Komfort obsługi pacjenta się poprawił?

, Polityka, Wiadomości, 22.10.2020 20:10, PG
Zdaniem burmistrza Kęt ośrodek działa lepiej niż wcześniej.
Komfort obsługi pacjenta się poprawił?

W sierpniu tego roku, po licznych skargach od pacjentów, z inicjatywy burmistrza Kęt przeorganizowano pracę Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kętach.

Między innymi zamontowano monitoring czy wprowadzono nagrywanie rozmów w rejestracji. Problemem były też liczne kolejki, które ustawiały się przed przychodnią.

- Wdrożyliśmy wiele istotnych, często bardzo drogich, procedur w naszych ośrodkach. Udało nam się doprowadzić do modernizacji centrali telefonicznej, udało się wprowadzić zmiany organizacyjne, które sprawiają że pacjenci nie muszą już stać na zewnątrz w deszczu, czy w upalnym słońcu. – mówił w środę w radio Bielsko K. Klęczar.

Jednak jak sam burmistrz przyznaje, kolejki nadal są, bo gdy przyjdzie do przychodni kilkadziesiąt osób to siłą rzeczy nie zmieszczą się w środku, ale zdaniem burmistrza komfort obsługi i tak jest lepszy, niż wcześniej.

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

Brak komentarzy