reklama
reklama

Gorąco wokół Beskidu. Co dalej z przebudową stadionu? [FOTO]

Region, Andrychów Polityka, Sport, Wiadomości, 05.02.2025 16:40, GM / foto: WB
Niezadowoleni kibice Beskidu, prezes rezygnuje, spotkanie władz miasta z działaczami.
Gorąco wokół Beskidu. Co dalej z przebudową stadionu? [FOTO]
Ważą się losy przebudowy stadionu Beskidu Andrychów. Przypomnijmy, warta 23 mln inwestycja ma polegać na budowie nowego budynku klubowego, gdyż obecny znajduje się w tragicznym wręcz stanie. Inwestycja ma zapewnione częściowe dofinansowanie (15 mln z Polskiego Ładu), na resztę gmina ma się zadłużyć.


W ostatnich miesiącach władze miasta informowały, że umowa na budowę zostanie podpisana. Mijają miesiące i nic takiego nie nastąpiło. Kilka dni temu gruchnęła wiadomość, że w magistracie rozważają... zmianę planów.


Z powodu zaistniałej sytuacji, rezygnację zapowiedział prezes Beskidu: Zobacz: Prezes Beskidu zapowiedział rezygnację. Wszystko dlatego, że nadal nie wiadomo, co ze stadionem

W środę (5.02) po południu sympatycy Beskidu postanowili zaprotestować. Zgromadzili się na stadionie. Domagają się pilnego rozpoczęcia remontu obiektu.




Jak się dowiadujemy, również w środę po południu doszło do spotkania władz miasta z przedstawicielami klubu. Działacze nalegali, aby władze gminy czym prędzej przystąpiły do inwestycji. Starali się o to wiele lat. Na dodatek, gmina ma zapewnioną dotację na remont.


Z kolei samorządowcy zastanawiają się nad ewentualną modyfikacją projektu przebudowy stadionu, co pozwoli obniżyć koszty inwestycji. A pieniądze z dotacji z Polskiego Ładu (jeśli uda się uzyskać zgodę na zmianę przeznaczenia dotacji) chcą przeznaczyć na inwestycje drogowe w gminie, bo potrzeb jest sporo, a sytuacja finansowa gminy - po poprzednich władzach - jest trudna.

Jak się dowiadujemy, ostateczna decyzja w sprawie przyszłości inwestycji zapadnie w poniedziałek (10.02). Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że raczej inwestycja będzie realizowana według pierwotnych planów, ale - jak to w andrychowskiej polityce w ostatnich miesiącach bywa - nigdy nie wiadomo do końca, jak będzie.

Na mamNewsa.pl będziemy informować, jak to się wszystko skończy.


foto: WB
reklama

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

antykubien, 10.02.2025 12:46

CO Z DECYZJĄ?????

obserwatorka , 07.02.2025 11:18

starszej daty jestem , ale pamiętam , ze Andrychów SIATKÓWKĄ !!! zawsze stał a nie piłką nożną ;) . Wystarczy poobserwować , w co najczęściej ćwiczy młody narybek w szkołach na WF-ie - oczywiście siatkówkę . Może zatem warto zainwestować w to co Andrychów rozsławiło w Polsce a nie w IV ligę piłki nożnej ?

chochoł, 07.02.2025 06:45

BRAVO RONDO

Feel Free, 06.02.2025 12:50

@antykubien, 06.02.2025 10:31 - to akurat nieprawda: w Rosji pod artykułem nie było wcale naszych komentarzy, ani nawet prywatnego mamNewsa. Może trudno w to uwierzyć w wolnym kraju, ale można sprawdzić osobiście. Fakt; mamNewsa usuwa część komentarzy, przy czym część znika według kryteriów prawnych lub wynikających z regulaminu portalu, a część na prośbę samych piszących. Trafiają się pewnie, także bezpodstawnie usunięte komentarze, ale to w końcu prywatne medium, a każdy człowiek popełnia błędy. Oczywiście stuprocentowa obiektywność i zupełna bezstronność dziennikarzy jest równie rzadka co prawdomówność u polityków.

antykubien, 06.02.2025 10:31

Cenzura zupełnie jak w Rosji.

