reklama
reklama

Proboszcz boi się komentarzy internautów i grozi [AKTUALIZACJA]

MAGAZYN, Wiadomości, 01.03.2018 18:20, DK
- Gdybym powiedział tej służbie, to by go zamknęli, skuli by go - tak odgrażał się proboszcz.
Proboszcz boi się komentarzy internautów i grozi [AKTUALIZACJA]
Nie od dziś wiadomo, że proboszcz andrychowskiej parafii ks. Stanisław Czernik na terenie parafii św. Macieja próbuje uprawiać politykę i wyraźnie sprzyja jednej partii politycznej (PiS). Już wiele razy głośno było o jego upolityczniionych kazaniach. Teraz jeszcze próbuje cenzurować media!

W czwartek (1.03) reporter mamNewsa.pl próbował zrelacjonować uroczystości z okazji Dnia Pamięci „Żołnierzy Wyklętych”, które odbywały się z udziałem samorządowców i mieszkańców na terenie parafii. Niestety, proboszcz - niczym cenzor - mu nie pozwolił. Zażądał akredytacji, której jednak nikt w parafii nie wydawał na tę uroczystość

Proboszcz boi się komentarzy mieszkańców.

- Proszę nie robić zdjęć, bo rzucicie i zaraz będą komentarze (…) Nie róbcie uroczystości żadnych przy kościele – pouczał.

Zdarza się, że mieszkańcy Andrychowa, parafianie, zamieszczają krytyczne komentarze pod adresem proboszcza za jego postępowanie. Tak było np. niedawno, kiedy w kryptach kościelnych gościła była premier Beata Szydło i politycy PiS, a wizyta ta była utrzymywana do ostatniej chwili w tajemnicy przed mieszkańcami. Na spotkanie wszedł jednak reporter mamNewsa.pl i zamieściliśmy krótką informację na ten temat, ale pod tekstem mieszkańcy umieścili sporo krytycznych komentarzy.


- Gdybym powiedział tej służbie, to by go zamknęli, skuli by go – tak mówił proboszcz o dziennikarzu, który robił zdjęcia podczas wizyty B. Szydło w parafii.

Nie ma co ukrywać, proboszcz z Andrychowa zachowuje się jakby parafia to był jego prywatny folwark.

Zobaczcie nagranie z czwartku.



W ten sposób proboszcz z Andrychowa poniekąd dołączył do byłej dyrektor CKiW w Andrychowie, która jesienią zeszłego roku też próbowała uniemożliwić reporterom mamNewsa.pl wykonywanie obowiązków dziennikarskich podczas koncertu. Czym to się dla niej skończyło? Wkrótce potem radni z wszystkich klubów Rady Miejskiej uznali, że dyrektorka utrudnieniała reporterom wykonywanie obowiązków dziennikarskich i uznali skargę na nią za zasadną.
Jakiś czas potem musiała pożegnać się ze stanowiskiem.

MamNewsa.pl od lat jest w Andrychowie najpopularniejszym portalem internetowym z informacjami lokalnymi i głównym źródłem informacji z miasta i regionu. Naszych Czytelników pragniemy zapewnić, że nadal będziemy robić to, co do nas należy – czyli przekazywać im informacje. Nawet wbrew różnym przeciwnościom.

xxx

AKTUALIZACJA: 3.03.2018


Rzecznik prasowy diecezji komentuje: dziennikarz nie musi mieć zgody proboszcza

Czy dziennikarz mógł wykonywać zdjęcia podczas tego typu uroczystości - dodajmy organizowanej nie przez parafię, a przez Klub Gazety Polskiej w Andrychowie?
Poniżej zamieszczamy komentarz uzyskany od. ks. Jacka Pędziwiatra, rzecznika diecezji bielsko-żywieckiej. Wniosek z poniższej odpowiedzi jest jednoznaczny - reporter mamNewsa.pl mógł bez przeszkód wykonywać zdjęcia i zupełnie bezpodstawnie został wyproszony przez proboszcza andrychowskiej parafii.

"Proboszcz zobowiązany jest do dbałości o duchowe dobro parafian. W ramach tej dbałości może decydować o tym, kto i w jakim celu przebywa w zamkniętych obiektach parafialnych (kancelaria, salka katechetyczna itp.) oraz w miejscach kultu, zwłaszcza w kościele, szczególnie podczas sprawowania w nich liturgii. Praca dziennikarzy zarówno w kościele jak i w zamkniętych obiektach parafialnych wymaga zgłoszenia proboszczowi i uzyskania od niego przynajmniej ustnej zgody.

Natomiast w przypadku jakichkolwiek czynności, nawet o charakterze kultowym, które odbywają się na terenie kościelnym, które mają charakter otwarty i ogólnodostępny, uzyskanie zgody proboszcza na podjęcie czynności dziennikarskich nie jest wymagane. Bez ograniczeń – poza tymi, jakie nakłada na dziennikarza prawo prasowe – można więc rejestrować wszelkie uroczystości plenerowe na terenach otwartych i ogólnodostępnych: Drogi Krzyżowe, procesje Bożego Ciała, pielgrzymki itp.

Jeżeli jakaś uroczystość związana z Kościołem odbywa się w miejscu otwartym, udział w niej nie wymaga posiadania biletu lub zaproszenia, organizator nie wprowadził obowiązku akredytacji dziennikarzy, zgodnie z prawem prasowym, dającym dziennikarzowi swobodny dostęp do informacji, nie można odmówić zgody na spełnianie obowiązków zawodowych."

- ks. Jacek Pędziwiatr



reklama

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

JerzyO, 29.04.2019 00:16

Co robi pseudo-dziennikarz w trampkach na terenie kościoła, w dodatku antykatolik ? Davidku stoisz PO stronie mocodawcy, pamiętaj czasy sié zmieniają P.Bóg nie rychliwy ale sprawiedliwy !!!

mark7, 22.04.2019 14:26

Szalom! Kto miał bezpośrednio do czynienia z Panem Proboszczem , ten zna jego specyficzny stosunek do bliźnich. Szczególnie w przypadkach gdy był stroną w dyskusji ,lub popierał pomysły lub wizje niezgodne z wolą Pana Prałata. Niezmiennym argumentem naszego pełnomocnika Boga na ziemi andrychowskiej było i jest to że dana osoba walczy z kościołem, lub w skrajnych sytuacjach że jest niestabilna emocjonalnie lub psychicznie. Tak rozmawia z ludźmi, swoimi parafianami nasz Pan Proboszcz. Świadomie używam słowa Pan , ponieważ chcę oddać precyzyjnie jego ocenę własnej osoby. A jest ona bardzo wysoka i niepoddająca się jakiejkolwiek cenzurze lub ocenie. Próby zrozumienia intencji naszego Pana polegające na rozmowach z odwiedzającymi mnie po kolędzie księżmi, nie przyniosły rezultatów. Unikali tematu ,lub bezpośrednio informowali mnie że nie mają nic na obronę swojego szefa i prosili by zaprzestać rozmowy. Rozumiem ich strach ,a jednocześnie odwagę by do nagannej postawy stanąć w opozycji. Czyli są księża którzy swe powołanie traktują poważnie z należytą starannością. Polityka jak wiemy dzieli ludzi . Wiara natomiast ich spaja i jednoczy. Ale widać ta prosta zależność dla kogoś z małej góralskiej wioski jest nie do pogodzenia. Wybrał politykę choć jego powinnością z racji bycia księdzem jest służyć ludziom niezależnie od wszystkiego co ich dzieli. W moim przypadku taka postawa kapłana spowodowała mój rozbrat z kościołem. Proszę nie mylić wiary, ponieważ ta jest niezmienna i trwała. Uważam że mój kontakt z Bogiem nie wymaga pośrednictwa drogiego, pełnego pychy i zarozumialstwa kapłana. Który robi wszystko by samemu dobrze i dostatnio żyć , nie oglądając się na skutki własnego postępowania. Które niszczą wspólnotę i zniechęcają wiernych. Zdaję sobie sprawę że bycie proboszczem to ciągła praca na rzecz wiernych. Wiernych ,którzy mają różne oczekiwania. Należy te oczekiwania spajać katolicką moralnością opartą na Biblii. Biblii która nie dyskryminuje geja , murzyna , itd. Która w każdym widzi człowieka jakim by on nie był. Na koniec przypomnę tylko , o dla mnie bardzo ważnej zasadzie naszej wiary. Nazywa się ona dawaniem świadectwa. Każdy ,który uważa się za wierzącego, powinien takie pytanie sobie zadać. Nie mogę i nie chcę pytać Proboszcza o tą kwestię. To pytanie musi sobie zadać sam, w spokoju i ciszy.

taranczako, 13.04.2019 11:08

Wszechmocny jak widać proboszcz w 2020 roku osiągnie wiek 70 lat i jedyna nadzieja dla nie lubiących na jego odejście to podanie się wtedy przez niego do dymisji emerytalnej u ordynariusza

tomekx, 15.03.2018 19:32

Ah ta skromności i pokora duchownych ----Majątek Rydzyka największy w historii. Zakonnik jest już wśród 100 najbogatszych Polaków https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/ile-pieniedzy-ma-ojciec-rydzyk/sj03nz4

igor102, 10.03.2018 18:32

lewactwo wypróżniło się na proboszcza ...lokalny portalik dzięki temu zarobił hajs na klikalności...tylko o to chodziło szczylowi w czerwonych trampkach ;-(((

agares, 10.03.2018 17:53

tutaj też cisza???

8866640spinderman, 06.03.2018 07:20

"Historia zna przypadki, że Kościół został tak bardzo sterroryzowany zarzutem mieszania się do polityki, iż potem milczał nawet w takich sytuacjach, kiedy powinien głośno protestować". Historia kołem się toczy. Komisja majatkowa zamknęła kościelnym dygnitarzom drogę do krytykowania wszelkiej maści zło (... ) w białych k(...) - barwy partyjne nie są żadną przeszkodą a jak mawiał J.K. " ciemny lud to kupi - niestety kupuje.

8866640spinderman, 06.03.2018 07:10

Aktywność ściśle polityczna na terenie kościelnym kłóci się raczej z dobrem Kościoła niż z zasadami demokracji

8866640spinderman, 05.03.2018 19:14

Szanowny księże proboszczu; ale kwas - warto było ???

igor102, 05.03.2018 19:07

tak oto wszelkiej maści lewactwo wypróżniło się na proboszcza - lewactwo w Mam Newsa osiągnęło swój cel ...HAJS Z KLIKALNOŚCI SIĘ ZGADZA....

agares, 05.03.2018 09:55

a precz pisiory z Andrychowa!!!!!!!

wzroczyny16, 05.03.2018 08:45

Nie mam zamiaru prowadzenia jałowej polemiki z kim kolwiek , jedynie chcę zasygnalizować ,że nikt nie uprawnił "sługi bożego" do tworzenia umysłowego jarmarku w obiekcie przeznaczonym do sprawowania posługi względem wiernych - Bóg nie potrzebuje kapłanów - nikogo nie wyznaczył w swoim zastępstwie - stroje barwne, pozłacane wymyśliło przebiegłe w słowie i czynach papiestwo - Nie Żydzi, nie Jezus a ciemny bezmyślny lud to kupił i dalej kupuje. Proboszcz jak każdy ksiądz są tylko rezydentami w danej parafii , regulamin ich pobytu określa biskupi klan - żaden z nich nie posiada uprawnienia do uprawiania politycznej gry na terenie swiątyni - także nieco podstarzały Pan Czernik. Można i należy mu wybaczyć takie zachowanie bo jest stosowne do wieku. Jedno jest pewne a mianowicie: - powinien iść na zasłużoną emeryturę by większej szkody na tkance społecznej nie czynić. Kościoły - jeśli mają spełniać swoją rolę , muszą być wolne od wszelkiej maści politykierów - wszystko w temacie. Czerniki przeminą , Pisokatoland przeminie - podobnie jak sowiecki związek , którego byliśmy w brew swojej woli namiętnymi przez dziesięciolecia wyznawcami - także dzięki kosciołowi oraz resortowym dzieciom.

keczanin, 05.03.2018 08:36

Może tak jak jest poniżej można było załatwić? "Myślę ze żeby dowiedzieć się że w kościele czy w salkach czy pod plebanią nie wolno robić zdjęć bez pytania o zgodę proboszcza a proboszczowi nie wolno zabronić robienia zdjęć na terenie parafii ale poza kościołem, plebanią i salkami, to nie trzeba było tekstu o którym jeden pana napisał " Tym artykułem obrażonego dzieciaka - dziennikarzyny zaszorowaliście właśnie po dnie. Tytułem również. Wygląda ten tekst jak ze łzami w oczach pisany donos, jak mieszanie z błotem, a nie jak spełnianie dziennikarskiego obowiązku. .........." Wystarczyło dowiedzieć się, pójść i ustalić zasady na przyszłość. Dziennikarze też wiedzą jak postępowali w przeszłości, czy zapytali o zgodę któregokolwiek księdza w tej gminie. "

keczanin, 05.03.2018 08:33

Pytali kiedyś dziennikarze? Proboszcz zobowiązany jest do dbałości o duchowe dobro parafian. W ramach tej dbałości może decydować o tym, kto i w jakim celu przebywa w zamkniętych obiektach parafialnych (kancelaria, salka katechetyczna itp.) oraz w miejscach kultu, zwłaszcza w kościele, szczególnie podczas sprawowania w nich liturgii. Praca dziennikarzy zarówno w kościele jak i w zamkniętych obiektach parafialnych wymaga zgłoszenia proboszczowi i uzyskania od niego przynajmniej ustnej zgody.

