reklama
reklama

Wandale zniszczyli ogrodzenie posłanki z Kęt. "Gdzie my żyjemy? Ludzie co z Wami?!"

Polityka, Na sygnale, Wiadomości, 18.12.2021 16:51, red
Sprawa dewastacji zgłoszona została policji.
Wandale zniszczyli ogrodzenie posłanki z Kęt.
O dewastacji ogrodzenia swojej posesji poinformował w sobotę (18.12) poseł Dorota Niedziela z Kęt.

- Kochani jeśli ktoś widział sprawcę który próbuje mnie przestraszyć i zniszczył elewacje i płot mojego domu proszę piszcie❗️To niedopuszczalne właśnie zawiadomiłam policję ‼️ #Kęty
Niestety to musiał być ktoś miejscowy

- napisała Dorota Niedziela

Znajomi posłanki komentują:

"Przykład chamstwa, głupoty i bezmyślności! Efekt polityki PiS w pigułce!"

"Gdzie my żyjemy? #Kęty Ludzie co z Wami?!"


Sprawa dewastacji zgłoszona została policji. Osoby, które widziały sprawcę lub wiedzą kto dokonał dewastacji mogą kontaktować się z policjantami z Komisariatu Policji w Kętach pod nr telefonu 47 832 65 00 lub z numerem alarmowym 112.

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

FeelFree, 20.12.2021 12:18

@Archanioł Michał - cath odpisał Ci bardzo rzeczowo i prawdziwie. Z mojej strony dopowiem z trochę innego punktu widzenia. W skuteczność szczepionki przy masowych szczepieniach rzędu 95% od początku nie wierzyłem, ale nawet tak mogło być w badaniach klinicznych bo do badań dobiera się Pacjentów a wirus był w pierwotnej "wersji". Szczepimy już z kolei wszystkich chętnych o ile nie mają przeciwwskazań. Stąd choćby różnica w skuteczności z reklam i obecnej. Realna skuteczność szczepionki jest bardzo dobra. A przede wszystkim te, które są teraz w obrocie są bezpieczne. I nie znamy lepszego sposobu. Chyba, że potrafisz być samowystarczalny i funkcjonować poza społeczeństwem do końca życia? Że, skuteczność szczepienia spada z czasem to normalne, przy czym na początku nie dało się określić a priori tempa tego spadku. To wyjaśnia nam dopiero upływ czasu. Przeziębiamy się średnio 3 razy w roku i wynika to właśnie z tego, że ciągle trwa taki wyścig naszego układu odpornościowego z wirusami. My się ich uczymy, rozpoznajemy je, a gdy już mamy odporność to wirusy tak się z czasem zmieniają, że wyślizgują się naszemu układowi immunologicznemu. To jak wojna hakerów z twórcami oprogramowania antywirusowego. Ciągły wyścig ewolucji z uczącym się całe życie naszym układem odporności, ale coraz mniej sprawnym z wiekiem... My szalę tego wyścigu troszkę szczepionkami przechylamy na swoją korzyść. Ale wirusy nie próżnują, robią dobrze to co robiły od tysięcy lat najlepiej, czyli się zmieniają. Że, szczepienie co pół roku? Nie dziwi mnie to, część szczepionek daje trwałą odporność, część nie. Na grypę też byśmy się szczepili pewno co pół roku, ale jest to chorobo wyjątkowo sezonowa i robimy to co rok; wystarcza. Tyle, że co roku szczepionką o składzie dostosowanym do bieżącej biologii wirusa. Widząc ilość rozmaitych powikłań po Covidzie w jego obecnym wcieleniu to osobiście będę się szczepił co pół roku, nawet jeśli skuteczność szczepionki w populacji ogólnej będzie rzędu 10%. To wynik ponad dwuletniej analizy sytuacji, wiedzy, faktów, własnych obserwacji, statystyk. Uważam, że bilans brzmi WARTO. Ale każdy ma prawo decydować za siebie. Pamiętając jednak o jednym, że dookoła niego też żyją inni ludzie. A nasza wolność kończyć powinna się tam gdzie naruszamy czyjąś. Ale i tak dokonujemy osobistego wyboru. Tego nas nie może pozbawić nikt. Nawet władza, którą z resztą sami wybraliśmy. Nawet nie powinni próbować, bo może się to fatalnie skończyć dla nas wszystkich. Pozdrawiam

cath, 20.12.2021 08:02

Zreszta gdyby szczepionki były be to czy państwa dbające o życie swoich obywateli,posiadajace skuteczne służby wywiadowcze i chroniące ich pozwoliłyby na potajemne uśmiercanie swoich obywateli sprzyjając wrogom ich państw?