Jožin Z Bažin, 06.02.2025 09:34

Oto kilka określenia działań mających na celu ukrycie czegoś przed ogółem społeczeństwa lub zamaskować prawdziwe intencji: Zasłona dymna – klasyczne określenie. Dezinformacja –wprowadzenie w błąd, celowe podawanie nieprawdziwych informacji. Zamach na percepcję – działania zmieniające sposób postrzegania sytuacji. Manewr odwracający uwagę – działanie mające na celu skierowanie uwagi w inne miejsce. Kampania dymna – podobnie jak "zasłona dymna", używane w kontekście rozpraszania uwagi. Mylenie tropów – wprowadzanie w błąd, sprawianie, by trudno było dotrzeć do prawdy. Zmyłka – próba wprowadzenia w błąd. Zamach na narrację – zmiana sposobu przedstawiania wydarzeń. Konstrukcja alternatywnej rzeczywistości – tworzenie fałszywego obrazu sytuacji. Kwestia poboczna – podkreślanie mniej ważnych tematów, by odwrócić uwagę. Zasłona milczenia – celowe ignorowanie lub przemilczanie niektórych kwestii. Skrót myślowy – wykorzystywanie uproszczeń w celu ukrycia istotnych szczegółów. Tymczasowe zasłanianie – chwilowe wprowadzenie działań, które mają na celu zasłonięcie prawdziwych intencji. Można ich wykorzystać w różnych kontekstach, zależnie od sytuacji, w której zachodzi potrzeba „ukrywania” lub wprowadzania w błąd opinii publicznej.

Archanioł Michał, 06.02.2025 09:12

Może ktoś podliczy ile dodatkowej kasy jest pakowane w pilkę kopaną. Dane poniżej.

Archanioł Michał, 06.02.2025 09:11

https://bip.malopolska.pl/moskitandrychow,m,433315,2024-r.html

Jožin Z Bažin, 06.02.2025 09:01

„Analiza dostępnych informacji na temat członków zarządu Klubu Sportowego "Beskid" Andrychów wskazuje na ich powiązania z różnymi podmiotami gospodarczymi: Fryderyk Walaszek: Pełni funkcję prezesa klubu od 13 lipca 2021 roku. Równocześnie jest prezesem zarządu oraz udziałowcem w Andrychowskiej Grupie Inwestycyjnej Partner od 4 września 2008 roku. Kamil Edward Karcz: Od 13 lipca 2021 roku zajmuje stanowisko wiceprezesa ds. organizacyjno-finansowych w klubie. Jest również właścicielem udziałów w firmie Avero od 19 maja 2020 roku oraz prezesem zarządu w spółce ePłatności od 22 listopada 2016 roku. Emil Graboń: Od 13 lipca 2021 roku pełni funkcję członka organu nadzoru w klubie. Jednocześnie jest prezesem zarządu w Zakładzie Narzędziowym Prodnarz od 8 października 2009 roku. Adam Norbert Wiklik: Od 13 lipca 2021 roku pełni funkcję wiceprezesa ds. organizacyjno-prawnych w klubie. Równocześnie jest członkiem organu nadzoru w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji od 5 kwietnia 2011 roku. Wojciech Korbel: Od 13 lipca 2016 roku pełni funkcję członka zarządu klubu. Te powiązania wskazują, że członkowie zarządu klubu są zaangażowani w działalność różnych przedsiębiorstw i organizacji. Na podstawie dostępnych informacji nie można jednoznacznie stwierdzić, że istnieją niejawne lub nieetyczne powiązania między klubem a światem biznesu czy władzy. Warto jednak zwrócić uwagę na te relacje i monitorować dalszy rozwój sytuacji, aby zapewnić przejrzystość działań klubu i jego zarządu. Wykres pokazuje, że członkowie zarządu KS Beskid Andrychów są powiązani z wieloma spółkami komunalnymi oraz prywatnymi firmami działającymi w Andrychowie i okolicach. W szczególności widać ich związki ze spółkami, które pozostają pod kontrolą miasta lub w których burmistrz Tomasz Żak miał wpływ decyzyjny. Kluczowe powiązania: Spółki miejskie: Zakład Wodociągów i Kanalizacji – Adam Norbert Wiklik jako członek organu nadzoru. Miejska Spółka Komunalna: inne osoby związane z klubem miały w niej udziały lub pełniły funkcje kierownicze. Andrychowska Grupa Inwestycyjna Partner: Fryderyk Walaszek jako prezes i udziałowiec. Powiązania z prywatnym biznesem: Avero i ePłatności – Kamil Edward Karcz jako właściciel lub prezes. Zakład Narzędziowy Prodnarz – Emil Graboń jako prezes zarządu. Bezpośredni wpływ burmistrza Tomasza Żaka: W czasie jego kadencji wiele powiązanych firm otrzymało miejskie kontrakty lub dofinansowania. Osoby związane z klubem pełniły funkcje nadzorcze w kluczowych spółkach miejskich. Możliwe wnioski: Sieć powiązań sugeruje silne wpływy władz miejskich na klub i odwrotnie. Przepływ ludzi między spółkami miejskimi a prywatnymi biznesami może wskazywać na system zależności personalnych i finansowych. Klub sportowy może pełnić rolę narzędzia wpływu i finansowania określonych grup powiązanych z władzami miasta. Fakty są następujące: Osoby z zarządu KS Beskid Andrychów pełnią lub pełniły funkcje w spółkach miejskich – to jest obiektywnie sprawdzalne w rejestrach KRS. Spółki miejskie są pod kontrolą władz miasta, a burmistrz Żak miał wpływ na ich funkcjonowanie – to również jest faktem, bo wynika z systemu zarządzania spółkami komunalnymi. Niektóre osoby związane z klubem mają też własne firmy działające na rynku prywatnym – te informacje także można zweryfikować w rejestrach gospodarczych. Interpretacja tych faktów, czyli czy prowadziło to do nadużyć, czy było legalne, czy było celowe – to już wymaga dalszych dowodów. Faktyczne powiązania nie muszą automatycznie oznaczać korupcji czy nielegalnych działań, ale są podstawą do zadawania pytań i dalszej analizy przez obecne władze gminy i mieszkańców.” Wpis nie jest ludzką opinią, ani zdaniem komentującego, lecz powstał w wyniku analizy AI (ChatGPT-4, model NLP) w wyniku przetwarzania dostępnych informacji przez tzw. sztuczną inteligencję. Analiza powiązań dokonana przez model NLP wskazuje na istnienie struktury zależności między podmiotami związanymi z gminą, co potencjalnie może sugerować przypadki lobbowania i działań na szkodę społeczności lokalnej. Wnioski te są oparte na analizie publicznie dostępnych danych i nie stanowią stanowiska autora cytatu.

