reklama
reklama

Areszt za rozbój w centrum Andrychowa

Wiadomości, 27.06.2014 21:35, ks
Trzy osoby narodowości Romskiej - dwie kobiety i jeden mężczyzna - decyzją sądu trafiły do aresztu. Są podejrzane o dokonanie napaści rabunkowej na starszego mężczyznę.
Areszt za rozbój w centrum Andrychowa

Do zdarzenia doszło w środę (25.06) po południu przy ul. Legionów w Andrychowie. Pobito tam i okradziono 75-letniego meżczyznę.

 

ZOBACZ: Kolejny incydent w centrum miasta, policja zatrzymała podejrzanych

 

- Sprawcy podeszli do idącego ulicą starszego mężczyzny i zaczepili go. Używając wobec niego przemocy zabrali mu portfel oraz dokumenty i uciekli - informuje rzecznik policji w Wadowicach Elżbieta Goleniowska-Warchał.



Policjanci szybko dotarli na miejsce i wkrótce po zdarzeniu zatrzymali jedną z osób podejrzanych o dokonanie rozboju, a chwilę później do policyjnego aresztu trafiły kolejne dwie osoby. Są to mieszkańcy Andrychowa (1 mężczyzna i 2 kobiety) w wieku od 29 do 57 lat. Policjanci zebrali materiał dowodowy na podstawie którego sprawcy zostaną rozliczeni karnie.

 

W piątek (27.06) sąd zdecydował, że zatrzymane osoby, wszystkie narodowości romskiej, trafią do aresztu na 3 miesiące. Policja ma czas na zebranie wszystkich dowodów i skierowanie aktu oskarżenia do sądu.

 

Podejrzanym o dokonanie rozboju grozi nawet 12 lat pobytu za kratkami.

 

W czwartek o sytuacji w Andrychowie i napiętej ostatnio sytuacji w mieście rozmawiano podczas sesji Rady Miejskiej.

 

ZOBACZ: Radni o Romach, telewizji i działaniach policji

 

reklama
News will be here

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

ogi33, 30.06.2014 16:12

@maniek 100/100 bardzo dobre, urząd - Czarny Groń - droga bez specjalnego nadzoru he he he

Maksymilian, 30.06.2014 13:27

maniek;100/100 to co niby na niepoważnie.

westwi78, 30.06.2014 12:41

andrychwowiani1 a może jeździsz po tym kraju pociągiem? Już się uspokój :)

andrychowianin1, 30.06.2014 12:31

jesteście żałośni, kłamiecie i manipulujecie jak kaczka Przypomne jeszcze raz Jak to jest że ja przejeżdżam co miesiąc 1,5tyś km głównie naszymi okolicami (Andrychów- Wadowice- Kęty - Oświęcim) i policja nie zatrzymała mnie od kilku lat? Może nie miała powodu? Może jeżdżę poprawnie? a nawet jeśli miałaby mnie zatrzymać to co w tym złego jeśli nie mam nic na sumieniu. Taką mają pracę Może tak trzeba postawić sprawę a nie biadolić na policyjne patrole. Prawo i przepisy są po to żeby je przestrzegać a nie po to żeby ja łamać. Jak wymagacie od innych żeby przestrzegali prawa to sami też od siebie wymagajcie i jeszcze jedno:nienawidzę biadolenia i narzekania na wszystkich a widzę że 90% komentujących cierpi na tę przypadłość,więc powtórzę: Jak wymagacie od innych to sami też od siebie wymagajcie

maniek, 30.06.2014 06:14

teraz na serio Mieliśmy w ostatnim czasie napaści w Andrychowie (choć tę z parku kiedy napadli Polaków w tym dziewczynę zwolennik żaka nazwał „bijatyką” to jednak będę się trzymał że to była napaść). Odpowiedź Żaka - mówi zero tolerancji.... a dyrektor biura żaka mówi …….- burmistrz podjął decyzję o zwiększeniu patroli na ulicach Andrychowa Jest więcej patroli jak chciał żak. Kogo „trzepią”? kto się ich boi? Czy burmistrz Żak jest pewny że to co robi jest dobre i przynosi skutek taki jaki chcą mieszkańcy? Ps. to smutne że propaganda żakolandii atakuje każdego kto powie że coś jest nie tak, że „trzepani” i karani są andrychowianie a Cyganie mają wszystko gdzieś.