cath, 20.12.2021 07:58

Nawet jeśli to jest 50 % to jest więcej niż zero a racz zauważyć ze szczepionka jest z nami od prawie roku.Poza tym jak wyglada cykl szczepień np wzw typu B? Bardzo podobnie.Tez twierdzono kiedyś ze Covid-19 jest niegroźny dla młodych osób a obecne wydarzenia temu przecza.Nie znam nikogo kto by zmarł natomiast wielokrotnie czytam doniesienia o młodych ludziach leżących gdzieś w szpitalu które potem okazują się fake newsami .13 letni piłkarz a raczej chłopiec umrzec niestety z różnych przyczyn.Wiesz ze był zaszczepiony ? Bo ja tego nigdzie nie znalazłem.Mogło wystarczyc ze w czasie meczu złe uderzył piłkę głowa.

Archanioł Michał, 19.12.2021 21:25

Może ktoś inny odpowie? ;)

Archanioł Michał, 19.12.2021 21:19

@cath jak to jest , że stwierdzono w trakcie badań nad szczepionką, że mechanizm ADE nie występuje a jednocześnie nie zauważono, że osłona jest krótkotrwała? Co ciekawe teraz śmiało można powiedzieć , że poniżej wymaganych 50 +% , bo wtedy nie ma byznes.

zsibord, 19.12.2021 14:52

I dobrze się stało, nie zmuszaj nikogo do brania tego badziewia, jak chcesz to zaszep się i swoją rodzine 10 dawkami, i zobacz przy okazji ile dzieci i ludzi umiera po wzięciu tego gówna, teraz 13 letni piłkarz przyczyna zgonu nie znana , studenci awf tepą strzało ogarnij swój mózg, i wyłącz pierd......ony telewizor, pozdrawiam wszystkich mądrych ludzi

Skalpel, 19.12.2021 14:04

W niektórych przypadkach lekarstwo jest gorsze od choroby.

Skalpel, 19.12.2021 14:03

Jestem zwolennikiem dobrowolnych szczepień. Popatrzcie do czego prowadzą działania rządzących, ratujemy życie jednych kosztem innych . https://www.google.com/amp/s/pulsmedycyny.pl/amp/coraz-gorzej-z-nastolatkami-w-pandemii-rosnie-liczba-samobojstw-1133527

aga33, 19.12.2021 13:53

W głównej sprawie: ludzie nie walczcie ze sobą. Dziś chcą odebrać wolność niezaszczepionym, za chwilę pod byle pozorem odbiorą ją zaszczepionym. Zresztą czym jest kolejny lockdown w tak mocno wyszczepionej Holandii? Nie walczcie ludzie ze sobą tylko zjednoczcie się, bo za chwilę totalnie utracimy wolność, a nasze dzieci będą żyły w piekle totalitarnej niewoli i inwigilacji. Jak chcecie o coś walczyć to walczcie o poprawę opieki nad chorymi na covid (czemu nikt nie bada ich płuc, tylko każą siedzie w domu). Walczcie o wprowadzenie leków (szczepionki powstały w kilka miesięcy i rzekomo jest ok. Badania nad amantadyną trwają prawie dwa lata i dalej nie jest ok). O walczcie z teleporadami, które powodują śmierć kolejnych ludzi.

aga33, 19.12.2021 13:47

co do pani posłanki to szkoda że nie słychać było tak głosno o jej oburzeniu przy okazji strajków pod znakiem niszczenia budynków kościołów. Chyba nawet te strajki popierała, prawda?

marcin1970, 19.12.2021 13:24

ps. pzdro dla posłów i wszystkich których sponsorują producenci tego badziewia. Wy na serio myśleliście że ludzie w końcu nie zorientują się że są robieni w bambuko.Jeśli macie trochę honoru i nie jesteście na liście pracowników pfeizera i innych, to zamiast wymyślać jak wywalać ludzi z pracy i segregować ludzi, piszcie ustawę o żądaniu odszkodowania od firm produkujących te preperaty za to że są one nieskuteczne a świat w tym Polska kasy na nie wywaliła że hej.....