antykubien, 06.02.2025 08:39

Feel Free, 06.02.2025 07:45

OSTATNIĄ RZECZĄ o jaką chodzi w tej sprawie jest dobro Mieszkańców Andrychowa i budżetu naszej gminy. Tak jak ostatnią sprawą w wypadku wykupu za Żaka ciepłowni było dobro mieszkańców, a nie Janusza Szlanty. Tak jak ostatnią rzeczą na uwadze było dobro Mieszkańców podczas próby zbudowania spalarni śmieci ze szwagrem Żaka w zarządzie. Ludzie otwórzcie w końcu OCZY ! Zmieńcie sobie jak najszybciej i całkowicie władze, bo pogrzebią tą całą, piękną gminę w imię swoich interesów i powiązanych z nimi grup osób, tak jak pogrzebały Szkołę Podstawową nr 3 dla takich samych celów, nie oglądając się na dzieci.

Feel Free, 06.02.2025 07:38

na dole strony jest taki szkic sytuacyjny, proponuję go sobie przemyśleć...

Feel Free, 06.02.2025 07:37

https://rejestr.io/krs/8824/klub-sportowy-beskid-andrychow

Feel Free, 06.02.2025 07:37

@Igi, 06.02.2025 06:03 - to wszystko jest bardziej skomplikowane niż może się wydawać z perspektywy osoby czającej artykuły mamNewsa. Mieszkańcy dostają ten 1% informacji, który chce im się pokazać, lub jego pokazania życzy sobie władza.

antykubien, 06.02.2025 07:36

https://postimg.cc/d78F9hNY

antykubien, 06.02.2025 07:36

Feel Free, 06.02.2025 06:57

Myślę, że demokratyczna większość dokonała w Andrychowie fatalnych wyborów. Skład rady miasta jest tragiczny, a dzięki zdradzieckiej postawie Szypuły większość głosów mają destrukcyjni radni, którzy stracili swojego wójta, więc obecnemu robią na złość. Konsekwencje ponosić będziemy wszyscy. A na ile Beata z Sułkowic jest do Żaka w sposobie używania władzy to się już przekonaliśmy i z czasem jeszcze dobitniej się przekonamy. Najgorsze dopiero przed nami. Ponownie, najlepsze dla gminy byłyby zupełnie nowe wybory, z zakazem startowania dotychczasowych wójtów i radnych. Ci już pokazali kto jest dla nich ważny, a kto nie.

