reklama
reklama

Oszczędzają. Koniec transmisji z obrad radnych

Polityka, Wiadomości, 25.02.2013 16:15, (red)
Koniec transmisji on-line z sesji Rady Miejskiej w Andrychowie.
Oszczędzają. Koniec transmisji z obrad radnych

Andrychów jest pierwszą gminą w regionie, która od 2 lat pokazuje w Internecie "na żywo” przebieg obrad Rady Miejskiej, a później udostępnia retramisje. Kosztowało to ok. 2 tys. zł miesięcznie. Ale to już koniec. Władze Andrychowa odpowiadają na postulaty radnych opozycji i na transmisjach zamierzają teraz oszczędzać.


Już najbliższa sesja Rady Miejskiej nie zostanie pokazana „na żywo” w sieci. Po kilku dniach w Internecie udostępnione zostanie jedynie nagranie z sesji.


„W związku z postulatami Radnych Rady Miejskiej w Andrychowie transmisja posiedzeń będzie realizowana od lutego 2013 r. przez Referat Informatyki Urzędu Miejskiego w nowym trybie. Transmisja „na żywo” zostaje zawieszona, natomiast sesja będzie nagrywana, a następnie w ciągu trzech dni po sesji będzie dostępna retransmisja na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Andrychowie” - czytamy w informacji UM Andrychów.

Najbliższa sesja odbędzie się 28 lutego.

News will be here

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

wojtek75, 04.03.2013 11:55

jak to komu michalek? na pewno firmie zink serwis która brała tę kasę. pamietacie jak żak na pytanie czemu nie taniej mówił że wybrali zink bo mogą robić dowolną ilosć tramsnisji w miesiącu. pamiętacie że" dowolna" w przypadku zinku to wypadało niemal zawsze 1 w miesiącu. jak potem wyszło że kasę dostają nawet gdy nie ma ani jednej w miesiącu. mnie ciekawi jedno - czy to prawda że nie ma transmisji on line bo zink postanowił wycofać się oficjalnie i inaczej pomagać koledze tomkowi???? ale jak pisałem - niech jest, jak jest. chcą tylko retransmsji proszę bardzo. bylebyśmy tylko kiedyś poznali szczegóły umowy z zinkiem i kulisy decyzji o wycofaniu się z transmisji na żywo.

michalek, 04.03.2013 00:51

2000zł przeliczyć na asfalt? nosz kur... mać, ile to się ciągło, żenada i to jeszcze za taką kase, na kij to komu było? 2000zł przypuszczam że dało się to zrobić taniej- wyczówam układ, spisek. Przysłać TVN? pozdro

bazyl, 01.03.2013 00:19

Tu wcale nie chodzi o oszczędności ! Po prostu burmistrz zdaje sobie sprawę że andrychowianie (i nie tylko) rozczarowani nieustającym pasmem porażek, jego i osób mu towarzyszących, prędzej czy później przyjdą na sesję wylać swoje żale ! A to już by był wstyd na całą Polskę !!!

Tomek44, 28.02.2013 21:50

A ja teraz czekam aż TEPI wskaże mi firmę, która to zrobi taniej, lub tak jak DOGI pisał - że zrobi to za darmo. Ja tylko teraz czekam... I na pewno się nie doczekam. Psy szczekają - karawana jedzie dalej...

Maksymilian, 28.02.2013 20:07

Żakolandia do koryta ,a opozycja pracować za nich.Lenie nieudacznicy dno nawet za takie pieniądze nie chcą pracować, lena5021 chyba postradałaś zmysły.

apacz, 27.02.2013 09:38

A może tu nie chodzi o kasę i oszczędności - przecież dwa lata środki publiczne na to były wydawane jako spłata \" długu \" ZINK Czemu nie likwidowano transmisji w grudniu na koniec roku tylko w na sesję lutową . Może jest jakaś zadyma którą chce Żak ukryć przed ciemnymi wyborcami ????? Może pijarowcy Żaka odpowiedzą na to ciemnemu ludowi ????