maniek, 30.06.2014 06:11

nasuwa mi się odpowiedź na dylemat andrychowianina1: być może na trasie spod okolic urzędu do ośrodka wypoczynkowego w Rzkach nie zatrzymują od końca 2010 roku. Z szacunku do tematu nie będę rozwijał wątku. Prosze tylko miłośników władzy także o powagę i nie pociskanie nam kitu.

robin, 30.06.2014 05:58

do andrychowianin1, bo jeździsz pociągiem, podjedź gdzieś w nocy, zatrzym się gdzieś, z miejsca jesteś traktowany jakbyś coś zrobił,agresywnie(słownie) i depczą z błotem, ja nie mam nic na sumieniu ale to nie jest przyjemne, a takiej szmacie nic nie zrobisz

Maksymilian, 30.06.2014 04:28

andrychowianin1;zacznij od siebie.

andrychowianin1, 30.06.2014 03:48

Jak to jest że ja przejeżdżam co miesiąc 1,5tyś km głównie naszymi okolicami i policja nie zatrzymała mnie od kilku lat? Może nie miała powodu? Może jeżdżę poprawnie? a nawet jeśli miałaby mnie zatrzymać to co w tym złego jeśli nie mam nic na sumieniu. Taką mają pracę Może tak trzeba postawić sprawę a nie biadolić na policyjne patrole. Prawo i przepisy są po to żeby je przestrzegać a nie po to żeby ja łamać. Jak wymagacie od innych żeby przestrzegali prawa to sami też od siebie wymagajcie i jeszcze jedno:nienawidzę biadolenia i narzekania na wszystkich a widzę że 90% komentujących cierpi na tę przypadłość,więc powtórzę: Jak wymagacie od innych to sami też od siebie wymagajcie

Bobek, 29.06.2014 20:51

"Płoń płoń płoń parlamencie..."

lukas, 29.06.2014 19:51

Przepisy i prawo jest po to żeby były przestrzegane. Tak jest w każdym kraju, nawet na Węgrzech i w Turcji :),tylko w Polsce niektórzy się przyzwyczaili że przepisy są po to żeby je obchodzić i później miałczą jak dostaną 100 zł za parkowanie na zakazie albo jazdę bez świateł Taka jest prawda.Jedźcie gdzie za granicę i zobaczycie że tam nie ma takiej tolerancji Poza tym nie pojmuję tego narzekania - jak jest mało policji to źle,jak za dużo to jeszcze gorzej

rokos, 29.06.2014 19:27

Od początku jak dyrektor od żaka ogłosiła że żak zdecydował że będzie więcej patroli i te więcej patroli policji zjawiło się w Andrychowie ludzie piszą i mówią że dotyka to zwykłych andrychowian. Ci z mniejszości jak widać nie przejęli się jeśli wydarzył się ten napad w biały dzień. A żak widocznie nic sobie nie robi z tego co piszą i mówią ludzie jeśli do tej pory nic się nie zmienia? Ile razy jeszcze trzeba powtórzyć? Jak ludzie napiszą 100 razy to żak uzna że to wystarczy czy trzeba więcej razy?

Maksymilian, 29.06.2014 18:37

A może zemsta?

igor5, 29.06.2014 17:45

Policja złupiła wszystkich mieszkańców Andrychowa - wszystkich tylko nie cyganów...gdy romowie bili i okradali staruszka Policja urządziła sobie polowanie na kierowców... Panie Żak - chciał Pan upokorzyć i ustawić w szeregu mieszkańców by nie podskakiwali ???

ogi33, 29.06.2014 16:26

@Zaba w takich sytuacjach telefon i dzwonisz 997

Zaba, 29.06.2014 15:40

Policja i zamieszanie nie robią na "złych" Romach najmniejszego wrażenia... Wczoraj po południu, ulica... Legionów - ogólnie znany Rom w starszym wieku z butelczyną zaczepia wszystkich po kolei - rodziców z dzieciakami w wózkach, spacerowiczów, starsze kobiety na ławce. Najmniej chamski tekst brzmi mniej więcej - Co się , k..., h... gapisz? Mam wrażenie, że ostatnie wydarzenia i nagłośnienie sprawy w mediach, gdzie zostali przedstawieni jako ofiary, wręcz niektórym dodało skrzydeł...

