reklama
reklama

Kolejne zmiany w CKiW. Oburzeni pracownicy poszli do burmistrza

Kultura - Rozrywka, Wiadomości, 23.07.2013 11:00, GM
Nietypowo rozpoczął się dzień w andrychowskim magistracie. O poranku w gabinecie burmistrza stawiło się kilkunastu pracowników Centrum Kultury i Wypoczynku.
Kolejne zmiany w CKiW. Oburzeni pracownicy poszli do burmistrza

W CKiW dyrektor Teresa Tomiak chce wdrożyć kolejną reformę. 18 pracowników ma otrzymać nowe warunki pracy. W przypadku dwóch osób propozycja zakłada ograniczenie ich etatów do połowy. To dla nich niekorzystne propozycje. Dlatego pracownicy postanowili pójść do wtorek (23.07) do burmistrza Tomasza Żaka, licząc że coś im pomoże. Coś załatwili?

Przede wszystkim podczas spotkania pracownicy CKiW raczej nie odczuli, że mają w burmistrzu swojego sojusznika. Stanowisko Tomasza Żaka można streścić krótko: zachowuje się jak typowy szef korporacji. Dla niego liczą się efekty działalności i wyniki instytucji mu podlegających. W instytucjach są dyrektorzy, których włodarz rozlicza z tych efektów. Dlatego Żak nie chce ingerować bezpośrednio w sprawy kadrowe w poszczególnych instytucjach.

 

 

Podczas wtorkowego spotkania z pracownikami CKiW burmistrz powiedział, że ma zaufanie do dyrektor CKiW Teresy Tomiak i cały czas rozlicza ją z efektów działalności całej instytucji, a nie z pracy poszczególnych pracowników. Zdaniem burmistrza, CKiW to ostatnia w gminie instytucja tkwiąca jeszcze (organizacyjnie) w poprzedniej epoce. Dlatego potrzebna jest reforma struktur tej instytucji. Obecna szefowa ją wdraża. Sytuacja finansowa CKiW jest dobra.

- Ja nie jestem od tego aby swojemu kierownikowi pokazywać, kto ma pracować, a kto nie ma pracować. Ja oceniam, czy jednostka (CKiW) prawidłowo wykonuje swoje zadania czy nie. Kim to robi w jaki sposób – to jest sprawa pani dyrektor. Ja oceniam ją po wynikach – mówił T. Żak.

Sądzi, że zmiany jakie są od roku wdrażane w CKiW są korzystne.

Czy oby na pewno?

 

- Uważam, że zmiana mojego etatu na pół etatu nie będzie korzystna dla CKiW. Panie burmistrzu, choćby ostatnie pół roku pokazuje, że potrafię pracować dobrze, pomimo tego (na co pani dyrektor również nie zwróciła uwagi), że mam drugą grupę inwalidzką. (...) Ja osobiście w tym półroczu „zarobiłam” dla firmy 106 tys. zł i mi odbiera się pełny etat. I to wszystko dzieje się w roku obchodzonym w Polsce jako Rok Osób Niepełnosprawnych. To jest równe traktowane osób niepełnosprawnych? Dla mnie te pół etatu to jest pensja głodowa – mówiła Katarzyna Przeciszowska z CKiW, która – wedle propozycji – ma przejść z całego na pół etatu.

 

 

Pracownicy skarżą się, że w CkiW nie mają w zasadzie z kim rozmawiać, a atmosfera pracy jest fatalna. Szefowa CKiW podobno unika spotkań i rozmów na tematy firmy. Nawet bezpośrednio nie poinformowała zainteresowanych pracowników o zmianach mających wejść w życie już od 1 sierpnia. Kiedy sprawa z 18 pracownikami wyszła na jaw, pani dyrektor udała się na urlop.


Włodarz obiecał, że w najbliższym czasie zajmie się przedstawioną przez pracowników sprawą (zwłaszcza dotyczącą propozycji ograniczenia etatów), ale nie gwarantuje spełnienia postulatów, bo to już decyzja dyrektor.


Podczas spotkania pojawił się także wątek Anety W., która jest obecnie wysoko postawiona w  kadrze CKiW, a której prokuratura przedstawiła niedawno aż 118 zarzutów związanych z jej poprzednim miejscem pracy – w kinie Brzeszczach. Obecni na spotkaniu pracownicy CKiW sądzą, że burmistrz powinien czym prędzej odwołać osobę, wokół której pojawiają się tak poważne kontrowersje.


T. Żak odpowiadał, że jeśli wina zostanie udowodniona będzie pierwszą osobą, która będzie zabiegała o zwolnienie Anety W.


- Dzisiaj państwu mówię: jeśli cokolwiek udowodnią pani Anecie W. ja pierwszy będę optował, aby zwolnić ją z tej instytucji. Ale teraz nie ma podstaw, aby traktować ją jako przestępcę – mówił burmistrz Andrychowa.

News will be here

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

rzykimuszazostac, 09.08.2013 18:14

Zobaczymy co zrobi leń nad leniami jak zobaczy ile osób stanęło w obronie ludzi którym Anetka 118 do pięt nie dorasta tak samo jak uśmiechnięty leń. Bedzie się leń gęsto tłumaczył, kłamał jak pinokio i wił jak piskorz. całe szczęście większość ludzi wie już jakie to ziółko.

Maksymilian, 09.08.2013 18:10

Szybko zatrudnić swoich bo grunt pali się pod nogami.

ogi33, 09.08.2013 16:28

@barte postulujesz zwolnienie zasłużonych pracowników i przyjecie czekającego w pogotowiu Towarzystwa ala Anetka 118 http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/952327,nie-chca-kierowniczki-ktora-ma-118-zarzutow,id,t.html zreformować znaczy zmienić na lepsze nikt nie kwestionuje ulepszania, ale rozwalanie, szczucie jednych na drugich, zatrudnianie znajomków z zarzutami prokuratorskimi to nie są zmiany na lepsze nie sądzisz?

maniek, 09.08.2013 16:06

pewno. najlepiej zacząć od sprzątaczek jeśli jeszcze jakieś zostały. potem wziąć się za zwykłych \"roboli\". W zamian koniecznie poprzyjmować znajomych najlepiej z Oświęcimia, Brzeszcz itd. Oczywiście za grubą kasę. Jak będzie jeszcze przeciwko nim prowadzone śledztwo prokuratorskie i jest \"szansa\" na 118 zarzutów to już zupełnie \"raj\" Tak to wygląda na razie w wykonaniu ekipy lenia nad lenie. Dwór i propaganda chcą więcej. dużo więcej. zbliżają się wybory - chcą przed upadkiem załapać się na miejsce andrychowian. do tego za dużo większą kasę.

maniek, 30.07.2013 14:28

wyluzj yeti1 - to tylko zabawa. po drugie nigdzie nie napisali że to źle. po trzecie - pamietaj że wersja oficjalna jest taka że nie czytacie bloga:) po czwarte - coś nerwowo w zakolandii - może jak zostało tej wody z naszych podatków niech wielkodusznie szefunio \"leń nad lenie \"daj ci napić się. niby dziś chłodniej a głowy dalej macie gorące jak czytam dzisiejsze wpisy propagandy. ochoda wam się przyda bo dzis dowiedziałem się że lada moment dostaniecie kolejną petycję w obronie zwykłych pracowników przed waszymi pomysłami.