filipek, 27.02.2013 00:03

ej, brachu, jeśli ty miałeś kiedykolwiek coś wspólnego z branża IT, to gratuluje poczucia humoru szefom, którzy cie zatrudniali. Transmisja transmisją, nagrywanie i odtwarzanie to co innego, chociaz powiazane z tym pierwszym. To co przedstawiłem, to pomysł jak można zrobić o wiele taniej transmisję internetową niż kasował ZINK z publicznych pieniedzy. Nie chce mi się tłumaczyc szczegółów technicznych, ale np. jesli ustalam z fimą \"streamingową\", że max 500 osób może oglądać transmisję jednocześnie i tylko za to płacę, to 501 widz juz nic nie zobaczy. Ewentualnie retransmisję :) Sory, ale swoje wyliczenia możesz przesłać na Krakowską lokalnemu Chuckowi Norisowi transmisji internetowych - żeby je zawstydził. To samo dotyczy kolejnego ZINKmanna \"barte\" - polecam chwalipięctwo ZINKów sprzed dwóch lat (http://mamnewsa.pl/newsy,2091-radny-walczy-o-przejrzysta-gmine) \"Prezes zarządu firmy Zink Serwis Marcin Świdowski podkreśla, że to dopiero początek, ponieważ z pewnością jeszcze nie wszyscy mieszkańcy wiedzą o możliwości oglądania posiedzeń radnych za pośrednictwem Internetu.\" - i co? I doooopa :) Prezes z(a)robił swoje, a mieszkańcy mogą i muszą zapomnieć o tak drogich transmisjach...

wojtek75, 26.02.2013 23:12

właśnie doczytałem - zink albo inna niezależna firma. Inna może ale zink niezależny? prezes zinka, żak i prezes pawbolu z jednej fundacji. jak obie firmy zachowywały się w kampanii wiadomo. po wyborach zink robi transmisje a pawbol staje na czele konsorcjum odśnieżającego gminę. Kontrakt na 3 lata podpisany jak nigdy wcześniej u nas.

wojtek75, 26.02.2013 23:07

Mam zupełnie inne dane niż brachu. Od kolegi który pracuje w firmie robiącej między innymi transmisje on line. Gdyby robili je pracownicy urzędu o wiele taniej niż brał zink. Jego zdaniem - maks 200 - 300 złotych na miesiąc jak zsumować wszystko. Ale najważniejsze - żak chciał transmisji to były, nie chce to nie ma. OK. Niech będą te retransmisje, byle całości. Tylko że coś tu nie gra. Raz słyszymy że chodzi o oszczędności, innym razem o wolę radnych. I tak dalej. A wszystko i tak sprowadza się do obsesji na punkcie kubienia. Ten gościu dla "zakolandii" to jedyny temat. A gdzie pogotowie, rondo turbinowe i inne obiecanki? Kiedy porządnie będą załatane dziury?

longin, 26.02.2013 22:55

Barte . Na litość boską . Zanim coś napiszesz to przykryj dekiel. Ty wiesz co piszesz cyt. \"zapytaj w zinku albo innej niezależnej firmie\" . No jaja jakieś. Barte twój szef z niezależnej firmy sie wkurzy , bo piszesz głupoty.

zosiedla, 26.02.2013 22:48

No brachu szacunek miło posłuchać merytorycznej gadki, coś co na pierwszy rzut okiem wydaje się tanie wcale nie jest, ale ja i tak obstaje przy swoim szkoda tej kasy lepiej połatać dziury po zimie.

brachu, 26.02.2013 22:35

Ja odnośnie podpowiedzi filipka dotyczącej transmisji za pośrednictwem proponowanej firmy, twoja kalkulacja może bardzo się mijać ze stanem faktycznym. Pracuje od dwóch lat w Krakowie w branży IT obecnie jako programista ale w poprzedniej miałem styczność z tego typu usługami kiedyś przyglądałem się komentarzom różnych osób i z tego co zapamiętałem (choć mogę się mylić jeśli tak to proszę mnie poprawić) to oprócz streamingu firma świadcząca tego rodzaju usługę zobowiązała się do przetrzymywania materiałów archiwalnych, no poza tym musi jakiemuś pracownikowi zapłacić dniówkę, no i najważniejsze jeśli strumień byłby chociażby 510 kbps i oglądało to choćby 510 osób to ta sama usługa u tej twojej firmy to koszt 2 162,60 zł brutto no i + (archiw + pracownik) a jak z tym policzymy to leci w górę cena że ho ho ho, oby gmina tylko nie bekła z 3000 zł ;-).