asquit, 05.03.2018 07:21

buhahahahahahahhahaha dawno się tak nie uśmiałem czytając te lamenty andrychowskiej pisowszczyzny.nowy proboszcz na pewno zrobi porządek

wiktoria, 04.03.2018 22:00

"Na początku myślałem tak: dziennikarze niech przeproszą za to że robili bez pytania zdjęcia w kościele i na plebanii, ksiądz niech przeprosi za sytuację z 1 marca. I po sprawie. Ale po przeczytaniu tego pseudotekstu powyżej (dobrze ktoś napisał bardzie przypomina" łzami w oczach pisany donos, jak mieszanie z błotem, a nie jak spełnianie dziennikarskiego obowiązku", po tych chamskich atakach tutaj zakolandii, po tym jak nawet w Roczynach wiedzą że jakiś chłoptaś z kumplami z zakolandii odgrażał się w sobote i niedzielę że Czernik jest „zerem” które ma zniknąć z Andrychowa a kuria jak tego nie zrobi, to biskup będzie miał kłopoty, to myślę sobie że w tej całej aferze chodzi o mówienie biskupowi co ma robić i pozbywanie się ludzi jakich nie lubimy. Śmieszne jak chłoptaś z zakolandią próbują rządzić biskupem. Tragiczne że takimi metodami. " Niestety ale przez weekend okazało się że ta opinia ma potwierdzenie.

wiktoria, 04.03.2018 21:59

Mama w imieniu pań i panów ze wspólnot parafialnych prosi o przekazanie podziękowań że zostali „prominentnymi działaczami PiS” O zakolandio – wy macie wasze kłamstwa a parafianie dowody na jak poniżaliście cały weekend proboszcza i jak groziliście mu że jako „zero” opuści Andrychów.

miejscowy, 04.03.2018 21:27

Co to za narada była dziś w parafii w udziałem prominentnych działaczy PIS?

igor102, 04.03.2018 21:10

To już wszystko jasne... Szczyl z mikrofonem robi na zamówienie Zdziska... Dzięki Leon za cynk...

leon, 04.03.2018 20:38

roczynianin vel łukasz sam się przepraszaj. normalni ludzie nie muszą

leon, 04.03.2018 20:37

Panie Dawidzie. Ludzie mówią: brawo. Wsadził pan kij w mrowisko, pokazał sile mediów. Pisowcy i inne pieski przerażone. Być może to właśnie dzięki Panu uda się pozbyć z Andrychowa tych którzy brużdżą. Gratulacje! Taka jest opinia ludzi. Nie trzeba się przejmować tymi co ujadają. Prosto do celu – po trzecią kadencję i pełną wolność w Andrychowie!!!!!!!!

polokolo, 04.03.2018 20:34

Wy tu gadu gady nad bzdurami a tam w warszawie prawi i sprawiedliwi okradają Polskę i podatników z pieniędzy. Oto dowody """"Od 65,1 tys. zł do aż 82,1 tys. zł - takie nagrody otrzymali w zeszłym roku ministrowie gabinetu Beaty Szydło. Sama była premier zgarnęła ponad 65 tys. zł, ale rekordzistą jest były szef MSW Mariusz Błaszczak. Dostał ponad 82 tys. zł. Kwoty nagród ujawniła Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w odpowiedzi na interpelację posła PO Krzysztofa Brejzy. Sprawę opisał "Super Express". Łącznie na nagrody dla ministrów poszło w zeszłym roku 1,5 mln zł. Najbardziej docenionym ministrem został Mariusz Błaszczak, były szef MSW, obecnie kierujący MON. Otrzymał 82,1 tys. zł. Jak pisaliśmy w money.pl, Szydło nagradzała też zastępców Błaszczaka. Były wicepremier, a obecnie szef rządu Mateusz Morawiecki otrzymał 75,1 tys. zł. Taka sama nagroda przypadła także minister edukacji Annie Zalewskiej. Wśród najhojniej nagrodzonych znaleźli się także Piotr Gliński, Witold Bańka, Anna Streżyńska, Witold Waszczykowski i Zbigniew Ziobro. Oni wszyscy dostali po 72,1 tys. zł. Andrzej Adamczyk, Antoni Macierewicz, Elżbieta Rafalska, Jan Szyszko i Krzysztof Tchórzewski zgarnęli po 70,1 tys. zł. Pozostali ministrowie otrzymali po 65,1 tys. zł. Warto zauważyć, że gdybyśmy przeliczyli te nagrody na miesiące, to ministrowie dostawaliby od 6,8 tys. do 5,4 tys. zł "ekstra pensji". Jak komentuje w rozmowie z gazetą politolog prof. Antoni Kamiński, tak nie powinno być. - Polityk powinien wykonywać swoje obowiązki w ramach pensji, a nagroda powinna być uhonorowaniem czegoś nadzwyczajnego, ale nie powinna być aż tak ogromna - zauważa."""""

roczynianin, 04.03.2018 20:14

Na początku myślałem tak: dziennikarze niech przeproszą za to że robili bez pytania zdjęcia w kościele i na plebanii, ksiądz niech przeprosi za sytuację z 1 marca. I po sprawie. Ale po przeczytaniu tego pseudotekstu powyżej (dobrze ktoś napisał bardzie przypomina" łzami w oczach pisany donos, jak mieszanie z błotem, a nie jak spełnianie dziennikarskiego obowiązku", po tych chamskich atakach tutaj zakolandii, po tym jak nawet w Roczynach wiedzą że jakiś chłoptaś z kumplami z zakolandii odgrażał się w sobote i niedzielę że Czernik jest „zerem” które ma zniknąć z Andrychowa a kuria jak tego nie zrobi, to biskup będzie miał kłopoty, to myślę sobie że w tej całej aferze chodzi o mówienie biskupowi co ma robić i pozbywanie się ludzi jakich nie lubimy. Śmieszne jak chłoptaś z zakolandią próbują rządzić biskupem. Tragiczne że takimi metodami.

roczynianin, 04.03.2018 20:12

Zakolandia przegina. Nazywa księdza „pajacem”, „zerem”, księży „czarną mafią”, biskupa szefem „czarnej mafii”, rzuca uwagi rodem z baru dla lumpów o tym co poniżej pasa księży ale innych poucza?

8866640spinderman, 04.03.2018 19:58

Zibi 33 chłoptasiu a nie bierzesz pod uwagę okoliczności,że dla zmyłki celowo popełnia się błędy ortograficzne - zazwyczaj na poziomie szkoły podstawowej. No rzeczywiście jesteś specem od poprawnej ortograf. !!!!! i (.....)

zandrychowa, 04.03.2018 19:56

Widzę że pisowcy dostają w dnia na dzień coraz większego szału.Jak wściekłe psy karmione przez pana jakimiś ochłapami. igor zibi i paru jeszcze to pary wybitnych przedstawicieli PISS na mamnewsa. Nic przynajmniej wiadomo kto stoi za tzw opozycją w Andrychowie i jakim językiem ich internetowi przedstawiciele operują

igor102, 04.03.2018 19:46

ujadające kundle można zadowolić kością - będą potem lizać po rękach i nie tylko...analogicznie w przypadku Mam Newsa - kasa z reklamy parafii św.Macieja spowodowałaby ten sam efekt.... na szczęście nikt przyzwoity im nie zapłaci ...

szpp, 04.03.2018 19:32

dwóch kato-pisowców świeżo z kościółka i prowadzą internetowy dialog.żal na to patrzeć po po uja tu wchodzicie jak wam się nie podoba?

igor102, 04.03.2018 19:22

Zibi33 - błędy ortograficzne to chleb powszedni portalu od samego początku...w temacie polszczyzny - dno ...kiedyś zwracałem uwagę - odpłacali usunięciem kolejnych kont...odpuściłem - to walka z wiatrakami ;-(((

Zibi33, 04.03.2018 19:05

igor102 takie masz wrażenie ? Trochę by wstyd było bo taki inteligentny i dobrze znający swoją profesję a takie błędy ortograficzne: " 8866640spinderman, 04.03.2018 15:55 Igor a co tam z tym mieszkaniem od pezetpeerowskich robotników słychać ? masz kasę , zrób prezent dla wnuczka -/i / by nie musieli jak ty narzekać w przyszłości. Dostałeś prezent od rzekomych totaltarnych komuchów - ciesz się bo chistoria zatoczy kołem i możesz być na bruku - te mieszkania nie są wlasnosciowe kumasz ???????? - jeśli tak to dobrze." chłoptasiu HISTORIA się pisze poprawnie!

8866640spinderman, 04.03.2018 18:01

Igor 102: pytanie za 5-ke. Znasz osoby: od dziesięcioleci przebywające za bramą ciszy o nazwisku. Buda, Tomiak możesz niepamiętać ale musisz wiedzieć kto w tym mieszkaniu żył przed tobą. - Nie oczekuję odpowiedz, jedynie daję ci wyraźny przekaz, iż w necie nie jestes całkiem anonimowy - kumasz ? .

8866640spinderman, 04.03.2018 16:55

Igor a co tam z tym mieszkaniem od pezetpeerowskich robotników słychać ? masz kasę , zrób prezent dla wnuczka -/i / by nie musieli jak ty narzekać w przyszłości. Dostałeś prezent od rzekomych totaltarnych komuchów - ciesz się bo chistoria zatoczy kołem i możesz być na bruku - te mieszkania nie są wlasnosciowe kumasz ???????? - jeśli tak to dobrze.

8866640spinderman, 04.03.2018 16:49

Przecież gość - niedawno był z żakolandią a obecnie /nickowy budyń / zawsze był dwuulicowy - osiągnął co chciał od dworu żakowskiego - teraz jadem pluje ale niebawem dostanie czerwoną kartkę i zniknie z boiska - jak chłopczyk w majteczkach, bedzie się wyplakiwał braciszkowi do rekawa. strzeżcie się wilków owczej skórze.

igor102, 04.03.2018 16:46

ło,matko...z proboszcza lewackie psychole przeszły na mnie ??? jeśli chodzi o stanowisko igora102 to ja tego lewackiego szczyla w czerwonych trampkach poszczułbym psami...dziękuję ;-)))

8866640spinderman, 04.03.2018 16:42

Moja odpowiedź wybrzmiewa tak: - wie on jest nakręcany przez ludzi powiązanych z niejakim CZ. o podobnym działaniu jak najgroźniejszy z nowotworów nazywanym przez medyków CZERNIAKIEM.

szpp, 04.03.2018 16:10

ciekawe czy proboszcz wie jak jego parafianie typu igor102 czy Zibi33 udzielają się na mam newsa i co piszą na drugiego po powrocie z niedzielnej mszy

igor103, 04.03.2018 16:03

igor102, ty klakierze opozycji, jesteś opłacany przez donosiciela kobielusza? Jesteś największym hipokrytą na tym portalu

8866640spinderman, 04.03.2018 15:43

Igor 102: a mieszkanie na 1-Maja ci pasuje? nie powinno bo budowali je pezetpeerowcy kosztem robotników okolicznych zakładów w ramach tzw. funduszu socjalnego. Chwaliłes siękolegom - własnie pod platanem kaą 10 tysięcy przed świętami - jak myslisz kostem kogo i dlaczego pisuary wypłaciły chojnie robolom taka kasę - ja odpowiedź znam - ty w swoim ogłupieniu możesz tego nie pojmować - nie mam oto pretensji do ciebie i twojego otoczenia. Znam z imienia i nazwiska twoich ale na ich wyłączne potrzeby promotorów. Gdybyś był osobom publicznąnie zawachałbym się podać twoje - wasze dokładne dane - nawet adres zamieszkania. Nie stety muszę prawa przestrzegać.

stan, 04.03.2018 14:58

@Igor ; Sam Irek widzisz , że należało się uczyć , a nie kończyć edukacji na 7-dmej klasie szkoły podstawowej ,ciężka praca na kopalni jak widać nic cię nie nauczyła, masz poważne braki w umiejętności wyrażania myśli za pomocą pisma. Biegle posługujesz się jedyne wielokropkiem . Jesteś chyba już dziadkiem przestań się ośmieszać .