ramirez, 30.07.2013 13:34

no tak, ostatecznie, jak śpiewają czerwie \"wszyscy żyjemy w ciucholandzie\"

yeti1, 30.07.2013 13:29

ojejciu ale podnieta ufffffffff Wynajmuje się sale pomnaża dochody instytucji- źle. Plączecie się w stanowiskach

ramirez, 30.07.2013 12:58

Kultura utkana z odzieży i materiałów: http://dlaandrychowa.blogspot.com/2013/07/letnia-zagadka-113-kultura-w-czasach-t.html osobiście jednak obstawiam kolejny koncert czerwi, które ostatnio preferują performance przed odzieżowym

ramirez, 30.07.2013 12:40

tymczasem na facebookowym profilu kultury.andrychow.eu czytamy: "czy poznali Państwo już listę gości Kina Świadomego Widza w Andrychowie, którzy dotychczas zaszczycili swoją obecnością progi Miejskiego Domu Kultury? a może mają Państwo swoje typy i sugestie gości (...)" mhmmm... Bagsik i Gąsiorowski?

ogi33, 26.07.2013 20:15

@TEPI \"Młodzież po tej akcji już cię zdążyła podsumować i wyśmiać.\" co zrobiła?jaka akcja poszła? tak to się dzieje w gminie jak \"kelnerzy\" biorą się za rządzenie GŁOSOWAŁEM NA ŻAKA - ALE OBCIACH ! !

ramirez, 26.07.2013 19:53

osz jak żałuje, że mnie nie było, czy jutro też będzie można napić się wprost z tego zdroju mądrości i szlachetności?

TEPI, 26.07.2013 19:17

pan, twu, burmistrz osobiście rozdawał dzisiaj wodę na Placu Mickiewicza.Jeżeli ci się coś chłopie wydaje, to niech przestanie. Młodzież po tej akcji już cię zdążyła podsumować i wyśmiać. Powiem tak: Idź lepiej koziołku szukać swego Pacanowa...

ogi33, 26.07.2013 16:59

i to jest wybielanie Anetki (bo co potrafi to prokurator i @polokolo wiedzą), dobra prasa (czy TT dziękowała komukolwiek po jakiejkolwiek imprezie??), "uczciwa" praca, odpowiedzialność, ona po prostu na plecach zasłużonych pracowników i za kasę gminy "resocjalizuje" się, czekam na ten proces i przewidziane ruchy Żakolandii,

ramirez, 26.07.2013 16:21

krisu, celny strzał, nawet w Nowinach Teresa Tomiak chwaliła Anetę za Dni A i dziękowała jej

krisu78, 26.07.2013 16:07

żeby było jeszcze śmieszniej to za Dni Andrychowa (polokolo nazywa je totalnym dnem) oodpowiadała Aneta W.która za żaka robi w ckiw błyskotliwą karierę. jak już widzisz polokolo do wymiany to jest żak który wspiera dyrektorkę Tomiak Tomiak, T. Tomiak no i gwiazda pierwszego formatu za rządów Żaka - Aneta W. Czepiać sie zwykłych pracowników za to co wyprawia ta trójka to zwyczajne świństwo

maniek, 26.07.2013 12:10

polokolo ty na serio? jak dajmy na to w Twojej firmie jest syf a szef ma idiotyczne pomysły to wina pracowników? czy może jednak szefa? za centrum kultury i to co sie tam dzieje odpowiedzialność ponosi dyrektor Teresa Tomiak oraz Żak który powołał p. Tomiak, utrzymuje na stanowisku i opowiada do mediów że jej ufa.

ramirez, 26.07.2013 11:17

tymczasem Solidarność odpowiada... http://www.dlaandrychowa.blogspot.com/2013/07/na-goraco-nie-ma-zgody-zwiazkowcow-na.html

ogi33, 26.07.2013 11:09

@polokolo za to "dno totalne" bezpośrednio odpowiada Teresa Tomiak, ona tak "cudownie" kieruje tą placówka, od niej należałoby zacząć zmiany, rozpisać konkurs, zatrudnić kogoś z wizją i planami, doświadczeniem w kierowaniu instytucją kultury dla społeczności lokalnej i gości - turystów obecni niszczą co jest proponując właśnie "dno totalne"

kaczor, 26.07.2013 11:02

to żak i jego ludzie rządzą od prawie 3 lat!!!!!!!!!!! to oni decydują jak wygląda gmina, co dzieje się w kulturze np. układają program Dni Andrychowa i tak dalej. zwykłym pracownikom nic do tego. Jak sobie \"dyrekcja od żaka\" wymyśliła taki a nie inny program DA to musieli wykonać polecenia. koniec kropka. nie wiem polokolo czy Twoja wypowiedź to dowód na to że nie wiesz na jakim świecie żyjesz czy tradycyjne wykręcanie kota ogonem ale bez jaj!!!!!!!!!!! na marginesie - jeśli żak przez prawie 3 lata nie potrafi po swojemu ułożyć kultury w gminie jak to płaczą jego propagandziści, to najgorzej mówi o jego umiejętnościach zarządzania.

polokolo, 26.07.2013 10:20

myślę że na zmiany w centrum kultury czekają wszyscy. Ostatnio nic kompletnie się nie dzieje a przykładem jest program ostatnich dni Andrychowa. Dno totalne. w tzw. kulturze potrzebna jest generalna zmiana . Mam nadzieję że obecne władze mimo politycznego sprzeciwu niektórych osób zrobią porządek w centrum kultury. Co jakiś czas w urzędach i instytucjach potrzebne jest wietrzenie. Odnoszę wrażeniem że niektórym obecnie wydaje się że mają etaty w publicznej instytucji na całe życie

TEPI, 26.07.2013 00:57

Edmund, dwie ostatnie linijki nieźle mnie rozbawiły, ale jest to niestety bolesna prawda. Tak na marginesie, nie jestem fanem Przybyłowicza, ale to co kiedyś zrobił w chwili uniesienia, bo nie jest to typ damskiego boksera, zresztą mocno naciągane, to i tak ma się nijak do regularnych oszustw z premedytacją.

ogi33, 25.07.2013 21:18

@Edmund 100 % racji człowiek - instytucja w Andrychowie mieszany z błotem w idiotycznej obronie przekręciary

Edmund, 25.07.2013 19:41

FAKT: Z piewcami żakolandii rozmawia się jak z mało rozgarniętym gimbusem. FAKT 2: Mimo słabej lotności żakobusy zauważyły, że im się pod siedzeniem pali. Teraz dochodzimy do czegoś, czego nie łapię. Nawet gimnazjalny troglodyta wie, że są osoby na które nie warto pluć. Pan Przybyłowicz jest właśnie taką osobą. Wszyscy go znają, osobiście nie znam nikogo, kto by wyrażał się o nim niepochlebnie. Dodatkowo wielu andrychowian wychowało się na imprezach kulturalnych organizowanych przez niego. Większego strzału w stopę nie mogliście zaliczyć. Tak więc Adii zmień nick na Adieu i pakuj walizki ze znajomymi. Drobna porada: do walizek wkładamy tylko swoje rzeczy.

ogi33, 25.07.2013 19:10

@ramirez niestety moja diagnoza taka jest od początku termin zmian - wakacje ! ! ich zakres no i wiadomo jest, że TT nic nie może bez konsultacji, po to jest dyrektorką by wykonywać rozkazy( sic !) Aneta Wądrzyk nie zastępuje TT, ona bezpośrednio konsultuje się z Pałacem i tylko z nim ! !

leskow, 25.07.2013 18:52

propaganda żakowska poniżej poziomu szamba. a do wyborów jeszcze kawał czasu. co jeszcze wymyślicie? gnoicie tę gminę dosłownie i w przenośni. hańba!!!

