reklama
reklama

Cztery szkoły ciągle bez nowych dyrektorów

Wiadomości, 20.06.2014 10:30, (red)
Małe zamieszanie z konkursami na stanowiska dyrektorów szkół w gminie Andrychów.
Cztery szkoły ciągle bez nowych dyrektorów

Niemal na finiszu roku szkolnego ciągle nie wiadomo, kto od września będzie kierował czterema placówkami oświatowymi w gminie Andrychów.


Wcześniej nie zostały rozstrzygnięte na stanowiska dyrektorów szkół w Rzykach, Inwałdzie i SP4 w Andrychowie. Teraz okazuje się, że unieważniony został także konkurs na stanowisko dyrektora Gimnazjum nr 2 w Andrychowie. Konkurs wygrała dotychczasowa dyrektor Halina Talar, ale – jak się dowiadujemy – konkurs zostanie powtórzony.



Dlaczego? Kilka tygodni temu do konkursu przystąpiły dwie osoby. Decyzją komisji konkursowej jedna nie została dopuszczona do drugiego etapu konkursu (prezentacja). Osoba ta złożyła jednak odwołanie i okazało się, że miała rację – powinna zostać dopuszczona do II etapu.

Dlatego burmistrz Tomasz Żak podjął decyzję o unieważnieniu wyniki pierwszego konkursu powtórzeniu konkursu na stanowisko dyrektora Gimnazjum nr 2 (jeszcze nie został ogłoszony).


Dyrektor biura burmistrza Agnieszka Gierszewska informuje, że w przyszłym tygodniu zapadnie decyzja co z konkursami na stanowiska dyrektorów szkół nr4 w Andrychowie oraz w Inwałdzie i w Rzykach. Możliwości są dwie: burmistrz może powierzyć te stanowiska na określony czas lub ogłosić konkursy i w ten sposób wyłonić nowych dyrektorów.


Teoretycznie najmniej problemu powinno być ze szkołą w Inwałdzie, gdzie o reelekcję ubiega się dotychczasowy dyrektor. W SP4 i w Rzykach obecni dyrektorzy przechodzą na emeryturę.

reklama
News will be here

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

Arystokrata, 20.08.2014 06:48

Równie dobrze można by stwierdzić, że Pan przewodniczący nie potrafi dopuścić myśli, że obecna Pani dyrektor mogłaby wygrać... Pan burmistrz również skoro po ostatnim konkursie mógł odwołać anulowanie konkursu bo to w jego mocy jest. Także nie ma co gdybać tylko czekamy dzisiaj na jakieś wieści.

corleone, 19.08.2014 23:37

i tym tropem trzeba iść.

kotfilemon, 19.08.2014 23:34

A może jest inaczej? Może żak chce uprzykrzyć życie Kubieniowi przed wyborami i do tego potrzebuje nowego dyrektora w gim 2, bo "stara" p. dyrektor nic do niego nie ma, żenada i obrzydzenie

Alkomes, 19.08.2014 23:12

ja tu Kubienia nie widzę coś Ci sie przywidziało xpeku:) Co do układów to zastanówmy się nad relacjami: przewodniczący komisji, nowi rozmnożeni kandydaci w konkursie w gimnazjum 2, władze. Nazwiska które tu już padały - poczytajcie kto tu teraz w konkursie startuje. Co tu ciekawego siedzi? nadal śmierdzi jak ktoś tu pisał... ogi33 masz racje.

ogi33, 19.08.2014 23:02

wiadomo , ze to ustawka jak wile tematów w gminie i potwierdzeniem jest aktywność tego tałatajstwa, a fe brrrr gimnazjum jest bardzo dobre wyrywa z wieloma gimnazjami krakowskimi a te gnidy będą ciągle kłamać szczuć a fe GLOSOWAŁEM NA ŻAKA - A TU SYF , SZAMBO, A FEEE

ogi33, 19.08.2014 22:48

o i agit prop w temacie aktywny no no WAŻNY TEMAT !!

xpek, 19.08.2014 22:41

skoro jest tak źle z tym gimnazjum i tak źle z tym poziomem w tym gimnazjum to miejmy nadzieję że ta pani Talar już ponownie nie zostanie dyrektorem Swoją drogą wszyscy wiedzą że w tej szkole pracuje Kubień ,,widocznie chłopina szuka na siłę kolejnej afery albo ma jakieś układy z tą dotychczasową dyrektorką skoro ją tak broni

Alkomes, 19.08.2014 22:17

Obserwujemy, czekamy na wyniku ponowionego konkursu w gimnazjum nr 2. Będziemy ciekawi szczegółów. Podobno nawet media interesują się wynikiem tego konkursu.... i już podobno sprawdzają kto skąd tam zagościł.

ogi33, 19.08.2014 21:51

a te MENDY z propagandy LENIA NAD LENIE dalej to samo gimnazjum 1 wygrało juz dawno i to sie nie zmieni, pierwsze jest i długo będzie!! wygrało zbiegiem wielu okoliczności dzięki P Talar gim 2 wyprzedza w zestawieniach wiele gimnazjów np krakowskich to jej zasługa gnojki kombinacyjne cwaniaczki nie uda sie uwiarygodnić tego zaplanowanego dielu GŁOSOWAŁEM NA ŻAKA - A TU SYF I SZAMBO W MIEŚCIE

rozumny478, 19.08.2014 21:12

Arystokrata, masz rację. Konkurs w Gimnazjum nr 2 rozstrzygnął się już dawno temu. Wygrała go P. Talar. Już wtedy rzucano Jej kłody pod nogi. Nie "swój" wygrał uczciwie konkurs to konkurs jakimś trafem unieważniono. Widać ze kombinują. Dlatego czekamy na rozstrzygnięcia ponownego konkursu i działań przewodniczącego komisji. Już nawet "mam newsa" nie pisze o nadchodzącym konkursie w gim 2, ktoś się boi że wyjdą smrody z worka? Afera z tym unieważnieniem była to teraz cisza na horyzoncie. Nie śmierdzi?

fatima, 19.08.2014 21:08

na jutrzejszy konkurs będą patrzeć wszyscy a i podobno mają się pojawić media

martinez, 19.08.2014 20:46

wielu rodziców z wiosek posyła (kiedyś i dziś), dowozi dzieci do gimnazjum nr 1. Niech ekipa żaka i propagandziści żakolandii nie udają że chodzi o jedno gdy wiadomo że rzecz w czym innym.

Arystokrata, 19.08.2014 20:45

lukas> ale to jest oczywiste dlaczego posyłają je do Gim 1. Przecież każde dziecko chciałoby mieć kryty basen w szkole... a z tego co widać po hali przy Gim nr 1 inwestycje Pana burmistrza pomogły w realizacji tych marzeń :) Miłego wieczoru ;)

lukas, 19.08.2014 20:18

nie wiem czy p. Talar jest kompetentna ale wiem że wielu rodziców z osiedla nie posyła swoich dzieci do tego gimnazjum tylko do Gimnazjum nr 1 To o czymś świadczy chyba i każe się zastanowić dlaczego tak się dzieje

Arystokrata, 19.08.2014 20:03

Konkurs w Gimnazjum nr 2 rozstrzygnął się już dawno temu. Wygrała go P. Talar. Zapewne już wtedy rzucano Jej kłody, ale pomimo tego WYGRAŁA. Świadczy to tylko o tym, że P. Talar jest kompetentną osobą na właściwym miejscu. Fatima masz rację- takie zachowania przewodniczącego są nie na miejscu. Pachnie tu kombinowaniem i celowymi działaniami na szkodę Gim 2. Mieszkańcy i media dokładnie śledzą jutrzejszy konkurs...

rozumny478, 19.08.2014 19:34

fatima: szok! ze takie akcje przewodniczący uprawia! słyszałem że własnie dlatego tyle nagle kandydatów pojawiło się w konkursie do gimnazjum nr 2. Ci nowi to "sami swoi"?:) dziś słyszałem na osiedlu, ze no własnie ten konkurs teraz ludzie obserwują.

fatima, 19.08.2014 17:12

Mieszkańcy i media bacznie obserwują sprawę tego konkursu i patrzą na ręce przewodniczącemu i burmistrzowi !!!

fatima, 19.08.2014 17:04

Alkomes" masz rację że kombinują bo sam przewodniczący komisji odwiedzał okoliczne szkoły i osobiście namawiał do udziału w konkursie.taki członek komisji konkursowej powinien być automatycznie odsunięty od prac konkursowych.Ma emeryturę to niech z niej korzysta a nie "uprawia" prywatę w szkolnictwie

ogi33, 17.08.2014 23:00

@tomekx jak to polokokciarz chlapnąć musi i wszystko jasne kolejna ustawka fee a kysz przybłędy głosowałem na Żaka - a tu syf i szambo w mieście

Alkomes, 17.08.2014 22:27

Konkurs w gimnazjum 2 już w tym tygodniu. Zobaczymy czy będzie uczciwie. Już raz obecna Dyrektor wygrała. Musi być dobra, to też widać w mieście. Miejmy nadzieje ze nie będzie kolejnych unieważnień i syfu konkursowego.

rozumny478, 17.08.2014 21:47

mówisz ze burmistrz planuje "zmienić tą sytuację"? aaaa czyli mówisz ze tu burmistrz kieruje konkursem po swojej mysli? hmmm dajesz do myślenia... nie wiedziałem ze taka nieuczciwość może mieć miejsce. obrzydliwe

tomekx, 17.08.2014 21:28

Poziom Gimnazjum 2 jest niski dlatego rodzice zdolnych uczniów z SP4 zapisują dzieci do G1 zamiast do G2 Bardzo dobrze że burmistrz planuje zmienić tę sytuację,pohukiwania Kubienia nic to nie dadzą, wychodzi tylko na to że próbuje tutaj załatwiać jakieś swoje interesy jeszcze raz: poziom w G2 jest niski, dlatego rodzice zdolnych uczniów z SP4 zapisują dzieci do G1 To fakt niezaprzeczalny

Alkomes, 17.08.2014 21:04

no tak, chodzą słuchy że szefostwo komisji zrobi wszystko żeby tylko Pani Talar nie udało się wygrać konkursu ponownie. Widać grono w konkursie poszerzyło się mocno, zaproszenia przyjete?:) Tym obu babkom się podobno w swoich szkołach słabo wiodło wiec skorzystały..a co one wiedzą o zarządzaniu i gimnazjum 2...pewnie nic. Ale wygrać musi swój. a jak nie wygra może kolejne unieważnienie konkursu? zobaczymy czy ten konkurs będzie uczciwie poprowadzony.

fatima, 17.08.2014 20:44

zbliża się konkurs w Gimnazjum nr.2 , w którym startuje oczywiście rzecz jasna obecna Pani Dyrektor,a także Pani Szemik dezerterująca ze szkoły z Wadowic i Pani Katarzyna Przebinda Niemczyk ,która nie tak dawno namawiała młodzież w Gimnazjach do nauki w LO w Andrychowie, gdzie uczy Języka Polskiego.Z tego wynika że obu paniom nie zależy na młodzieży, ciekawe co na to Władze Wadowic i Dyrektor Mrzygłód z LO z którym to reklamowali szkołę.