8866640spinderman, 04.03.2018 14:11

Igor 102 : znam cię z imienia i nazwiska a nawet kiedyś pod Platanem zamieniłem z tobą kilka słów - opuściłem lokal kończąc z tobą rozmowę - nie każdy inteligentny osobnik posiada daar mądrości - ty do nich należysz. Jeśli chodzi o Kiszczaka - znam go tylko z ekranu tv. Posługując sie twoja retoryką należałoby wspomnieć ilu ludzi zamordowała w imię boga watykańskiego swięta inkwizycja a zakonnicy spod znaku NMP ? w czasie wojen papieskich zginęło bogu ducha winnych ludzi więcej niż ma na sumieniu Kiszczak i Jaruzel - o tym milczysz udając mędrca - jesteś głupszy niż myślisz. Jeden z mędrców papieskich zapytał - cytat: "panie niezamy nkogo z winnych ! - nie wiemy kogo zabijać ( ........ !!!!! - odpowiedź: zabijajcie wszystkich pan nasz i wybawiciel rozpozna winnych i niewiernych" - Igor 102 nie znasz tego ? znaczy ,że jesteś niczym andrychowski smog na miastem i wioskami.

igor102, 04.03.2018 13:32

Zibi33 - szczyl ??? nikt do tej pory trafniej nie określił chłopca w czerwonych trampkach ;-))) był kiedyś program " Z kamerą wśród zwierząt" ...nadał by się robić tam te swoje sondy....swoją drogą wysłałbym go do Roczyn zapytać rodziny zbrodniarza Kiszczaka jak zareagują na fakt że ich ziomek zostanie szeregowcem ;-)))

wzroczyny16, 04.03.2018 13:23

JEŚLI BISKUP NIE ZROBI Z TYM PORZĄDKU TO ZNACZY,ŻE NICZYM NIE RÓŻNI SIE OD PSEUDO KAPŁANA - CZYTAJ DUCHOWNEGO. oNI DLA WYGODNEGO ŻYCIA I KASY SĄ NIE REFORMOWALNI - JEŚLI NARÓD TEGO NIE ZAUWAŻA TYM GORZEJ.

wzroczyny16, 04.03.2018 13:15

andrychowianka 2, Zibi 33 i inne trole: waszych komentarzy nie da siię do końca przeczytać - swiadczą o waszym ilorazie inteligencji , z nich wynika jedno a mianowicie: jesteście bezwzględnie otumanieni - niepotraficie ogarnąć do czego, komu i dla kogo przeznaczona jest budowla sakralna. Proszę nie obrażać dziennikarza bo to inteligentny i dobrze znający swoją profesję redaktor. Jeśli byłaby to uroczystośc związana z kultem religijnym i na terenie świątyni, to rzeczywiście takie coś, czy taki ktoś jak rozpolitykowany mocno podstarzały człowieczek zwany księdzem miałby prawo w sposób grzeczny i kulturalny porosić by nie przeszkadzano w obrządku religijnym. Fakty są niestety takie ,że ten górol zwany też proboszczem robi spektakle strikte polityczne na terenie kościoła - na to zgody nikt nie może i nie musi wydawać -taki stan rzeczy nie może dłużej trwać. Biskup powinien to raz na zawsze przeciąć, zaś wszelkie rozmodlone dewoty zajmijcie się garami, sprzataniem ,zarabianiem na życie. Piłsudzki miał rację: cytuję " religia jest dla ludzi pozbawionych rozumu" - niestety ale szkoda, że miał rację bo to oznacza,iż nigdy ojczyzna nie wyjdzie z ciemnogrod - dbają o to przebierańcy wszelkiej maści i różnorakim zabarwieniu. Kończąc zapytam czy ktoś zwas łącznie z pseudo kapłanem czytał książkę pod tytułem " Podchale w Ogniu " wiedziałby co robił "sałapatek", "czarny" i inni. Miałem możliwość z jednym z nich się spotkać i porozmawiać, z jego relacji wiem co się działo. Tłumaczył mi,że miał wówczas 16 lat musiał uciekać do lasu, z którego nie było już powrotu. Z jednej strony esbecy z drugiej zaś koledzy - opuszczenie groziło rozwałką całej rodziny ze strony tych drugich . S - becy gwarantowali dłuogoletni odpoczyne za kratami On wybrał kraty - udało mu się wyrwać z matni szaleńczej beznadziejnej walki. Pan Czernik i cała ferajna kościelna tego nie pamiętają? widać nie. Biblia mówi: " głupiego nie staraj się przekonywać - zycia Ci braknie a i tak go nie przekonasz" . Ostatni wpis - nie będę się znizał do waszego poziomu. Żyjcie szczęsliwie w zdrowiu.... i .... - nie długo wszyscy razem znajdziemy się za bramą wiecznego spokoju a sprawa i tak nie zostanie wyjaśnona do końca - o to dbają ludzie pokroju j/w.

xpek, 04.03.2018 12:35

nie ma co komentowac.... a napisal elaborat....co dureń

Zibi33, 04.03.2018 12:07

Nie ma sensu nawet komentować zachowania tego szczyla który próbuje kreować się na jakiegoś szanowanego redaktora , chłoptasiu jaki masz warsztat to wystarczy obejrzeć choćby te durne sondy jakie próbujesz robić. Nawet nie będę wspominał o intencjach jakie kierują tobą bo każdy zdążył sobie wyrobić na ten temat własne zdanie. Pewnie chciałeś napisać po tych uroczystościach jak to kolejny raz czci się pamięć "kontrowersyjnych żołnierzy wyklętych" znamy tą narrację kiedyś już popisywałeś się takimi tekstami po takiej uroczystości w Roczynach , znamy twoje towarzystwo. Tacy jak ty w Roczynach to czcić byście chcieli żołnierza wyklętego generała Kiszczaka no tacy już jesteście. Trafiło ci się że ksiądz dziekan coś ci powiedział bo premia będzie większa co miało być niewinne a tu proszę czarnym można dokopać.

andrychowianka2, 04.03.2018 11:49

Tak samo żeby skrytykować tego czy innego księdza a nawet biskupa nie trzeba i nie wolno kłamać a to tzw. zakolandia i jej przyjaciele robią ciągle, nazywać ich „pajacami”, zaglądać do spodni a biskupa szefem „czarnej mafii”. To całe „odgrażanie się” proboszczowi, gadka jak skończy itd, to nie kiepski, nie fatalny ale katastrofalny pomysł.

andrychowianka2, 04.03.2018 11:46

Myślę ze żeby dowiedzieć się że w kościele czy w salkach czy pod plebanią nie wolno robić zdjęć bez pytania o zgodę proboszcza a proboszczowi nie wolno zabronić robienia zdjęć na terenie parafii ale poza kościołem, plebanią i salkami, to nie trzeba było tekstu o którym jeden pana napisał " Tym artykułem obrażonego dzieciaka - dziennikarzyny zaszorowaliście właśnie po dnie. Tytułem również. Wygląda ten tekst jak ze łzami w oczach pisany donos, jak mieszanie z błotem, a nie jak spełnianie dziennikarskiego obowiązku. .........." Wystarczyło dowiedzieć się, pójść i ustalić zasady na przyszłość. Dziennikarze też wiedzą jak postępowali w przeszłości, czy zapytali o zgodę któregokolwiek księdza w tej gminie.

wzroczyny16, 04.03.2018 11:20

Refleksja moja w tym temacie jest taka: gonić politykierów wszelkiego zabarwienia z kościołów. Świątynia ma być miejscem wyciszenia, modlitwy a także okazją do wewnętrznego zaglądnięcia w swoją duszę - czytaj serce i zadanie sobie pytania - kim jestem w codziennym życiu i co daje mi czestnictwo w nabożeństwach - " wiara i modlitwa bez dobrych czynów marwa jest". Jan Paweł II " człowiek jest bogaty nie tym co posiada ale tym co potrafi zrobić dobrego dla drugiego - cytat nie dosłowny ale mówiący wszystko i jest ponad czasowy i ponad polityczny. Czy Pan Czernik niewie do czego został lub sam się powołał? - niewie do czego służy swiątynia jako wartość wspólnoty parafialnej. Najlepsze wyjście odejść wreszcie na emeryturę - kościoły muszą byćwolne od takich ludzi jak w/w. Gdyby Jezus Żył wygoniłby ich na cztery wiatry ze światyni - jak to uczynił wg. pisma.

krisu78, 04.03.2018 11:10

to "odgrażanie się" proboszczowi to nie kiepski ale fatalny pomysł. Nie pomaga też kolegom i koleżankom z pracy. Na wszystko co zrobią ludzie będą patrzeć przez pryzmat tego "odgrażania się" księdzu na prawo i lewo, jak katarynka. Ale ok, my andrychowianie uspokójmy emocje, igor może też? :)

tomasznasz, 04.03.2018 10:55

Inną rzeczą jest gadanie przez kilka dni kogo to nie sprowadzi się do Andrychowa przeciw Czernikowi, o usuwaniu go, "kończeniu" z nim itd. Kiepski pomysł. Mimo wszystko dobrej niedzieli wszystkim nam i uspokojenia emocji.

igor102, 04.03.2018 10:55

Zdzisek siedzi w Krakowie a Mam Newsa zawija dla niego w sreberka proboszcza...Niezależny portal jak każą siebie nazywać ;-))) Apel do proboszcza - zamiast tłumaczyć następnym razem poszczuć psami gostka w czerwonych trampkach !!!

tomasznasz, 04.03.2018 10:52

Pewno Anett ma rację, zwłaszcza że niektórzy gadali gdzie się da że niedoczekanie żeby prosili Czernika o możliwość zrobienia zdjęć w kościele "Obawiam się że gdyby policzyć ile razy dziennikarze robili zdjęcia z mszy bez pytania o zgodę księży a ile razy proboszcz się wkurzył, to dziennikarze przegrali by sprawy może z 40 razy a proboszcz może raz. Tylko że marzenie klakierów zakolandii żeby ludzie szli bo sądu bo zakolandia tego chce mam nadzieję że nigdy nie ziści się. "

agares, 04.03.2018 10:42

mają po 20 nicków i p.i.e.r.d.o.l.c.y robią sztuczny tłok

aga33, 04.03.2018 10:38

wiesz zandrychowa zże ludzie pytają o to samo tylko w drugą stronę" zandrychowa (nick to ponoć żart), xpek, szpp, abcabc itd - czy mamnewsa pozwala jednej osobie mieć więcej nicków na portalu? i jeszcze andrychowanie pytają czy szef pozwala pisać ostro w godzinach pracy?

zandrychowa, 04.03.2018 10:32

marcin1970, wiktoria, gregory... i inni podobni - mamnewsa pozwala jednej osobie mieć więcej nicków na portalu?

stan, 04.03.2018 10:31

Czy Żyd Jezus też jest przeciwko PiS-owi ?

marcin1970, 04.03.2018 10:16

zandrychowa problem jest chyba taki że co gadasz ty i twoim koledzy to wiadomo że to ploty a co pisze ten gość poniżej to są dowody. ten który gadał na prawo i lewo że jak skończy z proboszczem to…… sam ci zrelacjonuje swój pomysł jeśli jeszcze jeszcze nie zrobił. w końcu jesteście kolegami.

zandrychowa, 04.03.2018 10:09

Ja zaś słyszałem w mieście info że sztab wyborczy jednego z kandydatów na burmistrza będzie mieścił się w tym roku na terenie parafi macieja .To byłoby dziwne ale i tak nie liczyłby na dobre efekty dla tego kandydata

gregory, 04.03.2018 10:00

Po mieście krąży info że jeden gość odgrażał się ostro proboszczowi. Jest o tym że ksiądz "jest zerem" i o tym co ten delikwent będzie działał żeby usunąć proboszcza i zaszkodzić mu. Nie liczyłbym na kurię zakolandio że zagra jak wy chcecie. Szczególnie w tej sytuacji.

zandrychowa, 04.03.2018 09:59

Z tego co widzę to zajście miało miejsce w plenerze a nie w kościele a na to zgody ksiądz nie musi wydawać więc zachował się źle

wiktoria, 04.03.2018 09:45

albo kuria stanęła po stronie proboszcza informując że na robienie zdjęć w kościele i w tych podziemiach powinnni mieć dziennkarze zgodę. I raczej biskup nie będzie nikogo wzywał na dywanik bo chcą tego ludzie nazywający go szefem "czarnej mafii". dobrej niedzieli!

igor102, 04.03.2018 09:18

ło matko...najpierw Zdzisek donosił do SB ...teraz Mam Newsa donosi na proboszcza....są ludzie którzy donosicielstwo mają w genach - teraz okazało się że burmistrz i redaktorek nie dość że się dobrze znają ;-))) to jeszcze mają wspólne geny ;-))))))))))))))))))))))

xpek, 04.03.2018 06:29

Kuria stanęła po stronie mam newsa pisząc że 1 marca mogli robić zdjęcia.ale jaja. Oj coś czuje ze teraz proboszcz zostanie wezwany na dywanik do biskupa

Anett, 03.03.2018 23:54

Obawiam się że gdyby policzyć ile razy dziennikarze robili zdjęcia z mszy bez pytania o zgodę księży a ile razy proboszcz się wkurzył, to dziennikarze przegrali by sprawy może z 40 razy a proboszcz może raz. Tylko że marzenie klakierów zakolandii żeby ludzie szli bo sądu bo zakolandia tego chce mam nadzieję że nigdy nie ziści się. Wiadomo też po co autor dał ten tekst. Wiadomo kim jest. Można domyślić się czemu we ramach tak głoszonej wolności słowa tego drugiego tekstu nie mogli ludzie skomentować. Dziecinada to chyba dobre słowo :) W końcu wiadomo też dlaczego tzw. zakolandia tak zmobilizowała się szybko do ataku. Andrychów to piękna ale mała gmina a jeden taki dziennikarz tak jak ci z zakolandii mają długie języki:))) Dobrej nocy wszystkim bez wyjątku!