Adii, 25.07.2013 18:22

To wy chyba nie wiecie za co ma wyroki Pan Kulturalny.Dobrze by było gdyby obecna władza zajęła się wszystkimi sprawkami,które się działy za działalności Pana Kulturalnego.

ramirez, 25.07.2013 17:37

hehe kaczor, zrobię, co w mojej mocy :) ale myślę, ze żadnych ugięć nie będzie, gorzej - zaczęła się już chyba jazda po bandzie, wszystkie ręce na pokład (Nycz!), zwycięstwo albo nic. Pośrednio wskazywać to może, że nie tylko o utratę stanowisk tu chodzi. Wpuszczanie lisa do kurnika (Aneta W i jej szerokie uprawnienia) również świadczą o przynajmniej stwarzaniu warunków do rozmaitych nadużyć.

kaczor, 25.07.2013 16:54

dalej coś czuję że żak ugnie się, \"podwinie ogon\" a wtedy jestem ciekawy co zrobi jego propaganda? już się cieszę na na komentarze i odpowiedź ogiego33 oraz ramireza:) @gregory zgadzam się. jak ktoś miał jeszcze złudzenia to ten wyskok pokazuje wszystko.

ogi33, 25.07.2013 16:43

wszyscy wiemy ,że chłop na skwał Przybyłowicz to super damski bokser ;) @prosiak załóżmy , że to zrobił, że mu puściły nerwy, że ją popchnął i powstał ten okropny siniak, a ona mało co nie umarła, i ma za swoje , ma wyrok, chwila braku kontroli w relacji z przebiegłą kobietą ale nie kradł mienia publicznego, nie oszukiwał nie mieszaj spraw

ranyjulek, 25.07.2013 16:34

ja pier... przyjechali, dorwali do koryta, rozwalają co mogą i jeszcze czepiają się przybyłowicza któremu do pięt nie dorastają. Najpierw może pomieszkajcie w Andrychowie połowę z tego co Przybyłowicz i zróbcie dla kultury chociaż 1/100 tego co Przybyłowicz ps. ostatnio natknąłem sie na znanego gościa, miłosnika Andrychowa który popierał Żaka. Myślałem że gościu jest rozsądniejszy. Okazuje się że mimo tego całego \"dziadostwa\" nadal uważa że żak jest ok. Apel dla takich niedobitków jak pan Janek. Róbta co chceca ale pamiętajcie że oni wyjadą. Wy zostanienie z tymi hasłami pochwalnymi pod ich adresem. Nikt nie uwierzy że nie wiedzieliśmy co jest grane.

oli2013, 25.07.2013 16:15

@ prosiak313, w sumie można tak obrzucać każdego...(Adii- nikt nikogo nie smaruje, tylko analizuje przedstawiony artykuł) . W swojej wypowiedzi nie oceniam wyroków SN tylko konkretnie-podejście do nich innych osób (proszę zerknij). Wątek ograniczeń prawnych jest poruszony w artykule Mam News- jak sam możesz zauważyć...temat ten nie wziął się znikąd. Ciężko jest mi wypowiedzieć się o zarzutach jakie przedstawiasz ponieważ nigdzie o nich nie wspomniano... Nie uważam jednak za właściwe obrażanie kogoś po kim ktoś inny depcze, tylko dla zasady ząb za ząb... Być może wyroki o których wspominasz nie mają uzasadnienia w tym artykule i żadnego związku ze sprawą. Nie rozumiem Twoich emocji...

gregory, 25.07.2013 16:14

prosiaczku może konkretniej jakie wyroki mial pan przybyłowicz?????? ja znam tylko jedną sprawę z pewna panią o klamkę. pani która obecnie kieruje ckiw ma 118 zarzutów od prokuratora za to co robiła w pracy a nie z powództwa cywilnego gdzie każdy może podać każdego jedna pociecha z tego co pisze prosiak - niech pan przybyłowicz i reszta ludzi kultury wie jak ich traktuje \"uśmiechnięta władza\" i jej propaganda. moim zdaniem po tym kontrolowanym wyskoku propagandy przybyłowicz nie powinien nawet reki podawać \"Zdziskowi\" reszta zreszta też choćby słał usmiech za usmiechem i kłamał że on nic nie może o niczym nie wie i takie tam bajeczki

Adii, 25.07.2013 15:56

No właśnie,skoro smarujecie to wszystkich....

prosiak313, 25.07.2013 15:50

Skandalem jest że właśnie Przybyłowicz,Człowiek Kultury ma kilka wyroków sądowych na koncie(3lata w zawieszeniu)Piastował stanowisko kierownika i dyrektora CKiW .Ówczesna władza jakoś nic nie pisała na forach internetowych i nie trąbiła w mediach że ma wyroki???Ludzie on ma wyroki!!!!

ramirez, 25.07.2013 13:00

oli, zgadzam się z Twoją ostatnią wypowiedzią CAŁKOWICIE

ramirez, 25.07.2013 12:58

tepi, błąd w ocenie: Żak nie może sie "otrząsnąć", to nie ten przypadek, ze dobry car tylko źli bojarzy, chciałby ale nie może, zagubione dziecko we mgle. Nie "otrząśnie się" bo wszystko idzie zgodnie z jego zamysłem: wykorzystać "andrychowskich głupków" a potem korzystać, korzystać, korzystać... (dokładnie to, o czym Ty piszesz) Potem może i wylot, ale pewnie zaprzyjaźniony biznes litościwie przygarnie... A że paskudnie czuć się wykorzystanym do czyichś śliskich celów, to akurat nie trzeba mnie przekonywać.

oli2013, 25.07.2013 12:52

patrzę na te zdjęcia...i widzę Pana Przybyłowicza..( o ile mnie pamięć nie myli) i pierwsze co nasuwa mi isę na myśl...Człowiek naprawdę Kultury Andrychowskiej....tej z przed nastu lat- pamiętam ją dobrze...kiedy się coś jeszcze Tu działo... Człowiek zaangażowany, żyjący swoją pracą/pasją. Kurcze tak go pamiętam. On teraz musi zabiegać w \"pochodach do burmistrza\" o to co się mu należy do tej naszej \"nędznej emerytury\".!!! To skandal... A tak poza tym . Brawo za solidarność!!!

ramirez, 25.07.2013 12:40

ciekawe, ze do tego samobiczowania nie przyłączają się ultrasy... co tam u nich? im wyborami się nie odbija aby?