Alkomes, 17.08.2014 20:30

podobno konkursy w tym tygodniu, ten w gimnazjum nr 2. zobaczymy co władze wymyśliły, na kogo czeka krzesełko. Słyszałem że kombinują ostro. Kazali swoim papiery składać i nowe nazwiska się pojawiają, jakaś kobita zaproszona podobno do konkursu....

fatima, 14.07.2014 00:53

"westwi78",niezły numer z SP 4 zrobili, a Pani Kurkowej zaproponowali Inwałd,kobiecie która zna SP 4 jak własną kieszeń,ma bardzo dobry kontakt z dziećmi i rodzicami nie dali powierzenia tylko zaproponowali Inwałd, po prostu śmiech na sali, jaja sobie robią z poważnych ludzi.Do Gimnazjum nr. 2 składają dokumenty ,robią nalot na stanowisko szczególnie Pani Baranowa i Szemikowa które miały wcześniej coś obiecane przez Urząd.Zero przyzwoitości.

ogi33, 14.07.2014 00:19

oczywiście "zgodnie z prawem miał do tego prawo" (mocno intonacją podkreślone) jest jeszcze Leniu nad lenie oprócz legalności PRZYZWOITOŚĆ, której tobie szambonurku brakuje

westwi78, 13.07.2014 21:44

http://www.bip.andrychow.eu/urzad-miejski/uchwaly-zarzadu/zarzadzenie-nr-2937-14-burmistrza-andrychowa-z-dnia-10-lipca-2014-r-w-sprawie-powierzenia-stanowiska-dyrektora-szkoly-podstawowej-nr-4-im-mikolaja-kopernika-w-andrychowie-1550/

fatima, 07.07.2014 22:49

Alkomes,wiem ,całe miasto o ty huczy i bardzo dobrze, może wreszcie sprawdzą pana Szafrańskiego ,który zasiada na stołku BEZ konkursu, a jak chodziło o konkurs w Gimnazjum nr.2 to twierdził na sesji rady miasta że nie jest NIE kompetentny.To mam pytanie co taka osoba robi na takim stanowisku skoro ma emeryturę to niech odpoczywa!

Alkomes, 07.07.2014 03:58

fatima, też słyszałem, że zaczynają kombinować z tym konkursem w gimnazjum nr 2 co się zbliża i zachęcają swoich ludzi do startowania masowo, chodzą słuchy że to temu przewodniczącemu zależy, żeby teraz niby dużo ludzi było. nie wiadomo co kombinują. na pewno chcą swojego wsadzić haha albo znowu konkurs unieważnić:)

Maksymilian, 06.07.2014 03:43

xpek;Tak to jest tragedia.Widzę to od 50 -ciu lat.Pamiętam gdy z WSW zwalniali pracowników co mieli więcej niż 3 hektary pola.Nie napiszę jak ich wtedy nazywano. Byli doskonałymi pracownikami,ale musieli odejść.Najlepiej niech rządzą złodzieje' oszuści,i miernoty,byle czerwoni.To ci się marzy ,ale wbrew twoim marzeniom idzie nowe.

igor5, 06.07.2014 02:43

118 zarzutów prokuratorskich dla pani zatrudnionej przez burmistrza też pewnie nie jest tragedią dla takich ludzi...leming to straszne zwierzę....

xpek, 06.07.2014 01:53

ojej,myślę że to co piszesz to prawdziwa "tragedia' dla Andrychowa.Nie macie już innej 'afery'. Inne nie potwierdzają się i szukacie na siłę jakiejś?

fatima, 06.07.2014 01:44

teraz nawet kazali wszystkim kandydatom którzy startowali do różnych placówek złożyć stosowne dokumenty do urzędy bo zbliża się konkurs w Gimnazjum nr.2, nie poradzili sobie za pierwszym razem to za wszelką cenę chcą obsadzić stanowisko Dyrektora swoim człowiekiem. Pewne jest , że czai się na to stanowisko Pani Szemik i marzy się to również P.Baranowej ,która wcześniej odpadła w SP.4. Nie udało im się wejść " drzwiami to próbują oknem."

ogi33, 03.07.2014 19:05

Leń nad lenie łamię język we wszystkie strony byleby tylko nie wyszło jak jest zaangażowany w cała sprawę swojej faworytki te łamańce to wizytówka tego pokraki

fatima, 02.07.2014 03:50

skoro nie potrafią rozstrzygnąć kilu konkursów to wystarczy kilka pudeł i szybkie pakowanie będzie .chociaż zaczynają palcem grozić i mają chyba nadzieje że się internauci ich przestraszą bo próbują nas uciszyć i myślą że się przestraszymy

Maksymilian, 02.07.2014 03:28

Zapowiada się po wyborach duże sprzątanie.Taczki pójdą w ruch.

fatima, 02.07.2014 02:40

w związku z konkursem w Gimnazjum nr. 2 polecam ciekawą lekturę jaką jest Sesja Rady Miejskiej z 26 czerwca od 30 minuty jak wygląda tłumaczenie się władz z całej afery którą sami wywołali

Maksymilian, 28.06.2014 17:59

Taka"złota rączka",ręce opadają.

Maksymilian, 28.06.2014 03:48

Do czego ręce włoży to spie........

andrychowianin1, 28.06.2014 01:19

tu jest właśnie przykład takiej pseudofaery

gregory, 28.06.2014 01:14

Pomyliłem się:) to nie chodziło o żaka tylko o tę kobietę z Brzeszcz ze 118 zarzutami od prokuratora jakiej żak dał wysoki stołek w kulturze). raz jeszcze apeluję. wiemy jakimi specjalistami od durrnych plotek jest żakolandia ale niech propaganda zluzuje bo jak się zabawa rozkręci znowu będą jęczeć o nienawiści innych do jaśnie pana żaka zapominając że sami zaczęli.

mega, 28.06.2014 00:49

pomyliłem się to nie radny Kubik bo nie ma wykształcenia tylko radny Kubień

gregory, 28.06.2014 00:11

podobno sam żak miał ochotę bo co dwie pensje to nie jedna....:) wiemy jakimi specjalistami od durrnych plotek jest żakolandia ale niech propaganda zluzuje bo jak się zabawa rozkręci znowu będą jęczeć o nienawiści innych do jaśnie pana żaka zapominając że sami zaczęli.

mega, 27.06.2014 23:50

a słyszeliście, ze podobno w Rzykach dyrektorem ma być radny Kubik

martinez, 27.06.2014 21:45

może dyrektor w Rzykach ludziom w niesmak ale dla żaka...... dzisiaj ludzie zaczytywali się w pochwałach jakie żak opowiada o nim. "Dyrektor nie powinien być jedynie administratorem placówki; powinien być także menadżerem, a wy takiego dyrektora macie." mamy w rodzinie znajomych z Rzyk. Panie żak głosy wyborców uciekają:)

ogi33, 27.06.2014 20:24

ponowny konkurs na dyrektora gm 2 ogłoszony nie ma oficjalnej nominacji w sp 4

anetusia13, 27.06.2014 20:15

W SP 4 Mają już kogoś, a co do Inwałdu nic nie wiadomo

mega, 27.06.2014 20:09

a co w Inwałdzie i SP 4 ?

ogi33, 27.06.2014 18:18

a no niestety @anetusia13 to prawda :((

anetusia13, 27.06.2014 13:56

A jednak to prawda. Zobaczcie dwadzieścia lat wolności a kto dalej ma władze? Wstyd, a mając komunistyczne zapędy robią co chcą, obsadzają stanowiska swoimi kolesiami i tak to leci, ale żeby tak robić w oświacie i w szkołach gdzie są dzieci, porostu wstyd.

ogi33, 27.06.2014 04:14

Leń nad lenie jako były TW otacza się tylko prawdziwymi komuchami i innymi TW z komuchami to jak z alkoholikami komuchem i alkoholikiem się jest zawsze, chyba , że alkoholik niepijący ( częsty przypadek ), a komuch niepraktykujący ( bardzo rzadki przypadek ) np zobacz tutaj http://www.mamnewsa.pl/newsy,8044-tak-z-wyprzedzeniem-swietowano-swieto-pracy--foto-

anetusia13, 27.06.2014 04:01

Tak tak to prawda o Rzykach, prawdopodobnie to bylo od poczatku zaplanowane slyszalam ze wcale nie idzie na emeryture i ze nadal powierza mu obowiazki dyrektorskie. Zastanawiam sie po co robili konkursy? Czy ktos slyszal ta nowine ze przewodniczacy komisji byl komuchem? Czy to prawda?

tomkos, 25.06.2014 23:56

Komentarz usunięty przez autora.

rozumny478, 25.06.2014 23:46

Sportowiec tu raczej nie dzieje, się jak uczniowie czy rodzice chcą :) w gimnazjum nr 2 w Andrychowie też rodzice chcieli, uczniowie tez, nawet wygrała konkurs ta Dyrektor Talar a tu dupa. Anulacja tematu przez władze i ni ma. Więc nie licz na cuda, tylko obserwuj co się dzieje w gminie.

rozumny478, 25.06.2014 21:57

Sportowiec tu raczej nie dzieje, się jak uczniowie czy rodzice chcą :) w gimnazjum nr 2 też rodzice ch

Sportowiec-1, 25.06.2014 21:49

A kto jest przydzielony do SP4? Mam nadzieje,ze w Inwaldzie bedzie nadal obecny Dyrektor, mój syn bardzo go lubi, zreszta wszyscy go cenia i lubia. Oby Żak zachowal troche przyzwoitosci i zostawil nam obecnego Dyrektora!!!

rozumny478, 25.06.2014 21:04

Maximus - masz racje, widać słabego fachowca przewodniczącego dobrał sobie burmistrz, skoro tak słabo z tymi konkursami idzie, ale to już chyba pan \"wielkie Ż\" zauważył. Fatima - racja z tym co piszesz w ostatnich postach. ciekawe jaką to \"historie\"ma ta pani z SP4 wybrana i jaką będą mieć kolejni wybrani na stanowiska...zobaczymy ile tu ciekawostek i zależności;)

azquit, 25.06.2014 19:25

Komentarz usunięty przez autora.