marcin1970, 03.03.2018 23:42

faktycznie nie można drugiego artykułu z tego tematu komentować. Ach ta wolność słowa na mamnewsa :) Też mam nadzieję że to jakaś dziecinada dziennkarza bez zgody redaktora naczelnego. ps. Jacek na etacie to jesteś ty, i twoi koledzy.

szpp, 03.03.2018 23:28

hahahaha ile czarnik ma rzeczników prasowych na etacie?

aga33, 03.03.2018 23:25

Wie redaktor ile razy dziennikarze robili zdjęcia w kościele bez zgody księdza? Do tego jasno czarno na białym jest że z tej mszy z szydłową też nie mogli bez zgody. " Dziennikarze nie powinni robić zdjęć bez pozwolenia na mszach i w budynku kancelarii, proboszcz nie powinien zabraniać 1 marca. Strzelam że dziennikarze nie dopełnili obowiązku z 50 razy, proboszcz zagalopował się 1 raz. Kwita może mnie są, ale myślę że dorośli mężczyżni dogadają się i ustalą zasady na przyszłość. " Hmm. Pewno z naczelnym z mamnewsa by się dogadał ksiądz, z tą panią z redakcji też. Nie wiem tylko czy można dogadywać się z kimś kto jak to określił jeden pan w komentarzu " Wygląda ten tekst jak ze łzami w oczach pisany donos, jak mieszanie z błotem, a nie jak spełnianie dziennikarskiego obowiązku. .........."????

aga33, 03.03.2018 23:18

czemu pod innym tekstem dotyczącym tego tematu nie ma ani autora artykułu ani możliwości dodania komentarza. Czy redaktor naczelny o tym wie? Czy sam dziennikarz postanowił że będzie jedno miejsce gdzie tylko jego przekaz pójdzie? :)

cath, 03.03.2018 23:05

A moze tak gdzie cię nie zapraszają to sie nie pchaj....

rokos, 03.03.2018 22:58

z kolei cała ta żakolandia ze swoim jadem, zaglądaniem do spodni księżom, nazywaniem ich "pajacami", straszniem donosami, namawianiem mamnewsa do składania donosów. Biedni ludzie. Niech donoszą. Z ich donosów i tak nic nie wynika.

rokos, 03.03.2018 22:56

po pierwsze wynika że za każdym razem jak dziennikarz robił zdjęcia w kościele bez zgody łamał prawo kościelne. Nie miał też prawa robić bez zgody podczas mszy z szydłową. Cały spór 1 marca. Kurcze,wiele razy ten ksiądz powiedział słowo "proszę". Dziennikarz zrobił co chciał. Ok. Jest jak jest. Dziennikarze nie powinni robić zdjęć bez pozwolenia na mszach i w budynku kancelarii, proboszcz nie powinien zabraniać 1 marca. Strzelam że dziennikarze nie dopełnili obowiązku z 50 razy, proboszcz zagalopował się 1 raz. Kwita może mnie są, ale myślę że dorośli mężczyżni dogadają się i ustalą zasady na przyszłość.

normalnoscichce, 03.03.2018 22:46

gdybyś sam chciał donosić to raz jeszcze rada. Za darmo, nie musisz odpalać nic z kasy jaką dostajesz za składanie donosów i straszenie donosami :) NIE używaj normalnego języka jakim w zalkolandii posługujecie się wobec księdza to jest nie mów o nim per „pajac”, członek „czarnej mafii”, „ten którego mamy usunąć”, „i tak zniszczymy go”, „jeszcze popamięta” itd. To nie pomoże przy donosie. To zostaw do waszych normalnych rozmów w zalkoalndii. Nie wspominaj też ile razy mu groziliście. Nie przypominaj ile donosów już na niego złożyliście. To wszystko nie pomoże ci przy składaniu kolejnego donosu.

stan, 03.03.2018 22:45

Memoriał Tadeusza Kościuszki RP 1815 .!!! „Kościół Powinien być oddzielony od państwa, nie wolno mu zajmować się kształceniem młodzieży. Naród powinien być panem własnego losu i jego prawa powinny być nadrzędne wobec kościoła. Żadna religia nie może im przeczyć odwołując się do prawa boskiego, przeciwnie, każda religia powinna być posłuszna prawom ustanowionym przez naród” !!!

normalnoscichce, 03.03.2018 22:43

nie barte widzisz co chcesz a to co jest działa na korzyść proboszcza. Bez zgody nie może robić w kościele, nie mógł także na mszy z szydłową jeśli była tam gdzie kancelaria. Myślę ze w sądzie będzie tak 10 : 1 dla proboszcza i to nie on miałby problem. Tylko że sądzę że nikt nie da się podpuścić zakolandii na donosy

igor102, 03.03.2018 21:52

Ponoć nawet pewien esbecki donosiciciel w ramach protestu przeciw proboszczowi zmienil parafię... Teraz przechodzi obok Kościoła Mariackiego...

krisu78, 03.03.2018 21:42

ten pan Sławomir którego cytuje "normalnościchce" - według mnie ma dużo racji. Ja także czytam mamnewsa, za część tekstów cenię ale..... W tym co pisze ten pan Sławomir jest dużo prawdy: "Nie widziałem jeszcze na tych łamach artykułu o wydarzeniach lub sprawach związanych w jakimś sotpniu z kościołem, albo tak zwaną prawicą, który byłby pozbawiony jakiegoś przekąsu..... Tym artykułem obrażonego dzieciaka - dziennikarzyny zaszorowaliście właśnie po dnie. Tytułem również. Wygląda ten tekst jak ze łzami w oczach pisany donos, jak mieszanie z błotem, a nie jak spełnianie dziennikarskiego obowiązku. .........."

krisu78, 03.03.2018 21:40

Janie swój atak na księdza oparłeś o swoje „jak przypuszczam”. Twój wywód jest tak samo kłamliwy jak twoja opowieść o tym że co tydzień chodzisz z rodziną do kościoła na osiedlu. Sąsiedzi i kumple z SLD i połowa ulicy 27 stycznia do tej pory ma ubaw z twojej bajki. Ps. Pozdrowienia od mojej rodziny która mieszka blisko ciebie :)

janjan, 03.03.2018 21:36

i dziwię się że tak łatwo odpuścił

janjan, 03.03.2018 21:36

i pomyśleć że w całej tej sytuacji chodzi o zwykłe chamstwo ze strony księdza w stosunku do dziennikarza który chciał wykonać tylko kilka zdjęć . Poczytajcie sobie w internecie - praca dziennikarza jest chroniona przez ustawę o prawie prasowym a ksiądz najzwyczajniej w świecie próbował mu ograniczyć swobodę wykonywania tej pracy. Teren parafii to nie jest prywatny ogródek to jest miejsce publiczne tak samo wydarzenie jak przypuszczam miało publiczny charakter . dziennikarz mógł sobie robić zdjęcia do woli

janjan, 03.03.2018 21:23

ach ten kościółkowy jad nienawiści w stosunku do ludzi o innych poglądach - uwielbiam to czytać. pamiętajcie jutro rano przed balaski i udawać pobożnego i uczciwego pełnego miłości braterskiej parafianina

normalnoscichce, 03.03.2018 20:53

co do materiału "dziennikarza" tutaj poniżej był wpis który moim zdaniem zasługuje na uwagę. Podaje fragmenty, całość była pod normalnymi komentarzami tam gdzie wpisy z fb. (chyba nie usunęli?) "Sławomir Panowie i panie powiem tak - cenię MamNewsa i często Was czytuję. Jesteście dobrym źródłem lokalnej informacji, ale jesteście niestety tak samo subiektywni w przekazie jak byle tabloid...... Nie widziałem jeszcze na tych łamach artykułu o wydarzeniach lub sprawach związanych w jakimś sotpniu z kościołem, albo tak zwaną prawicą, który byłby pozbawiony jakiegoś przekąsu..... Tym artykułem obrażonego dzieciaka - dziennikarzyny zaszorowaliście właśnie po dnie. Tytułem również. Wygląda ten tekst jak ze łzami w oczach pisany donos, jak mieszanie z błotem, a nie jak spełnianie dziennikarskiego obowiązku. .........."

normalnoscichce, 03.03.2018 20:49

Barte kilka rad jak będziesz składał donos. NIE używaj normalnego języka jakim w zalkolandii posługujecie się wobec księdza to jest nie mów o nim per „pajac”, członek „czarnej mafii”, „ten którego mamy usunąć”, „i tak zniszczymy go”, „jeszcze popamięta” itd. To nie pomoże przy donosie. To zostaw do waszych normalnych rozmów w zalkoalndii. Nie wspominaj też ile razy mu groziliście. Nie przypominaj ile donosów już na niego złożyliście. To wszystko nie pomoże ci przy składaniu kolejnego donosu.

Zibi33, 03.03.2018 20:41

Obraził się ten pajacyk od durnych sond? Cała hołota z szemranej ferajny towarzysza burmistrza chce sobie poużywać na dziekanie , kompromitujcie się dalej oszołomy. O takim zaufaniu ludzi jakie ma dziekan możecie sobie tylko pomarzyć tylko zdurniały lewak albo stary ubowiec będzie bronił tego śmiesznego pseudo reportera. Chłoptasiu jak chcesz żeby ktoś poważnie cię traktował to naucz się dobrych manier.

krisu78, 03.03.2018 20:32

czy ty przypadkiem barte nie tłumisz krytyki postępowania twojego i twoich kumpli? :) Przykładów jak grozisz ludziom też by nie brakło. I racja co jest poniżej. Dla was w zakolandii donosy to jak oddychanie więc złóż kolejny barte, dostarcz sobie i szefowi tlenu :) PS. zamierzam poprzeć w wyborach niezależnego kandydata, więc "pisiorka" wobec mnie daruj sobie :)

nietakszybko, 03.03.2018 20:05

chodziło o 15 donos barte i 27 jego kolegów z "zakolandii" w tym i 2017 roku.

nietakszybko, 03.03.2018 20:03

to zgłaszaj "barte" :) śmiało. to będzie 15 twój donos w tym roku i 37 twojego towarzystwa na tzw. wrogów andrychowskiej władzy i jej przyjaciół. póki co z donosów twoich i twoich kolegów z zakolandii smiali się tak jak z waszej argumentacji pseudoprawniczej śmiali się. Ale śmiało barte. Wiadomo że donosy to specjalizacja zakolandii :) Powodzenia barte :) Daj znać i wyżal się jak znów twój donos zostanie wyśmiany :)

kriisu78, 03.03.2018 20:00

PiStasek z biołego w cornej kiecce nie kcioł coby ludziska duzo godali, to mo... terozki 158 pisanyk a pewnikiem bydzie ich jesce wiyncyj. Hej!

igor102, 03.03.2018 19:48

przyczepiło się gówno okrętu i krzyczy : PŁYNIEMY !!! takie skojarzenie z poniższym bezmózgiem...

igor102, 03.03.2018 19:02

tak oto wszystkie lewackie zboki wypróżniły się , Mam Newsa zarobiło kasę na klikalności....czy o to w redakcji wam chodziło ? brzydko i prymitywnie bawicie się w tym internacie ;-(((

stan, 03.03.2018 10:28

Mówi się, że jak Pan Bóg chce kogoś pokarać to mu rozum odbiera.Chyba wziął na celownik PiS.

aga33, 03.03.2018 10:12

Przestańcie opowiadać że chodzi o krytykę. Bo wiadomo Panowie z zakolandii że chodzi o atak i to wulgarny. Najlepiej wiecie to wy, bo to wy prywatnie mówicie o nim i tym księdzu z osiedla okropne rzeczy (tylko nie wiecie, że ludzie są często tymi waszymi tekstami zniesmaczeni) i wy wypisujecie w necie o nim „pajac”, „Czernikowi się nie dziwię -zauważyłem, że starokawalerstwo mocno mu bije pod czapę....." "”, piszecie chamskie teksty o tym co jest poniżej pasa u księdza Czernika, czy o biskupie i księżach jako „czarnej mafii”.

aga33, 03.03.2018 10:11

Przestańcie opowiadać że chodzi o krytykę. Bo wiadomo Panowie z zakolandii że chodzi o atak i to wulgarny. Najlepiej wiecie to wy, bo to wy prywatnie mówicie o nim i tym księdzu z osiedla okropne rzeczy (tylko nie wiecie, że ludzie są nimi często zniesmaczeni) i wy wypisujecie w necie o nim „pajac”, „Czernikowi się nie dziwię -zauważyłem, że starokawalerstwo mocno mu bije pod czapę....." "”, piszecie chamskie teksty o tym co jest poniżej pasa u księdza Czernika, czy o biskupie i księżach jako „czarnej mafii”.