Igi, 06.02.2025 06:03

A ja mam inne pytanie. Na co idzie cała dotacja która otyrzumuje klub że nie potrafi nic na obiekcie zrobić

Oburzeni mieszkańcy sołectw gminy Andrychów, 05.02.2025 23:51

Dla nas mieszkańców wsi jest to skandaliczne że Burmistrz Żak zrobił taki wielki projekt budynku z jacuzzi dla małego klubiku z małej mieściny. Tymczasem my mieszkańcy sołectw taplamy się w błocie, nie ma podstawowej infrastruktury, a jakby na złość koalicja Żaka i Szypuły wycofuje z budżetu pieniądze na nakładki asfaltowe. To jest skandaliczne że kolejny raz wsie będą na uboczu ponieważ u poprzedniego burmistrza panował przerost formy nad treścią. Ten klub pomieści się w dużo mniejszym budynku, a pieniądze powinny iść na porzucone przez tyle lat wsie.

szppp, 05.02.2025 23:18

2. " powiem tak - po tym jak ekipa Żaka plus Szypułowa i jej wierne rzucają jak mogą kłody pod nogi nowej burmistrz wielu ludzi jej współczuje i rozumie że ma pod górkę. Ale jeśli usłyszą że trzeba robić budynek z jacuzzi i innymi luksusowymi rzeczami na Beskidzie w Andrychowie dla 4 ligi zamiast remontować drogi na wioskach i boiska to nie chciałbym być w skórze Smolcowej. Tamci jej nie pokochają, dalej pójdą na zniszczenie jej burmistrzowania i wystawienie "kurdupla z Targanic" (tak mówi o nim zakolandia żeby nie było) w wyborach przed czasem na burmistrza a Smolcowa straci ludzi dzięki którymi wygrała wybory czyli mieszkańców wiosek. "

szppp, 05.02.2025 23:18

1. "Myślę,że mieszkańcom potrzebny bardziej remont dróg,a dla sportowców coś mniejszego wybudować,skromniejszego ,zgadzam się,że muszą mieć swój obiekt,ale za taka cenę,a gdzie reszta kosztów i to pewnie zamknie się w dużo wyższej kwocie. Swoją drogą nie wolno dzieci wciągać w takie rozgrywki polityczne. Żak,Babski i radni poprzednich dekad-chyba musicie zrobićc zrzutkę na stadion-mieszkańcy docenią wasz wysiłek. @pytam i sprawdzam-a ile twojej ewelince zostało głosów? Mocnego słowa używasz"kłamca smolcowa"-lepiej być ostrożnym,aby ktoś,kiedyś tego nie wykorzystał. ,w myśl hasła pewnej radnej"wszystko co najlepsze,dopiero przed nami"" w punkt opinia!

szppp, 05.02.2025 23:18

co do tematu głównego pod rozwagę Smolec jeśli oczywiście chce utrzymać burmistrzowianie

szppp, 05.02.2025 23:17

pytam i coś tam - myslał Pan o leczeniu odwykowym - nie tylko od chamstwa i picia jakie doprowadziły do utraty pracy i prawa jazdy ale także od myślenia o Smolec???