ogi33, 25.06.2014 19:20

i tutaj uderzyłaś w sedno @fatima brak przyzwoitości u pani "faworytki" pokazuje, że jest idealną kompanką Lenia nad lenie cała ta ekipa to ludzie pozbawieni jakichkolwiek wartości "najjaśniejsza gwiazda" tego towarzystwa to oczywiście niekarany złodziej Anetka 118 to ekipa INTERESU, rąsia rąsie, PRZEBRZYDŁE PLEMIĘ ŻMIJOWE i JA GŁOSOWAŁEM NA ŻAKA :(((

fatima, 25.06.2014 18:44

mówimy dzieciom że szkoła jest jak drugi dom jak matka.a tu proszę bardzo jak widać matka chce opuścić swoje dzieci mam tutaj na myśli Panią Dyrektor Budowlanki Panią Dorote Szemik zastanawiam się jak to się ma do etyki zawodowej i przyzwoitości no chyba że to obce pojęcie dla tej Pani

mareczek, 25.06.2014 18:36

ale w tobie wiary faitma. na razie wygląda że ekipa brmistrza idzie w zaparte i gotowa jest winić za całą sytuacje każdego tylko nie siebie.

fatima, 25.06.2014 18:31

mam nadzieję że Burmistrz po tylu wpisach przejrzy na oczy i zrozumie że sobie sam szkodzi , sam sprowokował całą sytuację unieważniając konkurs w Gimnazjum nr.2,układy układami ale sprawiedliwość musi być skoro konkurs wygrała Pani Dyrektor Talar

fatima, 25.06.2014 18:25

teraz się okaże kto ma dobre układy z Burmistrzem i szerokie plecy przy powierzeniach stanowiska na Dyrektorów bo coś się ruszyło z SP4 ciekawe komu z przydziału dostanie się Inwałd i Rzyki

kaczor, 25.06.2014 14:35

asquit ty prymitywny manipulatorze. chyba największą teorię spiskową zapodał tu człowiek broniący żaka \" Może komisja została wprowadzona w błąd przez urzędników z władz oświatowych w powiecie?\" nawet urzędnicy powiatu zostali w całą sprawę wplątani. ale to i tak pestka w porównaniu z teoriami spiskowymi jakie głosili żakowcy przy okazji sytuacji z Romami. Tak dopiero jechali po bandzie.

asquit, 25.06.2014 14:07

trafna uwaga - 90% tych wpisów to teorie,na pewno spiskowe. na tym właśnie opiera się istota takich partii jak pis i ich ludzi w terenie.postraszyć, zmanipulować ładnie oprawić i sprzedać bzdury które ni jak się mają do faktów i rzeczywistości a tacy jak ogi33 czy igor,czy kaczor to łykają bo nie potrafią wyciągać własnych wniosków

rokos, 25.06.2014 13:00

Acha czyli to unieważnienie konkursu w tym gimnazjum to może przez urzędników oświatowych z powiatu???? A chaos z innymi konkursami w innych szkołach? A krążące wśród nauczycieli listy „żakowców” którzy przymierzają się do stołków zanim nowe konkursy zostały ogłoszone? W szkole jaka nie podlega żakowi znajomi nauczyciele śmieją że idzie „zbaranieć” od tego zamieszania:). A na serio cieszą się że podlegają staroście a nie żakowi bo \"na szczęście ten „cyrk” ich nie dotyczy\".

westwi78, 25.06.2014 12:31

cubano, a co mają do tego \"urzędników z władz oświatowych w powiecie? \"

ogi33, 25.06.2014 11:49

głupjuportalowy@asquit jak tam na Cubie ? spotkałeś sie już ze swoim idolem Fidello ? po których tabletkach masz taki odlot ? pewnie przedawkowałeś czerwone !

Cubano, 25.06.2014 11:36

90% wpisów w tej dyskusji to teorie, może nie spiskowe ale teorie. Dlaczego moje są złe? Czy wszystkie teorie kontrujące poczynania burmistrza są prawdziwe? Nie sadzę. Kończę tę bezsensowną dyskusję i życzę miłego dnia.

kaczor, 25.06.2014 11:26

"Może komisja została wprowadzona w błąd przez urzędników z władz oświatowych w powiecie?" mocne pytanie cubano. na pewno ucieszy urzędników z powiatu i coś mi pachnie teoria spiskową:) takich pytań zaczynających się od "może" można stawiać bez liku. od sensownych po najbardziej spiskowe. Np. "Może to żakowi zależało na całym zamieszaniu?":) "A może członkom komisji w tym ludziom żaka?:) "A może kosmitom"?:) Żak unieważnił decyzję komisji konkursowej w jakiej byli jego ludzie. od tego się zaczęło. pamiętajmy o tym zanim "żakolandia" rozpędzi się z najbardziej spiskowymi teoriami

Cubano, 25.06.2014 11:15

A może nikt nie złamał prawa. Może komisja została wprowadzona w błąd przez urzędników z władz oświatowych w powiecie? Może to komuś innemu zależało aby wykluczyć z konkursu kontrkandydata dla obecnej dyrektorki? Dlaczego wszyscy macie jeden tok rozumowania? Burmistrz dla Was jest beeeee i dalej wszyscy swoje bla,bla,bla..

mareczek, 25.06.2014 10:24

ten tok myślenia to nowy "samobój'. jeśli burmistrz złamał prawo...... burmistrz żak podważył i unieważnił decyzję komisji w jakiej zasiadali jego współpracownicy. jeśi nie on złamał prawo to co? ta komisja złamała prawo? zamierza żak powiadamiać odpowiednie oragny o tym co zrobiła komisja? wcale by mnie to nie zdziwiło po "donosie na basen", "doniesieniu" na jakiegoś radnego itd:) ciekawe czy byłby skuteczniejszy niż przy basenie gdzie takie "szokujące" rzeczy napisalii, że kontrolerzy NIKu dopiero po prawie roku w ogóle przyjechali do Andrychowa i po "doniesieniu na radnego"?:) tutaj sprawa żyje już chyba tylko w debilnych plotkach rozsiewanych przez "żakowców" i skończyła się tak że sam żak może mieć kłopot bo jakiś mieszkaniec przy tej okazji powiedział mu kilka zdań na sesji o tym jak burmistrz postępuje z ludźmi.

Cubano, 25.06.2014 09:49

Jeżeli burmistrz złamał prawo to należy powiadomić odpowiednie instytucje, jeżeli miał prawo postąpić jak postąpił to wszystko jest o.k. A reszta za zespołem \"PERFECT\" \"....Bla, bla, bla Bla, bla, bla, Bla, bla, bla, Blaaaa - tak po całych dniach !\"

krisu78, 25.06.2014 09:00

"w gimmnazjum nr 2 uczy kubień i już wiadomo skąd ta niby burza w komentarzach......" to z jednego żakowca. obsesyjnego asquita nwet nie ma sensu cytować. oj żakowcy. Nie dość że uczy w tej szkole to jeszcze czytałem na mamnewsa że dobrze uczy. że niby nowy dyrektor żeby jeszcze bardziej go docenić?:) Bo chyba nie po to zamieszanie bo niektórzy liczą że nowy dyrektor przed wyborami urządzi „polowanie” na opozycjonistę? To że kubień uczy w tej szkole nie powinno mieć żadnego znaczenia dla żaka i jego „dworu”. Fatalnie jeśli ma. Zresztą wyciąganie tego wątku to „samobój’. Jeśli iść tym tropem: żadną tajemnicą nie jest kto jeszcze uczy w tej szkole. Osiedle wie od dawna że ta pani nie przepada za dyrektor jaka wygrała konkurs.Więc musiała mieć niekiepską minę po tym jak komisja znowu wybrała tę dyrektor. Ale "stąd ta burza"????? Tak można pomyśleć idąc tropem myślenia jaki narzuca "żakolandia".

maximus, 25.06.2014 08:39

Przewodniczący komisji konkursowej - Szafrański - jest \"KOMPETENTNY\" /buhaha/ skoro dopuścił do takiej sytuacji. Gratulacje dla Pana Burmistrza - świetnie dobiera sobie \"fachowców\"!

azquit, 25.06.2014 07:06

Komentarz usunięty przez autora.

Maksymilian, 25.06.2014 06:00

Jaki pan taki\" kram\".

rozumny478, 24.06.2014 22:44

słyszałem dziś na mieście, że wódz (wielkie Ż) zaczyna się martwić tą całą sprawą z konkursami w szkołach i pan przewodniczący ma u niego przekichane. Sytuacja ze szkolami działa na niekorzyść wodza.Także fatima masz może racje.

japa3, 24.06.2014 22:26

a parafrazując (trudne słowo) @szpp: usmiechniete władze Andrychowa są po prostu słabe ale w sumie nie dziwie się skoro pracują w nich tacy zatwardziali samorzadowcy jak pan żak i spece od edukacji jak pan szafranski

japa3, 24.06.2014 22:02

@szpp: nie podniecaj sie tak cyganie jeden, nie pójdzie pół klasy, tylko kilka osób. Ale nie oto chodzi i ty o tym dobrze wiesz. Ale widać nawyki usmiechniętego wodza - jak sie nie da nic dobrego zrobic, to przynajmniej bedziemy mieszać z błotem osoby, które mają czelnośc mieć inne zdanie.. Panie Krzysztofie, trzymamy kciuki. Będzie wiele sprzatania i zamiatania po żakolandii

szpp, 24.06.2014 21:34

Gimnazjum na osiedlu jest po prostu słabe ale w sumie nie dziwię sie skoro pracują w nim jacy nauczyciele jak pan kubień. połowa dzieci z klasy mojej córki z czwórki naukę kontynuować będzie na dole wG1

fatima, 24.06.2014 21:33

mieli telewizje o romow to sprowadzimy im dla konkursow niech sie wszyscy w kraju dowiedza o rodzinnych klanach osaczajacych szkoly

fatima, 24.06.2014 21:26

w komisji jak wiadomo zasiada ekipa urzedu Pan Szafraski emeryt dorabiajacy w CKD w Ketach i Pan od [ciach!] to czego mozna sie spodziewac

dorkar, 24.06.2014 21:04

ciekawe co na to młodzież której chcą zrobić wodę z mózgu i uczą jak się robi prywatę w Urzędzie ,Władze chcą za wszelką cenę osiągnąć swój sukces ucząc ich robienia przekrętów unieważniając konkurs w Gimnazjum nr.2

asquit, 24.06.2014 20:35

ale żenada te 'komentarze'. kobenopodobni wszędzie mieszają swoją brudną politykę, więcej jadu!