marcin1970, 19.12.2021 13:17

etaty szczepień dla ludzi (nie licząc Afrykańczyków szczęśliwie dla nich za biednych żeby kupić). Z netu ściągnięte Etapy ewolucji szczepionki na COViD: A) 2020 - szczepionka chroni przed zachorowaniem B) 2021 - szczepionka może i nie chroni przed zachorowaniem ale sprawia że przechodzi się przez to łagodniej. C) 2022 - szczepionka w sumie to ch... daje, ale przynajmniej nie zdechniemy z głodu bo rządy np. Holandii łaskawie pozwolą ci zrobić zakupy w spożywczym

marcin1970, 19.12.2021 13:14

etapy rozwoju szczepień dla pfeizera i innych firm i tych których sposnorują 1. zysk. 2. mega zysk. 3 hiper zysk

kaczor, 19.12.2021 12:54

Szczepcie się, to nie będzie lockdownów. Jak w Holandii. A nie....... uppss oni przy 73,5 proc w pełni zaszczepionych mają kolejny lockdown. Faktycznie te szczepionki dają efekt. Szkoda że w postaci kolejnych totalnych zamknięć kraju. I to z powodu wariantu który nawet jak podaje TVN charakteryzuje się drapaniem w gardle, silnym przeziębieniem i osłabieniem. Czyli czymś co każdy z nas przechodzi zazwyczaj raz na rok. Ktoś rozumie to co dzieje się????. Niestety, ale coraz częściej przychylam się do zdania że jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Smutne to bo już nie tylko politykom ale i eskpertom medycznym ludzie przestają wierzyć jak widzą co się dzieje.

FeelFree, 19.12.2021 12:28

@Archanioł Michał - dokładnie. Piękne streszczenie wielu zawarty tutaj myśli, spróbuję podobnie... TAK dla WOLNOŚCI. TAK dla MOŻLIWOŚCI szczepienia. TAK dla DYSKUSJI. TAK dla MIŁOŚCI. TAK dla ODPOWIEDZIALNOŚCI. TAK dla WIEDZY. TAK dla czytanie dobrych książek. TAK dla WOLNOŚCI SŁOWA. NIE dla PRZYMUSU, NIE dla SEGREGACJI, NIE dla NIETOLERANCJI, NIE dla NIENAWIŚCI. NIE dla IGNORANCJI I FAŁSZYWEJ WIEDZY. NIE dla BIERNOŚCI. NIE dla CENZURY. NIE dla szerzenia FAKE NEWSÓW. A przede wszystkim WIELKIE TAK dla DIALOGU między nami, abyśmy potrafili to wszystko odróżnić i każdy w sobie samym mógł to rozeznać i wybrać swoją drogę NIE NISZCZĄC WOLNOŚCI DRUGIEGO CZŁOWIEKA, a to już jest jak widać, czytając nawet nasze posty bardzo trudne...

referendum, 19.12.2021 12:24

Poza tym ludzie chcecie to się sprycujcie i co miesiąc. Właśnie na tym to polega że ja i tacy jak ja do niczego was nie zmuszają i od niczego nie odciągają. Dają wolny wybór. Przeciwnie do was. Więc jasny przekaz - ode mnie i moich dzieci wara!!! I nie gadajcie że te szczepionki ratują świat jak te na ospę. Bo na ospę szczepiłem dzieci jak były małe i mają spokój a tu chcecie nas szczepić nawet dwa razy do roku !!!!!!!!! szczepinki na ospę działają a te na koronawirusa mają skutek jak w Holandii gdzie kolejny lockdown. Robi różnicę?????

referendum, 19.12.2021 12:22

Jeśli dobrze pamiętam pani poseł popierała strajki niektórych kobiet które słynęły z niszczenia fasad kościołów i hasła „wypierd…” jeśli pamięć mnie nie dziwi to…. ten tego…..