Bobek, 29.06.2014 04:21

Szafot nie areszt....

azquit, 29.06.2014 01:21

Komentarz usunięty przez autora.

guide, 29.06.2014 00:53

Jasne, że są Policjanci na mieście suszą przy BP!!! nawet widać ich na Yanosiku ;-)

robin, 28.06.2014 21:50

Policjantów kupa, a meksykanki dalej swoje, a więc dupa, Pan Żak ma ostatnią szanse na drugą kadencje, ale na razie to nie w tą strone

TEPI, 28.06.2014 20:43

Może mi się wydaje, ale czy ktoś widział dzisiaj na mieście jakiegoś policjanta ?? Czyżby ktoś poklupał się po głowie?

asquit, 28.06.2014 19:22

ogi chłopcze więcej jadu,czy upuściłeś już porcję zarezerwowaną na sobotę?

ogi33, 28.06.2014 18:29

@andrychowianka55 to nie szlem, żadne szachy czy co tam jeszcze, to WYBORY - gra na publiczność :)) referendum ??!! widzę nie za bardzo wiecie o co chodzi

maniek, 28.06.2014 14:09

wracając do tematu. źle że przy zwiększonych siłach policjii jakie chciał żak doszło do tej napaści w biały dzień. trochę wygląda tak jakby na Polakach te zwiększone siły zrobiły wrażenie (wiadomo jak są odbierane) a Cyganie uznali że i tak nie ma się czego bać. dobrze że policja szybko złapała sprawców a prokuratura ich aresztowała. Myślę że to a nie zwiększone siły podziała na niektórych jak kubeł zimnej wody.

westwi78, 28.06.2014 14:04

A ja zapraszam policjantów RD pod skrzyżowanie przy Kauflandzie i rozliczanie kierowców z wjeżdżania na skrzyżowanie, kiedy nie da się go opuścić.

maniek, 28.06.2014 14:03

Andrychowianka55 – ok. powodzenia. Tylko uważaj na ewentualne pseudokomitety których celem ma być utrzymanie żaka przy władzy. Poza tym popieram – nowej władzy przyda się świadomość że jak będą źle rządziła to ludzie nie będą się cackać tylko referendum. Kolejnych takich 4 lata jak przy żaku nie ma sensu znosić. PS. Azquit - asquit chciałby żeby pisać o kk „prawdę” że okropny, śmieszny, straszny, trzeba się go bać, nie trzeba się go bać, chamski (nie to co „kulturalny” asquit i reszta propagandy:)), bezczelny bo nie chce popierać żaka i najgorsze – odtrącił asquita co jest niewybaczalne:))))

azquit, 28.06.2014 13:07

Komentarz usunięty przez autora.

andrychowianka55, 28.06.2014 05:46

pseudokomitety, jakieś powiązania z kimś tam i gdzieś tam - to mądrych ludzi nie interesuje zapewniam , Wprawdzie do wyborów tylko 5 miesięcy - trochę mało ale .... jak się teraz nie uda to przecież ordynacja wyborca dopuszcza na wniosek obywateli / wcale nie dużej liczby / referendum i np odwołanie wybranych władz . Trzeba poczekać niby te 10 miesięcy od wyborów ale ..... jak chce się szlema grać to kartę trzeba mięć mocną, poblefować w licytacji nieco można ale rozegrać rozdanie i wygrać to trzeba mądrze .

krisu78, 28.06.2014 05:13

Także słyszałem że tzw. żakolandia myśli że andrychowian można tak ograć. Niby niezależny komitet tylko że wiadomo że ma odbierać głosy opozycji i grać na aktualną władzę. Sprawa jest o tyle łatwa że mamy wybory jednomandatowe i potrzeba 21 kandydatów. Ci co nie załapią się mogą udawać niezależność od żaka;) Najważniejsi mogą liczyć na nagrodę po wyborach:) Problemem „ niezależnych zakowców” jest to jeszcze tego niby niezależnego komitetu nie założyli a już urzędnicy wiedzą:) Mam nadzieję, że andrychowianka55 o czym innym mówi. Szybko dowiemy się bo nie da się ukryć powiązań żakolandii:)