ranyjulek, 02.03.2018 23:57

nie przestanie zakolandia i nie da odpocząć od swoich"kłamstw, agresji, dzielenia, straszenia donosami, zachęcania mamnewsa do składania donosów itd. " Myślę że tu chodzi nawet nie o usunięcie tego czy np. osiedlowego proboszcza (po nim kiedyś też jechali na mamnewsa ostro) tylko o totalne zniszczenie tych ludzi, ich opinii. Pytanie tylko do czego jeszcze zakolandia ze swoimi przyjaciółmi się posunie? Mimo wszystko bądźmy dobrej myśli. Im się tylko zdaje że mają taką wielką moc. Dobrego weekendu andrychowianom.

stan, 02.03.2018 23:57

Kolejna ofiara kaczej zarazy ..choroba ta atakuje zwłaszcza zwoje mózgowe ,porażeni bełkoczą od rzeczy: czarne wydaje się białe, zaburzenia psychoruchowe wydaje im się,że leżeli a teraz wstali z kolan ,że wyzdrowieli wspominają o dobrej zmianie, są wszechwiedzący nieomylni i szczególnie uprawnieni do rządzenia wiecznie w imieniu wszystkich i wszystkimi ,objawy są zresztą zróżnicowane ,niektórzy z powodu słabego wzroku muszą wchodzić na drabinkę bo ogólnie nie ogarniają tego co się dzieje dookoła...mają wizje i poczucie misji napędza ich poczucie własnej świętości i wielkości i długo by tak...chorzy na kaczą grypę grupują się w sekty pod różnym wezwaniem ....a z przywódców rodzą się dyktatorzy faszystowscy..

maniek, 02.03.2018 23:23

" Po drugie poza wyjątkami zakolandia to mieszkańcy Krakowa, Oświęcimia, Ket, Żywca i innych miejscowości poza gminą. U nas tylko "pracują" atakując andrychowian i księży. Dziś swoją pracę wykonali jak trzeba - szef zadowolony premia będzie. Można rozjechać się do Krakowa, Oświęcimia, żywca, Ket td. i co najwyżej robić nadgodziny dalej atakując a może jednak dacie zakolandio nam odpocząć od waszych kłamstw, agresji, dzielenia, straszenia donosami, zachęcania mamnewsa do składania donosów itd. ??? " odpowiedź na pytanie "normalnościchce" brzmi - nie przestaną.

maniek, 02.03.2018 23:22

janjan - weź chłopie przestań kłamać. Najpierw rano kłamałeś że chodzisz do kościoła i z tego co ludzie pisali sąsiedzi i kumple z SLD mieli ubaw po pachy. Teraz kolejne kłamstwo.

stan, 02.03.2018 22:47

Maksek; Jestem za sterylizacją Pisowców 1!!

Maksymilian, 02.03.2018 22:33

stan;Osobiście nie wierzę że tak się wyraził.Jeżeli tak to zgroza co wy w tym komitecie pzpr robiliście. Widzisz ja napisałem prawdę a ty jaki byłeś w przeszłości taki zostałeś.Jeśli myślisz że mnie zniechęcisz to się mylisz.

stan, 02.03.2018 20:45

To całe religijno-patriotyczne wzmożenie spowoduje, że Polska zniknie z mapy europy za kilkanaście/kilkadziesiąt lat. Pozostanie tylko ludność polsko-języczna. Na dłuższą metę ten projekt "cywilizacyjny", w takim miejscu i czasie, nie spotka się ze zrozumieniem sąsiadów, którzy mają narzędzia i środki by ukształtować swe otoczenie wg swojego gustu i interesu.

janjan, 02.03.2018 20:23

Z tego co słyszałem to dziś wszyscy mówią o tym na mieście o mówią tak- ksiądz proboszcz powinien dać sobie już spokój z posługą w Andrychowie.Ma swoje lata niech idzie na emeryturę i niech odpocznie.,Na pewno na ten odpoczynek zasłużył.Parafia Macieja potrzebuje nowego energicznego księdza który wyrzuci polityków z tego kościoła

igor102, 02.03.2018 20:21

towarzystwo lewaków,esbeków i innych [ciach] świętujących 1 Maja razem z Senyszyn czy najazd sowieckiej pijanej dziczy,gwałcącej ich matki deklaruje że przez proboszcza chodzą na Msze św. do innych parafii... nosz lepszego samozaorania nie można sobie wyobrazić ;-))))))))))))

igor102, 02.03.2018 20:03

przepraszam za słowa ale niektórzy lubią się taplać w gwnie - w tym przypadku Mam Newsa po raz kolejny udowodniło że lubi to ...w imię klikalności i kasy przekroczą każdą linię....bez skrupułów...na zimno....z wyrachowaniem....co tam zasady,obiektywizm....żałosny materiał lokalnego kundelka który poczuł że coś może ...okazało się że kundelek może jedynie nasikać na wycieraczkę ;-)))

wolfgang, 02.03.2018 19:57

Będąc dzieckiem tak tęskniłem za swobodą podróży po Europie, za w miarę jako taką równością, za wolnym rynkiem, nawet nie śniłem o tym, że ZSRR padnie... Będąc dorosłym cieszyłem się jak dziecko, gdy Polska została przyjęta do UE i Schengen i gdy mogłem w jeden dzień dojechać do Paryża bez żadnych cyrków na granicach, gdy mogłem spędzić urlop nad Adriatykiem za w miarę przystępną cenę... Teraz, będąc dalej dorosłym, płaczę jak dziecko, bo PiSbolszewicy chcą to wszystko rozpi....ć... Granice wrócą, towary z Zachodu grubo podrożeją, ale za to Polska będzie taka... no właśnie, jaka? My bredzimy o tym, że PiS, PO, Nowoczesna, Smoleńsk. A za tym wszystkim stoi KK w Polsce i pociąga za sznurki! Oni tęsknią za komuną, bo wtedy mieli jak pączki w maśle. Podróżowali bez ograniczeń, przywozili luksusowe towary, zakonnicy imprezowali w kluazurach z dziewczynami i chłopakami i nic im nie można było zrobić. Przyszła Europa i wolny rynek i Eldorado się skończyło.

stan, 02.03.2018 19:14

@Maksek: miał rację św. pamięci twój znajomy z Zagornika mówiąc że " większego szuję tam nie znajdzie " !!!.

normalnoscichce, 02.03.2018 18:34

raz jeszcze zakolandii pod rozwagę. Po pierwsze nikt nie zasługuje na taki hejt jaki uprawiacie pod adresem księży. Przykłady poniżej. Po drugie poza wyjątkami zakolandia to mieszkańcy Krakowa, Oświęcimia, Ket, Żywca i innych miejscowości poza gminą. U nas tylko "pracują" atakując andrychowian i księży. Dziś swoją pracę wykonali jak trzeba - szef zadowolony premia będzie. Można rozjechać się do Krakowa, Oświęcimia, żywca, Ket td. i co najwyżej robić nadgodziny dalej atakując a może jednak dacie zakolandio nam odpocząć od waszych kłamstw, agresji, dzielenia, straszenia donosami, zachęcania mamnewsa do składania donosów itd. ???

krisu78, 02.03.2018 18:29

i jeszcze jedno. te klakier który tak jedzie o ceznurze dziś zachęcał mamnewsa aby zapodała donos na internautów do prokuratury za komentarze. Gubi się zakolandia i jej klakierzy. Ale to ich problem.

krisu78, 02.03.2018 18:27

dokładnie Maksymilian. Ale zakolandia tak ma. Co do komentarzy to administatator usuwał czasami. Igor pisze że nawet konta. Ale igor to przeciwnik żaka. Ta cenzura klakierom zakolandii nie przeszkadzała.

Maksymilian, 02.03.2018 18:24

Jak nie naplujecie na kogokolwiek to dla was dzień stracony.Poczytajcie co piszecie to sami do takiego wniosku dojdziecie.Przyzwoitość to wielki skarb.

xpek, 02.03.2018 18:22

mam newsa - pisowscy żądają od was abyście cenzurowali komentarze buhahahaha

normalnoscichce, 02.03.2018 18:19

Po pierwsze nikt nie zasługuje na taki hejt a redakcja powinna pilnować. Po drugie poza wyjątkami zakolandia to mieszkańcy Krakowa, Oświęcimia, Ket, Żywca i innych miejscowości poza gminą. U nas tylko "pracują" atakując andrychowian i księży. Dziś swoją pracę wykonali jak trzeba - szef zadowolony premia będzie. Można rozjechać się do Krakowa, Oświęcimia, żywca, Ket td. i co najwyżej robić nadgodziny dalej atakując a może jedna dacie zakolandio nam odpocząć od waszych kłamstw, agresji, dzielenia, straszenia donosami, zachęcania mamnewsa do składania donosów itd.

normalnoscichce, 02.03.2018 18:18

Cytuję kilka chamskich komentarzy jakie mamnewsa zostawiało. "Czernikowi się nie dziwię -zauważyłem, że starokawalerstwo mocno mu bije pod czapę....." "spora część w czarnych [ciach!] ma dziwne preferencje seksualne... Jak w powiedzeniu: "Żeby życie miało smaczek, raz mężczyzna, raz chłopaczek". "Czarna mafia", "pajac" to tylko kilka przykładów języka zakolandii na mamnewsa. I jeszcze jakiś klaker zakolandii napisze niżej że zasłużył sobie jakiś ksiądz na takie opinie mieszkańców????

zandrychowa, 02.03.2018 17:37

Panie Maksymilianie zawsze miałem pana za w miarę rozsądnego ale ostatnio jak czytam pana komentarze to odnoszę wrażenie że pan odlatuje

wzroczyny16, 02.03.2018 16:53

maksio: z malutkim ptasim m/m wskaż piękno i wartość katoprawicy -niestety nie dostrzegam żadnych wartości oprócz kłamstwa, bezcelności i cwaniactwa. Dziś byłbyś zerem gdyby nie tamten system. Od modłów i dymów kadzideł niczego nie przybędzie. Przestań pleść farmazony.

Maksymilian, 02.03.2018 16:13

Piękna Dumna Polska budowana jest obecnie.Trudno wam to przyjąć do wiadomości.Zapomnijcie o tym że młodzi Polacy dadzą wam się ogłupić.Cześć i chwała walczącym o wolną Polskę.

Maksymilian, 02.03.2018 15:56

Przystąpiliście do kampanii wyborczej widać to od kilku miesięcy na stronie tytułowej,gdzie promujecie sld .Teraz uderzyliście w ks. proboszcza.Nie widziałem waszej krytyki gdy w mojej parafii w budynku kościoła wspierano przed wyborami komunistę.

wzroczyny16, 02.03.2018 15:54

Nie może być by było prawdąco napisano w jaki sposób wyraził sie duchowny kk.CZyżby posiadał jakieś bliżej nieokreslone osoby zwane ochroną a może to jednostki obrony terytorialnej macier podporzadkował kościłowym sługom boążym - historia zatoczyła kołem - inkwizycja ? - co to ma być panie proboszcz. Masz obowiązek zachowywać się pokornie i prowadZić życie wskromności. Jak jest u ciebie ? odpowiedz zgodnie z sumieniem - jesli takowe posiadasz.

wolfgang, 02.03.2018 15:54

W 68 roku zdawałem maturę , wszyscy bardzo kochaliśmy swój kraj, chociaż nikt nie mówił nam na czym polega patriotyzm. W szkole uczyliśmy sie o złych i dobrych kartach historii. Tego cego nam przemilczano wiedzielismy od swoich rodziców, . osobiście bardzo przezyłem wydarzenia marcowe, chociaż dochodziły do nas jakieś strzępy tych wydarzeń w zupełnie innym kontekście. Do dzis PRL jest dla mnie czyms pięknym, czystym, polskim, moją młodością. Nie było takich typów z ONRu ani Dumy i Nowoczesnośc. Takie rzeczy nie mogły sie wydarzyć, bo edukacja była na wysokim poziomie, a religia była poza szkołą i chodził na nia kto chciał bez przymusu. Szarganie historia i ludzmi PRLu przez oboz solidarnościowo------prawicowy uważam za zbrodnię ! PiS jest odpowiedzialny za czas w jaki przyszło nam żyć w środku cywilizowanej Europy. Zbonkowski i Kogut,pawłowska , Tarczynski są reprezantami polskiego sejmu, są synonimem włady pis. To straszny widok patrzeć na tych bałwanów reprezentujących moją ojczyznę. W PRLu nie mieliby szans.

Maksymilian, 02.03.2018 15:47

energiczna;piszesz bzdury.Często się zdarza że Msza Święta odprawiana jest w domu osoby chorej. Jest to dla ciebie niezrozumiałe bo jesteś daleko od Kościoła.

stan, 02.03.2018 15:44

Kto krzyczał o ośmiorniczkach u Sowy w kontekście rozpasania PO, niech sprawdzi ceny tego rarytasu...A teraz niech zobaczy i posłuch w jakiej biedzie zyją obecni ministrowie i na co sobie pozwalają, o Rydzyku już nie wspominam bo to studnia bez dna...A to są nasze tzn podatników pieniadze, którymi rzadzący tak szczodrze sie obdarowują. Dojna zmiana a miałoby byc uczciwe i tanie państwo...dla naiwnych wyborców dobra ściema! Słupki sondażowe muszą być w górze a po nas choćby potop....

stan, 02.03.2018 15:40

Zgoda buduje, niezgoda rujnuje, wybraliście ludzi którzy nie wiedzą co to zgoda, grają na konflikt i już praktycznie zniszczyli demokracje, pozostał tylko po niej uśmiech jak po kocie w Alicji z krainy czarów. Nie potrafią rządzić, a rządzą, dać im władzę to jak małpie brzytwę.