Archanioł Michał, 19.12.2021 11:54

Żeby była jasność. Kto chce niech się szczepi. Ale wara od WOLNOŚCI, nie dla SEGREGACJI. Bo ( nasze ukochane cytaty) " z tylu różnych dróg przez życie,Każdy ma prawo wybrać źle" Tata Kazika :)

Archanioł Michał, 19.12.2021 11:39

@cath nie wiem skąd mi się wzięło 90 miało być 80 %, dzięki za czujność już poprawiam w Iralndi z prawie 80 % wyszczepienia https://ourworldindata.org/covid-vaccinations?country=OWID_WRL

FeelFree, 19.12.2021 11:23

@obserwator20212 - tylko, że napisanie o tym z pozycji obserwatora i nic-nie-robienie z tym nic nie zmieni niestety. Google - to maszynka do robienia pieniędzy, Fb- też - ich misją nie jest troska o dobro ludzkości... mimo, że te firmy to deklarują w swoich hasłach. Co proponujesz w takim razie @obserwatorze2012 ? - pytam bardzo poważnie. Pozdrawiam

FeelFree, 19.12.2021 11:16

https://www.tygodnikpowszechny.pl/lex-tvn-ucierpimy-wszyscy-168565?gclid=Cj0KCQiAzfuNBhCGARIsAD1nu-8WE-aKLxthfLVpt974MPFGjqis_t42nV-oQFuFKionGoBYraixCNkaAmW3EALw_wcB

marcinmad, 19.12.2021 11:08

Może posłowie zwolennicy segregacji z bądź której partii znają odpowiedź na pytanie dlaczego umowy UE z firmami produkującymi te preparaty są tajne? My wszyscy finansujemy UE, płacimy krocie za jej politykę klimatyczną a nie możemy poznać czarno na białym co konkretnie zawierają umowy z firmami które szczepią nas i nasze dzieci????? Może choć połowę czasu jaki posłowie poświęcają na wymyślanie sposobów segregacji ludzi poświęcą na domaganie się odtajnienia od komisji europejskiej tych umów, punkt po punkcie.

obserwator2012, 19.12.2021 11:07

Obniżenie poziomu edukacji przynosi skutek w postaci walki o miskę ryżu, co można zaobserwować w co drugim komentarzu. Niestety w Google i na Facebooku tego nie napiszą i nie da się zrobić"kopiuj -wklej".Rośnie pokolenie garncarzy co drugi to dzban-andrychowska tradycja zobowiązuje.