Janosik, 28.06.2014 05:00

zapraszam rowniez na fb. https://www.facebook.com/pages/Tomasz-Żak-musi-odejść/1558623767698684 niech zobacza ilu ludzi nie chce tej wladzy bo maja dosc nieudanych rzadow;]

maniek, 28.06.2014 04:33

Z całym szacunkiem andrychowiank55 jako nowego i nie skażonego kolesiostwem to pokazywali nam żaka i jego ekipę przed wyborami. Strach się bać powtórki z rozrywki. I uważaj żebyś nie brała udziału w ustawce przerażonych żakowców z moim imiennikiem w jednej z głównych ról. Jeden z nich wygadał się że planują dodatkowy komitet który będzie udawał że nie bierze udziału w wojnie, jest nowy itd. A w odpowiednim momencie lider powie że ten żak to nie taki zły:) Taki wariant podobny do wadowickiego gdzie kilka lat temu wystawili „niezależnego kandydata” na burmistrza. Dwa tygodnie przed wyborami kandydat powiedział że burmistrz Wadowic jest the best i żeby oddawać na nią głosy:).

ogi33, 28.06.2014 04:24

@andrychowianka55 daj namiar, jeśli to PRZYZWOITE towarzystwo po zapoznaniu sie, może dołączę 5 miesięcy ;))

maniek, 28.06.2014 04:19

Komentarz usunięty przez autora.

asquit, 28.06.2014 03:54

ogi dyskutuje z kaczorem jak prostaczek z prostaczkiem. tyle mają się we własnym gronie pośmieją

andrychowianka55, 28.06.2014 03:30

ogi33 - obyś się nie zdziwił :))))) grupa "naiwnych " ale znających się na rzeczy , nie z republiki kolesiów i nie znajomi Królika a Andrychowianie - ma zamiar pokazać , że niemożliwe i naiwne staje sie możliwym i realnym

guide, 28.06.2014 03:16

Oj igor, igor poczytaj sobie jaki jest prosty i bezpłatny sposób na mobilne wpłatomaty z suszarkami, fotoradary, itp. http://wandrychowie.pl/2014/06/26/yanosik-sluzy-pomoca-podczas-jazdy/ i dołącz do kilkudziesięciu tysięcy Polaków korzystających codziennie z tej pożytecznej apki

ogi33, 28.06.2014 03:13

@kaczor @andrychowianin1 to @asquit po żółtych tabletkach :)) on na prawdę jest zdesperowany ciekawe co silniejsze nienawiść do KK czy miłość do Lenia nad lenie ?

kaczor, 28.06.2014 02:59

bardzo dobrze że aresztowali tych Romów. Szkoda że w ogóle doszło do napaści w biały dzień w centrum miasta w sytuacji kiedy na życzenie żaka mamy dużo więcej policji. ps. andrychowianin1 jak typowy propagandzista żakolandii wrażliwy na swoim punkcie, manipulator (sam drwi ale innym zarzuca drwienie) no i oczywiście ma obsesję na punkcie kubienia. bez tego ani rusz:) jak reszta propagandy żakolandii szkodzi żakowi i robi darmową reklamę opozycjoniście.

ogi33, 28.06.2014 02:58

@andrychowianka55 to brzmi bardzo ładnie za pięknie by mogło być zrealizowane to nic innego jak tylko "pobożne życzenia" "a lat masz trochę już" i ciągle tyle naiwności :)) to miłe ale niepraktyczne

andrychowianin1, 28.06.2014 02:55

azquit i rzycon - to ma być śmieszne? Potraficie tylko kpić i drwi nie posiadacie żadnych rozsądnych argumentów Za chwilę będziecie pisać że to w sumie źle że aresztowali tych romów bo w więzieniu będą przecież na koszt podatnika. Byle na przykór,byle wydrwić i wykpić.Całkiem jak Kubień. To prawda

azquit, 28.06.2014 02:27

Komentarz usunięty przez autora.