wiktoria, 24.06.2014 19:03

Niestety rządy ekipy pana Żaka kojarzą się wielu nauczycielom z chaosem. Przykład to wybory dyrektorów. Kadencje są na 5 lata. Jedni dostają na 5 lat, inni umowy na rok, inni na 2 lata, jeszcze inne konkursy są nierozstrzygnięte a ostatnio nawet mamy unieważnienie. Różne rzeczy działy się za poprzednich burmistrzów ale takich "fars" w takiej ilości najstarsi nauczycile nie pamiętają. Chaos za tej ekipy jest od początku. Na początku rządów pana Żaka mieliśmy przecież akcję z planem łączenia szkół. Oczywiście jak się ludzie wzburzyli, kłamali że nie było pomysłu. Na nieszczęście dla ekipy pana Żaka podczas jednego ze spotkań wyszło na jaw że nawet oferowano stanowisko dyrektora w połączonych szkołach!!! Dla wielu nauczycieli to był koniec wiarygodności tej ekipy.

wiktoria, 24.06.2014 19:00

Abcabc. Z kolei nauczyciele przypuszczają że cały atak na dyrektor gimnazjum idzie od ludzi pana żaka. I żeby chodzi o to, że nie wygrała „faworytka” a nie o poziom bo we wszystkich szkołach jest niszy niż w gimnazjum nr 1 i nikt nie podnosi larum z tego powodu. I że taki atak ze strony ludzi pana żaka czeka każdego kto wychyli głowę. Tyle zostało z uśmiechów władzy co na pokaz?

azquit, 24.06.2014 18:29

Komentarz usunięty przez autora.

Alkomes, 24.06.2014 18:06

racja, ale ogólnie te komentarze o konkursach unieważnionych, syfie ogólnym mają sens. Sprawa jest poważna, gmina huczy, nie tylko tu w internecie...masakra

abcabc, 24.06.2014 17:59

przypuszczam że większość komentarzy negatywnych piszą te same osoby więc nie ma się czym podniecać. wiadomo o kogo chodzi.wiadomo kto jest specjalista od knucia i wymyślania pseudoafer w Andrychowie

Alkomes, 24.06.2014 17:42

Ilość komentarzy tu, zainteresowanie ludzi i to co się słyszy w gminie pokazuje, że jest duża AFERA! Tylko 2 konkursy obsadzone! jak to? dziwne...pozostałe siłą \"gwiezdnych wojen\" unieważnione. totalna nieudolność komisji i bałagan w mieście. Kamila86, a co oni wymyślą to tylko oni wiedzą:) zobaczymy...ogólnie chyba całe miasto obserwuje jak sie temat potoczy

kamila86, 24.06.2014 16:43

Uwaga. „Sztucznie uśmiechnięte towarzystwo” rozważa nowy scenariusz w sprawie gimnazjum nr 2. Ponieważ już wiadomo kto miał być a komisja „nie potrafiła dopilnować”, w nowym konkursie może wygrać ktoś trzeci. Może się okazać że obecna „faworytka żaka” będzie musiała obejść się smakiem. Trzecim rozwiązaniem mógłby być zrzut z „nawróconych na żakizm” z technikum ale zdaje się że i tutaj już wszyscy wiedzą co jest grane i znają nazwiska „faworytów władzy” ?:) My myśleliśmy że ekipa żaka ma na pieńku z własnymi pracownikami, pracownikami kultury, opozycją, większością internautów, kibicami i wszystkimi którzy nie przepadają za pewną mniejszością:) A to zdaje się „pikuś” przy tym jak nagrabili sobie u nauczycieli za ten cały chaos i zamieszania

ogi33, 24.06.2014 16:33

@andrychowianka2 dla wszystkich trochę zorientowanych wiadomym jest , że wszelki dobór kadr z daleka omija kompetencje i merytoryczne przygotowanie, a podyktowany jest przede wszystkim INTERESEM Lenia nad lenie :(( GŁOSOWAŁEM NA ŻAKA - A TU NEPOTYZM, SYF I SZAMBO W MIEŚCIE ! !

andrychowianka2, 24.06.2014 15:50

Wszyscy o tym gimnazjum. A inne konkursy są nierozstrzygnięte. W technikum mówią że żak obsadzi stołki ludźmi wywodzącymi się z tej szkoły którzy a) przymierzali się już kiedyś do dyrektorskich stołków ale spełzło na niczym. Ambicje pozostały b) są w stanie wiele zrobić dla „stołka”. Takie „chorągiewki” ...... c) od dłuższego czasu robią żakowi kampanię a kiedyś mówili o nim inaczej więc ludzie są przekonani że coś kryje się za tą zmianą. Czy ta nauczycielska giełda sprawdzi się? Tak piszę żeby nie zgubić innych rzeczy kiedy tylko o tym gimnazjum.

mareczek, 24.06.2014 14:21

jeśli burmistrz nie łamie prawa to wolno mu wszystko? A gdzie tu miejsce na przyzwoitość? Gdzie miejsce na NIE robienie chaosu? Poza tym wątku „donoszenia” odpowiednim organom nie poruszałbym jakby był zwolennikiem żaka:) Po co ruszać to srówno?:) no chyba że żakowcy zachęcają żeby andrychowainie stanęli w żakiem w szranki?:)

ogi33, 24.06.2014 13:55

nie złamiesz prawa @Cubano jak będziesz pieerdziaał w towarzystwie ale jak już to zrobisz to będzie śmierdziało i nie dziw się , że inni będą ci to wytykać Leń ad lenie puszcza bąka za bąkiem i widać to lubi, pławi się w tym zrobionym przez siebie srównie

Cubano, 24.06.2014 12:32

Jeżeli burmistrz złamał prawo to należy powiadomić odpowiednie instytucje, jeżeli miał prawo postąpić jak postąpił to wszystko jest o.k. A reszta to bla,bla

maniek, 24.06.2014 12:22

Tomasznasz - z tą umową na rok to chodziło chyba o innego dyrektora ale równie zachwalanego przez żakolandię:) i to zachwalanego mimo wyników nauczania. Dokładnie ogi33. Już od dawna Gimnazjum nr 1 jest szkołą przewodzącą w naszej gminie. Dlatego ludzie wożą z wiosek dzieci do Andrychowa mimo że gimnazja mają u siebie. Nigdy dotąd nie wykorzystywano tego faktu żeby komuś szkodzić. I to tak wybiórczo. Bo do pani z osiedla to zarzut a innych dyrektorów których szkoły też mają niższy poziom niż gimnazjum nr 1 nikt się nie czepia. Ale jest jedno usprawiedliwienie dla części \"żakowców\". Jak mieszkają u nas od 3 lata to skąd mają wiedzieć że Gimnazjum nr 1 przewodzi w tej gminie już od dawna?

Cubano, 24.06.2014 11:46

za zespołem \"PERFECT\" \"....Bla, bla, bla Bla, bla, bla, Bla, bla, bla, Blaaaa - tak po całych dniach !\"

krisu78, 24.06.2014 11:38

Komentarz usunięty przez autora.

krisu78, 24.06.2014 11:35

"w gimmnazjum nr 2 uczy kubień i już wiadomo skąd ta niby burza w komentarzach......" oj "żakowcu". Nie dość że uczy w tej szkole to jeszcze czytałem na mamnewsa że dobrze uczy. Ze niby nowy dyrektor żeby jeszcze bardziej go docenić?:) Bo chyba nie po to zamieszanie bo niektórzy liczą że nowy dyrektor przed wyborami urządzi „polowanie” na opozycjonistę? To że kubień uczy w tej szkole nie powinno mieć żadnego znaczenia dla żaka i jego „dworu”. Szkoda jeśli ma. Zresztą wyciąganie tego wątku to „samobój’. Jeśli iść tym tropem: żadną tajemnicą nie jest kto jeszcze uczy w tej szkole. Całe osiedle mówi od dawna że ta pani nie przepada za dyrektor jaka wygrała konkurs.Więc musiała mieć niekiepską minę po tym jak komisja znowu wybrała tę dyrektor. Ale "stąd ta burza"????? Tak można pomyśleć idąc tropem myślenia jaki narzuca żakolandia.

ogi33, 24.06.2014 11:13

poziom gimnazjum 1 to efekt wieloczynnikowy można postawić tezę , że ( tak "z grubsza") polityka "oświatowa" Woźniaka została skrzętnie wykorzystana przez szkole i normalny w tych warunkach efekt kuli śnieżnej doprowadził do dominacji jedynki to zwyczajna rzecz w szkolnictwie najlepsi zgarniają ( rekrutacja ) najlepszych są jeszcze lepsi ;) w całej sprawie nie o "poziom nauczania" chodzi ale o gangsterskie metody Lenia nad lenie o brak elementarnej przyzwoitości o LODZIARNIE PANA "ZDZISŁAWA"

tomasznasz, 24.06.2014 10:37

krótkie pytanie to prawda co mówią nauczyciele w naszej wiosce że tak zachwalany teraz przez żakowców dyrektor gminazjum nr 1 dostał od żaka umowę TYLKO na rok czasu mimo że można dać na 5 lat (tyle zazwyczaj trwa kadencja dyrektorów) dla mnie gość i całe to gimnazjum jest wciągane przez "żakowców" w grę przeciwko innej szkole i innemu dyrektorowi. A jeśli to prawda z tą umową TYLKO na 1 rok czasu to tak naprawdę żak nie ma wysokiego mniemania o tym dyrektorze. tym większy wstyd że "żakowcy" wciągają go w grę przeciwko innej osobie.

tomasznasz, 24.06.2014 10:27

Gdyby chodziło o poziom nauczania to wszyscy dyrektorzy w gminie poza tym w gimnazjum 1 by zostali już dawno przez żaka wymienieni. Bo chyba wszędzie poziom niższy niż w gmin. Nr 1. Przez 3 lata woziliśmy jak inni rodzice swoje dziecko do gimnazjum nr 1 z naszej wioski. Bo poziom nauczania w gimn. 1 był znacznie wyższy niż u nas w gimnazjum. Nigdy nie słyszałem żeby ktokolwiek od żaka czepiał się dyrektora gimnazjum w naszej wiosce a różne rzeczy się działy a wyniki egzaminów gorsze od tych w gimn. 1 . Może dlatego że to znajomy żaka? Nie mówcie że chodzi o poziom nauczania bo wszystkie szkoły w naszej gminie odpadają przy gimn. 1. Poza tym gdyby chodziło o poziom to komisja nie wybrałaby tej pani. A wybrała mimo że byli w komisji współpracownicy pana żaka.

