Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Oświęcimiu

, Gospodarka, Wiadomości, 01.10.2020 09:59,

W związku z sytuacją epidemiczną bezpośrednia obsługa klientów w siedzibie Inspektoratu ZUS w Oświęcimiu przy ulicy Chopina 13 jest niedostępna, do odwołania.

Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Oświęcimiu

Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty. Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w Oddziale ZUS w Chrzanowie i podległych mu jednostkach terenowych:

  • ZUS Inspektorat w Olkuszu

  • ZUS Inspektorat w Suchej Beskidzkiej

  • ZUS Inspektorat w Wadowicach

- Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu. Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym - informuje ZUS w komunikacie.

Do dyspozycji mieszkańców jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

Pod numerem tel. 22 11 22 111 do dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.

INFORMACJA PRASOWA

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

Brak komentarzy