Zdajesz sobie zapewne sprawę, że wzrost użytkowników mobilnych jest coraz szybszy i czasy, kiedy strony internetowe przeglądało się wyłącznie na laptopach lub komputerach stacjonarnych właśnie bezpowrotnie mijają. Coroczny raport Digital in 2017: Global Overview opublikowany przez We Are Social i Hootsuite, pokazał, że unikalnych użytkowników mobilnych na świecie jest 4,917 mld. (66% ). W Polsce – wg Digital, Social & Mobile in 2016 – było ich 17,6 milionów, 30% więcej niż w 2015 r. Wniosek jest jeden: liczba osób odwiedzających strony internetowe z poziomu smartfonów czy tabletów będzie rosnąć. Czy jesteś na to gotowy?
Strony responsywne – standard 2018
Tworząc unikalne strony internetowe na pierwszym miejscu stawiamy na ich skuteczność.
Oznacza to, że efektywność takiej witryny będzie wynikać z potrzeb obecnych i przyszłych Twoich klientów, do jakich zostanie przystosowany serwis. Dzięki temu zyskujesz pewność, że budowanie strony spełni swoją rolę – wygeneruje na niej ruch, zwiększy w sieci świadomość na temat Twojej firmy lub marki, trafi do odpowiednich odbiorców i zapewni realny wzrost sprzedaży. Jeśli więc chcesz wygrać tę walkę w 2018 r., bez technologii RWD będzie to niemożliwe z co najmniej 2 powodów:
1. Użytkownicy wolą Responsive Web Design (RWD) – to, co jeszcze kilka lat temu było opcją, stało się standardem i w 2018 r. dostosowanie serwisu do urządzeń przenośnych pod względem nawigacji, graficznym i programistycznym będzie jeszcze bardziej obligatoryjne.
2. Google wprowadza zmiany w wynikach wyszukiwań mobilnych i od lipca 2018 r. szybkość ładowania się stron będzie decydować o jej pozycji w wyszukiwaniu na urządzeniach przenośnych. Poza tym już teraz Google lubi responsywność – takie strony i sklepy internetowe wyświetlają się na w wynikach wyszukiwań na wyższych pozycjach niż te, które nie są dostosowane do urządzeń mobilnych.
Proadax – więcej klientów, więcej możliwości, realny zysk
Jeśli masz stronę responsywną, w ogóle przestaje Cię interesować z jakiego urządzenia odwiedza Twój serwis użytkownik. Nie ważne, czy to smartfon, tablet, laptop czy komputer stacjonarny – niezależnie od rozdzielczości na wszystkich wyświetlać się będzie znakomicie, oferując coraz więcej możliwości ze strony chociażby samych smartfonów.
Tylko tak zoptymalizowana strona, dostosowana do potrzeb użytkowników, zwłaszcza mobilnych, może przynieść realny zysk – Twoi odbiorcy mogą:
- szybciej zamówić usługę
- sprawniej dokonać zakupu jadąc tramwajem, autobusem, pociągiem
- łatwiej dopisać się do newslettera
- skontaktować się z Tobą, wypełniając formularz kontaktowy
Nasze działania mają na celu uczynić Twoje usługi bardziej wydajnymi – dzięki intuicyjnej pod względem nawigacji stronie zwiększysz na niej ruch, zapewnisz klientom łatwości poruszania się po niej, co sprawi, że szybciej coś kupią. Dostosowanie serwisu do nowoczesnych technologii, tj. RWD cały czas ułatwia pozyskanie nowych odbiorców, zwiększa zainteresowanie dzięki możliwościom, jakie oferujesz i prowadzi ich prosto do celu.
Plac Kościuszki 7, 32-640 Zator, POLSKA
Tel.: +48 796 299 146
E-mail: [email protected]
Brak komentarzy