reklama
reklama

2 stycznia ruszyło Andrychowskie Biuro Interwencji

Region, Andrychów Polityka, Gospodarka, Wiadomości, 02.01.2025 07:30, red
Nowy sposób na rozwiązywanie andrychowskich problemów?
2 stycznia ruszyło Andrychowskie Biuro Interwencji
2 stycznia rozpoczyna działalność Andrychowskie Biuro Interwencji. Znajduje się w przy ulicy Rynek 10, w kamienicy gdzie ma również swoją siedzibę Straż Miejska.

To inicjatywa nowych władz Andrychowa. Chcą, aby poprzez Andrychowskie Biuro Interwencji mieszkańcy zgłaszali różne sprawy do załatwienia, których rozwiązanie znajduje się w kompetacji Urzędu Miejskiego.


W biurze można zgłaszać różne drobne i łatwe do rozwiązania problemy, na przykład zatkane kratki ściekowe, zaśmiecone przystanki autobusowe, zbyt rozrośniętą przydrożną roślinność i wiele innych tego typu spraw.

Interwencje będzie można zgłaszać od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00 na kilka sposobów:
  • telefonicznie pod nr 33 842 99 30, tel. komórkowy 510 511 500
  • email – [email protected]
  • za pomocą formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie andrychow.eu – https://andrychow.eu/andrychowskie-biuro-interwencji/
  • za pomocą komunikatora internetowego WhatsApp na tel. komórkowy 510 511 500
  • osobiście – siedziba Straży Miejskiej w Andrychowie, Rynek 10, pok. 10

Urząd Miejski precyzuje, że:

Przedmiotem interwencji mogą być w szczególności zgłoszenia dotyczące:

· infrastruktury drogowej, energetycznej, wodociągowej, gazowej i teleinformatycznej,

· problemów społecznych – np. pomoc osobom w trudnej sytuacji życiowej (bezdomność, przemoc domowa, brak dostępu do świadczeń socjalnych) oraz kryzysowej (powodzie, pożary),

· bezpieczeństwa i porządku publicznego,

· ochrony środowiska związane z zanieczyszczeniem wód, powietrza, nielegalną wycinką drzew, gospodarką odpadami komunalnymi, z wyłączeniem spraw zastrzeżonych na podstawie odrębnych przepisów prawnych do kompetencji innych organów.

Interwencja nie może dotyczyć kwestii o charakterze politycznym, inwestycyjnym czy prywatnym, które powinny być rozstrzygane przez inne organy lub instytucje.

reklama

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

obywatelka, 02.01.2025 13:43

Jeremiasz-przypomnij sobie co robił Żak,kogo zatrudniał,gdzie-dla przykładu-np.syn Wsztyla-gdzie pracował? Uważam,że to jest dobry pomysł Pani Burmistrz!

Jeremiasz, 02.01.2025 09:55

Nowa władza załatwiły sobie kolejne posady i kolejny urząd, będzie można obsadzić parę stołków i dać komuś 'pracę' za siedzenie na krześle. Zamiast redukcji biurokracji, mamy jest rozszerzenie, brawo!

Czlowiek_z_bagna, 02.01.2025 08:28

@poziomka a nie widzisz że są też inne opcje a nie tylko osobiście czy telefonicznie? Możesz zgłosić przez formularz i w dzień roboczy się tym zajmą. Jeśli chodzi o sprawy pilne czy ratowanie życia to się dzwoni chocby na 112 czy inne numery do pilnej pomocy. Jak masz 5 lat zatkany przepust to czekanie w weekend niczego nie zmieni. Przypieprzasz się dla zasady?

poziomka, 02.01.2025 07:55

A co w soboty i niedzielę nie ma awarii???? a przecież zgłoszenia są dokonywane za pośrednictwem sołtysów, więc o co chodzi konkretnie ???????