Jak bezpiecznie zrzucać kilogramy? iFitt

, Sport, Wiadomości, 08.11.2020 13:30, ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Współczesne społeczeństwo to populacja ludzi cierpiąca na brak czasu ze względu na nadmiar obowiązków, żyjąca w ciągłym stresie, zapominająca o tym jak ważna jest dbałość o zdrowie psychiczne i fizyczne.
Jak bezpiecznie zrzucać kilogramy? iFitt
Póki jesteśmy młodzi ten problem mniej nas dotyka, ale wraz z wiekiem zaczynają się pojawiać różne choroby i zaburzenia związane z nadwagą czy otyłością, na które w dużej mierze ma wpływ hipokinezja (brak ruchu). Im szybciej wyrobimy w sobie nawyki związane ze zdrowym stylem życia, właściwą i zbalansowaną dietą, tym dłużej będziemy mogli się cieszyć niezachwianym zdrowiem. IFITT Andrychów podpowiada jak bezpiecznie zrzucić kilogramy.

Zacznijmy od odżywiania

Podstawą do bezpiecznego zrzucania wagi są prawidłowe nawyki żywieniowe. Mowa tutaj o zbalansowanych i regularnych posiłkach. Zacznijmy od śniadania, to ono sprawia, że spowolniony przez noc metabolizm przyspiesza, organizm dostaje pierwszą porcję kalorii, dzięki temu zostaje dostarczona energia na pierwszą część dnia. Pamiętaj, aby kolejne posiłki rozplanować co 2-3 godziny tak, aby w sumie spożywać ich ok. 4-5 w ciągu dnia. Unikniemy wtedy niekontrolowanego uczucia głodu i podjadania między posiłkami. Ważne, aby ostatni posiłek zjeść również 2-3 godziny przed snem.


Pij wodę!
Z racji tego, że organizm składa się głównie z wody, należy zadbać o odpowiednią podaż tego płynu. Woda uczestniczy w wielu reakcjach i przemianach organizmu, katalizuje procesy przemiany materii, wpływa na wydalanie niepotrzebnych produktów przemiany materii z organizmu, w tym toksyn i szkodliwych metabolitów. Warto wypijać minimum 2 litry płynów dziennie, a latem jeszcze więcej. Najlepiej mieć w zasięgu ręki butelkę z wodą. Skoro ma być zdrowo, zrezygnuj z kolorowych i gazowanych napojów, które mają sporo cukru i będą zaburzać proces odchudzania.

Nic nie zastąpi regularnej aktywności fizycznej!
Ćwiczenia fizyczne również są kluczowe. Pozwalają one w odpowiedni sposób stymulować nasz metabolizm, przez co spalać tkankę tłuszczową i budować masę mięśniową. Systematyczność ćwiczeń jest niezwykle ważna dla procesów odchudzania. Rozpoczynając od aktywności 1-2 razy w tygodniu dążymy do 3-4 dni treningowych. Dla pobudzenia procesów przemiany materii ważne będą treningi wytrzymałościowe i interwałowe.

Trening cardio, który mogą wykonywać wszyscy bez względu na wiek, płeć czy kondycję fizyczną. Wspomaga redukcję tkanki tłuszczowej w warunkach tlenowych, gdzie czas treningu powinien wynosić minimum 30 minut i charakteryzować się umiarkowaną i stałą intensywnością. Jeśli nie masz czasu ćwiczyć, nie wiesz od czego zacząć, a chcesz bezpiecznie i sukcesywnie chudnąć, pomyśl o treningu EMS.

Trening z wykorzystaniem elektrostymulacji mięśniowej EMS to świetna alternatywa dla klasycznych ćwiczeń, gdzie pod okiem wykwalifikowanego trenera uczysz się ćwiczeń i gubisz nadmierne kilogramy.


EMS - Electric Muscle Stimulation (elektrostymulacja mięśni) - to bardzo skuteczny trening indywidualny, który wymaga tylko 20 minut raz w tygodniu. Poprzez połączenie przemyślanego napięcia mięśniowego i bodźca w postaci bezpiecznego impulsu o niskiej częstotliwości zapewniany jest doskonały trening całego ciała.

UMÓW SIĘ NA TRENING WPROWADZAJĄCY! 696458161

Klub Fitness i Siłownia iFitt Andrychów
Ul. Krakowska 50,
34-120 Andrychów
Tel: 696458161

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Brak komentarzy

pełne wyniki i terminarz ›