FeelFree, 19.12.2021 11:02

@cath - fajnie, że napisałeś, bardzo mi się podoba treść ostatniego Twojego wpisu, co do części medycznej pełna zgoda. Tylko zwróć proszę uwagę, że to jest Twoje zdanie, Twój racjonalny, naukowy i praktyczny sposób widzenia świata, podparty aktywnością zawodową, bezpośrednimi obserwacjami. I to, że my to tak rozumiemy nie oznacza, że tak postrzega świat pracujący np. od 2 lat zdalnie informatyk bez wiedzy i doświadczeń medycznych ... A przede wszystkim przeżywać to co się dzieje zupełnie inaczej. Dlatego tak trudno Ci zrozumieć, że ktoś może sądzić zupełnie inaczej. A informatykowi trudno przyjąć Twój punkt widzenia. A pani poseł trudno zrozumieć dlaczego ktoś napisał coś na jej domu. Wykorzystanie wiedzy z zakresu chorób zakaźnych, immunologii i epidemiologii to najlepsze co możemy zrobić aby chronić ludzkie życie. Szczepienie, dystans, dezynfekcja, używanie maseczek, izolacja osób zakażających to bardzo uciążliwy tryb życia, ale nic lepszego zrobić nie potrafimy. Jeśli ktoś ma pomysł to niechaj się nim podzieli. Swoją drogą ciekawe, że pewnych grup wiekowych szczepionka nie chroni, co już wykazano w dużych badaniach. Natomiast odnośnie części, nazwijmy ją politycznej... i Twojego "nawet pisać mi się nie chce". To wielka szkoda, bo dyskusja jest jedyną sensowną opcją. Tu mamy przewagę wobec czasów, w której nie istniała wolność słowa i powszechna możliwość wymiany poglądów, myśli i sposobów postrzegania świata przez ludzi. Nie wiem jak jest, ale władza albo nie zdaje sobie sprawy jak zareaguje część osób na swoje działania; albo co gorsza robi różne rzeczy wiedząc to i próbując wykorzystać bieżące okoliczności do zachowania władzy. W kraju, w którym wiele osób pamięta komunizm, stan wojenny, i czasy powojenne nie powinna dziwić nikogo reakcja na próby ograniczenia ludzkiej wolności, nawet jeśli byłaby ona dyktowana względami bezpieczeństwa epidemiologicznego. A granica jest śliska, jak sam piszesz wiedza niepewna, ciągle poznajemy nowe fakty. Z historii obserwacji dzisiejszego świata wiemy, jak władza potrafi wykorzystać do zachowania władzy: naukę, religię, Facebooka itd. stąd biorą się koncepcje, że do tego wykorzystuje również epidemię. jeśli wiesz dokładnie jak jest i potrafisz to udowodnić to również proszę napisz to, podziel się swoją wiedzą. Bo nie zmienisz tego, zwłaszcza nie pisząc i nie wyjaśniając. Pomyśl co musi myśleć osoba, która zniszczyła ogrodzenie? Do tego zachęcam. Do myślenia. Do prób przyjęcia punktu widzenia innych ludzi, aby uniknąć fatalnych błędów. Do dyskusji. Popatrz na post poniżej @patriotaRP - właśnie wejdź w dyskusję, napisz co sądzisz, przekonaj jeśli masz argumenty. Przez bierność, przez "pisać mi się nawet nie chce", przez słuchać mi się nie chce innych przegrywamy wszyscy. O tym był FILM. O tym gdzie prowadzi bierność. Dzieje się teraz wiele i ludzie się gubią, wielu nie wie już komu wierzyć i co robić, mamy wielki chaos informacyjny, także ze strony władz, sprzeczne interesy, skomplikowane mechanizmy społeczne, które dzieją się bez naszej woli jeśli ich nie rozumiemy. Nie szukajmy "winy", a raczej przyczyny tylko w tym jednym konkretnym człowieku, on żyje w społeczeństwie - o tym z kolei jest między innymi KSIĄŻKA. P.S. Tak wiele rzeczy część z ludzi tak bardzo przeraża, że wolą tych rzeczy nie zauważać i nie myśleć o nich. Lub o tym nie pisać... W to uciekają "antycovidowcy" i "antyszczepionkowcy". Trzymaj się, życzę dużo sił i zdrowia. Pozdrawiam serdecznie. P.S. Co sądzisz o "Lex TVN" jeśli wolno spytać ? Jak myślisz gdyby w Andrychowie nie było mamNewsa tylko sam Nowiny Andrychowskie to dobrze, czy źle dla nas wszystkich? Bo swojego zdania tam nie mógłbyś wyrazić nawet...

marcinmad, 19.12.2021 10:57

Zwolennicy segregacji litości nie mają. Net jest pełny zapewnień z pierwszej połowy roku że dwie dawki zapewniają bezpieczeństwo że nie zachorujesz i nie umrzesz. Jak okazało się że nieprawda to gadają że nigdy tak nie gadali. Niczym politycy. W oczy zaprzeczą co mówili. Tak samo ze śmiertelnością. Jeszcze w KRK są plakaty że 99 proc śmiertelnych przypadków to niezaszczepieni. Wyszły że ok 30 procent umiera w pełni zaszczepionych I tak gonimy tego króliczka czyli kłamstwa wokół szczepień a kto się ma nich bogacić bogaci w zastraszającym tempie. Kto na wziąć kasę od firm farmaceutycznych bierze.ps. nikt nikomu nie broni się szczepić. jak ktoś chce to nawet co 2 miesiące. Ale nie zmuszajcie innych, nie segregujcie ludzi, nie siejcie strachu. Szczególnie że kończy się jak w Holandii z ok. 80 proc wyszczepienia i kolejnym lockdownem. Taka to normalność gwarantują wasze ukochane szczepienia.