TEPI, 25.07.2013 12:09

Osoby wyżej postawione, a przede wszystkim honorowe, posiadając zarzuty tego typu, często zrzekają się swoich stanowisk. Tutaj, jak mniemam, myślenie jest takie: Siedź głupia i korzystaj dopóki Cię nie "posadzą". Po pierwsze trzeba by było mieć honor. Niech to szlag... - jeden jest uczciwy, kocha to co robi, robi to dobrze, a mimo to czuje się jak śmieć.Za to drugi, nie wiadomo skąd i po co, do tego oszust, buja się niezłą furą i g..no robi - dlaczego tak jest?Żaku, otrząśnij się wreszcie, chyba że już nie zamierzasz kandydować... Jeszcze jedno - gwiazdę szeryfa sprzedaj na Allegro, bo Ci się nie należy! Wybraliśmy mniejsze zło, to teraz teraz mamy...

ogi33, 25.07.2013 11:35

@oli to jest właśnie smutne , Z DESZCZU POD RYNNĘ, na początku się wydawało ,że to przynajmniej dobra rynna, sprawa CKiW i pani Anety W pokazuje, że to zwykły rynsztokowy ściek a nadzieje były spore :(

oli2013, 25.07.2013 11:31

odniosę się jeszcze do pięknego orędzia pana burmistrza.... Osoba z udowodnionymi zarzutami prokuratorskimi dostaje wyrok SN. Co za tym idzie...nie może piastować obowiązków publicznych. To jest zapis prawny! więc...wszelkie srelki -morelki z tych uzasadnień są piękne i wzruszające...tylko banalnie oczywiste....:)

oli2013, 25.07.2013 11:27

nie wiem kto z Was będzie głosował na p. Żaka, ale ja napewno nie...tak wszyscy narzekali na p. Pietrasa...to teraz jest super :) to się nazywa z deszczu pod rynnę ... Smutne że ten nasz Andrychów taki nieporadny, wszyscy żonglują naszymi sprawami i przyszłością ....każdy stąd ucieka....! w weekend jest u nas cyrk- to chyba właściwe miejsce dla całej ekipy rządzącej...

ogi33, 25.07.2013 10:33

@maniek kieruje i rozporządza całym mieniem, reprezentuje cała instytucję na zewnątrz, dyspozycja przelewu- załatwione ;) intratna umowa kupna - sprzedaży - załatwione ;) wszystko z PEŁNYM ZAUFANIEM LENIA NAD LENIE* * piękne ząbki vel piknik-donos -wstęga

maniek, 25.07.2013 09:58

oczywiście emilio nie jest tak źle. która gmina może pochwalić się tym że na 24 lipca 2013 roku kulturą zarządza w niej osoba ze 118 zarzutami prokuratorskimi? no która? zakolandia stawia na pijar a to osiagnięcie niebywałe. do Księgi rekordów Guinnessa:)

lukas, 25.07.2013 09:31

emilio200 większość komentarzy jest mocno przesadzonych. Aż tak źle w Andrychowie nie jest Jest za to grupa która musi wyładować swoje żale w internecie i robi się z tego bagno

ogi33, 25.07.2013 08:43

@emilio no widzisz wybitna specjalistko od społeczności lokalnych jak to cudownie diagnozujesz, bravo dla ciebie ! ;) a ja głupek andrychowski tak nienawistnie przystawiam noże do gardeł wybitnym działaczom na rzecz tejże społeczności ohyda ;) GŁOSOWAŁEM NA ŻAKA - ALE WSTYD ! !

ramirez, 24.07.2013 22:46

a twoje lamentowanie nad naszym brzydkim \"przegryzaniem sobie gardeł\", Marie, brzmi nieco fałszywie, jeśli weźmiemy pod uwagę, że właśnie sama robisz zadymę w wątku o kozie

ramirez, 24.07.2013 22:39

tak się składa, emilio, że szczęśliwe życie, to życie w prawdzie. a prawdę czasem trzeba wykrzyczeć na dachach.

emilio2000, 24.07.2013 21:36

Komentarz usunięty przez autora.

ogi33, 24.07.2013 21:33

@emilio i marie cóż za fantazja, co za nowatorski pomysł, ach ta kreacja, jestem pod wrażeniem ;) zatroskani pojawili się wśród nas czyli nowe nicki propagandzistów żakolandii, a biorąc pod uwagę "genialność"nicków i same wpisy, to: Aga pod każdym nickiem twa inteligencja błyśnie :) ALE OBCIACH ! GŁOSOWAŁEM NA ŻAKA - ALE WSTYD !

leskow, 24.07.2013 21:26

marie i emilio2000, nie dramatyzujcie, burmistrz przecież nadal uśmiechniety, śpiewa tańczy jeździ po świecie. Jego ludzie zarabiają kaskę i odpoczywają na urlopach i zwolnieniach. Jest super. a narzekają tylke te \"głupki z Andrychowa\". kto by się tam przejmował:(

igor5, 24.07.2013 21:17

wyjechaliście...sami sobie odpowiedzieliście na własne pytania...możecie jedynie współczuć tym,którzy tu zostali...

emilio2000, 24.07.2013 21:09

Marie,masz racje,ja też wyjechałem niestety tak się ułożyło życie,często wracam do rodziny i ogólnie interesuje się i wiem co się dzieje w Andrychowie,ale powaga...jak czytam wasze komentarze to zgroza!!! jak można budować społeczność lokalną z takim nastawieniem!!! macie w sobie tyle nienawiści do drugiego człowieka że aż strach,we wszystko wplątujecie politykę i nic wam nigdy nie pasuje!!!Jak możecie być szczęśliwi z takim podejściem do życia...żal mi Was,,,aaaai przypuszczam że teraz po mnie pojedziecie ;-),i bardzo proszę,tylko że ja Was z boku podglądam i na prawde dajcie na luz!!! ;-)

Edmund, 24.07.2013 20:19

Z blogu Kubienia wynika, że Żakolandia miała szczwany plan przekazania kultury prywaciarzom. Czyli, że \"astecka\" rewolta to były pierwsze oznaki nadchodzących zmian? To tylko pogratulować rezultatów. \"Dogi\" i \"bicze\" ostro zasuwają z wysokoprocentową sztuką i nieustannymi warsztatami emanacji przestrzeni ścian \"baszty\". Czyli remontem.

Marie, 24.07.2013 20:15

Kocham Andrychow! Zaluje, ze musialalam z niego wyjechac! Ale powiedzcie mi, czy sa jakies dobre wiesci, bo to piszecie, to jest smrod i ubustwo! Jakbyscie moogli, tobyscie sobie gardla przegryzli! Czy moje kochane miasto tylko taki los czeka? Czym na taki los sobie zasluzylo? ;-(

Maksymilian, 24.07.2013 20:01

asquit;Pielgrzymki do Moskwy żeby oglądnąć Lenina nie są już \"trendy,\"Daj sobie spokój.

ogi33, 24.07.2013 18:35

@asquit na pielgrzymce pomódl się o zdrowie dla pani TT bo zazdrość źle służy, a także dla Lenia nad lenie bo lenistwo zabija, powoli ale skutecznie

ramirez, 24.07.2013 18:14

krisu, wielkie dzięki, teraz rozumiem dobrze w końcu dowiedzieć się, ze jest się bezwolną marionetką w rękach charyzmatycznego guru w sumie to nie bardzo wiem, co o tym myśleć, ale to nic, zapytamy kubienia, on nam powie

krisu78, 24.07.2013 16:40

ramirez już nam wczoraj aga.t91 wyjaśniła. zdaniem propagandy zakolandii, my andrychowianie jesteśmy głupkami którzy słuchają kubienia. jak w 2010 roku głosowaliśmy na żaka mieliśmy własny rozum, teraz jak go krytykujemy nie potrafimy samodzielnie myśleć. to nawet nic że najpierw były komentarze na mamnewsa a kubien dopiero dziś coś napisał. inni propagandzista próbuje nas przekonać że nie ważne jaka miernota byle nie był/była z pisu. to już desparacja na maksa!!!!!