Pytam i Sprawdzam, 05.02.2025 23:04

Spokojnie szypuła straciła Smolec jest na dnie więc żak wygra wybory końcem tego roku

Pytam i Sprawdzam, 05.02.2025 23:03

No tak wina szypuły że kłamca smolcowa oszukała mieszkańców, kłamala klub że będzie remont kłamala wszystkich i choćby wymyślone niki od dwóch dni trafiały do kogoś to się mylicie.

rzykimuszazostac, 05.02.2025 22:53

"Myślę,że mieszkańcom potrzebny bardziej remont dróg,a dla sportowców coś mniejszego wybudować,skromniejszego ,zgadzam się,że muszą mieć swój obiekt,ale za taka cenę,a gdzie reszta kosztów i to pewnie zamknie się w dużo wyższej kwocie. Swoją drogą nie wolno dzieci wciągać w takie rozgrywki polityczne. Żak,Babski i radni poprzednich dekad-chyba musicie zrobićc zrzutkę na stadion-mieszkańcy docenią wasz wysiłek. @pytam i sprawdzam-a ile twojej ewelince zostało głosów? Mocnego słowa używasz"kłamca smolcowa"-lepiej być ostrożnym,aby ktoś,kiedyś tego nie wykorzystał. ,w myśl hasła pewnej radnej"wszystko co najlepsze,dopiero przed nami"" w punkt opinia!

rzykimuszazostac, 05.02.2025 22:52

"To co to żak za 23 miliony chciał postawić hotel dziesięciopiętrowy na stadionie??? Za tyle pieniędzy to można blok postawić na dwieście mieszkań. A nie budynek dla amatorów, by mieli luksusy. Pora zejść na ziemię." tak jest

rzykimuszazostac, 05.02.2025 22:52

" powiem tak - po tym jak ekipa Żaka plus Szypułowa i jej wierne rzucają jak mogą kłody pod nogi nowej burmistrz wielu ludzi jej współczuje i rozumie że ma pod górkę. Ale jeśli usłyszą że trzeba robić budynek z jacuzzi i innymi luksusowymi rzeczami na Beskidzie w Andrychowie dla 4 ligi zamiast remontować drogi na wioskach i boiska to nie chciałbym być w skórze Smolcowej. Tamci jej nie pokochają, dalej pójdą na zniszczenie jej burmistrzowania i wystawienie "kurdupla z Targanic" (tak mówi o nim zakolandia żeby nie było) w wyborach przed czasem na burmistrza a Smolcowa straci ludzi dzięki którymi wygrała wybory czyli mieszkańców wiosek. " Prawda!

rzykimuszazostac, 05.02.2025 22:51

pytam i sprawdzam. Gdyby był pan taki mądry to by pan nie stracił prawa jazdy na miesiące i dwóch prac w trybie błyskawicznym wiadomo za co. zajmij się pan sobą. Ciągniesz pan i siebie i żonę na dno a dla niepoznaki wylewasz jad i kłamstwa na innych.

Pytam i Sprawdzam, 05.02.2025 22:41

Przed wyborami kłamca smolcowa obiecywała pieniądze dla klubów i co kłamca !!!!

Pytam i Sprawdzam, 05.02.2025 22:39

Gwuzdek kobielus trzaska za obligacjami na stadion. Więc o co chodzi ? Kto kłamie

Pytam i Sprawdzam, 05.02.2025 22:39

Przecież za obligacjami na stadion głosowali ludzie od Beaty Smolec !!!!!!pamiętacie

tomasz2, 05.02.2025 21:58

powiem tak - po tym jak ekipa Żaka plus Szypułowa i jej wierne rzucają jak mogą kłody pod nogi nowej burmistrz wielu ludzi jej współczuje i rozumie że ma pod górkę. Ale jeśli usłyszą że trzeba robić budynek z jacuzzi i innymi luksusowymi rzeczami na Beskidzie w Andrychowie dla 4 ligi zamiast remontować drogi na wioskach i boiska to nie chciałbym być w skórze Smolcowej. Tamci jej nie pokochają, dalej pójdą na zniszczenie jej burmistrzowania i wystawienie "kurdupla z Targanic" (tak mówi o nim zakolandia żeby nie było) w wyborach przed czasem na burmistrza a Smolcowa straci ludzi dzięki którymi wygrała wybory czyli mieszkańców wiosek.

tomasz2, 05.02.2025 21:52

nawet nie pytam jaką świnia trzeba być żeby jak Tomekx kłamać ludzi i jeszcze w swoje kłamstwa wciągać dzieci. Tylko Tomek tak potrafi. koło 23 baniek to remont i zrobienie na luksusy budynku stadionu. Nawierzchnia boska i inne rzeczy te kasa nie obejmuje. Na to trzeba kolejnych milionów. Nawet poprzednia ekipa wyceniała to na około 45 - 50 milionów.