patriotaRP, 19.12.2021 09:47

Bardzo ważne ! https://pch24.pl/wynalazca-technologii-mrna-apeluje-nie-szczepcie-swoich-dzieci-przeciw-covid-19/

cath, 19.12.2021 08:58

@archaniol Michał Doczytaj jak to z ta Irlandia jest i potem pisz. Co do Holandii z wczorajszych danych zaszczepionych było 73,5%.Nigdzie nie pisze ze szczepionki dają pełna odporność lub nieśmiertelność.One zwiększają odporność.Ciekawi mnie ile z nas by już nie było gdyby nie lockdown bo myśle ze wielu.Ważne jest nie to żeby utrzymać przemysl ale żeby miał kto w nim pracować.Smiertelnosc w covidzie jest znacznie wyższa niż w grypie a przede wszystkim to ze to świństwo potwornie inwalidyzuje.I do końca nie wiemy co dalej.Jeśli nawet szczepionka podnosi odporność o jakiś procent to podnosi i zmniejsza Smiertelnosc.A wiemy ze w tym przypadku korzyści przewyższają ryzyko to znacznie bo ilość szczepień idzie już w miliardy.Z czego wynika taka a nie inna smiertelnosc w naszym kraju: z tego ze jakoś to będzie,podejrzliwosci ze to spisek big farmy,o maseczkach nie wspomnę-wystarczy ze maseczka prawidłowo założona zmniejsza zasięg aerozolu który wydychamy a bez maseczki ma zasięg do 8 m, z maseczka do 2 i stad ta odległość.W naszych szpitalach leżą głównie niezaszczepieni, a na oiomach są niezaszczepieni.A porównywanie postępowania rządów do poczatkow faszyzmu -nawet pisac mi się nie chce.

marcinmad, 19.12.2021 01:56

Kijów. Porównaj poziom opieki medycznej Holandii do Polski w ogóle i pacjentów z covidem. W Polsce teleporada w pierwszym przypadku, w drugim pan w ósmym dniu zadzwoni do lekarza a wcześniej jakby co wezwie karetkę. Tyle. Siedz w domu bez opieki i módl się żeby przeszło samo. Amantadyny oczywiście nie bierz bo to szarlatanstwo.

FeelFree, 19.12.2021 00:57

@poseł Dorota Niedziela z Kęt - pomijając godny potępienia akt wandalizmu, to w związku z tym, że reprezentuje pani obywateli Polski w Sejmie proszę jednak napis potraktować jako zewnętrzny wyraz tego co myśli część społeczeństwa na temat działań władz i informacji podawanych przez media oraz jak je interpretuje... a nie odnosić go tylko personalnie do siebie. I mam prośbę o przeczytanie książki: Zrozumieć Zagładę. Społeczna psychologia Holokaustu. Lub jeśli pani czytała, to biorąc pod uwagę w jakim momencie historii znajduje się Polska, proszę ją przeczytać powoli jeszcze raz, a wnioski wykorzystać podczas swojej działalności w Sejmie RP.

Kijos, 19.12.2021 00:55

Na dzień 16 grudnia liczba zgonów na milion mieszkańców: Holandia 1164 osoby, Polska 2353 osoby.....

FeelFree, 19.12.2021 00:33

https://www.youtube.com/watch?v=bfLo15l2ls0

FeelFree, 19.12.2021 00:32

https://www.o2.pl/galeria/retro-wojna-na-murach-w-prl-zobaczcie-zdjecia-5963995504956033g/2

FeelFree, 19.12.2021 00:25

http://www.solidarnosc.org.pl/wszechnica/page_id=14555/index.html#

Jeremiasz, 18.12.2021 23:48

Coście zasiali to będziecie zbierać. Siewcy strachu, śmierci.

madzia, 18.12.2021 23:25

Holandia z ok. 80 procent pełnych szczepień zamyka się. Premier mówi że szpitale nie wytrzymują. Trudno o większą antyreklame szczepień ale ci co służą koncernom będą gadać swoje. Jak ktoś napisał. Do ostatniego przelewu od sponsora.... Ludzi mają gdzieś. Będą dzielić, napuszczać na siebie, odbierać pracę, wolność i dziwić się że ludzie są wściekli.