8866640spinderman, 02.03.2018 15:22

Prawda jest niestety taka,że : kościół nie jest miejscem publicznym i dlatego należy uszanować osoby biorące udział w tego typu spotkaniach. Świątynia jest dla ludzi wierzących o wielu poglądach politycznych i dla tego należy gonić jak najdalej od kościoła wilków w owczej skórze. Pan Czernik niech sam oceni to jakiej grupy ; na swoje życzenie się zaszeregował.

Stuglik, 02.03.2018 15:15

8866640spinderman, jesteś przezabawny:)

8866640spinderman, 02.03.2018 15:12

stuglik: nie mieszaj do rzeczy ostatecznych kościoła i księdza - kasa się liczy i nic po zatym. Wszystko przeminie także twoja opcja i pan czernik - mała litera zamierzona.

Stuglik, 02.03.2018 14:59

8866640Spinderman, Mimo wszystko i tak Cię lubię, choć "8866640Spinderman" to pewnie nie nazwisko jak Stuglik:) Odpocznij sobie, wyłacz komputer i przejdź się na spacer. Dobrze Ci to zrobi. Tacy, którzy narzekają na księży i plują na nich najczęsciej ich wołają jak konają. Historia nas tego nauczyła. Mam nadzieję, że Ci się to nie przytrafi. Pozdrawiam i dobrego popołudnia:)

8866640spinderman, 02.03.2018 14:52

Masz rację stuglik bycie wirtualny - wyłączaj się z idiotycznej dyskusji a nikt cię nie obraża bo nikt nie zna ciebie z imienia i nazwiska - mozna się domyślać ale jak to zwykle bywa domysły są błędne.

8866640spinderman, 02.03.2018 14:49

" Będą zasiadać w pierwszych miejscach , stroić się w szaty - strzeżcie sięwilków w owczej skórze" - koniec cytatu, czas na refleksje i korzystanie z racjo -rozum.

Stuglik, 02.03.2018 14:48

Do 8866640Spinderman - pisze z duzej litery bo każdego szanuje, nawet Ciebie. Bardzo się pogubiłeś i brak Ci pokoju w sercu. Wybaczam Ci to, ze mnie obraziłeś. Wierze, ze wrócisz na własciwą drogę. Ostatecznie wyłaczam sie z dyskusji.

8866640spinderman, 02.03.2018 14:44

Nie przeszkadzajcie Panu Czernikowi - " proboszczowi" w jego celu - chce być wyklęty , niech się stanie wg. jego woli. Żaden funkcionariusz kościelny nie posiada statusu osoby publicznej - sami chcą za wszelką cenę nimi być - cytat: " Bóg ,który stworzył ten świat i wszystko co nanim, ten nie mieszka w świątyniach ręką ludzką zbudowanych " - koniec cytatu biblijnego. Pan Czernik z całą pewnością o tym wie. Kto więc mieszka w tych światyniach? - oto jest pytanie.

energiczna, 02.03.2018 14:33

A tak na marginesie kto o ludziach mówi skapańce,sieroty,dziady,itd każdy kto zna ta osobę to wie byłam świadkiem jak nie raz tak mówiła i nie znam drugiej takiej osoby która Tak postępuje A która to osoba kto wie to wie

8866640spinderman, 02.03.2018 14:12

do stuglik -mała litera zamierzona: - wtej sprawie powinieneś człowieczku raczej zamilczeć . Kto sieje spustoszenie w umysłach ludzi każdy wie. Nikt bardziej niż twoja opcja, w tym slużalczość wobec niej nie podzieliły ludzi w całym powojennym okresie a kk wiedzie prym w tym zakresie. podzielam pogląd,że powinien jak najszybciej odejść na zasłużoną emeryturę - pilne.

energiczna, 02.03.2018 13:57

W kościele katolickim nie ma takiego czegoś jak prywatna msza ja tam byłam na publicznie otwartej mszy każdy tam mógł być a co do reportera to było ich tam wielu i nic nie robili żeby w czym kolwiek mogli ponieść takie konsekwencje ludzie pamiętajcie nie ma kościoła prywatnego

szpp, 02.03.2018 13:29

mam newsa poniżej dostaliście groźby karalne pod swoim adresem. zgłoście to do prokuratury niech ustalą delikwenta i niech poniesie konsekwencje

taranczako, 02.03.2018 13:21

Robienie relacji z prywatnej Mszy z udziałem wicepremier to niestety profesjonalny błąd i w dodatku reporter niczego się nie dowiedział i naprawdę niech się cieszy, że tak grzecznie go potraktowano... do czasu.

taranczako, 02.03.2018 13:18

Ponieważ cmentarz andrychowski jest własnością parafii maciejowej dzierżawiony tylko przez służby miejskie i tam panowie z mikrofonami muszą mieć zgodę. Po co zadzierać z parafią...

Izik, 02.03.2018 13:12

@ Pan Stuglik. Dziękuję za mądry wpis i głos rozsądku. Dyskutujmy, spierajmy się ale na poziomie, merytorycznie. Bez pakudnego hejtu i rozbudzania skrajnych emocji. Serdecznie pozdrawiam.

Stuglik, 02.03.2018 12:57

Cała ta dyskusja nie zmierza do rzeczowych konkluzji ale do kłótni, na tle religijno-politycznym. Angażowanie się w nią uważam za bezcelowe. Poziom wypowiedzi jest żenujący. Cel lewackiego artykułu został osiągnięty - uderzenie w Kościół i stworzenie jeszcze większych podziałów. Szkoda ze Panowie z mam newsa nie piszą ile dobrego robią księża i siostry zakonne. No tak - ale to by się nie sprzedało, nie było by za to pieniędzy...Judaszowych srebrników. Dokąd zmierzasz Polsko? 30 lat temu po kryjomu w nocy budowano koscioły a dzisiaj pluje się na księży, kwestionuje się podstawowe normy moralne. Wyłączam się z dyskusji. Nie chce zniżać się do tego poziomu.

tomekx, 02.03.2018 12:42

Ksiądz proboszcz powinien podziękować za swój pijar wszystkim swoim świeckim "doradcom".Wiadomo o kogo chodzi ;). Wpuszczają go w niezłe maliny

wolfgang, 02.03.2018 12:36

Jak widać ksiądz proboszcz prałat Stanisław z Białego Dunajca to chyba zwariował na punkcie tego pisdzielstwa , bo jemu się już wydaje, że cała Parafia pw Św. Macieja Apostoła w Andrychowie jest Jego prywatną własnością. Tymczasem (patrz Wikipedia) „W Kościele katolickim proboszcz jest mianowanym przez biskupa duszpasterzem i zarządcą parafii. Jest więc odpowiedzialny za duszpasterstwo parafian i dobra materialne parafii. Status proboszcza prawo kanoniczne określa sformułowaniem: Własny pasterz zleconej sobie parafii pod władzą biskupa (Pastor proprius paroeciae sibi commissae sub auctoritate Episcopi - kan. 519 . Do podstawowych obowiązków proboszcza należą: Troska o prawowierność nauczania w parafii i wierność parafian wobec magisterium Kościoła zwłaszcza przez głoszenie homilii w niedziele i święta nakazane oraz przez prowadzenie katechizacji dzieci i dorosłych. Troska o życie sakramentalne w parafii oraz czuwanie nad prawowiernością sprawowanej liturgii. Troska o życie codzienne swoich parafian zwłaszcza przez odwiedzanie ich rodzin, wspieranie potrzebujących, pocieszanie, opiekę nad chorymi i umierającymi oraz jeżeli tego wymaga konieczność, przez upominanie. Rezydencja w domu na terenie parafii. Proboszcz ma jednak prawo do miesiąca urlopu w czasie roku, który może wykorzystać zgodnie z własnym uznaniem. Każde opuszczenie parafii na dłużej niż tydzień proboszcz musi zgłosić biskupowi. We wszystkie niedziele i święta nakazane proboszcz zobowiązany jest do odprawienia mszy za powierzonych sobie parafian. Odpowiedzialność za właściwe prowadzenie ksiąg parafialnych i dokumentacji parafii. Troska o archiwum parafii oraz o jej pieczęć. Reprezentowanie parafii wobec wszystkich czynności prawnych oraz w sposób zgodny z prawem kanonicznym i powszechnym zarządzanie jej majątkiem./ „ - koniec cytatu. Wg. tego samego źródła „ polityka jest sztuką rządzenia państwem – celem polityki jest zdobycie , utrzymanie i sprawowanie władzy państwowej „ !!! Wielce czcigodny nasz księże Proboszczu Twoi parafianie z przykrością stwierdzają,że zbyt wiele swej aktywności poświęcasz właśnie aktywności politycznej, angażują swój cenny czas w spieranie pis – wprost stałeś się kapelanem tej opcji , co jest do niezaakceptowana przez znaczną cześć Twoich Parafian . Swą dotychczasową działalnością polityczną doprowadziłeś do głębokich podziałów i zgorszenia miejscowej społeczności !!!. Zaś wyrzucenie z terenu naszej andrychowskiej Świątyni w dniu 1 marca R.P 2018 ,w tak brutalny sposób , z użyciem niewybrednych gróźb , reportera lokalnego portalu internetowego mam Newsa. pl ; który usiłował relacjonować uroczystości „ kościelne „ - jest skandalem i potwarzą zadanym nam wiernym ( tym nie z pis ).

Maksymilian, 02.03.2018 11:54

starybrat;wg.mojej oceny,raczej jest.Ale gdy dochodzi do publikacji wizerunku osób biorących udział w uroczystościach religijnych to jest niezgodne z prawem jeśli te osoby nie wyraziły zgody na takowe.

Starybrat, 02.03.2018 11:24

@Maksymilian, jesteś pewien, że ksiądz nie jest osobą publiczną?

wzroczyny16, 02.03.2018 11:03

JAKI KSIĄDZ TAKIE KOMENTARZE - EMERYTURA I KONIEC CYRKU Z TYM AKTOREM W TLE.

Maksymilian, 02.03.2018 10:47

Upublicznianie wizerunku osoby nie publicznej bez jej zgody jest niezgodne z prawem prasowym. Więc redaktorzy stosujcie obowiązujące prawo.Każdy człowiek ma prawo do ochrony swojego wizerunku.

tomekx, 02.03.2018 10:43

Że co?? Że ksiądz chciał aresztować dziennikarza i skuć go w kajdany za robienie zdjęć???? buhahahahahahahhahahaha

madzia, 02.03.2018 10:38

Oczywiście klakierzy to mieszkańcy tylko że najczęściej Oświęcimia, Krakowa, Witkowice, Wadowic itd.

xpek, 02.03.2018 10:21

poza tym wiedzę że to jest już kolejna afera z księdzem. ostatnia była w izdebniku

xpek, 02.03.2018 10:20

jak to sie wkurzył????? widocznie sam sobie zapracował na takie opinie mieszkańców skoro takie komentarze na jego temat pojawiają się w internecie.

keczanin, 02.03.2018 10:16

bo wkurzył się jak kolejny raz czytał kłamstwa jak ich nazywacie klakierów zakolandii, jak czytał jak wulgarnie zaglądają mu poniżej pasa a redakcja nie usunęła takich rzeczy, bo wkurzył się jak nazywają ci klakierzy jego i jego kolegów "czarna mafią" i pajacami" itd? Nawet w Kętach dziwią się że tak można atakować księży i jeszcze robić z siebie ofiary kościoła.

berni, 02.03.2018 10:09

No, i co, uniknął hejtu?

zandrychowa, 02.03.2018 10:05

po tej sprawie ewidentnie widać że ksiądz zrobił sobie z parafii prywatny folwark

zandrychowa, 02.03.2018 09:59

Ja tam codziennie oglądam obiektywne wiadomości w TVPIS buhahahahahahaha

keczanin, 02.03.2018 09:47

z tego co piszecie obnaża osobiste poglądy i emocje redaktora. Bardziej to pasuje na prywatnego bloga a nie niezależny portal bo dużo w tym tekście oceny, za mało informacji. Ale to mój prywatny pogląd z boku. I zgadzam się że po takiej fali hejtu nawet ksiądz może nie wytrzymać choć może powinien to zrobić spokojniej.

