich obrazków w okresie przed kanonizacją i w okresie komunii świętych. Nie każdy musi być wierzący, ale żyjemy w społeczeństwie na które składają się przedstawiciele różnych poglądów i wyznań i podstawą harmonijnego działania jest wzajemny szacunek.

corleone, 07.05.2014 07:57

Jakby w taki sposób ktoś przedstawił Jahwe albo Mahometa albo Lenina lub innego komucha to byście krzyczeli że skandall!!!! że obrażono środowiska religijne i mniejszości że Andrychów jest nie tolerancyjny i takie tam. A jak ktoś gryzmoli jakieś [ciach!] z krzyżem w mieście gdzie większość do kościoła jednak chodzi i każdy prawie ślub albo pogrzeb kościelny by chciał to jest totalna zlewka i chowamy się za nowoczesną sztuką . Wyśmiewając to że ktoś się z tym nie zgadza. Trudno laicka władza w mieście ma to w d....e ale nie mieszkańcy Andrychowa. Zresztą to nie pierwsza już wpadka ekipy z pod żajkolandi. rok temu plansza do gry w czasie popisowej imprezy w Andrychowie też zawierała anty religijne hasła.

kotfilemon, 07.05.2014 07:54

\"Zaczęło się od radnego radny Krzysztof Kubienia\" \" [ba zdjęciu]\" Uprzejmie proszę redaktorów mamnewsa, żeby nie robili wpisów, kiedy nie są w stanie zrobić tego poprawnie, albo żeby zatrudnili korektora. Błędów jest coraz więcej i zaczynam odnosić wrażenie, że pojawiają się przy specyficznych artykułach, a może to po prostu rykoszet \"kopiuj-wklej\". Po pierwsze, słowa radnego Kubienia trochę zostały wyciągnięte z kontekstu, jakim była w tym przypadku uroczystość wręczenia Medali Zasłużony dla Gminy Andrychów w MDK. Pozwolił sobie zasugerować, że obecność kontrowersyjnych obrazków była nietaktem ze strony organizatorów uroczystości. Chyba ma prawo to zrobić, żyjemy w wolnym kraju.

kaczor, 07.05.2014 07:51

przede wszystkim to kicz a nie sztuka. nie dziwi mnie że zawiesili to w domu kultury za rządów ekipy żaka. to że zrobili to przed kanonizacją co najmniej niesmaczne. ale też nie dziwi mnie w przypadku ekipy żaka.

abcabc, 07.05.2014 07:44

doprawdy afera godna radnego Kubienia.na szczęście Andrychów to wolne miasto bez narzucania mieszkańcom co jest poprawne a co nie,a takie ograniczenia chcieliby chyba wprowadzić radni pis