kaczor, 05.02.2025 21:49

Kłamiesz tomekx ludzi. Pytanie czy to ty wciągasz dzieci w klamstwa i wykorzystujesz. Te koło 23 miliony złotych ma kosztować nie nowy stadion ale budynek na nim. Remont boiska i innych rzeczy to nowe kilkadziesiąt złotych. W sumie koło 50 milionów!!

england, 05.02.2025 21:26

Do koniczynki,co tak nagle interesuje cię stadion,zawsze interesowałeś się szkołą,drogą do przedszkola,radnymi a nawet kościołem w andrychowie

Archanioł Michał, 05.02.2025 21:22

Więcej rozsądku nie emocji z lewego.

tomekx, 05.02.2025 21:20

Na budowę stadionu gmina wyda 7 milionów bo 15 mln to dofinansowanie załatwione przez pana Tomasza Żaka

Anett, 05.02.2025 21:09

popatrzcie na zdjęcia Pana redaktora. Szumu ludzi związanych z klubem może i dużo ale na tych zdjęciach widać że w porównaniu z tymi którzy czekają na remonty dróg, kanalizację, drobne remonty stadionów na wioskach - to jest garstka. Przykro to powiedzieć ale jeśli stadion wygląda źle to pretensje do pana Żaka. Chyba 14 lat rządził w tej gminie! Teraz czas na załatwianie tego co najpilniejsze dla ludzi a nie luksusowe budynki dla małej grupy Przy zachowaniu radnych od Pana Żaka i pani Szypuły notowania burmistrz są wysokie bo nie są głupi widzą jak ją blokują i atakują nie dając szansy. Ale jeśli wyborcy z wiosek poczują się zdradzeni na rzecz piłkarzy z miasta to może mieć burmistrz ostro pod górkę.

Archanioł Michał, 05.02.2025 21:09

Panie Kasperek proszę sprawdzić ile kasy idzie na "kopany beskid" w stypendiach ( bezprawnych, bo pozaregulaminowych ) sportowych przyznawanych przez Putyrę.

Koniczynka, 05.02.2025 21:01

To co to żak za 23 miliony chciał postawić hotel dziesięciopiętrowy na stadionie??? Za tyle pieniędzy to można blok postawić na dwieście mieszkań. A nie budynek dla amatorów, by mieli luksusy. Pora zejść na ziemię.

kaczor, 05.02.2025 20:54

Aaa22 masz błędne informacje. Koło 23 mln złotych ma kosztować nie remont stadionu a NOWY BUDYNEK na nim a w tym budynku jakieś luksusy. Gdyby to była kasa na samo boisko, ogrodzenie, korty to pewno nie byłoby takiego sprzeciwu. Ale niestety chodzi tylko i wyłącznie o sam budynek. Całość to koło 50 milionów ma kosztować. Nie wiem czy bogatą gminę było by stac ale jestem pewny że taką z prawie 100 milionowym zadłużeniem zostawionym przez ekipę p. Zaka, masą dróg z dziurami, mieszkancami bez kanalizacji i tak dalej to nie stać.

Jeremiasz, 05.02.2025 20:26

Ten portal trzeba chyba zbojkotować bo komentarze są usuwane. Ludzie nie mają asfaltu na drogach, a wymierającemu miasteczku będą budować stadiony za grube miliony, co za idiotyzm!

Nostradamus, 05.02.2025 20:17

Budować stadion i nie ma co oszczędzać !!! . Choćby ta inwestycja miała kosztować 50 mln zł . Znając andrychowskie realia taki nowy stadion będzie służył następnym pokoleniom piłkarzy , zapewne dłużej niż 100 lat.

aaa22, 05.02.2025 19:58

Ponad 20mln na remont stadionu Beskidu trochę niepoważne Andrychów jest zakorkowany cala Krakowska to porażka wyjazd z 1maja czy skręt do Kaufland za te pieniądze można przebudować te fragmenty i usprawnić przejazd przez miasto

Demaskator , 05.02.2025 19:47

Ludzie po co Nam boisko ?!!! Przeznaczmy kasę na maszt by lepiej odbierała TV Republika ha ha !!!!