ogi33, 24.07.2013 16:37

@asquit he he he dawaj tutaj, myślę że dobra lekcja przyda się wszystkim ;) to co piszę, to zwykła moja ocena faktów mieszanie do tego spraw religijnych to demagogia w czystej postaci

corleone, 24.07.2013 16:31

Przestańcie pieprz.....ć i straszyć Pietrasem lub Kubieniem . Pietras już był i nie wróci żadna to alternatywa. Może jeszcze spróbujemy wywołać poprzednika Pietrasa za szafy Woźniaka Tadeusza też dobry był chłopina i uczciwy . Co do Pana Burmistrza Żaka to co powiedzieć, sam zapracował na te komentarze .Jest duże prawdopodobieństwo że Andrychów za rok wybierze swojaka kogoś kto nie tylko będzie myślał kategoriami. Jak dowalić wszystkim którzy nie zemną ale pomyśli przez pryzmat pokolenia które za 5 lat ukończy szkoły w mieście z ,,0\'\' ową perspektywą na przyszłość w Andrychowie. Z całym szacunkiem do poprzedników tego ,,kogoś\'\' żaden z nich nie jest tego wstanie dokonać z uwagi na swoją przynależność dziejową tzw. ,,Homo - Sovieticus .

ramirez, 24.07.2013 16:14

może, asquit wytłumacz nam wszystkim te \"sprawy\". czekamy.

asquit, 24.07.2013 15:44

ogi - jak sie spotkamy na pielgrzymce to ci wytłumaczę pewne sprawy. Może się nawrócisz i przestaniesz wypisywać tutaj bzdury

nietakszybko, 24.07.2013 15:36

incofar te zmiany są różne. jedne nieistotne, inne bardzo ważne ważne są intencje a zdaniem wiekszości cel jest prosty - pozbyć się niewygodnych a poza tym skłócić załogę (jednym podwyżka innym obniżka nie wiadomo dlaczego, jednym awans innym kop w dół nie wiedzieć czemu). ludzie zastanawiają sie czy metoda na skłócenie załogi to wzięte prosto z korporacji czy ze szkoleń dla sb? jak myślą że takimi metodami skłócą ludzi to mieli przykład wczoraj jak kilkunastu ludzi poszło razem do żaka bez względu na to czy się lubią czy nie. ważne jest także to że ludzie nie mają wyjścia - albo przyjmą nowe zasady albo wylotka z roboty. tak załatwiają sprawy demokraci \"pełną gębą\" co obiecywali nam normalność. o karierze Anety W. to nawet się pisać nie chce.

ogi33, 24.07.2013 15:14

Leń tak właśnie ufa Teresce , że sprowadził sobie Anetkę Anetka = p.o. kierownik ! ! - ktoś ma wątpliwości po co tak szybka i błyskotliwa kariera? i jakie zmiany idą ? GŁOSOWAŁEM NA ŻAKA - ALE OBCIACH ! !

ramirez, 24.07.2013 13:09

.http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/952327,nie-chca-kierowniczki-ktora-ma-118-zarzutow,id,t.html

TEPI, 24.07.2013 12:03

Do prosiak313 UM nie jest mi po drodze, ale to nie znaczy że, nie widzę tego wszystkiego, co prosi się by zobaczyć.Jeżeli kogoś nie razi, to co dzieje się w UM i w Centrum..., musi być ślepy. Do tego wystarczy średnie IQ i przeciętny wzrok. Świń do koryta jest sporo, co nie dziwi, ale osoba mądra, najpierw postara się spełniać obietnice, a przy okazji sama coś chlipnie - nie odwrotnie. Niech mi ktoś powie, że cała akcja z panią Anetą W., to normalne. Przecież oni zwyczajnie się z nas natrząsają.Pospłacają swoje raty i pójdą, chyba że znowu ich (moja wina) wybierzemy.

ramirez, 24.07.2013 11:56

nic dziwnego, że "wolisz żaka bez odbioru" :)

ogi33, 24.07.2013 11:12

ostatnia sesja była min poświęcona kulturze w A i wszyscy byli zachwyceni działalnością CKiW, podziękowania za ciężką, owocną, pełną pasji pracę od Lenia i Baby w Gaciach fałsz tego gościa przerósł butę Pietrasa kilkakrotnie pytanie Kubienia o Anetkę zbywa domniemaniem niewinności i rzekomym brakiem postawionych zarzutów ( sic!) nie dementuje iż to ON ZATRUDNIŁ ! ! TA NIESKAZITELNĄ OSÓBKĘ, jakoś jednak decyduje o polityce kadrowej w podległych jednostkach co oczywiście każdy rozgarnięty wie, że nic się nie dzieje bez wiedzy Lenia referendum ?! raz późno, a dwa szkoda energii i kasy, tu trzeba się zorganizować na wybory bo żaden wiatr nie przyjdzie i samo się nie zrobi !! zmiany będą polegać na przygotowaniu CKiW do realizacji postawionych zadań = kampanii wyborczej Lenia nad Lenie przy okazji Tereska upuści trochę żółci zazdrości o sukcesy innych GŁOSOWAŁEM NA ŻAKA - ALE WSTYD ! ! ALE OBCIACH ! !

prosiak313, 24.07.2013 10:29

Tepi skoro jesteś za referendum to może ty obejmiesz stanowisko w UM skoro tak się dobrze orientujesz w temacie....

infocar, 24.07.2013 10:00

Ktoś zna szczegóły na czym te zmiany będą polegać...???

TEPI, 24.07.2013 09:52

Czekam na wiatr, co rozgoni... Aż się, k...a, prosi o referendum.

Maksymilian, 24.07.2013 06:59

abcabc;wiesz to ze swojego doświadczenia.Jesteście mistrzami demagogi ,populizmu i robieniu ludziom wody z mózgu.

krisu78, 23.07.2013 23:44

raz jeszcze - świetny cytat o żaku "zachowuje się jak typowy szef korporacji. Dla niego liczą się efekty działalności i wyniki instytucji mu podlegających" to może niech Żak opowie dlaczego odszedł z PZU? i jak jego pracę ocenili jego szefowie? porównamy co on twierdzi z tym co mówią ludzie z Oświęcimia i ludzie związani z branżą ubezpieczeniową. sztuczny uśmiech może zejść z twarzy co do wpisu baby jagi - niech zak zacznie od przyglądania się bacznie sobie a potem czepia się innych. zreszta o czym my mówimy - dowiedziałem się że pod nieobecność pani dyrektor numerem 1 w ckiw jest Aneta W. Tak wyglądają rządy zakolandii w praktyce.

tipacz, 23.07.2013 23:29

Bla bla bla byli pogadali i poszli a ja to mam w d%\"@&. Wymiana ludzi jest potrzebna w ckiw jak i w UM siedza takie \"pociotki\" i [ciach!] w stolki i mysla ze to dalej komuna. Czasy sie zmienily i ludzie oczekuja czegos wiecej niz fastiwal hispanski...