Turboplazmotron, 18.12.2021 22:45

"Uwaga, uwaga, zaczynamy się oswajać z myślą, że można kogoś wykluczyć, że można kogoś stygmatyzować, że można kogoś wyalienować. I tak powolutku, stopniowo, dzień za dniem ludzie zaczynają się z tym oswajać , zaczynają przywykać do myśli i do idei, że ta mniejszość, jest inna, że może być wypchnięta ze społeczeństwa, że to są ludzie obcy, że to są ludzie, którzy roznoszą zarazki, epidemie. To już jest straszne, niebezpieczne. To jest początek tego, co za chwilę może nastąpić."

andrychowianin1, 18.12.2021 21:50

A jeszcze jesno - ci co mieli covida a teraz kpią że to zwykłe przeziębienie to niech sobie zrobią w wolnej chwili RTG płuc. Ciekawe rzeczy na płucach po covidzie wychodzą

andrychowianin1, 18.12.2021 21:25

Ci co nie chcą się szczepić chorują najczęściej na covida i to dzięki nim szpitale są przepełnione a ludzie z innymi chorobami nie są przyjmowani. To tyle w tym temacie

z Kęt, 18.12.2021 20:56

„Jeśli ktoś Kalemu zabrać krowy, to jest zły uczynek. Dobry, to jak Kali zabrać komuś krowy" - ten cytat ma już 110 lat .

robol, 18.12.2021 20:20

Nagły wzrost liczby zachorowań wśród osób w pełni zaszczepionych, w Holandii kraju gdzie procent pełnych zaszczepień przekracza 80% czyli wytworzona została już odporność stadna jest potwierdzeniem skuteczności szczepionek. To mówiłem ja, płatny ekspert, i będę się tego trzymał do ostatniego przelewu od sponsora.

kaczor, 18.12.2021 20:15

Nie wiem kto "zwariował"ale wiem kto na tym "wariactwie" zarabia setki milionów. "Rządy nic już nie znaczą, posłowie też. Rządzi wielki biznes a rządy i posłowie idą na ich pasku-" tak uważa coraz więcej ludzi i warto choć zastanowić się czy nie ma w tym racji.

kaczor, 18.12.2021 20:15

Holandia to jeden z "najlepiej zaszczepionych" krajów. w Holandii tak mocno zaszczepionej wprowadzają kolejny lockdown. Tyle dają te cudowne szczepionki. A - ten lockdown wprowadzają z powodu wzrostu zachowań na omikrona jaki ma objawy: zatkany nos, ból gardła i bóle mięśni, zlokalizowane w szczególności wokół pleców, dolegliwości jelitowe. Każdy kto ma więcej niż 50 lat pewno z kilkadziesiąt razy chorował o wiele ciężej i nikt niczego nie zamykał z tego powodu.

rokos, 18.12.2021 19:58

1. Koronawirus jet straszny (wiem to po sobie) ae ma śmiertelność na poziomie około 2,5 procenta w stosunku do zakażeń. Nawet w Polsce. Strach pomyśleć co będzie jak przyjdzie mutacja z 3 procentami śmiertelności Zamkną nas na 3 lata? każą szczepić co 3 miesiące nawet noworodki???? 2. Pandemia to wielki biznes. Wyliczania ile milionów zarobił Pfeizer to nawet Pfeizer podaje. Jeśli posłowie służą wielkiemu biznesowi a nie wyborcom to nie dziwne że ludzie wkur…..

rokos, 18.12.2021 19:57

1. Nie neguję pandemi 2. Sam ciężko przeszedłem zakażenie 3. Wujek dwa razy chorował już. Za drugim jako zaszczepiony wylądował w szpitalu na Śląsku gdzie mieszka. Leżał w większości z zaszczepionymi!!!! Umierali tam i zaszczepieni i niezaszczepieni W tych samych mękach!!!!!!!!! 4. Pożal się Boże eksperci, politycy i ludzie związani z firmami farmaceutycznymi obiecywali nam że dwie dawki i powrót do normalności (mnóstwo tego w necie jest). Nic nie jest normalne 5. Pod pretekstem wirusa który jak to wirus mutuje próbuje się wyrzucać albo wyrzuca ludzi z pracy, ogranicza ich wolność a wiadomo że ten wirus dalej będzie.

