reklama

15-lecie ParkHotel Łysoń

Artykuły sponsorowane, Gospodarka, Wiadomości, 22.08.2023 13:10, ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Kilka dni temu minęło dokładnie 15 lat od kiedy ParkHotel Łysoń i nietypowa, wyróżniająca się w okolicy amerykańska Restauracja Champs otworzyły swoje drzwi dla pierwszych Gości.
15-lecie ParkHotel Łysoń
Jakie były początki hotelu i jego koncepcja?

Od samego początku rodzicom marzył się hotel, restauracja i sala weselna. Pewnego dnia przy powstawaniu Parku Miniatur padła idea, aby przy gruncie przylegającym do Parku Miniatur wybudować hotel nastawiony głównie na zagraniczne wycieczki, które w tamtym okresie często odwiedzały Wadowice, 2 sale balowe oraz restaurację. W tamtym czasie w okolicy nie było tak mocno nakierunkowanych restauracji, chcieliśmy stworzyć miejsce wyróżniające się swoim menu i wyglądem na tle konkurencji. Stąd pomysł inspirowany naszymi podróżami po Stanach, aby restauracja miała charakter amerykański. Od pierwszych dni mocno promowaliśmy nasze żeberka, golonki, jest to nasza specjalność i te dania serwujemy do dziś

- Wojciech Łysoń



Przez te lata oferta hotelu rozszerzała się wraz z oczekiwaniami społeczności. Pierwszy słynny sylwester z Boney M., różne imprezy tematyczne i okolicznościowe, pojawiła się oferta konferencyjna, Ogród Zimowy, który pierwotnie stanowił część restauracji, obecnie jest miejscem organizowanych imprez...

Jakie jeszcze zmiany zaszły przez ostatnie 15 lat w hotelu?
Hotel cały czas żyje. Na przestrzeni tych 15 lat została wyremontowana recepcja, została odświeżona elewacja, dwukrotnie remontowane były pokoje, korytarze, sale i restauracja. Postawiliśmy również na bardziej ekologiczne rozwiązania, tj. instalacja paneli fotowoltaiczny, wymiana systemu ogrzewania. Wraz z biegiem czasu ewoluowało również nasze podejście. Przez ostatnie lata odbyliśmy bardzo dużo szkoleń, zarówno branżowych, jak i szkoleń mentalnych, wspierających rozwój osobisty

- Wojciech Łysoń

Jaka jest filozofia hotelu w związku z obsługą Gości?
Najważniejsi u nas w obiekcie są Goście. Bez znaczenia, czy są to Goście restauracji czy Goście hotelowi, którzy przybyli tu dla wypoczynku lub podróży służbowej, naszym celem jest sprawienie, aby czuli się komfortowo. Wszystko, co robimy, ma na celu zapewnienie im serdecznego przyjęcia i gościny na najwyższym poziomie. Wielu z naszych Gości podkreśla to, że czują właśnie taką mocno rodzinną atmosferę w naszym obiekcie, co dla nas jest ważne.

- Wojciech Łysoń
Jakie opinie Gości są najcenniejsze?

Opinie, które chwalą nasz personel, ludzi, którymi się otaczamy i z którymi współpracujemy. Można zainwestować znaczną sumę pieniędzy w ładny obiekt, jednak to nie przyczyni się do tworzenia relacji. Relacje budują ludzie. W momencie, w którym pojawiają się opinie dotyczące naszych współpracowników, wiemy dzięki temu z kim pracujemy. Wiemy, że są to osoby, które oddają siebie i swoje serce temu miejscu i to chyba też finalnie tworzy tą rodzinną atmosferę, którą nasi Goście sobie chwalą i do której chcą wracać.
- Wojciech Łysoń

Zachęcamy do odwiedzenia mediów społecznościowych ParkHotel Łysoń, gdzie pojawiły się promocje z okazji 15-lecia hotelu.







- artykuł sponsorowany -

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Brak komentarzy