Sanders, 26.02.2013 21:13

Faktycznie te relacje w godzinach pracy wielu ludzi to pomyłka byłby sens gdyby sesje odbywały się np. od 17.00 taki to jest właśnie chory przepis ,że panowie radni bezradni mają usprawiedliwioną nieobecność w pracy z uwagi na sesyjki i za to biorą jeszcze kase.

rzykimuszazostac, 26.02.2013 20:21

jakość tych transmisji była taka że jak ich nie bedzie żadna strata. tylko zinkom płacili i taki z tego pożytek..... dla zinków. przez ten czas od wyborów nieźle zarobili. retransmisje sa ok. ale retransmije to coś w całości panie żak, jakby pan czy pana "dwór" nie wiedział. nie próbujcie nawet cenzury! ps. ja także myślę że likwidują je bo nie przynoszą chwały zakolandii (jakby chodziło o oszczędności pozwalniałby burmistrz część "dworu"). do tego propaganda miota się: raz pisze że kubień nie chciał transmisji, potem że chciał. biedaki. zajmijcie się dziurami bo obsesja kubieniowska ośmiesza was. zapraszam burmistrzu żak do rzyk. byle terenówką.

zosiedla, 26.02.2013 19:41

Witam wszystkich cieszę się bardzo że transmisja będzie retransmitowana, pracuje w sektorze prywatnym i cały czas się zastanawiałem, do kogo jest adresowana ta transmisja kto ma na to czas w godzinach pracy gdzie większość osób ciężko tyra na chleb, chociaż mam prace biurową nie wyobrażam sobie jak mógłbym ją oglądać w trakcie (chyba że chciałbym pożegnać się z robotą). I tak oglądałem zawsze retransmisje co prawda nie każdą, ale u nas są chyba ważniejsze wydatki niech Panowie co zajmują się drogami za to zakleją dwie albo trzy dziury więcej przynajmniej będzie z tego większy pożytek dla mieszkańców. Przecież to jaja, czekać jak tylko ktoś koła zostawi w tej czy innej wyrwie po tej zimie jest ich tyle że nie wiadomo jak jeździć. Nie przepadam zbytnio za obecnym burmistrzem poprzez jego decyzje (mieszkańcy osiedla wiedzą o co chodzi i o jaką drogę) ale w tej kwestii brawo Panie Żak szkoda kasy na coś takiego. Jak ktoś naprawdę interesuje się sprawami publicznymi a nie biciem piany obejrzy retransmisje i to z powtórkami jak na meczu w lidze niemieckiej.

mega, 26.02.2013 19:27

tomekx masz rację ale tak będzie dfopiero wtedy jak tym oszołomom Penkali i Kubieniowi zalatwimy robotę w Suwałkach moze ktoś ma znajomości ?

corleone, 26.02.2013 18:34

No nie wiem czy Andrychowianie na to czekają. BO JEŻELI TO MA BYĆ JEDYNA KONKRETNA PROPOZYCJA ,,ŻAKOLANDI\'\' na wiosnę to pogratulować .. Z resztą poczytajcie sami czym tak na prawdę zajęte są władze Andrychowa cytat zaczerpnięty ze strony www.andrychow.pl ,,W dniu dzisiejszym Burmistrz Andrychowa Tomasz Żak poinformował redakcję andrychow.pl, że w kontakcie z odpowiednimi instytucjami podjęte zostały próby pozyskania oryginalnych, opisanych powyżej zniszczonych elementów samolotu celem jego naprawy. Wraz z nadejściem wiosny planuje się zorganizowanie happeningu związanego z czyszczeniem konstrukcji samolotu. Jeśli tego rodzaju wydarzenia nie uda się przeprowadzić - samolot zostanie \"umyty\" przez odpowiednie służby miejskie. \'\' źródełko tutaj http://www.andrychow.pl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=6850

tomekx, 26.02.2013 17:49

a czy nie-andrychowianie to nie ludzie? Ja sam pracuję poza Andrychowem i jeszcze nigdy nie spotkałem się z jakimiś uwagami takimi jak niektórzy stosują w komentarzach. To jakieś dziwne pojęcie patriotyzmu lokalnego.Nie da się tego czytać Czy w tym mieście będzie kiedyś normalnie?

