W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Mieszkańców Gminy Wieprz.
informujemy, że od dnia 29 marca (poniedziałek) 2021r. do odwołania wstrzymuje się bezpośrednią obsługę klientów przez pracowników Urzędu Gminy w Wieprzu, Gminnego Zakładu Wodociągów oraz Gminnego Zakładu Gospodarki Ściekowej.
Oznacza to realizację zadań w szczególnym trybie. Kontakt z Urzędem Gminy oraz Zakładami będzie odbywał się z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, korespondencji tradycyjnej. Ponadto można przekazywać korespondencje wrzucając ją do skrzynki znajdującej się przy wejściu do Urzędu.
Do Państwa dyspozycji podajemy nr do kontaktu: tel. 33/875-51-18, fax 33/875-50-60, tel. 33/875-50-61 Gminny Zakład Wodociągów
Kontakt osobisty z pracownikami Urzędu oraz Zakładów będzie możliwy w szczególnie uzasadnionych przypadkach i wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym (zgłoszenie zgonu, odbiór nowego dowodu osobistego tylko w przypadku upływu terminu ważności starego dowodu osobistego).
Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za utrudnienia. O wszelkich zmianach będziecie Państwo informowani za pośrednictwem strony internetowej www.wieprz.pl.
Wójt Gminy Wieprz
/-/Małgorzata Chrapek
– przyjmowanie umówionych petentów w Urzędzie Miejskim: – od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 14.00
– Kasa – czynna: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45 – 14.00
– wejście do Urzędu Miejskiego – tylko przez budynek Rynek 16,
– przyjmowanie interesantów możliwe jest tylko w sprawach niezbędnych wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym lub mailowym daty i godziny, w związku z ograniczeniem liczby interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu (wykaz telefonów dostępny jest na stronie internetowej www.andrychow.eu oraz na drzwiach wejściowych do Urzędu),
– petenci wcześniej nieumówieni – nie zostaną przyjęci,
– osobiste złożenie dokumentów możliwe jest na Dzienniku Podawczym, budynek ul. Rynek 16, w godzinach przyjęć, tj. od poniedziałku do piątku od 7.30 do 14.00
- czytamy w komunikacie andrychowskiego magistratu,
Ograniczenia wprowadziły również władze Kęt:
W związku z pandemią koronawirusa oraz w trosce o zdrowie i życie mieszkańców, od 30 marca do 9 kwietnia wprowadzone zostają zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Gminy Kęty.
Choć magistrat pozostaje otwarty, ze względów bezpieczeństwa wprowadzamy znaczące ograniczenia:
1. Urząd Gminy Kęty nie zostaje całkowicie zamknięty dla bezpośredniej obsługi stron, jednakże mieszkańców obsługuje się na miejscu (wejście od ulicy Św. Jana Kantego) wyłącznie w sprawach pilnych i uzasadnionych w zakresie:
- spraw dotyczących USC,
- ewidencji ludności i dowodów osobistych,
- płatności w kasie Urzędu.
2. W trakcie wizyty w Urzędzie klienci są zobowiązani do przestrzegania nakazu zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki, zgodnie z obowiązującymi przepisami, do dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Urzędu, bezdotykowego zmierzenia temperatury ciała przez pracownika oraz zachowania odległości co najmniej 1,5 m od innych osób.3. Godziny obsługi Urzędu zostają zmienione:
- wtorek: 7.30-15.30,
- środa-czwartek: 8.00-14.00,
- piątek: 8.00-12.00.
- informuje UG Kęty.
W związku z wprowadzeniem na terenie całej Polski nowych obostrzeń związanych z wzrostem zachorowań na COVID-19 informujemy, w trosce o zdrowie Państwa oraz pracowników, że w dniach od 24 marca do 9 kwietnia br.zawieszeniu ulega bezpośrednia obsługa interesantów w Urzędzie Miejskim w Zatorze:Nie można dokonywać płatności w kasie, składać dokumentów w biurze podawczym i bezpośrednio ich odbierać od pracowników.Obsługa interesantów zostaje ograniczona i będzie się odbywała wyłącznie w Biurze Obsługi Klienta, po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu tematu sprawy i ustaleniu, czy wizyta jest niezbędna.W Urzędzie Stanu Cywilnego w Zatorze przyjmowani będą wyłącznie interesanci w sprawie sporządzania aktów stanu cywilnego lub wydania dowodu osobistego – po telefonicznym uzgodnieniu z USC.W sprawach pilnych możliwe są: korespondencja pocztowa, kontakt telefoniczny, korzystanie z ePUAP, korespondencja mailowa, korzystanie z formularzy urzędowych, złożenie korespondencji w skrzynce kontaktowej umieszonej w wejściu głównym Urzędu Miejskiego w Zatorze.
Mgr Ahrańczyk, 29.03.2021 10:05
Kto nie musi niech nie pracuje. Ja niestety muszę ale w związku z trudną sytuacją na rynku podejmuję decyzję o zapłacie tylko połowy podatku.
Burakz wiejskiej , 29.03.2021 09:43
a pensje też sobie ograniczają skoro mniej pracują lub w ogóle ? połowę urzędasów na bruk , fajnie brać ludzkie pieniądze i leżeć pępkiem do nieba