infocar, 24.06.2014 10:26

westwi78, ale ranking bierze pod uwagę wyniki. Są składową oceny punktowej: Licea: - sukcesy szkoły w olimpiadach - 30%, - wyniki matury z przedmiotów obowiązkowych – 25%, - wyniki matury z przedmiotów dodatkowych - 40%, - opinia o uczniach szkoły wyrażona przez kadrę akademicką - 5%. Technika: - sukcesy w olimpiadach - 20%, - matura – przedmioty obowiązkowe - 30%, - matura – przedmioty dodatkowe - 15%, - wyniki egzaminów zawodowych - 30%, - opinia akademicka - 5% (Teraz zauważyłem, że asquit pisał o olimpijczykach a nie o rankingach)

westwi78, 24.06.2014 10:02

infocar oczywiście : wyniki ze sprawdzianu 6-klasistów, egzaminu gimnazjalnego czy matury.

infocar, 24.06.2014 09:46

A jaki znacie inny , obiektywny miernik jakości nauczania poza porównaniem (rankingiem) szkół? Są jasne kryteria, te same co roku i widać jak szkoły sobie radzą na tle innych. Przecież to bardzo dobry wskaźnik.

azquit, 24.06.2014 07:33

Komentarz usunięty przez autora.

martinez, 23.06.2014 21:46

jak w czymś jest dobra ekipa sztucznie uśmiechnietego wodza to w obrabianiu d.... każdemu kto stanął na ich drodze i im przeszkadza. jaki jest poziom szkoły na osiedlu wszyscy wiedzą. ale do tej pory to nie przeszkadzało. Nawet komisji w jakiej byli ludzie od żaka to nie przeszkadzało i wybrali dyrektor na następną kadencję!!!!!!!!! Ale że żak unieważnił dezycję komisji to trzeba się rzucić na tę kobietę. ps. asquit jak zwykle obsesyjnie i według zasady złodzieja krzyczącego za niewinnymi łapać złodziei. największy kłamca, manipulator i poszukiwacz spisków czepiający się innych. ale przyłaczam się. niech asquit pisze i szkodzi tym żakowi.

kaczor, 23.06.2014 21:32

O cholera. To dyrektorzy z Zagórnika, Targanic, Sułkowic Bolęciny, Rzyk też mają się bać że zaraz propaganda ich zaatakuje? Bo nijak nie widzę uczniów z tych szkół na liście asquita. A potem niech boi się dyrektor Gimnazjum nr1 bo może w gminie najlepsze ale w okolicy są szkoły znacznie wyższym poziomie. To czemu by go nie zaatakować za to? Oczywiście tylko wtedy kiedy wychyli głowę.

asquit, 23.06.2014 21:20

nie ma jak nakłamać,zmanipulwać i na użytek wyborów tworzyć pseudoaferę poniżej zostało przez kogoś dowiedzione jaki jest poziom nauczania w Gimnazjum nr2. obiektywnym miernikiem są wyniki uczniów w olimpiadach przedmiotowych.gdzie są laureaci z Gnr2? o czym to świadczy? Laureaci z gimnazjum Paweł Gałka, Gimnazjum nr 1 w Andrychowie – Małopolski Konkurs z Fizyki Jan Makowiecki, Gimnazjum nr 1 w Andrychowie – Małopolski Konkurs Chemiczny Damian Niedziela, Gimnazjum nr 1 w Andrychowie – Małopolski Konkurs Geograficzny Katarzyna Dusza, Gimnazjum nr 1 w Andrychowie – Małopolski Konkurs Geograficzny Sławomir Gałosz, Gimnazjum nr 1 w Andrychowie – Małopolski Konkurs Geograficzny i Małopolski Konkurs Historyczny Piotr Gwoździewicz, Gimnazjum nr 1 w Andrychowie – Małopolski Konkurs Historyczny Anna Pawlikowska, Gimnazjum nr 1 w Andrychowie – Małopolski Konkurs Języka Polskiego Marlena Gajczak, Gimnazjum w Sułkowicach-Łęgu – Małopolski Konkurs Języka Polskiego Jolanta Mrózek, Gimnazjum w Roczynach – Małopolski Konkurs Matematyczny

krisu78, 23.06.2014 21:14

Może po prostu żak obiecał lepszą pracę za lepsze pieniądze? Tyle tylko że kurde był konkurs. Psia kość. I nie wyszło. Komisja odrzuciła „faworytkę” bo papiery były nie tak. No ale od czego jest żak który w razie nagłej potrzeby potrafi unieważnić rozstrzygnięcie komisji w której zasiadali ludzie z jego najbliższego „dworu”. Do pomocy żak ma też zawsze usłużną „propagandę zakolandii” która wykręci kota ogonem i ze sprawy unieważnienia konkursu wygranego przez dotychczasową dyrektor zrobi atak na tę kobietę. jak inni proszę o odpowiedź na pytanie: czy wbrew przepisom postąpiła komisja w której byli kierownicy żaka i dyrektor biura żaka czy sam żak unieważniając decyzję komisji?

longin, 23.06.2014 20:13

Brawo Gregory. To zasadnicze pytania. Duża lewa GRAB-a za refleks.

gregory, 23.06.2014 20:08

Właśnie. Dobre pytanie. Z tego co mówią ludzie ta pani nazywana „faworytką żaka” jest obecnie dyrektorem w Wadowicach. Kadencja dyrektorska podobno kończy się jej dopiero za 2 lata. To czemu chce odejść ze stołka dyrektora w Wadowicach? Co takiego dzieje się? Czemu chce opuścić miejsce pracy i młodzież?

dorkar, 23.06.2014 20:03

:martin\" tak ktoś na siłę próbuje wszystko zepsuć to co jest dobre i dobrze funkcjonuje w Gimnazjum nr.2 .A w komisji wiadomo kto zasiadał i też wiadomo kto podpisał protokół z wyborów ,skoro nie mają sobie nic do zarzucenia to niech go podadzą do wiadomości publicznej

dorkar, 23.06.2014 19:35

\"maniek\" chodzi mi oczywiście o Panią Szemik która to zamierza opuścić swoją młodzierz w Wadowicach

azquit, 23.06.2014 19:17

Komentarz usunięty przez autora.

martin, 23.06.2014 17:39

nie znam się na szkolnictwie ale znalazłem pytanie na jakie mamy prawo znać odpowiedź jako obywatele tej gminy \"Dotychczasowa dyrektor wygrała konkurs. Wygrała konkurs mimo że w komisji byli urzędnicy żaka. A żak unieważnił konkurs podważając decyzję komisji gdzie byli jego ludzie! To kto postąpił wbrew przepisom? Członkowie komisji gdzie byli jego ludzie nie dopuszczając \"faworytki żaka\" bo miała coś nie tak z papierami? Czy żak unieważniając decyzję komisji? \"

martinez, 23.06.2014 16:43

jak w czymś jest dobra ekipa sztucznie uśmiechnietego wodza to w obrabianiu d.... każdemu kto stanął na ich drodze i im przeszkadza. jaki jest poziom szkoły na osiedlu wszyscy wiedzą. ale do tej pory to nie przeszkadzało. Nawet komisji w jakiej byli ludzie od żaka to nie przeszkadzało i wybrali dyrektor na następną kadencję. Ale że żak unieważnił dezycję komisji to trzeba się rzucić na dyrektor. Cel widocznie jeden. Wiadomo kto na dyrektora. Za drugim razem ma nie być "wtopy" a środkiem do celu atakowanie dyrektor która wygrała konkurs. Nawet kosztem tego że podważa się wybór komisji w której byli ludzie żaka!! to nie detreminacja. to chora determinacja.

kaczor, 23.06.2014 16:20

O cholera. To dyrektorzy z Zagórnika, Targanic, Sułkowic Bolęciny, Rzyk też mają się bać że zaraz propaganda ich zaatakuje? Bo nijak nie widzę uczniów z tych szkół na liście abcabc. A potem niech boi się dyrektor Gimnazjum nr1 bo może w gminie najlepsze ale w okolicy są szkoły znacznie wyższym poziomie. To czemu by go nie zaatakować za to? Oczywiście tylko wtedy kiedy wychyli głowę.

abcabc, 23.06.2014 16:04

uczniowie której szkoły odnoszą największe sukcesy?w poniedziałek ich nagrodzono proszę bardzo Laureaci ze szkół podstawowych Tomasz Rogala, SP Roczyny (6b) – Małopolski Konkurs Matematyczny Zuzanna Tomczyk, SP Sułkowice-Łęg (6b) – Małopolski Konkurs Humanistyczny Laureaci z gimnazjum Paweł Gałka, Gimnazjum nr 1 w Andrychowie – Małopolski Konkurs z Fizyki Jan Makowiecki, Gimnazjum nr 1 w Andrychowie – Małopolski Konkurs Chemiczny Damian Niedziela, Gimnazjum nr 1 w Andrychowie – Małopolski Konkurs Geograficzny Katarzyna Dusza, Gimnazjum nr 1 w Andrychowie – Małopolski Konkurs Geograficzny Sławomir Gałosz, Gimnazjum nr 1 w Andrychowie – Małopolski Konkurs Geograficzny i Małopolski Konkurs Historyczny Piotr Gwoździewicz, Gimnazjum nr 1 w Andrychowie – Małopolski Konkurs Historyczny Anna Pawlikowska, Gimnazjum nr 1 w Andrychowie – Małopolski Konkurs Języka Polskiego Marlena Gajczak, Gimnazjum w Sułkowicach-Łęgu – Małopolski Konkurs Języka Polskiego Jolanta Mrózek, Gimnazjum w Roczynach – Małopolski Konkurs Matematyczny to chyba o czymś świadczy

politolog, 23.06.2014 12:41

w 100 procenatch podpisuję się pod definicją jaką napisał "kaczor" Dlatego dla Żaka czy jego ludzi mogę „ziać nienawiścią” jeśli tak chcą o mnie mówić wprost czy non stop to sugerować. Dla mojej rodziny tak samo. Poczekam do wyborów i „podziękuję” Żakowi za wszystkie inwektywy jakich muszę słuchać i czytać bo mam czelność raz na jakiś czas zwracać uwagę "Panu Burmistrzowi Żakowi – nowemu słońcu Podbeskidzia”.