Archanioł Michał, 18.12.2021 19:51

@cath popatrz na dane z Irlandii - 90 % wyszczepienia. https://www.worldometers.info/coronavirus/country/ireland/ Piszesz "najskuteczniejsze szczepionki " Ja pytam w czym są skuteczne i z przekąsem odpowiadam sam sobie w ZARABIANIU. a ty co odpowiesz?

cath, 18.12.2021 19:33

@ rokos A może negujący pandemie antyszczepionkowcy to lobbyści Chin.W końcu Chiny cały czas negują ze pandemia to ich robota.Pfizer i Moderna to firmy,które stworzyły najskuteczniejsze szczepionki .Oczekiwania ze jedna lub dwie dawki szczepionki będą skuteczne zdradzają nieznajomość tematu i mechanizmów wytwarzania odporności .Dodatkowo to świństwo czyli koronawirus ma nieznane dotąd właściwości.Poza tym jedt to choroba która dopiero poznajemy -miała być zwykła grypa trochę bardziej niebezpieczna dla starszych.Teraz ciężko chorują dzieci .dotąd zdrowe bez tzw deficytów immunologicznych.Niszczy płuca rujnując je w duzym stopniu.Chorując na Covid doświadczasz czegoś podobnego do działania pavulonu-dusisz się a tlen nie dopływa .Całkiem przyjemne uczucie.Chyba tylko dla masochistów.Tym cwaniaczkom z Ket wspolczuje -walczą z wdowa cieniasy .To tez o czymś a raczej o kimś świadczy .

rokos, 18.12.2021 18:18

podsumuwując - ogólnie rzecz traktując (bez odniesienia do tej konkrenej sprawy). Jeśli ktoś zachowuje się jak "naciągacz" czy lobbysta pfeizera to niech nie liczy że ludzie tego nie zauważą i nie zareagują.

rokos, 18.12.2021 18:15

absolutnie nie popieram niszczenia czyjejkolwiek własności. Abstrahując od tej pani poseł bo nic o niej nie wiem. Generalnie jest tak, że posłowie z róznych partii muszą zrozumieć że jeśli będą odbierać wolność ludziom w imię szczepionek które okazały się tak sobie skuteczne wobec tego co nam obiecywano, że jeśli będą próbować grozić ludziom utratą pracy bo nie chcą ludzie brać udziału w czymś co firmy ubezpieczeniowe traktują jak eksperyment medyczny, to ludzie się wkurzą i to mocno. To jak dwa dodać dwa równa się cztery. Trzeba wiele bezczelności żeby sobie głosować od lewicy do prawicy podwyżki diet a innym szykować prawo umożliwiajace zwalnianie z pracy i odbierające wolność

rokos, 18.12.2021 18:10

chyba przegapiłem oburzenie tej pani jak niszczono mury kościółów i wdzierano się do nich. Czy jak niszczono biura posłów pis i konfederacji. Bo to niemożliwe żeby pani posłanka wtedy milczała - prawda????

madzia, 18.12.2021 17:47

Musi pani też wiedzieć że ludzie czują się przestraszeni przez polityków którzy idą na pasku tzw. ekspertów zmieniających co rusz zdanie. Czuja się przestraszeni jak słyszą polityków którzy chcą żeby pracodawcy mogli ich zwalniac z pracy za to że nie chcą się szczepić preparatem jaki nie chroni do końca przed choroba i śmiercią. I jeszcze do tego umowy z firmami farmaceutycznymi są TAJNE z tego co piszą ludzie. Absolutnie nie popieram wandalizmu. Ale zwykli ludzie chyba mają inne problemy niż posłowie. Państwo uchwalili sobie ogromne podwyżki diet a teraz część z was (z różnych stron poza konfederacją) chce żeby można było zwalniać ludzi za to że nie chcą brać udziału w szczepieniu preparatem dopuszczonym warunkowo. Różne mamy problemy w Polsce. Jedni po chamsku pomazany płot, inni że za wolny wybór chce im się prace odbierać. Kto ma większe problemy każdy niech sobie oceni sam

madzia, 18.12.2021 17:33

Bardzo to przykre, ale zaczęło się na dobre jak zwolennicy aborcji mazali mury kościołów, wchodzi do kościołów. Gdzie wtedy byli teraz oburzeni? Myśleli że ich nie dotknie kiedyś z byle powodu?

madzia, 18.12.2021 17:31

Nie wiem co ma PiS do tego. Nie wszystko jest polityka.