We wrześniu w ramach programu "Złoty Standard w Obsłudze Klienta” wyróżniono pierwsze obiekty świadczące usługi hotelarskie. W projekcie, który ma na celu promocję dobrych praktyk w obiektach hotelowych, uczestniczy 250 placówek z całej Polski. Dofinansowała go Unia Europejska w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Certyfikat otrzymały 23 hotele, w tym jeden z gminy Andrychów – Park Hotel Łysoń z Inwałdu.
Trzygwiazdkowy Park Hotel Łysoń Park Hotel Łysoń posiada 120 miejsc noclegowych, dwie restauracje i bogato wyposażone sale przygotowane do organizacji wesel, konferencji i obsługi grup turystycznych.
Przyznanie certyfikatu to bynajmniej nie była formalność. Hotele były oceniane m.in. przez "tajemniczych klientów", którzy odwiedzili każdy z certyfikowanych obiektów.
Opórcz hotelu z Inwałdu, w województwie małopolskim certyfikat otrzymało jeszcze 6 innych hoteli: dwa w Krynicy-Zdroju (4Pory Roki i ArtNikifor), hotel Planeta w Brzesku, Modrzewie Park Hotel w Szczawnicy, Ośrodek Usług Hotelarskich Redyk w Zakopanem i Centrum Hotelowo-Konferencyjne „Witek” w Modlnicy.
Dodajmy, że kolejny duży hotel z całym zapleczem wypoczynkowym, w gminie Andrychów powstaje na terenie ośrodka "Czarny Groń" w Rzykach Praciakach. Zostanie otwarty w 2012 roku.
Według danych Urzędu Miejskiego, na terenie gminy Andrychów jest już ponad 700 miejsc noclegowych: w licznych hotelach czy gospodarstwach agroturystycznych.
foto: parkhotellyson.pl
v288, 16.09.2011 13:02
no przecież jasne to było, więcej niż 23 FOTELE nie mogły otrzymać takiego wyróżnienia ;) Tylko napiszcie, który to pokój posiada ten wyróżniony fotel, aby klienci wiedzieli co rezerwować.