reklama
reklama

Jak chronić się przed słońcem?

Artykuły sponsorowane, Wiadomości, 08.08.2019 08:15, ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Jak chronić się przed słońcem?

Odpowiednia pielęgnacja i ochrona przed słońcem to podstawa zagwarantowania skórze i organizmowi bezpieczeństwa w czasie słonecznych dni. Dlaczego piszemy o słonecznych dniach, a nie o samym lecie? Okazuje się, że przed słońcem warto chronić się w każdej porze roku, gdyż nawet zimą potrafi być ono zdradliwe. Kremy z filtrem to jedno z rozwiązań, ale istnieje szereg innych pomysłów, które można wykorzystać nie tylko do zapewnienia ochrony przeciwsłonecznej, ale i do sprytnego przemycenia nazwy działalności gospodarczej czy logotypu firmowego.

Gadżety reklamowe a ochrona przed słońcem

Wydaje Ci się, że nie można połączyć dwóch takich kwestii? Masz rację - wydaje Ci się. Odpowiednie gadżety reklamowe mogą pomóc w ochronie przed słońcem, a dodatkowo zapewnić rozpoznawalność Twojej marce. Jednym z przykładów takiego gadżetu są specjalne, przeciwsłoneczne parasole z nadrukiem Twojej firmy - ciekawym tekstem, niewielkim obrazkiem czy logotypem. Takie parasolki sprawdzą się na targach czy konferencjach na świeżym powietrzu, ale i na plaży, lub podczas wakacyjnych bankietów. W niektórych sytuacjach tak naprawdę sprawdzą się również… podczas deszczu. Jeżeli w sprytny sposób zaplanujesz nadruk na takiej parasolce, może być on widoczny zarówno po jej rozłożeniu, jak i przy złożonym przedmiocie. Gadżety z logiem firmowym (dostępne w różnych wariantach np. na opengift.pl) powinny promować markę, ale nie w krzykliwy czy wyzywający sposób. Jeżeli zastosujesz zbyt wielki nadruk lub zdecydujesz się na bardzo sprzedażowy komunikat, niewiele osób będzie zainteresowanych zapoznaniem się z takim gadżetem.

Innym sposobem na dostarczenie gadżetów dla ochrony przed słońcem jest zainwestowanie w produkcję specjalnych, przeciwsłonecznych okularów. Najlepiej, gdyby posiadały odpowiednie filtry, ale jeśli zależy Ci na jednorazowym gadżecie, który będzie dystrybuowany z pewnej okazji, możesz poszukać innego rozwiązania.

Kolejnym pomysłem na gadżety firmowe z nadrukiem, które dodatkowo chronią przed słońcem, są na przykład czapki z nadrukiem. Jeżeli chcesz, by były one zakładane przez potencjalnych klientów, obecnych klientów czy partnerów biznesowych, to zadbaj o to, by nadruk był subtelny. Podobnie sytuacja kształtuje się na przykład z chustkami - jeżeli do takiej chusty w sprytny sposób dodasz logo, może okazać się dobrym gadżetem firmowym.

Czy koszulki są gadżetem reklamowym, który chroni przed słońcem? Patrząc na to z pewnej perspektywy - to tak właściwie może być! Szczególnie, jeśli w parze z koszulką rozdawane są inne, słoneczne gadżety, które tworzą spójną całość.

Odpowiednia ochrona przed słońcem jest kluczowa dla zdrowia - w łatwy sposób można sobie zrobić krzywdę przez zbytnie eksponowanie się na promienie słoneczne. Przy wykorzystaniu przedmiotów pełniących rolę gadżetów reklamowych, można w łatwy sposób pomóc potencjalnym klientom w takiej ochronie, ale i znaleźć kontekst do nawiązania relacji biznesowych. Nie tylko zapiszemy się w pamięci klientów jako firma dbająca o ochronę przeciwsłoneczną, ale i pozwolimy im na zapamiętanie marki, jej logotypu czy kolorów. To istotne w czasach przeładowania treścią reklamową czy gadżetów, które nikomu się nie przydadzą, a które firmy z uporem maniaka próbują produkować. Gadżety reklamowe muszą być przemyślane i praktyczne, a oferowanie takich przedmiotów, które pomogą uchronić się przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych, zawsze będzie docenione przez potencjalnych klientów. Powodzenia w projektowaniu Twoich gadżetów reklamowych!

reklama
News will be here

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Brak komentarzy