nietakszybko, 26.02.2013 17:44

Zamiast zwalać na innych, niech sami wezmą ODPOWIEDZIALNOŚĆ za gminę, tak jak pan żak i jego wiceburmistrzowie biorą GRUBE pensyjki. CHCIELI WŁADZY TO JĄ MAJĄ. Podzieli się żak swoimi około 13 tysiacami na miesiąc to mu podpowiemy co nieco.

nietakszybko, 26.02.2013 17:40

Pan Żak to raczej słynie z zatrudniania nieandrychowian. Mogą być z Bielska, Oświęcimia, Kęt, spod Warszawy. Pan Żak potrafi lekko opowiadać jak to można zwolnić około 40 andrychowian pracujących w kulturze i „robić” kulturę firmami z zewnątrz. Co innego pan żak mówił w kampanii. Ludzie opowiadają jak to objeżdżał firmy zaprzyjaźnionych biznesmenów i snuł bajki jak to dobrze ma być, gdy wygra wybory.

lena5021, 26.02.2013 17:16

Ja przez działanie rozumiem np. tworzenie - tworzenie miejsc pracy i środowiska sprzyjającego przedsiębiorcom, A opozycja oprócz gadanie może równiez tworzyć .. Mamy pomysł, mozna byłoby go zrealizowac tak i tak ... Na pewno uda sie zrobic więcej wspólnymi silami

kamil, 26.02.2013 16:53

Buhahahaha Po komentarzach widać komu tak naprawdę zależy na tych transmisjach - tym co zawsze najwięcej gadają, czasami bezowocnie, czyli opozycji

infocar, 26.02.2013 16:08

Wiele gmin wrzuca obrady na youtube. Po co płacić za coś co można mieć niemal za darmo?

nietakszybko, 26.02.2013 15:50

Czy doczekamy się takiego komunikatu? "W związku z postulatami Radnych Rady Miejskiej, w dniu dzisiejszym zdecydowałem o likwidacji stanowisk Wiceburmistrzów. W związku z postulatami Mieszkańców postanowiłem o rozwiązaniu umów o pracę z osobami spoza gminy zatrudnionymi przede mnie w Urzędzie, począwszy od sekretariatu a skończywszy na stanowiskach Dyrektorów a także zatrudnieniu w ich miejsce mieszkańców Gminy. Biorąc pod uwagę zdanie mieszkańców postanowiłem także, że ani ja ani moi koledzy z koalicji nie będziemy opowiadać, jak to można pozbawić pracy kilkudziesięciu andrychowian i dać zarobić firmom z zewnątrz". Możliwe panie Tomku? Ale wcześniej niż 3 miesiące przed następnymi wyborami. Pan ma władzę, tylko pan może to robić, opozycja może gadać i tyle. PS. abcabc możesz kopiować ten tekst ile chcesz - nie ma obawy, nie będzie procesu o plagiat.

westwi78, 26.02.2013 15:31

kaczor, bo według leny5021 \"współpraca\" opozycji ma polegać na przyklaskiwaniu, ewentualnie na siedzeniu cicho.

kaczor, 26.02.2013 15:14

pensja nauczycieli jest ustalana według odgórnych zasad. każdy ze stażem i kompetencjami kubienia będzie zarabiał tyle ile on. to samo dotyczy na przykład Romana Babskiego. co do współpracy - z tego co słyszałem nawet koalicjanci żaka zastanawiają się jak długu dadzą jeszcze radę z nim współpracować. co dopiero opozycja. propozycje opozycja miała - na przykład w sprawie cen śmieci. obsesja tzw. \"zakolandii\" - kubień chciał chyba tyle ile przymierzają się w Wadowicach - 7 złotych. Ale koalicja przegłosowała co innego.

lena5021, 26.02.2013 14:19

Nie się zajmą tworzeniem.... Jedni i Drudzy ... Niech działają, niech dają pomysły... Chyba o to chodzi .. o współpracę właśnie. I nigdy nigdzie nie będzie dobrze jeżeli opozycja będzie tylko wytykać błędy. Nie tylko po to tam jesteście. Zacznijcie ze sobą współpracować...