Demaskator , 05.02.2025 19:43

Po co Nam taki portal w którym niewygodne komentarze są usuwane ?!! Żałosne !!!

england, 05.02.2025 19:23

Do koniczynki,pilnuj szkoły nr.5.,drogi do przedszkola,po co komunikacja miejska ,ile ludzi korzysta z basenu,po co nam zamek ,domy seniorów ,drogi rowerowe i.t.p.

kaczor, 05.02.2025 18:36

"Ludzie dekadami czekają na drogi bo nie ma asfaltu a tu dla wymierającego miasta chcą nowy stadion robić..."

obywatelka, 05.02.2025 18:22

Myślę,że mieszkańcom potrzebny bardziej remont dróg,a dla sportowców coś mniejszego wybudować,skromniejszego ,zgadzam się,że muszą mieć swój obiekt,ale za taka cenę,a gdzie reszta kosztów i to pewnie zamknie się w dużo wyższej kwocie. Swoją drogą nie wolno dzieci wciągać w takie rozgrywki polityczne. Żak,Babski i radni poprzednich dekad-chyba musicie zrobićc zrzutkę na stadion-mieszkańcy docenią wasz wysiłek. @pytam i sprawdzam-a ile twojej ewelince zostało głosów? Mocnego słowa używasz"kłamca smolcowa"-lepiej być ostrożnym,aby ktoś,kiedyś tego nie wykorzystał. ,w myśl hasła pewnej radnej"wszystko co najlepsze,dopiero przed nami"

martinez, 05.02.2025 18:03

Od siebie dodam że wciąganie dzieci w tę sprawę i okłamywanie ich że chodzi o remont stadionu chociaż chodzi tylko budynek za potężne pieniądze 23 miliony z jacuzzi i salami do bankietów - to jest Skandal!!!!!!!

aniol363, 05.02.2025 18:03

Jeszcze jakby jakieś sukcesy osiągali.... Tyle milionów na taką lipę.... Priorytet to drogi gminne które są w tragicznym stanie

martinez, 05.02.2025 18:01

"Gmina Andrychów to nie tylko Beskid! Żak wymyślił sobie że Beskid ma mieć budynek za ponad 20mln. Co na to kluby z wiosek? Utrzymanie jednego sezonu tego obiektu będzie kosztować podatników tyle ile inne kluby razem wzięte dostają na kilka lat. Bezapelacyjnie budynek obecny jest do wyburzenia i wybudowania godnych warunków tylko czemu od razu mamy robić zaplecze na 1 ligę z jacuzzi i salą bankietową. Rzyki nie mają wgl budynku, Inwałd też jest do remontu. Za 20 mln można na prawdę dużo."

martinez, 05.02.2025 18:01

Cytaty: Po pierwsze jeśli jest tak fatalnie na Beskidzie to gdzie przez ostatnich 14 lat był Zak gdzie Babski???. Prawie 14 lat radzili w tej gminie

Pytam i Sprawdzam, 05.02.2025 17:55

Klamca smolcowa. Oczywiście inwestycja za duża na Andrychów ale kłamać wyborców i mieszkańców. Z 4580 głosów zostało 1500.

Pytam i Sprawdzam, 05.02.2025 17:54

Kłamca smolcowa jeszcze nie jeden raz oszuka i już oszukała nas mieszkańców gminy Andrychów. Kłamca smolcowa

Sowa, 05.02.2025 17:44

Jeśli ludzie kupią informację, że zamiast stadionu przesunie się pieniądze na drogi, to z niedoinformowania. PIENIĄDZE Z DOFINANSOWAŃ SA CELOWANE, co oznacza, że albo buduje się to co było w założeniach we wniosku, na co otrzymało się dofinansowanie, albo oddaje się je jako niewykorzystane zgodnie z przeznaczeniem.

martinez, 05.02.2025 17:41

Gmina Andrychów to nie tylko Beskid! Żak wymyślił sobie że Beskid ma mieć budynek za ponad 20mln. Co na to kluby z wiosek? Utrzymanie jednego sezonu tego obiektu będzie kosztować podatników tyle ile inne kluby razem wzięte dostają na kilka lat. Bezapelacyjnie budynek obecny jest do wyburzenia i wybudowania godnych warunków tylko czemu od razu mamy robić zaplecze na 1 ligę z jacuzzi i salą bankietową. Rzyki nie mają wgl budynku, Inwałd też jest do remontu. Za 20 mln można na prawdę dużo.

