Burmistrz Krzysztof Klęczar wraz dyrektorem GZOZ Adamem Piskorzem w Kętach ustalili zmiany jakie zajdą w ośrodku, po licznych skargach pacjentów na funkcjonowanie i obsługę przychodni w czasie pandemii.
Po pierwsze modyfikowany zostanie system teleinformatyczny. Zdecydowano się też na montaż monitoringu pracy rejestracji i nagrywanie rozmów. Pracownicy ośrodka, odpowiedzialni za kontakt z pacjentami będą zobowiązani posiadać identyfikatory.
Jak poinformował burmistrz dla osób oczekujących na rejestrację przygotowano prowizoryczne zadaszenie, chroniące przed deszczem i słońcem. Trwają również prace koncepcyjne, zmierzające do rozwiązania problemu oczekiwania pacjentów na przyjęcie w okresie jesienno - zimowym.
Dodatkowo wszystkie potwierdzone (również dzięki wprowadzonej rejestracji rozmów) przypadki słownej lub fizycznej agresji ze strony pacjentów, skierowanej wobec pracowników ośrodka będą bezwzględnie zgłaszane odpowiednim organom, celem ukarania sprawców.
Burmistrz obiecuje, że w przypadkach szczególnych, zwłaszcza dotyczących małych dzieci i osób starszych, na wyraźną prośbę pacjenta/opiekuna, osoba taka nie zostanie skierowana na teleporadę, bez bezpośredniej rozmowy z lekarzem.
Jarek, 26.08.2020 21:56
Kamery to powinny być ale przy rejestracji samochodów
ulubieniec, 26.08.2020 16:33
"Są takie rzeczy na niebie i ziemi o których nie śniło się nawet filozofom" Wielki Brat rozwiąże problem dostępu kęczan do lekarza !