kaczor, 23.06.2014 12:28

po porannej tabletce i bzdurach porannych, asquit zażył kolejną i ma totalny odlot?:) zauważyliście drodzy internauci jaka jest definicja nienawiści według żakowców - zwracanie władzy uwagi że źle postępuje, że można lepiej, że można inaczej. to wystarczy żeby za rządów \"wesołej ekipy\" żaka dowiedzieć się że jest się człowiekiem który zieje nienawiścią. i te nieustanne teorie spiskowe, wieczne dochodzenie żakowców kto stoi za komentarzami w których nie ma wyznania miłości do żaka:)

asquit, 23.06.2014 12:14

moi drodzy,powiedzmy sobie szczerze -kadencja burmistrza Żaka nie jest jeszcze nawet na półmetku. jesienne wybory niczego nie zmienią./ to że kilka osób (oby było ich kilka!) zieje nienawiścią do Żaka w komentarzach na mamnewsa to nic.to prawdopodobnie są nieliczni zwolennicy pp. Pietrasa i Kubienia

ogi33, 23.06.2014 11:39

a ostrzegałem ! głupkuportalowy@asquit ! nie jesteś rudą, to urojenie szybko zażywaj te tabletki ! no ostatecznie szkoda chłopa ;)

maniek, 23.06.2014 10:53

wracając do tematu. Kilka miesięcy temu mieliśmy redaktora nowinek od żaka jaki „najeżdżał” na wiceburmistrz od żaka Teraz mamy samego żaka jaki podważa decyzję komisji w jakiej zasiadali jego ludzie: jego kierownik od edukacji, jego kierownik od dróg, jego dyrektor biura. Kilka innych konkursów na dyrektorów nierozstrzygniętych za pierwszym podejściem. To jakieś jaja. Szkoda tylko że cenę za ten totalny chaos płacą andrychowianie. Dobrze że wybory już za pół roku i wtedy będzie można żakowi wystawić rachunek za styl rządów.

maniek, 23.06.2014 10:52

pięknie ruda76. takich komentarzy Żakowi trzeba. Atak na ludzi którzy nie "kupują" Żaka i stylu jego rządów - wiadomo - jak nie jesteś z żakiem to znaczy że albo z opozycji albo ziejesz nienawiścią:) albo jedno i drugie:) obrażajcie dalej ludzi zawiedzionych żakiem i bedzie ok. żak skończy z 10 procentami w pierwszej turze:)

ruda76, 23.06.2014 10:35

Panie Burmistrzu, chcemy, żeby Pan wiedział, że ma Pan grono swoich zwolenników, którzy nie dają się zmanipulować przesiakniętym nienawiścią komentarzom. Jest Pan najlepszym Burmistrzem, a to co wypisują to stek kłamstw i pomówień małych ludzi. Trzymamy za Pana kciuki!

kaczor, 23.06.2014 10:28

Pisz asquit dalej. tylko nie zapomnij brać dalej tego co bierzesz. Pisz i kompromituj siebie a przy okazji żaka. I powiadasz że to Zak organizował Dni Andrychowa. A ja myślałem że centrum kultury za pieniądze podatników. Ale jak żak to wyjaśnia dlaczego ludzi było mniej niż rok temu na koncercie gwiazdy. I nawet propagandowa gazeta tego nie kryje. rok temu pisali o tysiącach, w tym roku o setkach. Dobrze że rządy żaka kończą się bo skończyłoby się za rok dziesiątakami:)

ogi33, 23.06.2014 09:13

kolejna punktacja Lekarz - głupekportalowy@asquit 5-0 to ewidentnie groźba kompletnego załamania nerwowego u tego osobnika brak higieny umysłowej, niechęć stosowania zaleceń jak i lekarstw wróżą jak najgorzej opamiętaj się ! porzuć swoja obsesję !

asquit, 23.06.2014 08:01

kolejna punktacja: Żak - Kubień już 2-0. za konsekwencję w działałnu,nie poddawanie się internetowym prowokatorom (tym co poniżej) i dobrze przeprowadzone Dni Andrychowa

olszyniak, 23.06.2014 00:41

I tym sposobem burmistrz (przy pomocy przewodniczącego komisji) zraził do siebie ostatnią garstkę wyborców która mu została !!! A co do cyrku pt. "konkursy na dyrektorów" to mam nadzieję że właściwe osoby wyciągną odpowiednie wnioski i będą miały na tyle honoru żeby nie pakować się w to bagno po raz drugi !!!!!

Sportowiec-1, 22.06.2014 22:56

Uważam że pozostale konkursy, w szkole nr 4, w Inwaldzie i w Rzykach celowo zostały nierozstrzygniete. Podobno na tych konkursach komisja sięgnęła dna, a sam Przewodniczący jedynie upokarzal kandydatow. Panie Przewodniczący jak Pan spojrzy w oczy rodzicom?zenada za nasze pieniadze!!!

corleone, 22.06.2014 21:22

Chodzi o Pani dyr. Wadowickiej Budowlanki. Personalia dostępne są tu http://www.zs1wadowice.pl/viewpage.php?page_id=169

ogi33, 22.06.2014 20:51

z tego co widać to miała obiecane na bank bo Leń nad lenie posuwa sie do śmieszności tylko po to by stało się co wcześniej w jakimś dealu zostało zawarte miesiąc zapisane w kpa na rozpatrzenie zażalenia ale i tak warto pokazać , że to zarządzenie jest SZYTE NA MIARĘ WCZEŚNIEJSZEGO DEALU warto pokazać czarne na białym co robi Leń nad lenie z tą gminą GŁOSOWAŁEM NA ŻAKA - A TU NEPOTYZM, SYF I SZAMBO W MIEŚCIE

maniek, 22.06.2014 20:42

dorkar - o kogo ci chodzi?

dorkar, 22.06.2014 20:40

\'rozumny \"trzeba nie nieć żadnych zahamowań żeby zostawić szkołę podczas pełnienia kadencji która trwa 5 lat i w dodatku przebywając na świadczeniu ZUS jakim jest macierzyński widocznie miała obiecaną posadke

maniek, 22.06.2014 20:40

Te ataki na dyrektorkę która wygrała konkurs decyzją komisji w jakiej byli ludzie żaka, te obsesje i teorie spiskowe propagandy (\"już wiadomo komu tak bardzo zależy na utrzymanie stanu obecnego\") to gwóźdź do trumny żakolandii. \"Myślicie że nauczyciele nie widzą że dzisiaj pomyje są wylewane na tę dyrektorkę a jutro na każdego innego kto nie zagra jak chce „żakolandia” od jakiegoś czasu nazywana ŻA(L)kolandią\" ano właśnie. na zewnątrz ludzie tego nie okazują ale rachunek wystawią sztucznie uśmiechnietej władzy przy wyborach. Nawet współczuję „faworytce żaka” jeśli w drugim konkursie nie będzie „pomyłki” i wygra. Na jej miejscu wziąłbym nominację i wypiął się na żalkolandię. Bo z nimi to tylko na dno. ps. już dawno igor rozszryfrował o co chodzi asqiutowi. kochał się asquit w kubieniu a ten wybrał kobietę. no to kubień \"ma za swoje\". ale zgadzam się. niech asqiut pisze. im więcej obsesji asqiuta miłośnika żaka, im więcej kłamstw, im więcej pisania o pseudoaferach to gorzej dla żaka.

azquit, 22.06.2014 20:28

Komentarz usunięty przez autora.

Alkomes, 22.06.2014 20:26

asquit twoje posty są tu najbardziej żałosne. \"pseudoafera\" to twoje ulubione słowo:) pod kazdym artykułem na tej stronie niemalże, cały czas to samo... A w siłę rośnie PROBLEM, problem z unieważnionymi konkursami w gminie. Sprawa staje się coraz bardziej poważna jak czytam te wpisy.

kaczor, 22.06.2014 20:21

asquit tradycyjnie nie potrafi wyjść poza swoje obsesje. a w sumie niech jedzie obsesjami. jak powiadają ludzie im więcej asquit pisze tym gorsze notowania żaka:) ponieważ żakowcy próbują swoimi obsesjami odejść od tematu raz jeszcze. jeśli to co zwolennicy żaka piszą jest choć w części prawdą a nie pomyjami wylanymi na kolejna osobę za to że nie klęka przed żakiem, to trzeba było NIE wybierać dotychczasowej dyrektor na stanowisko.W tym samym czasie w urzędzie nie rozstrzygnął się inni konkurs na stanowisko w OPS bo komisja uznała że żadna z osób nie nadaje się. Czyli można i tak. Tymczasem ta kobieta z Gimnazjum wygrała konkurs! Komisja w jakiej byli "ludzie żaka" uznała że jest ok. A teraz żak podważa decyzję komisji w której zasiadali jego ludzie a propaganda udaje że jest w porządku.

rozumny478, 22.06.2014 20:17

a mnie ciekawią 2 rzeczy: - czy ta startująca w konkursie dyrektorka budowlanki to w ogóle może w konkursie na dyrektora startować jeśli teraz pełni już podobną funkcje w innej szkole? - a z tym gimnazjum nr 1, może coś mało chętnych mają, że propaganda na mamnewsa w kierunku zachęcania idzie?... Smutne to wszystko i żałosne.

asquit, 22.06.2014 20:10

ooooo widzę że pseudoafera rośnie w siłę, ciekawych rzeczy można się dowiedzieć.już wiadomo komu tak bardzo zależy na utrzymanie stanu obecnego oj nieładnie panie radny, nie ładnie Krzysztofie

Alkomes, 22.06.2014 20:02

xpek - brednie piszesz! na osiedlu potrzebne są zmiany, ale ze strony władz, żeby dzieci nie włóczyły się po ulicach i klatkach schodowych tylko miały place zabaw! coś mi się wydaje... ktoś Cię może tu wysłał?

martinez, 22.06.2014 19:59

Nauczyciele w tej gminie wiedzą że nie chodzi o poziom w gimnazjum. Tak samo rodzice. Nie są idiotami jak myślą żakowcy. Sedno o jakim mówią ludzie: nie wygrała "faworytka żaka" to żak unieważnił konkurs i w drugim ma nie być "pomyłki" i jeszcze ważna kwestia. Dotychczasowa dyrektor wygrała konkurs. Wygrała konkurs mimo że w komisji byli urzędnicy żaka. A żak unieważnił konkurs podważając decyzję komisji gdzie byli jego ludzie! To kto postąpił wbrew przepisom? Członkowie komisji gdzie byli jego ludzie nie dopuszczając "faworytki żaka" bo miała coś nie tak z papierami? Czy żak unieważniając decyzję komisji?