Rzycon, 28.06.2014 02:08

andrychowianin1 Czy Ty jesteś z Policji??Czy jesteś Romem?? bo to obstawiam na 99 %

andrychowianka55, 28.06.2014 02:07

a nie uważasz kociefilemonie , że może warto "wpompować " zarówno do władz wykonawczych jak i ustawodawczych świeżą krew ? Odkąd pamiętam , a lat mam trochę już :) - to w Andrychowie jakoś tak zawsze były "republiki kolesiów " przedtem związane z naszymi dużymi zakładami pracy a teraz oczywiście związane z opcjami politycznymi . Przecież w Andrychowie są ludzie zarówno starsi i doświadczeni jak i młodzi , którzy nie są "znajomymi Królika " i nie są szwagrami babki mojej ciotki od strony stryja :) . Maja natomiast poukładane w głowie . Może warto ich namawiać na aktywność i im oddać władze ??? bo jak powiedział Bertrand Russell : To smutne , że głupcy są tak pewni siebie , a ludzie mądrzy , tak pełni wątpliwości

azquit, 28.06.2014 01:52

Komentarz usunięty przez autora.

tomasz3157, 28.06.2014 01:24

Komentarz usunięty przez autora.

gregory, 28.06.2014 01:18

no i proszę. mamy temat pobicia staruszka a propaganda żakolandii zapodaje śpiewkę o pseudoaferach. zdaje się że dla nich wszystko jest pseuodaferą pzoa kasa jaka co miesiąc wpływa na ich konto. andrychowianka55 masz rację. tylko pamiętaj że tutaj zaczęło się od tego że propagandzista od żaka próbował robić żakowi pijar na tym temacie. a jak dostał "zwrotną" to on i inni z propagandy jęczą.

azquit, 28.06.2014 01:17

Komentarz usunięty przez autora.

andrychowianin1, 28.06.2014 01:13

Ktoś bardzo dobrze kiedyś napisał:za rządów Żaka pełno jest pseudoafer wymyślanych przez jego przeciwników na potrzeby nowych wyborów Nie ma żadnych afer. Są tylko afery urojone przez ludzi którzy nienawidzą Żaka- przypuszczam że taka atmosferę budują w mieście ludzie którzy stracili po przegranych wyborach 2010.teraz za wszelką ceną chcą wrócić do władzy i wymyślają różne pseudoafery

kotfilemon, 28.06.2014 01:08

andrychowianka55, zgadza się.. w nosie mam, czy burmistrz i urzędnicy są z takiej opcji, czy z innej, jeżeli dobrze rządzą i na korzyść mieszkańców, a w mieście jest bezpiecznie to niech sobie rządzą. Ale za rządów żaka ani nie jest bezpieczniej, ani lepiej - wręcz przeciwnie. Za jego rządów tylko pełno afer i skandali, przyjmowania obcych do pracy i obrażania andrychowian, a miasto się nie rozwija. Myślę, że czas na jesieni żakowi podziękować i pozwolić rządzić komuś innemu, nie ważne z jakiej opcji politycznej. Biorąc poważnie słowa asqita i abcabc - skoro się tak napracował to niech odpocznie, biedaczek :)

andrychowianin1, 28.06.2014 01:02

Jak to jest że ja przejeżdżam co miesiąc 1,5tyś km głównie naszymi okolicami i policja nie zatrzymała mnie od kilku lat? Może nie miała powodu? Może jeżdżę poprawnie? a nawet jeśli miałaby mnie zatrzymać to co w tym złego jeśli nie mam nic na sumieniu. Taką mają pracę Może tak trzeba postawić sprawę a nie biadolić na policyjne patrole. Prawo i przepisy są po to żeby je przestrzegać a nie po to żeby ja łamać. Jak wymagacie od innych żeby przestrzegali prawa to sami też od siebie wymagajcie i jeszcze jedno:nienawidzę biadolenia i narzekania na wszystkich a widzę że 90% komentujących cierpi na tę przypadłość,więc powtórzę: Jak wymagacie od innych to sami też od siebie wymagajcie

robin, 28.06.2014 00:27

abcabc i asqit swoimi komenentarzami na poziomie gimnazjum tylko ośmieszają Żaka,