lena5021, 26.02.2013 14:14

Nie miałam na myśli fukcji pana Kubienia jako radnego... tylko jako nauczyciela... Pracodawca pana Kubienia zatrudnia własnie jego ( pensja z publicznych pieniędzy) mimo, iz jest wielu chętnych, ktorzy będą podobna pracę wykonywac za mniejsze pieniądze i to są mieszkańcy naszej gminy.... Denerwuje mnie to ciągłe można taniej, mozna inaczej ... do jasnej ciasnej... byli u władzy robili taniej ( basen, fontanny) lepiej? To mnie irytuje...

filipek, 26.02.2013 13:59

To może ja podpowiem jak można taniej robić transmisje z sesji. Jesli informatycy z UM są w miarę kumaci, to powinni to spokojnie ogarnąć i zorganizować. Mają kamerkę IP ? - mają, mają dostęp do internetu w domu kultury - mają. W takim razie wystarczy np. 800 zł na miesiąc aby ok. 500 widzów mogło oglądać transmisję, choć nie przypuszczam, że jest ich tak wielu w tym przypadku. Niestety Urząd nie udostępnia statystyk oglądalności :( Szczegóły na stronie http://video.nadaje.com/services/ip-cams/ Da się? Tylko po co :)

gregory, 26.02.2013 13:14

sprawa jest prosta. żak zawiesił transmisje na żywo. wszystko inne to pic na wodę.....władza myślała że transmisje będą jej służyć, no i wiadomo kto zarobi na nich. niestety pokazują jak słabą mamy władzę. zorientowali się i jedyne co potrafi władza to zlikwidować transmisje na żywo i zwalić \"winę\" na innych. tak uważam, Lena żaden problem - niech tych ludzi żak weźmie do siebie, wystartują w wyborach za 2 lata i wygryzą kubienia i całą resztę. Demokracja. Na razie demokracja zdecydowała że rządzi Żak i jego ekipa, więc niech ruszą.... i szukają innej firmy. Albo przynajmniej przestaną zwalać winę za swoje decyzje na innych.

iksigrekzet, 26.02.2013 12:50

TEPI - sam osobiście podczas wyborów goniłeś za tym twoim \"Zdzichem\", chciałeś \"pomagać\", nawet z megafonem jeździłeś, lizałeś d..ko jak się tylko da. Ale niestety po wyborach nie udało Ci się nic konkretnego \"załatwić\" z nowym burmistrzem, to teraz krytykujesz wielce... \"Dwulicowi ludzie, k..wa ilu was jeszcze?\"

lena5021, 26.02.2013 12:30

No to wojtku znaleźli tańszy.... ja popieram jacka... Skoro opozycja i przeciwnicy uważali że sie da taniej to niech teraz pokażą firmę, która zrobi to za mniejsze pieniądze... To ja też powiem, że znam wiele osób, które będą wykonywać pracę taka samą jak Pan np. Kubień za dużo mniejsze pieniądze... Pytałam różnych ludzi i są chętni

wojtek75, 26.02.2013 11:58

czytam wpisy propagandzistów zakolandii i myślę tak - najlepiej niech wszystkim zajmie się opozycja albo mieszkańcy, niech za wszystko wezmą odpowiedzialność a zakolandia będzie tylko brać pensje, uśmiechać się i opowiadać niestworzone historyjki obwiniając cały świat (począwszy od opozycji) za własną nieudolność. drodzy państwo - to was wybrali ludzie, wy zarabiacie na wysokich stołkach, wy macie obowiązek znaleźć tańszą firmę. a nie siedzieć w necie i pisać głupoty. za to akurat nie płacą wam. dla mnie wniosek z tej całej historii jest jeden - albo coś robi firma kolegi władzy albo niech nie robi nikt. może dobrze że pawbol chciał zająć sie odśnieżaniem bo i to by odpuścili?

jack, 26.02.2013 11:48

do ranyjulek \"kubien i spółka\" i ludzie chcieli żeby było taniej a nie żeby w ogóle likwidować.... Skoro chcieli taniej to niech znajdą firmę, która zrobi taniej... Podobno swego czasu TEPI pytal rózne firmy i zrobiłyby to taniej niż Zinki to niech teraz robią... niech ich tepi wskaże.... bo ja ogladałem i bym sobie dalej pooglądał. Dzięki temu wiedzialem co sie dzieje na tych sesjach ( wczesniej zupelnie inaczej sobie to wyobrazalem) To, któte to były firmy Tepi?