martinez, 22.06.2014 19:54

Niech żakowcy przestaną piep…. że to chodzi o poziom. Że niby poziom budowlanki w Wadowicach gdzie uczy „faworytka żaka” jest wysoki????? Takie bajki to swoim dzieciom na dobranoc opowiadajcie jak nie macie sumienia wobec własnych pociech. Poza tym poziom każdej szkoły w tej gminie jest niższy niż Gimnazjum nr 1. To wszędzie trzeba by wymienić dyrektorów. Myślicie że nauczyciele nie widzą że dzisiaj pomyje są wylewane na tę dyrektorkę a jutro na każdego innego kto nie zagra jak chce „żakolandia” od jakiegoś czasu nazywana ŻA(L)kolandią

azquit, 22.06.2014 19:42

Komentarz usunięty przez autora.

xpek, 22.06.2014 19:31

Gimnazjum na osiedlu ma niższy ;poziom dlatego mnóstwo dzieci z czwórki zapisuje się do Gimnazjum nr 1 na osiedlu potrzebne są zmiany!

kaczor, 22.06.2014 19:19

ogi niestety z marszu nic w tym kraju się nie dzieje może poza nakładaniem nowych podatków i obciążeń:( jak znam życie zanim wojewoda podejmie decyzję może być październik. Powtarzam jeśli to co zwolennicy żaka piszą jest choć w części prawda a nie pomyjami wylanymi na kolejna osobę za to że nie klęka przed żakiem, to trzeba było NIE wybierać dotychczasowej dyrektor na stanowisko jeśli jest źle. I byłoby ok. Normalna sprawa. Tymczasem ta kobieta wygrała konkurs! A teraz żak podważa decyzję komisji w której zasiadali jego ludzie!!!!! Jak do tego dodać fakt że jeszcze 2 konkursu nie ma a ludzie piszą że całe zamieszanie żeby drugi konkursu wygrała \"faworytka żaka\" to robi się żenująco. a zamieszanie z dyrektorami w innych szkołach to już gwóźdź do trumny.

Alkomes, 22.06.2014 17:40

masz rację mega - atmosfera w szkole to ważna sprawa ...nauczyciele są podobno załamani decyzją władz o unieważnieniu wyników konkursu! Atmosfera przybicia...

mega, 22.06.2014 17:03

są inne sprawy,. marne wyniki ....też ale jeszcze ważniejsze, atmosfera w szkole

ogi33, 22.06.2014 16:52

powtórzę zarządzenie unieważniające konkurs z marszu można unieważnić :) u wojewody w piśmie tym nie ma żadnego uzasadnienia jest bełkot "prawniczy" dla zamydlenia i tyle uzasadniam bo jest ustawa i ja jestem "przekonany" he he he pani Halino Talar mała konsultacja z prawnikiem i napisać do wojewody wygrana pewna !! działać szybko bo zarządzenie działa !

dorkar, 22.06.2014 16:38

urzędnicy na siłę chcą zniszczyć to co działa dobrze w Gimnazjum nr.2 próbują za wszelką cenę wsadzić swoją kandydatkę a przecież Pani Dorota Szemik obecnie jest dyrektorem w Budowlance w Wadowicach.Jak to jest możliwe żeby uciekać ze szkoły pozostawiając młodzież ,co na to Władze Wadowic?.To jest jak ucieczka z tonącego statku aż strach pomyśleć do czego jest zdolna faworytka Żaka i jego ekipy .

rozumny478, 22.06.2014 15:57

Kaczor - masz racje. Greta - chyba nie wiesz o czym mówisz. Wiesz kto uczy geografii w tym gimnazjum nr 2 ?:) Ogólnie szkoła bardzo dobrze zarządzana, w końcu konkurs wygrała dotychczasowa dyrektor. A wyniki szkoły tez na pewno są ważne w sytuacji konkursu, wiec musiało być bardzo dobrze. Chyba znowu prywata na w tych wpisach! ktoś nagabuje widać uczniów do innego gimnazjum nr 1 haha. Żenada. Widać to już nie małe a Duże zamieszanie z konkursami na stanowiska dyrektorów w gminie Andrychów. Wstyd jak pójdzie w eter.

kaczor, 22.06.2014 12:37

Greta ok. tylko że nie na temat. Problem w zamieszaniu jakie wywołała władza. Trzeba było NIE wybierać dotychczasowej dyrektor na stanowisko jeśli jest źle. I byłoby ok. Normalna sprawa. Tymczasem ta kobieta wygrała konkurs! A teraz żak podważa wybór komisji w której zasiadali jego ludzie. Jak do tego dodać zamieszanie w innych szkołach gdzie też nie wybrali dyrektorów (to robi się żenująco.

mama, 22.06.2014 12:32

Może urzędasy oświatowcy zamiast zasiadać w komisjach gdzie sobie nie radzą wzięliby się za pomoc potrzebującym ! Niech zainteresują się w końcu prawdziwymi problemami ! Na przykład komplet podręczników dla klas 1-3 kosztuje od 250 zł bez angielskiego i religii !! nie wspominając już o pozostałych zakupach szkolnych !! Jak rodzic np.trójki albo czwórki dzieci ma sobie poradzić PS A o cenach podręczników do gimnazjum to już nawet nie wspominam !!!

tatiana, 22.06.2014 12:12

Niestety ale dopóki gminna porażka oświaty będzie marionetką w rękach towarzystwa ctrl+v to będziemy mieli taki bałagan oświacie. A najbardziej odbiło się to i jeszcze odbije na małych dzieciach i oczywiście rodzicach, którzy odpowiednio podziękują w czasie wyborów !!!

greta, 22.06.2014 12:03

Na stronie www.miastopociech.pl można znaleźć wyniki egzaminów gimnazjalnych. Gimnazjum nr 2 w Andrychowie wypada tam raczej blado. Na 9 szkół gimnazjalnych wyniki z j. angielskiego - miejsce 6, wynik z części humanistycznej -miejsce 4, wynik części matematyczno-przyrodniczej - miejsce 8. W poprzednich latach miejsca podobne. Do tego duża liczba uczniów z Sp 4 wybierająca gimnazjum nr 1 świadczy raczej nie o doskonałości szkoły i wspaniałości pani dyrektor.

kaczor, 22.06.2014 11:45

a to co dzieje się wokół tych konkursów to dla mnie kpina i pokaz nieudolności tej ekipy. żeby nie potrafić wybrać dyrektorów w tylu miejscach jednocześnie to pośmiewisko. tak więc żaden spisek, według mnie zwyczajna nieudolność.

kaczor, 22.06.2014 11:43

aprospos spisków to racz asquit spojrzeć w swoją stronę i swoich kolegów. to propaganda żakolandii przy okazji ostatnich incydentów raz za razem próbowała nam mówić że stoją za nimi jakiejś tajemnicze siły: tylko nie sprecyzowali czy przeciwnicy cudownego burmistrza, czy Żydzi, czy masoni czy najgorsze - cykliści:)

asquit, 22.06.2014 09:17

buhahaha kolejny spisek i pseudoafera dla rządnych władzy opozycjonistów dzień bez kolejnych spisków i knuć to najwyraźniej dzień stracony

longin, 21.06.2014 23:02

Rozumny. Dzięki .Przypomniałeś mi jak ktoś mówił czy na sesji radny Małecki pytał czy żona przewodniczacego nie ubezpiecza szkół\' Podobno ubezpiecza. A sam mówił , że nie wie co żona robi.Jest to chyba na nagraniu z jakiejś sesji. To nie prywata to sk......o. Można już spoko zmienić nazwę Andrychów na Lodziarnia Tomka.

rozumny478, 21.06.2014 21:59

PRYWATA na każdym kroku! Kolejne unieważnienie konkursu, coś mi tu śmierdzi prywatą! Dziwne, że na 6 konkursów tylko 2 zamknięte - w gimnazjum przy basenie i jakimś przedszkolu. A co z pozostałymi!? Mądrych widać się nie chce, ta dyrektor gimnazjum nr 2 tyle dla szkoły zrobiła, wygrała konkurs a tu co? ciach i konkurs unieważniony. A pozostali dyrektorzy w gminie? Zobaczymy co się teraz zadzieje, pewnie \"wsadzą\" swoich..Aż głowa boli co się dzieje w mieście… A co do Pana przewodniczącego - zgadzam się! słabo mu idzie jak widać

dorkar, 21.06.2014 21:45

w pierwszej kolejności powinno się zmienić komisje konkursów na Dyrektorów Szkół nie powinni w niej zasiadać EMERYCI mam tu na myśli oczywiście przewodniczącego Komisji Pana Szafrańskiego

ogi33, 21.06.2014 15:26

no to wygląda coraz "lepiej" zachęcam zwycięzce konkursu, uczciwych członków komisji do ZASKARŻENIA zarządzenia z dnia 18.06 uzasadnienie "istotnego naruszenia " jest zbyt ogólne nie wskazuje konkretnego "miejsca" w ustawie sukces zaskarżenia gwarantowany (wymóg formalny jest wymogiem twardym a samo uzasadnienie jest napisane "miękko" jakby wiedząc , że nie ma racji i tylko czeka na uchylenie uchylenia :)) że to rozpoczęcie wojny z "organem założycielskim" !? tylko do listopada :))

dorkar, 21.06.2014 13:59

to nie pierwszy taki numer Żaka przecież dyrektor GZO p.SZafrański też zasiada na stanowisku BEZ KONKURSU