andrychowianka55, 28.06.2014 00:26

czytając komentarze - tylko jedno zdanie mi się nasuwa : ogarnijcie się !!!! Politykierstwo i PR zarówno jakiś tam zwolenników i jakiś tam przeciwników . Byle sobie komentować . Szacuję , że 90 % mieszkańców Gminy Andrychów ma w / niecenzuralne słowo / jaka opcja polityczna w Andrychowie rządzi. Zresztą co tutaj ma polityka PO , PiS czy innej jakiejś zbiorówki . Mieszkaniec gminy chce aby władza , która wybrał zapewniła mu bezpieczeństwo , na maxa zabiegała o tworzenie nowych miejsc pracy itd . I czy to będzie Burek czy Asik - to obojętne. Rada gminy i Burmistrz ma realizować politykę korzystną dla lokalnej społeczności . Bo proszę nie zapominać , że ta społeczność umie się zorganizować - bez polityki / co pokazały ostatnie działania mieszkańców Andrychowa / i być może jak wybrana władza zapomni i mieszkańcach a skupi się na politykowaniu to miszkańczy mog sie znów zorganizowac i ja odwołac . I na pewno beda mieli gdzieś czy to taka czy inna opcja polityczna .

gregory, 27.06.2014 23:51

Zgadzam się z politologiem. Policja jest od tego żeby łapać przestępców. Poza tym jeśli już propagandzisci chca o politykach. kij ma dwa końce. Jeśli według propagandy żakolandii żak odpowiada za sukcesy policji (złapanie sprawców) to odpowiada także za porażki- niezłapanych sprawców. Pewno propagandziści żakolandii chcieli zrobić żakowi dobrze a wyszło jak zwykle. Teraz żak musi wziąć odpowiedzialność za wszystko: dobre i złe. I propaganda nie będzie mogła chronić dalej żaka w stylu „a co ma burmistrz do bijatyki?”. Szkoda że tak będzie tylko przez ostatnie pół roku jakie zostało tej ekipie.

gregory, 27.06.2014 23:47

Komentarz asquita tylko o polityce i tylko atak na innych i tylko wychwalanie żaka. poziom jak na miłośnika żaka przystało. Ten "język miłości" poraża. A to „co komentarz to głupszy" to pewno napisał asquit po przejrzeniu swoich:)

asquit, 27.06.2014 23:41

ps słyszałem że na sesji pisowcy strasznie narzekali że za dużo policji jest.to niech może opozycja powie w których miejscu przestępcy zaatakują następnym razem to uda się tam policja i nie będzie musiała podejmować innych prewencyjnych interwencji. czyli tak: radny mówi: tu i tu o tej godzinie będzie kolejny rozbój,policja tam jedzie i łapie bandytę przed dokonaniem rozboju. wszyscy będą zadowoleni,. myślę że policja czeka na takie zgłoszenia od radnych PISU z Andrychowa

asquit, 27.06.2014 23:36

co komentarz to głupszy,strasznie kręcicie ale nie dziwię się wszyscy wiedzą że z powodu swojej obsesji na punkcie Zaka pietras i kubień mogą przerypać jesienią wybory i Żak jako jedyny rozsądny kandydat zostanie na drugą kadencję

politolog, 27.06.2014 23:28

gubię się. brawo dla żaka i policji za to że przy zwiększonych siłach policji sprowadzonych na życzenie żaka w biały dzień w centrum miasta napadli na staruszka????? czy brawo że policja i prokuratura zrobiła co należy do jej obowiązków - złapała i aresztowała sprawców???? przecież tak powinno być zawsze. to powinna być norma. za co tu brawa? ps. ktoś już ładnie napisał kilka dni temu. Nowa definicja nienawiści w Andrychowie to nie oddawanie czci żakowi i nie uleganie propagandzie żakolandii. Ale katastrofa.

igor5, 27.06.2014 23:07

dobrze że burmistrz złapał tych bandytów - romów gdyż policja była w tym czasie zajęta łupieniem Polaków...