Tomek44, 26.02.2013 10:11

TEPI - co zrobią? No napewno nie zamkną firmy tak jak Ty swój sklep.

mifalek, 26.02.2013 09:50

a tak z ciekawości to wiadomo ile ludzi oglądało tą transmisję, bo może faktycznie dla kilku fanatyków to nie warto wydawać tych 2 tyś miesięcznie. Oczywiście to żadne oszczędności w porównaniu ze zwolnieniem dwóch wice ale zawsze.

corleone, 26.02.2013 09:49

Pietras czy Żak co to za różnica ta sama mentalność . To przecież pokolenie ,,Gierka Łupanego\'\' więc spodziewać się po nich przestrzegania demokracji to chyba zbyt wiele . Cysarzować by tylko chcieli i jak coś się piep....y to nie oni , byle zwalić na innych . Ehhhh aż się nie chce wierzyć że Andrychów dał się na brać na drugiego cysorza co od poprzednika różni się tylko czupryną , i niczym więcej ........

abcabc, 26.02.2013 09:34

ale wy jesteście śmieszni. Była transmisja źle bo za drogo. Nie ma - źle bo nie ma. To może niech pisowska opozycja zaproponuje jakąś tanią firmę do transmisji ( jeśli ją znajdzie ). Zobaczymy jakie będą komentarze i czy będą komentarze że firma jest z układów

apacz, 26.02.2013 09:30

Retransmisja sesji to nic innego jak początek cenzury rodem z komuny . Ten Pan / Zdzicho / jest reliktem tamtej epoki . Jego uśmiechy też zostaną lepiej pokazane a newowe wpaki wycięte . Lud takich oszczędności nie kupi towarzyszu uśmiechnięty...

dom_dobry, 26.02.2013 09:04

Komentarz usunięty przez autora.

ranyjulek, 26.02.2013 01:35

od kiedy to żak słucha kubienia? tylko na taką bajkę stać was "yeti1 i spółko"?:) słabiutko propagando:))) "kubien i spółka" i ludzie chcieli żeby było taniej a nie żeby w ogóle likwidować. conajmniej kilka razy o tym gadali. to po pierwsze. po drugie "kubień i spółka" i ludzie domagają sie żeby żak pozwalniał "zagranicznych" wiceburmistrzów. I co? Posłucha ich Żak? To dopiero byłyby oszczędności! moje zdanie jest takie jak kilku poprzedników - zorientowali się że transmisje on line pokazują jak słabą mamy władzę, to słaba władza zlikwidowała transmisje na żywo. a propaganda opowiada bajki że inni są winni

yeti1, 26.02.2013 00:55

......gdyby Kubień i spółka nie poruszali tematu to prawdopodobnie transmisje nadal by były. Przyznajcie się choć raz do błędu dwulicowcy. Nic wam się nie podoba ale jak nie daj Boże wrócicie do żłoba to wszystko będzie cacy he? Nawet dziury w drogach staną się piękniejsze

gregory, 25.02.2013 23:36

gdyby chodziło o oszczędności żak pozwalniał by 2 wice i sam zabrał się do roboty. władza myślała że transmisje będą jej służyć, no i wiadomo kto zarobi na nich. niestety pokazują jak słabą mamy władzę. zorientowali się i jedyne co potrafi władza to zlikwidować transmisje na żywo i zwalić \"winę\" na innych. tak uważam, ps. jedynie zinki sobie zarobiły.

longin, 25.02.2013 22:45

Białoruś to przy tym pikuś. Zdzichu niech zapuści wąsa i bedzie jak znalazł.

olszyniak, 25.02.2013 22:39

Znając życie to ta retransmisja będzie nieco zmodyfikowana na korzysć towarzystwa ! przez trzy dni to nawet zmarszczki zdażą wygładzić w fotoshopie !