longin, 21.06.2014 13:58

Zanim coś wytworzysz abcabc żakoprzebierańcu przestudiuj dokumenty. Żak powołał komisję pod przewodnictwem Szafrańskiego, który nie potrafi dokończyć czterech z sześciu konkursów. I co ? W porządku. W przypadku gim 2 to już skandal bo konkurs się odbył i wygrała obecna dyrektorka. Nikt się nie dopatrzył błednej interpretacji? To za co ten gzowiec bierze kasę.Skandalem jest również to , że zasłużonych dla andrychowskiej oświaty oceniała komisja , w której zasiadali wybitny znawca oświaty dyrektor inwestycji z Oświęcimia i gwiazda urzędu Gierszewska , która do szkoły kiedyś chodziła. Jak kazdy zresztą. To dla tego te konkursy nie mogły się skończyś. Nawet zagłosować nie potrafią. To są fakty żakoprzebierańcu, a teraz dokumenty. Zarządzenie nr 2803/14 Burmistrza Andrychowa z dnia 15 maja 2014 r. w sprawie: powołania Komisji Konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Gimnazjum nr 2 w Andrychowie. AAA Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r. poz. 594 ze zm.) oraz art. 36a ust. 6 w zw. z art. 5c pkt 2 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z póź. zm.) - Burmistrz Andrychowa z a r z ą d z a § 1 Powołać komisję konkursową w celu przeprowadzenia konkursu na kandydata na stanowisko Dyrektora Gimnazjum nr 2 w Andrychowie: Andrzej Szafrański przedstawiciel organu prowadzącego - przewodniczący, Grażyna Łoboda przedstawiciel organu prowadzącego, Agnieszka Gierszewska przedstawiciel organu prowadzącego, Elżbieta Kowalczyk przedstawiciel Delegatury Kuratorium Oświaty, Honorata Nowak - Kolec przedstawiciel Delegatury Kuratorium Oświaty, Ks. Robert Kurpios przedstawiciel Rady Pedagogicznej, Bogusława Marczyńska przedstawiciel Rady Rodziców, Sylwia Żmudka przedstawiciel ZNP w Andrychowie, Monika Jakubiec przedstawiciel NSZZ „Solidarność” Pracowników Oświaty Gmin Andrychowa i Wieprza. § 2 Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Gminnego Zarządu Oświaty w Andrychowie. § 3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. I drugie dające dużo do myślenia. Zarządzenie nr 2889/14 Burmistrza Andrychowa z dnia 18 czerwca 2014 r. w sprawie unieważnienia konkursu na stanowisko dyrektora Gimnazjum Nr 2 w Andrychowie, ul. Lenartowicza 26, 34 - 120 Andrychów AAA Na podstawie § 8 pkt 1 i 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 kwietnia 2010 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora szkoły lub placówki i trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. Nr 60, poz. 373 ze zm.) zarządzam co następuje: § 1 Unieważniam konkurs na stanowisko dyrektora Gimnazjum nr 2 w Andrychowie, wszczęty na podstawie Zarządzenia Burmistrza Andrychowa z dnia 30 kwietnia 2014 r. nr 2754/14 oraz zarządzam ponowne przeprowadzenia postępowania konkursowego. § 2 Ogłoszenie konkursu, warunki przystąpienia do konkursu, wymagane dokumenty, termin rozstrzygnięcia konkursu oraz powołanie komisji konkursowej nastąpi odrębnym Zarządzeniem. § 3 Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Gminnego Zarządu Oświaty. § 4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia. § 5 Zarządzenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej . UZASADNIENIE Zgodnie z treścią § 8 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora szkoły lub placówki i trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. Nr 60, poz. 373) organ prowadzący szkołę lub placówkę unieważnia konkurs i zarządza ponowne jego przeprowadzenie w przypadku stwierdzenia: 1) nieuzasadnionego odrzucenia oferty; 2) przeprowadzenia przez komisję postępowania konkursowego bez wymaganej obecności 2/3 jej członków; 3) innych nieprawidłowości w postępowaniu konkursowym, które mogły wpłynąć na wynik konkursu. W postępowaniu konkursowym na stanowisko dyrektora Gimnazjum nr 2 w Andrychowie organ prowadzący stwierdził po zapoznaniu się z protokołem z posiedzenia komisji oraz innych dokumentów postępowania, istotne naruszenie, które wymaga unieważnienia całego postępowania. W przekonaniu organu prowadzącego Gimnazjum nr 2 w Andrychowie nieprawidłowością było niedopuszczenie kandydata do postępowania konkursowego z powodu uchybienia formalnego, tj. przedłożenia przez kandydata zaświadczenia o zatrudnieniu podpisanego przez Zastępcę Dyrektora placówki oświatowej. Uznać należy, iż niedopuszczenie kandydata do udziału w konkursie z ww. przyczyny jest nieuzasadnione i narusza regulację zawartą w ustawie z dnia 7 września 21991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 ze zm.). Wnioski wyciągnijmy sobie sami.

ogi33, 21.06.2014 13:26

no to wyjaśnienia @Wiktorii w końcu rozświetliły w pełni sprawę czyli mamy: burmistrz "Słońce" rzecze:"dlaczego ja - czyli Gmina" a,że to placówka KK to determinacja podwójna GŁOSOWAŁEM NA ŻAKA - A TU SYF I NEPOTYZM W MIEŚCIE ! ! ZAŁAMKA ! KOMPLETNA PORAŻKA !

wiktoria, 21.06.2014 13:10

Robak - myślę że jeśli pan Żak cofa decyzję komisji konkursowej to po to żeby jeszcze raz dać szansę tej pani, która nie została dopuszczona do konkursu ze względów formalnych. Scenariusz jaki krąży wśród nauczycieli jest taki: komisja nie chciała chronić "faworytki żaka" bo obawiała się konsekwencji. Ale "na szczęście" jest jeszcze burmistrz Żak który gotów był nawet podważyć decyzję komisji której zasiadali jego bliscy współpracownicy. To się nazywa determinacja. Powszechne przekonanie jest takie że w 2 konkursie ma wygrać "faworytka żaka". Nie bez znaczenia jest prawdopodobnie to że w tej szkole uczy Kubień. Może chodzi o to żeby przed wyborami "miał pod górkę", zdarzyła mu się jakaś nagana o której propaganda "żalkolandii" będzie mogła trąbić? Tak czy owak współczuję pani, która wygrała konkurs a on został unieważniony. Myślę, że nie powinna "składać broni" tylko raz jeszcze stawić się przed komisją konkursową. Nawet jeśli to farsa to trzeba pokazać honor. Współczuję też "faworytce żaka" jesli w drugim konkursie wygra. Na każdą jej decyzję ludzie będą patrzeć przez pryzmat tego czy robi jak sobie życzy żak.

wiktoria, 21.06.2014 13:02

Ta "faworytka żaka" jak jest powszechnie nazywana to "obecnie dyrektorka szkoły Budowlanki w Wadowicach i siostra obecnej dyrektorki szkoły podstawowej nr.2 w Andrychowie to są naprawdę jakieś jaja obsadzanie klanem rodzinnym szkół w Andrychowie" Zgadnijcie kogo w wyborach popierał mąż jednej z pań?:) "komisja konkursowa w jakiej są sami urzędnicy żaka mówi że pani nazywana "faworytką żaka" nie spełnia wymagań formalnych. Zak cofa decyzję komisji w której są jego ludzie. Coś tu nie pasuje, ktoś popełnił fatalny błąd.....Ale chaos w ekipie żaka. Nawet jednej wersji nie potrafią się trzymać. " W sedno. I jeszcze jedno. "Dziwne rzeczy" działy się także podczas innych konkursów. Ale tym zachowaniem przy Gimnazjum nr 2 to jak mawiają młodzi ludzie w wersji łagodnej "poszli po bandzie".

robak, 21.06.2014 12:44

Burmistrz z pewnością znajdzie kogoś na te stanowiska wśród swoich znajomych. Może pani Aneta ? :)

krisu78, 21.06.2014 12:12

komisja konkursowa w jakiej są sami urzędnicy żaka mówi że pani nazywana \"faworytką żaka\" nie spełnia wymagań formalnych. Zak cofa decyzję komisji w której są jego ludzie. Coś tu nie pasuje, ktoś popełnił fatalny błąd. Ale że to sama góra \"dworu\" żaka więc pewno nikt za niego nie odpowie. Ale chaos w ekipie żaka. Nawet jednej wersji nie potrafią się trzymać.

ogi33, 21.06.2014 11:49

@longin on właśnie "potrafi" przeprowadzić konkurs tak by wygrali nasi pod zdjęciem składającym kwiaty na dzień 1 maja widziałem podpis "Zdzisław" i "Szerszeń" to wszystko wyjaśnia zaniechania III RP czy też jak kto woli realizacja układu okrągłostołowego długo czkawką się będzie odbijać niestety :(

abcabc, 21.06.2014 11:43

sam się nadajesz do telewizji w normalnym kraju konkursy z różnych dopuszczalnych prawem powodów są unieważniane i powtarzane i tak jest w tym przypadku.tak więc kubenioprzedbrańcu zaliczyłeś znowu pudło

longin, 21.06.2014 11:20

Panowie. To kolejny temat , który nadaje się do telewizji. 40 tysięczna gmina posiadająca jakieś śmiesznobrzmiące GZO , cały aparat administracyjny nie potrafi wybrać dyrektorów. Co to jest? Kabaret. Z BIP-u wynika , że przewodniczącym komisji jest niejaki Szafrański . Jak gość nie potrafi przeprowadzić konkursu to wynocha z komisji. Jak długo jeszcze to towarzycho będzie decydowało o naszym mieście?

corleone, 21.06.2014 00:20

maniek@ ale skoro w komisji konkursowej zasiadają tacy specjaliści od edukacji jak. Pani dyr Biura Burmistrza Żaka Agnieszka Gierszewska oraz wszech wiedzący dyr . Inwestycji i Dróg Mirosław Wawsztyl. To czego się można było spodziewać kwalifikacje obu państwa do oceny kandydatów są ,,zerowe'' a wystawienie ich jako członków komisji to policzek w stronę Andrychowskich nauczycieli a także rodziców. Efekt widoczny. Tak właśnie Andrychowem i Gminą zarządza ,,żajkolandja'' pogratulować bezczelności !

dorkar, 20.06.2014 22:08

tak ta faworytka to obecnie dyrektorka szkoły Budowlanki w Wadowicach i siostra obecnej dyrektorki szkoły podstawowej nr.2 w Andrychowie to są naprawdę jakieś jaja obsadzanie klanem rodzinnym szkół w Andrychowie

maniek, 20.06.2014 16:36

Słyszałem że na osiedlu w gimnazjum po tym jak okazało się ze faworytka żaka odpadła bo nie spełniła warunków formalnych to unieważnili konkurs. Czytam i faktycznie wychodzi że władza sobie „poradziła” z kłopotem:) Pani której kandydatura została odrzucona złożyła odwołanie do żaka jaki ją popierał? Ciekawe czy w drugim podejściu faworytka urzędu wygra?:) Żak takimi ruchami nie przysporzy sobie szacunku. To jakieś jaja jeśli nawet nie potrafią wybrać od razu dyrektora!

dorkar, 20.06.2014 16:10

przerażające co jeszcze wymyśli nasz urząd w sprawie konkursów wstyd dla władzy a zwłaszcza dla przewodniczącego komisji że nie zna przepisów powinien zostać odsunięty od wyborów