martinez, 05.02.2025 17:41

To prawda. Ktoś wyprowadził dzieci i je skłamał że chodzi o stadion a te 23 miliony złotych to TYLKO na budynek z jacuzzi i innymi takimi jakby dla Ronaldo a nie 4 ligi. Remont stadionu to kolejne kilkadziesiąt milionów!!! Na pewno mieszkańcy jeżdżąc po dziurach docenią budynek dla gwiazd 4 ligi z jacuzzi

woj00, 05.02.2025 17:36

Budujcie za swoje, a nie zadłużajcie przyszłych pokoleń. Budować chcecie a tak naprawdę nie stać nas nawet na rozbiórkę tego obiektu. Dziadostwo.

Jarosław Kaczyński, 05.02.2025 17:27

Odjąć te dzieci ze zdjęcia to wychodzi na to że 5 osób chce stadionu ?

Sowa, 05.02.2025 17:27

Można podobnie powiedzieć że budowa basenu odkrytego była zbędna, a przecież daje tyle radości. Obiekt czynny tylko dwa miesiące, nie przynosi zbyt wielu dochodów a utrzymanie kosztuje. Uważam że stadion powinien powstać, z kilku względów, podobnie jak obiekt basenu za Burmistrza Pietrasa. 1. Procent wymaganego wkładu własnego w stosunku do całości kosztów jest niewielki. Bez dofinansowania nawet nie wyremontuje się tego obiektu, co w konsekwencji może spowodować nakaz zamknięcia obiektu. 2. To jest wizytówka i tradycja nie tylko Andrychowa, ale całej Gminy Andrychów, podobnie jak wątpliwej potrzeby basen odkryty powinien zostać wykonany. 3. Trzeba to zrobić dla naszych dzieci i wnuków, zadbać o ich zdrowie fizyczne i psychiczne, żeby się ruszały, integrowały, żeby nie oszalały od multimediów. Jan Paweł II mówił: "Kiedy śmieje się dziecko śmieje się cały świat" sprawmy by tak było 4. Można zadbać o to żeby koszty utrzymania nie były większe np. wynajmując cześć obiektu. Pamiętajmy że nowy obiekt, w nowej technologii = mniejsze zapotrzebowanie energetyczne.

szppp, 05.02.2025 17:13

Po trzecie. Ktoś skanujące dzieci wprowadził w błąd. 23 miliony ma kosztować sam budynek z jacuzzi etc. Nie stadion. Gdzie tam do remontu stadionu czy ogrodzenia. To lekko licząc kolejne 30 milionów. A w tym czasie mieszkańcy wiosek i miasta będą urywać zawieszenie na dziurawych drogach. Za to piłkarze i ich goście kąpać się w jacuzzi??? Powariowal ktoś. I do tego okłamywanie dzieci i zwoływanie ich żeby krzyczeli że chodzi o stadion a chodzi ledwie o budynek. Nieładnie nieładnie.

szppp, 05.02.2025 17:10

Po drugie remont tak ale nie taka kwotę i z takimi luksusami jak zaprojektowano. Po co w budynku jacuzzi i inne rzeczy które dużo bogatsze klubu i gminy nie mają???

szppp, 05.02.2025 17:09

Po pierwsze jeśli jest tak fatalnie na Beskidzie to gdzie przez ostatnich 14 lat był Zak gdzie Babski???. Prawie 14 lat radzili w tej gminie

Koniczynka, 05.02.2025 17:02

A jeśli do tego dojdzie. To kto będzie to utrzymywał??? Zachciało się komuś inwestycji za kilkadziesiąt milionów złotych. Zejdźcie na ziemię. Gminy na to nie stać!!! Beskid gra amatorsko w piątej lidze... Czyli lidze ogórkowej. Bo to piąty poziom rozgrywek...

kaczor, 05.02.2025 16:56

Remont tak ale nie za taką kwotę!!!! Sam budynek 23 miliony jeśli nie więcej!!!! A gdzie reszta? Murawa, ogrodzenie. Lekka ręką licząc 50 - 60 milionów. To nienormalne. Ludzie jeżdżą po dziurach, nie mają kanalizacji a klub 4 ligi musi mieć budynek z jacuzzi i innymi cudami????