mareczek, 25.02.2013 22:29

w urzędzie żaka nie ma nikogo kto potrafiłby obsługiwać transmisje na żywo i łącze? takich fachowców pozatrudniał żak ???????? może jednego wiceburmistrza mniej. za tą samą kasę możnaby pewno przyjąć przyjąć ze 3 bardziej pożytecznych pracowników. dla odmiany andrychowian. kaczor - dobre z tym pozwalnianiem wiceburmistrzów w kryzysie. ciekawe czy tutaj żak posłucha czy okaże się \"głuchy\"? TEPI - nie martw się, na pewno \"nowe słońce Podbeskidzia\" zadba o kolegów którzy tak go wspierali. mam tylko nadzieję że dowiemy się za 2 lata ile to kosztowało.

tomkos, 25.02.2013 22:03

Komentarz usunięty przez autora.

TEPI, 25.02.2013 21:59

To co teraz pocznie ta słynna firma, którą mam na myśli, o nazwie zaczynającej się na literkę \"Z\" jak \"Zdzichu\" ?

obserwator2012, 25.02.2013 20:20

Jak w TVN

igor5, 25.02.2013 20:19

nie lepiej oszczędzić 10 razy tyle miesięcznie na dwóch vice-nieudacznikach ???...a ten główny zamiast wycieczek i jazdy na nartach niech się wreszcie zajmie pracą...jeden kibel na całą kadencję to chyba trochę mało...

Maksymilian, 25.02.2013 19:58

Zrobili to w obawie totalnej krytyki jaka ich czeka.Miernota dopiero po dwóch latach rządzenia zorientowała się co reprezentuje.

westwi78, 25.02.2013 19:18

No to, Panowie radni - ŚCIEPA!!!! dajecie po 100 z diety za sesje i się uzbiera kwota, za która ktoś wam zrobi transmisje online.

krisu78, 25.02.2013 18:57

śmieszni. nagle zaczęli słuchać opozycji? kto w to uwierzy? zresztą niech słuchają dokładnie. opozycja chciała transmisji na żywo, tylko tańszych. pamiętacie początek sprawy. żak, szef pawbolu i szef zinka są z jednej fundacji. po wyborach zink zaczyna robić transmisje. Mieszkaniec "TEPI" sprawdza - inne firmy mogły robić ją taniej ale i tak robi transmisję zink. co tam kryzys.... mi wydaje się prawdopodobny inny scenariusz. Sam postanowiłem nie korzystać z usług zinka bo nie podoba mi się bliski kontakt z władzą. Może teraz w zinkach coś pękło? albo postanowili wspierać żaka z "tylniego siedzenia"?

maniek, 25.02.2013 18:24

po pierwsze w komuniacie jest \"radnych\" a abcabc zgodnie z obsesją tylko o jednym - kubieniu. po drugie - kaczor ma rację - niech żak zwolni wiceburmistrzów jak tak słucha ludzi! po trzecie - PYTANIE - co takiego święci się w najbliższych miesiącach że wycofali transmisje na zywo??? bo ludzie chcieli transmisji robionych przez urząd ale transmisji na żywo. wystarczy przejrzeć mamnewsa.

kaczor, 25.02.2013 18:03

opozycja ale przede wszystkim zwykli ludzie narzekają że żak w kryzysie ma 2 wiceburmistrzów z których każdy zarabia grubą kasę. oczekuję za kilka dni komunikatu że \" w związku z postulatami andrychowian od 1 marca zostaną zlikwidowane stanowiska wiceburmistrzów\":)

Zibi33, 25.02.2013 17:46

abcabc masz rację najchętniej to bym już w ogóle nie oglądał waszych uśmiechniętych mordek w Andrychowie. Miłego popołudnia życzę wyluzuj się trochę może obejrzyj jakiś film w kinie studyjnym bo tam z frekwencją krucho a koszty były całkiem spore.

abcabc, 25.02.2013 17:38

widzicie do czego prowadzi krytyka wszystkiego , na ślepo w wykonaniu pana Kubienia.Kto to będzie teraz oglądał, jakieś stare transmisje?