BabaJaga, 23.07.2013 23:22

Ja wiem ze i Pani Katarzyna i Pan Jerzy są wieloletnimi pracownikami CKiW, ale w zaistniałej sytuacji, patrząc na osiągniecia i jednej i drugiej osoby, nie powinni miec problemów ze znalezieniem pracy i to na dodatek dobrze płatnej... ...a może się mylę... A w andrychowskiej kulturze trzeba \"przewietrzyc\" i to porządnie...Przyda się wicher co przewieje wszystkie smrodki i smrodeczki! Pozdrawiam Jaga!

abcabc, 23.07.2013 22:52

komentarze poniżej są płytkie (w większości) jak płytki jest blog kupienia. Populizm i demagogia w czystej postaci czego to się nie robi żeby dość do władzy

ramirez, 23.07.2013 22:05

ogi33, na radzie kubień zapytał żaka wprost, czy wiedział wcześniej o zarzutach a burmistrz jak zwykle wypowiedział wiele słów ale z tego co pamiętam, odpowiedzi nie udzielił

igor5, 23.07.2013 21:25

sami sobie zgotowaliście ten los omamieni porcelanowym uśmiechem... PS.Pani Katarzyno - w Andrychowie osoby niepełnosprawne zatrudniają jeszcze w kilku firmach - tam zarabiają krocie...

ogi33, 23.07.2013 20:57

numer z zatrudnieniem Anety- może o zawiaski przez poręczenie chodzi, oczywiście on będzie optował pod spódnicą Tereski, a ona klepnie czarną robotę przecież Leń rżnie głupa (jak zawsze) od początku o wszystkim wiedział gdyby mu nie powiedziała już dawno byłaby na bruku, tak więc to gra ze scenariuszem GŁOSOWAŁEM NA ŻAKA - ALE OBCIACH ! ALE WSTYD !

Edmund, 23.07.2013 20:25

" - Dzisiaj państwu mówię: jeśli cokolwiek udowodnią pani Anecie W. ja pierwszy będę optował, aby zwolnić ją z tej instytucji. Ale teraz nie ma podstaw, aby traktować ją jako przestępcę – mówił burmistrz Andrychowa. " Tomaszku, jakby to powiedzieć, żebyś zrozumiał... jak Anetce W. udowodnią przestępstwo to będzie mogła co najwyżej robić teatrzyk cieni na ścianie w ciupie. Łachy nie robisz.

Sanders, 23.07.2013 20:12

Może ktoś podpowie co nowego z imprez np. ogólnopolskich zostało cyklicznie wdrożone przez CKIW opócz tego co wprowadziła \"komuna\" Przybyłowicz , Tracz . Bo Pani Tomiak to chyba do kostek nie dorasta.

Maksymilian, 23.07.2013 19:04

asquit;choćbyś jak zaklinał rzeczywistość to PIS będzie rządził. Nie jestem członkiem żadnej partii,ale rządy w Polsce są katastrofalne.Dba się tylko o wizerunek a rządzący nie mają kompletnie pomysłu na pobudzenie gospodarki.Podobnie jest w naszej Gminie.\"Dobre relacje z biznesem będą pobudzały rozwój gospodarczy\"Żakolandio czy wypada dalej wciskać kit mieszkańcom Gminy?Kończ waść wstydu oszczędz.

znanywmiescie, 23.07.2013 18:31

Rozpudcyć całe to towarzystwo wzajemnej adoracji.........Jaka kultura???? Gdzie????? Ostanie Święto Plackorzy??? No chyba jakieś żarty. Jak może rządzić instytucją kultury osoba która nie ma nawet wykształcenia w kierunku zarządzania (i marketingu)

znanywmiescie, 23.07.2013 18:27

Znalazłem w sieci (bez większego wysiłku) http://www.radiokrakow.pl/www/index.nsf/ID/MMEA-99HJGC Pani Aneta W. ma już zarzuty Panie Burmistrzu! Wiecej pokory! Więcej pokory!!

ramirez, 23.07.2013 18:03

nie urodziliśmy się wczoraj, asquit

ogi33, 23.07.2013 17:58

@ramirez dobra robota wpis usunięty przy współpracy z administratorem serwisu ! ! no no kolejna ciekawa sprawa GŁOSOWAŁEM NA ŻAKA - ALE OBCIACH! ALE WSTYD!

asquit, 23.07.2013 17:54

Skąd to wasze przekonanie że jak się ktoś z wami nie zgadza (nie zgadza się z linią kubieniowsko-pisowską) oraz razu jest w 'zakolandii'. wyobraźcie sobie że w tym mieście mieszkają normalni ludzie nie związani z tutejszą polityką i mają prawo się wypowiedzieć.Ja wiem że Państwo PIS czegoś takiego nie toleruje ale na sczeście Państwo PIS to tylko wasze urojenie i tak zostanie

ramirez, 23.07.2013 17:38

mareczek napisał: Jak się nie mylę ten wpis aga.t91 gdzie nazwała andrychowian głupkami bo nie dają sie nabrać na bajki żaka zniknął. trochę szkoda bo to było najlepsze świadectwo o zakolandii i o tym jak nas traktują Sorry żakolandio, znów nie wyszło: http://i.imgur.com/DYQC5MM.jpg

mareczek, 23.07.2013 17:07

obserwuję dyskusję od rana i moje zdanie jest takie. dyrektor idealnie pasuje do żaka i żak do tej dyrektor. ten się chowa za spódnicą dyrektor, ona chowa się za wyjazdem na wczasy. oboje w tym czasie biorą duże pensje. Mimo to ostatnia szansa żak - wycofajcie sie z tego co robicie, przeproście. może ludzie wybaczą. PS. Jak się nie mylę ten wpis aga.t91 gdzie nazwała andrychowian głupkami bo nie dają sie nabrać na bajki żaka zniknął. trochę szkoda bo to było najlepsze świadectwo o zakolandii i o tym jak nas traktują

ogi33, 23.07.2013 16:44

Problemem jest naiwna pani T T, która nie umie zarządzać ludźmi, a ślepo realizuje wytyczne Lenia nad Lenie. Ten jak zwykle"czyste rączki" i szczęśliwy , że ministerstwo propagandy rośnie w siłę. Skandalem jest potraktowanie K Przeciszowskiej, która jest współautorem ogromnego sukcesu kultury andrychowskiej, sukcesu Kamila Studnickiego fotkę to sobie walnęli by się ogrzać cudzym sukcesem http://powiatlive.pl/andrychow/13112-podziekowania-dla-kamila-studnickiego a tera won, i to samo zrobimy z tą ekipą na wyborach ps. na fotce minka Zderzaka T jakby już coś sygnalizowała, zawistne babsko GŁOSOWAŁEM NA ŻAKA - ALE OBCIACH ! ALE WSTYD !

kaowcy2012, 23.07.2013 16:19

prosiak twój nick pasuje do ciebie i twojego towarzystwa jak ulał. Donosy to specjalność \"Zdzisława\". Górka mówi co myśli i nie uprawia gierek (poza perkusją). Wie o tym każda władza. Kilka lat temu przekonał się o tym niby kolega \"dam każdej władzy byle być u władzy\", teraz przekonuje się o tym żak.