Stuglik, 02.03.2018 09:47

Myślę, że autor tego artykułu powinien więcej się modlić. Jest to bardzo przykre, że takie artykuły pojawiają się w Wielkim Poście. Przykro to stwierdzić i mam nadzieję, że nikt nie będzie miał mi tego za złe ale ten artykuł to szatańska robota, wymierzona w Kościół:( NIe wnosi niczego dobrego a pogłębia podziały. Taki artykuł niestety obnaża całą redakcje Mam newsa i ich poglądy:(

Stuglik, 02.03.2018 09:39

Myślę, że autor tego artykułu powinien więcej się modlić. Jest to bardzo przykre, że takie artykuły pojawiają się w Wielkim Poście. Przykro to stwierdzić i mam nadzieję, że nikt nie będzie miał mi tego za złe ale ten artykuł to szatańska robota, wymierzona w Kościół:( NIe wnosi niczego dobrego a pogłębia podziały. Taki artykuł niestety obnaża całą redakcje Mam newsa i ich poglądy:(

madzia, 02.03.2018 09:30

A jak przez jakiś czas jeden proboszcz popierał żaka to był cacy dla klakierów. Żadnych pretensji nie mieli, mógł politykować, bo " doceniał Burmistrza". Tak pisali klakierzy

madzia, 02.03.2018 09:28

Mamnewsa jako takie może tak, ale ten konkretny redaktor to inna historia z tego co mówią andrychowianie

dudek, 02.03.2018 09:02

To chyba naturalne, że Kościół popiera rząd prawicowy wybrany przez większość Polaków w demokratycznych wyborach a nie lewactwo szerzące poglądy daleko sprzeczne z nauką Kościoła. Burmistrz Andrychowa jest z opcji mniejszościowej. Mam Newsa jako medium powinno być bezstronne. Krytyka jednostronna, taka jaką można przeczytać na tych stronach świadczy o tym, że redaktorów od bezstronności dzielą"lata świetlne". Wpisują się zatem w narrację mediów finansowanych przez zagraniczne koncerny. Ciekawe tylko to że to My mieszkańcy finansujemy lokalne media i oczekujemy rzetelnych, obiektywnych informacji a nie krytykujących wyłącznie Proboszcza a kłanianiu się w pas Burmistrzowi. Osobiste poglądy redaktora przelewane na łamy portalu świadczą o braku profesjonalizmu. Może lepiej przejść do innej prasy finansowanej przez obcych, tam są tacy potrzebni. Wróże błyskotliwa karierę.

taranczako, 02.03.2018 08:43

Prawo prasowe obowiązuje obydwie strony czyli reporterów z naczelnym a nie tylko ludzi filmowanych bez słowa zapytania o zgode. Czy zmieniono to prawo i czy wszystko wolno nie biorąc odpowiedzialności za publikacje. Ten materiał doprowadzi chyba do jakichś restrykcji w tym prawie i portal walcząc o nieograniczoną wolność słowa daje do ręki argument zwolennikom restrykcji w prawie prasowym. Zresztą bez restrykcji widać kto co łamie po obydwu stronach powyższego sporu. Chyba za daleko zabrnęliście, a my użytkownicy z Wami ...

semikow, 02.03.2018 08:42

Szkoda że redaktor nie pisze o popieraniu przez siebie jedydynie słusznej partii zdrajców PO

madzia, 02.03.2018 08:29

Proboszczów w Andrychowie ciz zakolandii odwołuja bez skutku od lat. Raczej biskup nie będzie słuchał ludzi którzy nazywają go szefem "czarnej mafii", obrażają na każdym kroku księży. Ale niech próbuje zakolandia pisać kolejne donosy, w końcu to ich styl

zandrychowa, 02.03.2018 08:21

Słyszałem że od września w Andrychowie będzie nowy proboszcz więc przypuszczam że wtedy atmosfera wokół tej parafii trochę się oczyści

taranczako, 02.03.2018 08:14

Czy redaktor naczelny MN może się nam przedstawić i wyjaśnić pewne zdania słowa z powyższego tekstu które są groźbą za "groźbe" a właściwie prośbe aby nie filmowali i nie fotografowali uroczystosci na ogrodzonym terenie parafii

taranczako, 02.03.2018 08:04

Niestety czy portal przestaje być powoli niezależnym medium dziennikarskim ale jakimś socjalmedium. Medium jako władza nad władzą... ten materiał niestety zdjedna zwolenników xiedzu wsrod osob nie lubiących atakow ponizej pasa

krisu78, 02.03.2018 07:31

W sprawie mam podobnie jak wielu ludzi. Księdza trochę rozumiem, ile można to znosić wulgarne odzywki nawet o tym co ponizej pasa? Ale chyba jednak powinien zluzować, z chamstwem zakolandii trzeba się pogodzić, tak jak z jej straszeniem donosami i kłamstwami. Dziennikarz – sorry, ale po tym wszystkim co działo się też powinien zluzować. Po wszystkich atakach wiadomo było że ksiądz będzie wkurzony. Zresztą w artykule dziennikarz oddał z nawiązką bo informacji tu mało, dużo własnych opinii i wyczuwanej niechęci. Tak więc mamy remis i zajmijmy się czymś poważnym. Oczywiście poza zakolandią która pewno będzie temat wałkować bo lepsza taka „praca” niż coś pożytecznego :) Dobrego dnia tym co do pracy i dobrego dnia zakolandii co do kompów pisać, pisać, pisać :)

krisu78, 02.03.2018 07:27

niech jan z zakolandii napisze jeszcze że z Krakowa przyjeżdża taki jeden Tomek co niedzielę żeby z Janem i jego rodziną iść na msze do kościoła gdzie podobno proboszcz popiera Kobielusa i to "skandal" :) Ojej, no z jednej strony zakolandia straszy od wieczora donosami z drugiej urządza darmowy kabaret swoimi kłamstwami.

szpp, 02.03.2018 07:24

miał prawo czy nie miał,jest osobą publiczną, a zachował się jak cham który chce sterować ludźmi i nakazywać im co mają robić a co nie

tomasz2, 02.03.2018 07:20

Poza tym ta zakolandia w straszeniu i donoszeniu to dobra jest (kuria, prokuratura, co jeszcze - Watykan?:)). Ale taki ich klimat :) Myślę że Czernik miał prawo wkur…. się, dziennikarz miał prawo być zaskoczony skoro do tej pory to co działo się na mamnewsa z udziałem zakolandii uchodziło na sucho. Ale myślę że ku nieszczęściu zakolandii panowie uznają że jest remis (Czernik pofantazjował, dziennikarz też pofantazjował, bo ten tekst słaby sorry ale bardziej przypomina odwet niż informację). Dali sobie słownie „po razie” i tyle w temacie :)

tomasz2, 02.03.2018 07:18

Mamnewsa ma moc nawracania :) na jego użytek klakierzy którzy głośno mówią w realu że ich stopa nie przekroczy progu kościoła, tutaj udają że całymi rodzinami chodzą na msze :) No no. NP. taki JanJan co sie powtarza co 10 minut żeby sobie własne kłamstwa utrwalić :). Od rana sąsiedzi i znajomi z SLD będą mieli ubaw z jego rzekomego uczestnictwa we mszy i to rodziną :)

janjan, 02.03.2018 07:10

Niesyety prawda jest taka że proboszcz z Macieja z popieraniem PISu i lansowaniem pisowskich kandydatów już od dawna przegina. Dlatego moja rodzina już od lat w niedzielę chodzi o kościoła na osiedlu. Tam nie ma uprawianie polityki i mówienia "głosujmy dziś na prawych i sprawiedliwych". Przez takich księży jak czernik instytucja Kościoła niestety traci stopniowo autorytet I jeszcze jedno proboszcz jedno - w istocie proboszcz uczynił sobie z parafii prywatny folwark ograniczając się mentalnie tylko do PISu i krytykując nieraz tych którzy glosują i popierają innych.A przecież kościół parafia to jest obiekt publiczny finansowany zresztą w części z budżetu państwa

tomasznasz, 02.03.2018 07:05

I jeszcze jedno. Xpek sądzi że można stalkować anonima?:) czy wie że autentycznie jest „niezależny dziennikarz” jaki brata się z Tomkiem a xpek wygadał się? :) poza tym artykuł miał być o tym jaki to straszny ksiądz straszy a zrobiło się tak że księdza i andrychowian straszą i opluwają klakierzy zakolandii

tomasznasz, 02.03.2018 07:04

o, kurcze a klakierzy narzekają że na osiedlu Macieja wspierają :) jest dokładnie tak jak opsiał inny gość niżej: najbardziej podoba mi się jak zalew chamstwa zakolandii "dziennikarz" nazywa krytycznymi uwagami :) i jak ci z zakolandii choć prywatnie mówią że nigdy nie chodzą do kościoła (poza ślubami i pogrzebami) na użytek mamnewsa robią z siebie zawiedzionych parafian :)

janjan, 02.03.2018 06:52

I jeszcze jedno proboszcz jedno - w istocie proboszcz uczynił sobie z parafii prywatny folwark ograniczając się mentalnie tylko do PISu i krytykując nieraz tych którzy glosują i popierają innych.A przecież kościół parafia to jest obiekt publiczny finansowany zresztą w części z budżetu państwa

janjan, 02.03.2018 06:50

Niesyety prawda jest taka że proboszcz z Macieja z popieraniem PISu i lansowaniem pisowskich kandydatów już od dawna przegina. Dlatego moja rodzina już od lat w niedzielę chodzi o kościoła na osiedlu. Tam nie ma uprawianie polityki i mówienia "głosujmy dziś na prawych i sprawidliwych". Przez takich księży jak czernik instytucja Kościoła niestety traci stopniowo autorytet

taranczako, 02.03.2018 05:15

Niestety materiał ten i część komentarzy dowodzi także że xiadz dziekan ma racje obawiając sie publikacji bez jakiejkolwiek odpowiedzialnosci ze strony naszego ulubionego medium lokalnego za obraźliwe użytkownikow.

mnms, 02.03.2018 02:37

Prymitywny ten artykuł. Biedny dziennikarzyna z mamnewsa zostal zle potraktowany i sie mści. Brawo ks. proboszcz. Tez bym was nie wpuscił...

xpek, 02.03.2018 01:34

to się nazywa stalking .wiesz co to jest i co ci grozi za takie zachowanie względem innej osoby?

marcin1970, 02.03.2018 01:05

"Żeby rozładować napięcie. Jest takie nagranie: dziennikarz portalu brata się z Tomaszem. Widać że to kumple. Zgadnijcie który to dziennikarz o którego Tomasza chodzi?:) dodam że na nagraniu jest także bcabc :)" Tego nie znam, ale inne gdzie dziennikarz głosi chwałę Tomka to już tak. Byle tylko ten konkretny dziennikarz nie myślał że tylko jemu wolno nagrywać:) Należałoby się zastanowić nad tym czym jest "niezależność" niektórych dziennikarzy?

marcin1970, 02.03.2018 01:04

należałoby się zastanowic czy ataki zakolandii są zwykłym chamstwem czy czynem zabronionym. Choćby to co cytowane było z zakolandii niżej "nazywają księży "czarną mafią", "pajacami", ""Czernikowi się nie dziwię -zauważyłem,że starokawalerstwo mocno mu bije pod czapę. W żargonie męskim mówi się ,że starym kawalerom sperma na mózg uderza" Zakolandia jak wiadomo specjalizuje się ostatnio w kontaktach z prokuraturą to może dowie się :)

gregory, 02.03.2018 00:16

Tak czy siak, może już dość na dziś :) Zgodnie z tradycją jutro od rana tzw. zalkolandia może zaatakować żeby zarobić na premię (coś trzeba robić w "pracy") i uśmiech szefa :)

gregory, 02.03.2018 00:14

"Żeby rozładować napięcie. Jest takie nagranie: dziennikarz portalu brata się z Tomaszem. Widać że to kumple. Zgadnijcie który to dziennikarz o którego Tomasza chodzi?:) dodam że na nagraniu jest także bcabc :)" czy chodzi o to nagrania gdzie D deklaruje prawie miłość Tomkowi i pomoc?" Czyli co? Dziennikarz lubi nagrywać to doceni że sam jest też nagrywany?

bolsen01, 01.03.2018 23:41

po wspaniałych uroczystościach które co roku 1 marca organizuje tw zdzisław ze swą świtą w Andrychowie, dziennikarzyna zapragnął podpatrzeć jak świętuje ciemnogród. a tu taka nacinka ...

leon, 01.03.2018 23:35

To Pana sprawa kogo Pan lubi, szanuje, komu prywatnie chce pomagać, z kim pić piwo i tak dalej.

leon, 01.03.2018 23:33

Brawo Panie Dawidzie. Takich ludzi nam w obozie trzeba! A tymi nagraniami z Panem i Panem Tomaszem proszę się obawiać. Każdy ma prawo do swoich przekonań!

