reklama
reklama

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu. O co chodzi?

MAGAZYN, Wiadomości, 08.06.2021 13:50,
Pacjenci otrzymają pomoc lekarską poza godzinami pracy poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej, w weekendy oraz święta.
Teleplatforma Pierwszego Kontaktu. O co chodzi?

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach informuje, że Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK). Dzwoniąc pod bezpłatny numer 800 137 200 pacjenci otrzymają pomoc lekarską poza godzinami pracy poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej, w weekendy oraz święta.

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu działa podobnie jak nocna i świąteczna opieka zdrowotna, z tą różnicą, że konsultacje udzielane są przez telefon. Pod wskazanym numerem 800 137 200 dyżurują pielęgniarki lub położne i lekarze, gotowi udzielić pomocy. Pacjenci mogą dzwonić od poniedziałku do

piątku, w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia. Platforma działa również całodobowo w soboty, niedziele oraz święta.

Z platformy mogą korzystać także osoby niesłyszące. Porady udzielane są w kilku językach: polskim, angielskim, ukraińskim oraz rosyjskim.

Szczegóły dotyczące TPK są dostępne na stronie NFZ:

https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/tpk-twoja-pomoc-medyczna-w-godzinach-wieczornych-w-weekendy-i-swieta,7987.html

źródło: ZZOZ Wadowice

reklama

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

Jeremiasz, 08.06.2021 14:09

Hahahahahah, czy będzie jeszcze głupiej w tym państwie z kartonu?