wojtek75, 23.07.2013 15:59

@ kaczor nie wiem kaczor czy żak sie ugnie i \"podwinie ogon\". miło by było \"rozłożyć go na łopatki\" (ciekawe czy nawet w tej pozycji pamięta o uśmiechu?:) ale co mu zależy? i tak jest spalony po oddaniu baszty stowarzyszeniu swojego kolegi od wyborów Wojciecha Zaborowskiego z czerwi, zwolnieniu sprzątaczek w ckiw i zatrudnieniu tej kobiety z Brzeszcz co ma teraz 118 zarzutów. Ostatnio po tym jak robią raz za razem koncerty czerwi na nasz koszt bo pewno domyslają się że ich kres u władzy coraz bliżej PS. w sprawie donosów to prosiak313 zwróć się do swojego kolegi \"Zdzicha\". Na zarządzaniu się nie zna ale w tej dziedzinie fachowiec:)

prosiak313, 23.07.2013 15:55

A propo baszty to co takiego Pan Górka zrobił dla CKiW ostatnio prócz koncertu w Paku.Pamiętam te czasy jak pod basztą wrzało od gwiazd jazu....Teraz tylko stoi na czele związków zawodowych i pisząc donosy na wszystkich...

maniek, 23.07.2013 15:40

jak na dloni widać komu brakuje argumentów. oto cała żakolandia w pełnej krasie. najpierw zwolnili sprzątaczki w ckiw, gwiazdą uczynili panią ze 118 zarzutami, teraz jak czytam ograniczą etaty dobrym pracowownikom. stać ich tylko na tyle żeby obrażać andrychowian (aga nazywa nas głupkami) i obrzucać kubienia błotem i pomówieniami swoją drogą to musi być obsesja na maksa - kubień o dzisiejszym spotkaniu i ostatnim zamieszaniu nie napisał ani słowa na blogu (przynajmniej jeszcze) pozwole sobie powtórzyć litości propagando. aga.t91 pisze \"Ja uczeszczalem do starej i do nowej tez chodze i jestem zadowolony\". zdecyduj sie chociaż czy występujesz na mamnewsa jako mężczyzna czy kobieta.

ramirez, 23.07.2013 15:38

aga, wolę płacić górce, żeby sobie siedział i pił kawę, niż bandzie ordynarnych pasibrzuchów, za szlajanie się w necie w godzinach pracy i opowiadanie jak chętnie by dobrze porządzili, gdyby nie zły kubień. co do baszty, to nie rozśmieszaj mnie, bo będzie to śmiech przez łzy, które otrę chusteczką do nosa, którą po użyciu skręcę w ekologiczną lampę, nazywając to warsztatami modyfikacji surowcowej. Tylko nikt mi nie da lokalu do tych artystycznych działań, taki pech.

ramirez, 23.07.2013 15:30

No, widzę, że się zaczyna. aga.t91 ale zdajesz sobie sprawę, ze wszyscy są świadomi, ze tego typu wypowiedzi (nachalne i wiernopoddańcze promowanie żaka połączone z wylewaniem pomyj na kubienia) pochodzą z kręgu osób ściśle połączonych z kręgami obecnej władzy, zainteresowanych utrzymaniem obecnych profitów i stanowisk? czy to naprawdę jest wszystko na co jesteście się w stanie zdobyć, odpowiadając na litanię zarzutów, wysuwanych w waszą stronę?

aga.t91, 23.07.2013 15:25

@ramirez widzę, że argumenty się skończyły to od razu wywody zaczynasz... Baszta to ciekawe miejsce, tylko przeszkadza właśnie takim lewakom z CKiW jak Ty. Poza tym w straej baszcie nikt nie siedział, prócz Pana Górki. Nie wiem, czy wiesz, ale płaciłeś za to, żeby sobie mógł tam sam siedzieć w spokoju;).

ramirez, 23.07.2013 15:16

aga.t91 napisała: A baszte ogranicza wlasnie CKiW ktoremu sie teraz nie podoba ze jest niezalezna. Jak się jest dysfunkcyjnym cieniasem, którego zawsze ktoś inny \"ogranicza\" (ckiw basztę, kubień burmistrza) to lepiej dla wlasnego dobra o tym nie trąbić na prawo i lewo oraz zajać się jakims bardziej adekwatnym zajeciem niż rządzenie czy działalność kulturalna. Powiedzmy dłubaniem w nosie.

maniek, 23.07.2013 15:10

litości propagando. aga.t91 pisze \"Ja uczeszczalem do starej i do nowej tez chodze i jestem zadowolony\". zdecyduj sie chociaż czy występujesz na mamnewsa jako mężczyzna czy kobieta. czy baszta utrzymuje się teraz sama nie jestem wcale pewny. wierzę w to jak żakowi. obawiam się że po wyborach prawda może okazać się brutalna.

ramirez, 23.07.2013 15:09

aga.t91 napisała: A Zak ma plusa za to, ze jest slowny. Powiedzial, ze zrobi cos z kultura w Andrychowie i ja robi. Zapomniał dodać, że rozpirzy ją w drobny mak.

maniek, 23.07.2013 15:07

ogi33 dobrze podsumował głupoty agi.t91 jesli chodzi o święto plackorzy to pracownicy wykonali polecenia władzy. to władza wymyśliła taki \"śliczny\" program. tak samo jak władza wymysliła żeby np. wywalić klub jazzowy z tradycjami a lokal dać stowarzyszeniu kolegi od wyborów. to władza zatrudniała panią jaka dostaje 118 zarzutów prokuratorskich. i jeszcze jedno: Zdzisław i jego propaganda są ostatnimi jakimi mają prawo wypominać że ktoś jest \"z minionej ekipy\". Wiekszą bezczelnością byłoby już chyba tylko zarzucanie innym donoszenia.

aga.t91, 23.07.2013 15:06

@ogi33, nie wiem czy wiesz, ale Baszta TERAZ utrzymuje sie sama... a wczesniej z budzetu miasta. Owszem koncerty byly dobre, ale wszystko na wasz kosz, a poza tym zaloze sie ze nawet tam nie chodziles, ale wielce placzesz. Ja uczeszczalem do starej i do nowej tez chodze i jestem zadowolony. A baszte ogranicza wlasnie CKiW ktoremu sie teraz nie podoba ze jest niezalezna. Pogadajcie z kims zanim zaczniecie pisac swoje domysly prosze was.

ogi33, 23.07.2013 15:01

@aga chodzi o taką sama zmianę jak z Basztą, wywalić klub z tradycją i wprowadzić naleśniki z piwem, miało być \"wielkie halo\" - ledwo impreza na 2 miesiące ciekawe co z kasą za to piwo?, jakoś nie widać jej w \"celach statutowych\" stowarzyszenia, nie możesz nic załatwić w CKiW - niemożliwe, przecież od dłuższego czasu kieruje nim wybitna osoba , z zaufaniem Lenia, otwarta na nowoczesne propozycje ps. twoja \"inteligencja\" błyśnie pod każdym nickiem, weź się do roboty za tą publiczną kasę Aga

ramirez, 23.07.2013 15:01

taaaa... Burmistrz jak coś już ruszy... Kultura: Baszta dla kumpli a w niej wymiana starych ciuchów, deficytowe kino na pięterku za 150 tysi, milion wywalony na teatrzyk cieni, koncerty Czerwi raz na kwartał, zwalnianie i szczucie ludzi, podejrzane indywidua z zarzutami na eksponowanych stanowiskach, przerzucanie sie odpowiedzialnością przy wpadce z grą... mam wymieniać dalej?

aga.t91, 23.07.2013 15:00

@kamila86 Pomyśl zanim coś napiszesz. To nie burmistrz robi święto plackorzy tylko właśnie CkiW. Więc skoro na nie narzekasz to własnie narzekasz na CKiW. I to pokazuje jak Centrum kultury w naszym miescie dziala. Nie osmieszajcie sie ludzie prosze was. Rozliczyl CkiW za guzik robienie a wy lamentujecie. O co maja pretensje? Wiadomo kazdy by chcial nic nie robic na caly etat. Polowa chyba im wystarczy.