kaczor, 27.06.2014 22:45

co kolejnej złotej myśli propagandzisty/stki od żaka "widać jasno że działania urzędu,burmistrza i policji przynoszą efekty to nawet nie jesteście w stanie przyznać czyja to jest zasługa" to zapewniam że "przetrzepani" andrychowianie w ostatnim tygodniach podziękują żakowi za pół roku. wiedzą czyja to zasługa. nie musisz tak tego podkreślać. niestety, "trzepanie" nie zapobiegło napaści w centrum miasta w biały dzień.

abcabc, 27.06.2014 22:44

kaczor,ogi i spółka -jesteście chorzy z nienawiści do żaka. to się nazywa szczyt arogancji,chamstwa,prostactwa

kaczor, 27.06.2014 22:41

powtarzam. człowiek został napadnięty. policja zatrzymała sprawców, prokuratura aresztowała. propagandzista/stka od żaka próbuje robić przy tej okazji żakowi pijar pisząc "brawo burmistrz i policja za zdecydowane działania" ŻAŁOSNE. I nie mądre. bo jeśli żak ma niby taki wpływ na policję i prokuraturę to analogicznie - jeśli w ciągu 3,5 roku jego rządów policja nie złapała sprawców napaści w naszej gminie to jego totalna porażka i odpowiedzialność.

ogi33, 27.06.2014 22:37

po wpisie tego Luja @abcabc widzę błyszczącą porcelanę Lenia nad lenie na każdy komunikat o napaści w mieście no nieźle sie doczekaliśmy radość z napaści bo jest szansa , że wykryją i Luj @abcabc wyskrobie coś pochwalnego Leń najpierw nie poda ręki jak normalny człowiek a potem się żali , że do niego nikt nie chce przychodzić , biedny Bimbaczek, smutraczek, manipulant przebrzydły GŁOSOWAŁEM NA ŻAKA - A TU RADOŚĆ Z PRZESTĘPSTW W MIEŚCIE - ZAŁAMKA, KOMPLETNA PORAŻKA

abcabc, 27.06.2014 22:36

buhahahahaha ale jesteście śmieszni,wczoraj małecki bezczelnie próbował wykorzystać całą sytuację do robienia polityki i ataków na burmistrza a kiedy widać jasno że działania urzędu,burmistrza i policji przynoszą efekty to nawet nie jesteście w stanie przyznać czyja to jest zasługa przecież nie małeckiego,pietrasa i kubienia.burmistrz wczoraj powiedział że od miesiąca wogóle nie dali sygnału w urzędzie że w ogóle interesują się tą sprawą

krisu78, 27.06.2014 22:25

Dokładnie kaczor. Komentarz abcabc (brawo burmistrz i policja za zdecydowane działania.....) warto zapisać. Jeśli brawo dla żaka za to policja złapała a prokuratura aresztowała tych ludzi to skandal dla żaka za wszystkich sprawców pobić i innych przestępstw jakich policja nie zatrzymała a prokuratura nie aresztowała w ciągu jego rządów. Ciekawe czy w przypadku pobić nagabywań itd żak odnowował więcej sukcesów czy porażek?

igor5, 27.06.2014 22:15

Panie komendancie - niech Pan wnikliwie sprawdzi co robią Pańscy ludzie i PO CO zostali do Andrychowa ściągnięci!!! Nie potrzebowaliśmy mobilnych wpłatomatów tylko ochrony przed romami !!! Wczoraj jadąc do Gierałtowic od Andrychowa spotkałem 4 (słownie - CZTERY) mobilne wpłatomaty z suszarkami... Proponuję aby radni zainteresowali komendanta tymi anomaliami bo na burmistrza nie ma co liczyć....

kaczor, 27.06.2014 22:14

człowiek został napadnięty. policja zatrzymała sprawców, prokuratura aresztowała. propagandzista/stka od żaka próbuje robić przy tej okazji żakowi pijar. ŻAŁOSNE. I nie mądre. bo jeśli żak ma niby taki wpływ na policję i prokuraturę to analogicznie - jeśli w ciągu 3,5 roku jego rządów policja nie złapała sprawców napaści w naszej gminie to jego totalna porażka.

abcabc, 27.06.2014 22:08

brawo burmistrz i policja za zdecydowane działania,a opozycja niech dalej szuka afer i problemów na siłę

mifalek, 27.06.2014 21:56

oby im odpowiednio przysadzili odsiadki tak dla przykładu dla reszty "meksykanów"