Maksymilian, 23.07.2013 14:57

W nowej epoce zatrudnia się potencjalnych kryminalistów i to za duże pieniądze a porządnych pracowników się zwalnia.

aga.t91, 23.07.2013 14:51

Burmistrz dobrze robi. W CkiW siedzą ludzie, któzy nic nie robią, po PeeReLowskie stanowiska wciąż się trzymają. Jeśli kultura w Andrychowie ma ruszyć to trzeba tych ludzi wymienić i tyle. Z CKiW nie da się nic załatwić. Wybaczcie, ale to CKiW jest dla ludzi, nie odwrotnie. Dlatego, cieszę się że burmistrz jest słowny i naprawdę chce coś z kulturą w Andrychowie ruszyć. Po co tam sa ludzie, którzy nic nie robią? To samo było z kinem, kosmiczne straty a na sali pusto. Właśnie przez ten zabieg może coś ruszyć, ale ludzie będą siać propagandę, że burmistrz kulturę niszczy... Obudźcie sie i zauważcie, że w Andrychowie to właśnie CKiW ją niszczy. Brawa dla Pana Żaka! A przez poprzednią epokę rozumiem własnie stołeczki jeszcze z komuny, gdzie każdy kto miał znajomego w wyższych strefach dostawał prace w CKiW. A później nikt tam nic zrobić nie potrafi. Ja dziękuje za takie CKiW. Pół etatu to mało? Za nic nie robienie?

ramirez, 23.07.2013 14:37

nic dodać, nic ująć, ogi33

ogi33, 23.07.2013 14:27

@yeti czasy poprzedniej epoki to pamięta doskonale Leń nad lenie, donos, piknik, wstęga, czy się siedzi czy się ...., i wierne psy propagandy

ogi33, 23.07.2013 14:24

jak wręczał \"puchar\" to pani Kasia z Kamilem była potrzebna, zasłonić się przed odpowiedzialnością w aferze z grą potrzebna, teraz won \"- Dzisiaj państwu mówię: jeśli cokolwiek udowodnią pani Anecie W. ja pierwszy będę optował, aby zwolnić ją\" ty Zdzisław będziesz pierwszy na wylotce chłopaku fałszywy o Tomiakowej nie chce mi się pisać - głupia, naiwna baba, bez odrobiny cywilnej odwagi

yeti1, 23.07.2013 14:20

ma rację burmistrz mówiąc że centrum to instytucja pamiętająca czasy poprzedniej epoki.

prosiak313, 23.07.2013 14:19

Właśnie to widać jak pracuje się w CKiW skoro 3/4 załogi poszło do burmistrza.

VERA, 23.07.2013 14:07

Jedyne pocieszenie , że już niedługo zmieni się władza i p. Tomiak może mieć problem z pracą .

VERA, 23.07.2013 14:05

Najgorsza w tym jest bezradność tych ludzi. Tak się traktuje pracowników - zero szacunku do ich pracy , nie ci to będą inni a przecież moim zdaniem imprezy kulturalne w Andrychowie i nie tylko to totalna porażka . Tym sposobem jak ogranicza się działalność można tak mówić -\"Ja oceniam, czy jednostka (CKiW) prawidłowo wykonuje swoje zadania czy nie. Kim to robi w jaki sposób – to jest sprawa pani dyrektor. Ja oceniam ją po wynikach – mówił T. Żak.\"

Maxymilian, 23.07.2013 13:55

Leon chyba hoduje Jaki bo innego słowa nie zna, np, który, czy analfabeci muszą się ujawniać w necie, sam tekst pisało też chyba dziecko, jeden przykład dam( Stanowisko Tomasza Żaka można stracić krótko), co tu strata ma do rzeczy?

krisu78, 23.07.2013 12:39

świetny cytat o żaku \"zachowuje się jak typowy szef korporacji. Dla niego liczą się efekty działalności i wyniki instytucji mu podlegających\" to może niech Żak opowie dlaczego odszedł z PZU? i jak jego pracę ocenili jego szefowie? porównamy co on twierdzi z tym co mówią ludzie z Oświęcimia i ludzie związani z branżą ubezpieczeniową. sztuczny uśmiech może zejść z twarzy

maniek, 23.07.2013 12:14

efekty o jakich mówi żak na przykładzie kina domowego w MDK na samo zrobienie - koło 150 tysięcy złotych, pani kierownik dostaje 118 zarzutów od prokuratury, kino miało działać cacy, jest na minusie witajcie w żakolandii ps. mam nadzieję że żak weźmie sobie do serca słowa swojego propagandzisty o tym że co kilka lat dobrze jest zmienić pracę. Na przykład co 4 lata.

longin, 23.07.2013 12:09

Ciekaw jestem , czy Zdzisek zagrał im na gitarze. Bo na nerwach to na pewno . W tym jest mistrzem. To taki nasz lokalny BUŁA Okudżawa.

kamila86, 23.07.2013 11:59

ci ludzie na serio myśleli że żak zajmie się Anetą W.? Chyba nie wiedzą co jest grane, kto polecił panią z Brzeszcz i ile razy panią widywano w urzędzie Żak rozlicza za efekty - zwalnianie sprzątaczek, ograniczanie etatów dla ludzie którzy ciężko pracują to są efekty. tak samo jak dawanie stanowiska pani którą prokuratura oskarża i tak samo jak w tym roku żenujące święto plackorzy nazywane świętem romów (jak nie liczyć kombi)

ramirez, 23.07.2013 11:57

napisz jeszcze, że pewnie chcą się dorwać do władzy

asquit, 23.07.2013 11:47

do burmistrza na skargę..No to jest szczyt. Dobrze im odpowiedział. Burmistrz odpowiada za całokształt i od tego ma kierowników i dyrektorów.Zmiana warunków pracy to temat powszechny w większości dużych firm które mają ostatnio większe i mniejsze problemy.Nie ma co lamentować.Zawsze można sobie znaleźć lepszą pracę , co kilka lat jest to wręcz zalecane a nie prać publicznie swoich żali

kaczor, 23.07.2013 11:31

burmistrz sądzi, że zmiany jakie są od roku wdrażane w CKiW są korzystne. Tak panie Żak zwłaszcza wiele dało zwolnienie sprzątaczek z jednej strony i zatrudnienie Anety W z drugiej. To ironia co piszę ps. przykro mi leonku ale coś czuję że żak ugnie się, \"podwinie ogon\" i rozczaruje cię. już nie może powiedzieć że nic nie wiedział a wybory coraz bliżej

leon, 23.07.2013 11:22

niech zajmą się robota a nie zajmują czas Burmistrzowi jaki ma poważniejsze rzeczy na głowie. poza tym to oczywiste że Burmistrz ufa dyrektor jaką sam wybrał i jaka konsultuje swoje działania. Niech się Pan Panie Burmistrzu nie ugina. Niedawno raz Pan to zrobił i nie wyszło to na dobre Psy szczekają, karawana jedzie dalej.

ramirez, 23.07.2013 11:21

biorąc pod uwagę predyspozycje osobowościowe stwierdzam, że ten człowiek nie nadaje się do pełnienia żadnych stanowisk publicznych