Maksymilian, 01.03.2018 23:21

Radzę powściągliwość żakolandio bo za niektóre komentarze możecie mieć kłopoty. Administrator powinien je natychmiast wycofać.

aga33, 01.03.2018 23:18

atakują biskupa, atakują proboszcza na osiedlu, prob na dole, innych księży w gminie, nazywają księży "czarną mafią", "pajacami", piszą wulgarne rzeczy o seksualności księzy, co rok w czaie kolędy zachęcaja żeby nie przyjmować księży. I ta sama zakolandia chce pisać do biskupa????? Nie boi się że andrychowianie przyślą wszystkie wulgarne teksty z mamnewsa jakie wyszły spod ręki klakierów zakolandii? Przecież biskup wie tak samo jak andrychowianie kto nimi kieruje

maniek, 01.03.2018 22:56

problem z pisaniem zakolandii do kurii jest taki, że biskup pewno wie jak chamsko zakolandia pisała o nim na mamnewsa. Wie też bo jego kolega jest w Andrychowie jak zakolandia atakowała dom emerytów i prob na osiedlu. Wie jaką zakolandia ma obsesję na punkcie obrażania księży. Ale powodzenia zakolandio :) Dzieki waszej akcji biskup uzupełni swoją wiedzę o waszej działalności :)

budyn77, 01.03.2018 22:55

Kiedy relacja mamnewsa z uroczystości Narodowego Dnia Pamięci „Żołnierzy Wyklętych” pod przewodnictwem wójta Zaka?

aleocochodzi, 01.03.2018 22:49

Każdy wywiad czy to ruski, niemiecki czy żydowski wie że najlepiej dzielić i skłócać Polaków między sobą atakując Kościół. Trole wszystkich krajów wpisujcie się!!!

andrychowianka2, 01.03.2018 22:46

o tak pisać do kurii. Oprócz tego chamskiego komentarza zakolandii co cytujecie poniżej jeszcze np. taki. Pod wywiadem z proboszczem twóczość członka zakolandii. "spora część w czarnych [ciach!] ma dziwne preferencje seksualne... Jak w powiedzeniu: "Żeby życie miało smaczek, raz mężczyzna, raz chłopaczek". Jak zakolandia na czele z tym co wyprowadził się do Krakowa chce to można pisać dużo o tym jak zakolandia traktuje księży. Chamskie cytaty o biskupie też by się znalazły. O proboszczu z osiedla pewno tak samo dużo jak o tym z miasta. Wszystko to trzymał i nie usuwał mamnewsa.

j23, 01.03.2018 22:44

Ludzie pisać do kurii opisywać co się dzieje tyle w temacie Kaxdy katolik ma prawo do tego

andrychowianka2, 01.03.2018 22:44

o tak pisać do kurii. Oprócz tego chamskiego komentarza zakolandii co cytujecie ponizżej jeszcze np. taki. Pod wywiadem z proboszczem twóczość" członka zakolandii. "spora część w czarnych [ciach!] ma dziwne preferencje seksualne... Jak w powiedzeniu: "Żeby życie miało smaczek, raz mężczyzna, raz chłopaczek". Jak zakolandia na czele z tym co wyprowadził się do Krakowa chce to można psiać dużo o tym jak zakolandia traktuje księży. Chamskie cytaty o biskupie też by się znalazły. O proboszczu z osiedla pewno tak samo dużo jak o tym z miasta.

j23, 01.03.2018 22:33

Ludzie pisać do kurii opisywać co się dzieje tyle w temacie Kaxdy katolik ma prawo do tego

mareczek, 01.03.2018 22:31

on niczego nie wypala tylko po którymś tam razie wkurzył się.

igor102, 01.03.2018 22:28

Brawo Proboszcz!!! Zakłamane lewactwo trzeba wypalać gorącym żelazem!!!

mareczek, 01.03.2018 22:27

"Żeby rozładować napięcie. Jest takie nagranie: dziennikarz portalu brata się z Tomaszem. Widać że to kumple. Zgadnijcie który to dziennikarz o którego Tomasza chodzi?:) dodam że na nagraniu jest także bcabc :)" czy chodzi o to nagrania gdzie D deklaruje prawie miłość Tomkowi i pomoc? Jakość jest o wiele lepsza niż to spod kościoła.

marcinmad, 01.03.2018 22:16

w temacie. jakby ktoś pozwalał jak mamnewsa zakolandii na nieustanne ataki i kłamstwa na mnie i moich kumpli księży to też bym się w końcu wkurzył. a przecież wszyscy wiemy że każdy artykuł na mamanewsa z tej czy osiedlowej parafii kończy się atakiem zakolandii. skoro mamnewsa na to nie dziwota że w końcu coś pękło.

marcinmad, 01.03.2018 22:13

najbardziej podoba mi się jak zalew chamstwa zakolandii "dziennikarz" nazywa krytycznymi uwagami :) i jak ci z zakolandii choć prywatnie mówią że nigdy nie chodzą do kościoła (poza ślubami i pogrzebami) na użytek mamnewsa robią z siebie zawiedzionych parafian :)

jozef, 01.03.2018 21:51

MamNewsa wydaje się, że wszystko może. To nie tak. Na całym świecie demokratycznym gospodarz decyduje kto na jego terenie może przebywać. Jeśli media chcą relacjonować jakieś wydarzenie powinny poprosić, poprosić! o taką możliwość a nie uważać, że im się to należy. Paranoja jak działają media. Niby niezależne ale zawsze działają w imieniu. Tych, którzy płacą. Niekoniecznie za informacje sponsorowane ale za reklamy, newsy itd. MamNewsa wpisuje się w ten scenariusz. Inaczej padnie. Finansowo. Po prostu.

marcin1970, 01.03.2018 21:48

"Żeby rozładować napięcie. Jest takie nagranie: dziennikarz portalu brata się z Tomaszem. Widać że to kumple. Zgadnijcie który to dziennikarz o którego Tomasza chodzi?:) dodam że na nagraniu jest także bcabc :)" Tego nie znam, ale inne gdzie dziennikarz głosi chwałę Tomka to już tak. Byle tylko ten konkretny dziennikarz nie myślał że tylko jemu wolno nagrywać:)

marcin1970, 01.03.2018 21:46

klakierzy zakolandii non stop rozwalają tutaj księży a mamnewsa puszcza takie kawałki jak ten przykład niżej. No to jeden wkurzył się ostro. Z jednej strony to ksiądz więc może powinien tonować emocje ale z drugiej normalny gość to po 1145 ataku na siebie i innych księży miał dość. Zaden dziennikarz nie powinien popadać z tego powodu w histerię ani robić z siebie ofiary. powiedzmy jest 1:1 i tyle :)

spidian, 01.03.2018 21:45

I ludzie mi się dziwią, że szerokim łukiem omijam Andrychowską parafię i wolę przejechać 30 km do Kalwarii na prawdziwą mszę bez polityki, ze skromnymi braciszkami...

spidian, 01.03.2018 21:43

I ludzie mi się dziwią, że szerokim łukiem omijam Andrychowską parafię i wolę przejechać 30 km do Kalwarii na prawdziwą mszę bez polityki, ze skromnymi braciszkami...

prawda, 01.03.2018 21:43

igor102 ty to jakiś nie za zdrowy jesteś. żałujesz komuś kto chce niech komentuje

energiczna, 01.03.2018 21:41

Byłam na tym spotkaniu z Panią premier i nie jestem w PiS jestem zwykłą parafianką i każdy tam mógł być byli oczywiście ludzie z PiS i nie tylko zwykli parafianie i było dużo wolnego miejsca nie było żadnych zaproszeń a ludzi robiących zdjęcia było wielu nie wiem z jakich redakcji ale na drugi dzień było na wszystkich portalach od dziś wiem jedno ja i moja rodzina na pewno już do tej parafii nie przyjdzie i wiele osób też zawiodłam się strasznie

bolsen01, 01.03.2018 21:39

mamnewsa opozycyjny portalik głaszczący zdziska po jajach. To nie ma nic wspólnego z dziennikarstwem.

prawda, 01.03.2018 21:35

parafia teren prywatny?hmn... a nie jest tak że państwo się dokłada do kościoła?a jeżeli tak to z podatków które płacą obywatele czyli mają prawo tam przebywać mafia jakaś?

xpek, 01.03.2018 21:25

a gdzie wtedy byś pluł ujadał i szczekał pisiorowski pajcu? no gdzie

igor102, 01.03.2018 21:21

lata temu apelowałem o rezygnację z możliwości komentowania wszystkich artykułów....niestety ale dla niektórych HAJS jest bogiem...i musi się zgadzać...a jak się nie zgadza to włożymy kij do ....proboszcza....żałosne zachowanie redakcji

martinez, 01.03.2018 21:14

"Czernikowi się nie dziwię -zauważyłem,że starokawalerstwo mocno mu bije pod czapę. W żargonie męskim mówi się ,że starym kawalerom sperma na mózg uderza" Fakt to jeden z wielu cytatów z zakolandii jaki ukazał się na mamnewsa. Jak świat światem i mamnewsa i inne portale mogą usuwać chamskie komentarze. A ten sobie wisiał. Tak samo jak chamskie komentarze o proboszczu z osiedla. I co się dziwiecie - jest akcja to jest reakcja.

igor102, 01.03.2018 21:12

Mam Newsa porównuje kobietę ze 118 zarzutami prokuratorskimi do proboszcza ...co wy tam w redakcji palicie ??? czy czasem nie odwaliła wam sodówa ??? kogo następnym razem będziecie chcieli obalić ??? Benjamina Netanjahu ??? żałosne szambo w wykonaniu redaktorka... PS. za komentarze o pani ze 118 zarzutami prokuratorskimi zatrudnionej przez Żaka kilka razy usuwaliście konto igora....ale to niech zostanie między nami ;-)))

martinez, 01.03.2018 21:11

nie ośmieszaj się. tego proboszcza usuwacie od 7 lat z osiedla od 4. I ciagle nic. Jakoś biskup nie słucha ani Tomasza ani Romka ani innych.

zandrychowa, 01.03.2018 21:06

Słyszałem że od września w Andrychowie będzie nowy proboszcz więc przypuszczam że wtedy atmosfera wokół tej parafii trochę się oczyści

Maksymilian, 01.03.2018 21:03

Nie jest tak że dziennikarzowi wszystko wolno.Jak wymagana jest akredytacja to trzeba o nią poprosić. Przyzwoitość nigdy nie zaszkodzi.

szpp, 01.03.2018 20:55

całe kółko różańctowe chyba dziś w akcji ;)

glowa, 01.03.2018 20:53

Panowie z mamnewsa, ten materiał to już jest dno:( Proboszcz najwyraźniej nie wyprosił reportera z zamkniętej pisiorskiej imprezy z Szydłową (to przecież nie było spotkanie z mieszkańcami lecz impreza partyjna) i teraz ma za swoją empatię nagrodę! Najpierw chamskie komentarze pod tamtym artykułem a teraz pseudo afera z Małeckim i Kucharskim w tle. Upublicznienie tego filmiku kręconego z biodra to zupełny brak profesjonalizmu, ale także zwykłego taktu, kultury osobistej i podstawowej uczciwości. Widać, że dla niektórych nie ma żadnej świętości. Nawet na poświęconej ziemi. Nie dziwię się proboszczowi, że nie chce mieć z wami nic wspólnego. Szkoda, że tak późno na to wpadł.

politolog, 01.03.2018 20:51

Żeby rozładować napięcie. Jest takie nagranie: dziennikarz portalu brata się z Tomaszem. Widać że to kumple. Zgadnijcie który to dziennikarz o którego Tomasza chodzi?:) dodam że na nagraniu jest także abcabc :)

politolog, 01.03.2018 20:50

Ludzie. Cenię mamnewsa ale wiadomo jak jest. Jakie rzeczy o tym księdzu i innych puszczaliście. To nie jest że wy możecie takie cytaty jak poniżej o spermie trzymać a oni mają się do was uśmiechać. Zresztą o innych księżach było równie chamsko.

miejscowy, 01.03.2018 20:48

Byłem świadkiem tej sytuacji i kilka reflekcji Zastanawiam się po co proboszcz zrobił awanturę temu dziennikarzowi. Przecież chłop chciał tylko kilka zdjęć zrobić. Po co proboszczowi to było??? Taki ich praca i taka rzeczywistość internetowa już jest, że każdy może komentować jak mu się tylko podoba. Czasy prasy drukowanej już dawno się skończyły

maniek, 01.03.2018 20:44

przepraszam wrażliwych - to było sobie na mamnewsa. Autor - członek zakolandii. Cytuję "Czernikowi się nie dziwię -zauważyłem,że starokawalerstwo mocno mu bije pod czapę. W żargonie męskim mówi się ,że starym kawalerom sperma na mózg uderza" Myślę, że Czernik nie boi się tylko może brzydzi. Wszyscy wiemy że jakby redakcja chciała to by takich komentarzy nie trzymała.

Yanuszowaty, 01.03.2018 20:33

Całkowicie nie zgadzam się z panią Magdą, ponieważ o to chodzi w tej pracy... Każdy może wchodzić na posesję kościoła bo jest on po to, żeby ludzie wierzący mogli się pomodlić, ale ja z takim proboszczem podziękuję :). Co prawda każdy może wejść na teren kościoła, ale nie musi i ja w tym przypadku nie mam zamiaru już więcej się tam pojawić.

zapora, 01.03.2018 20:32

Dedykuje to bolszewikom i ich spadkobiercom ”Kto na ziemię ojczystą, chociażby grzeszną i złą, wroga odwiecznego naprowadził, zdeptał ją, splądrował, spalił, złupił rękoma cudzoziemskiego żołdactwa, ten się wyzuł z ojczyzny. Nie może ona być dla niego już nigdy domem, ni miejscem spoczynku. Na ziemi polskiej nie ma dla tych ludzi już ani tyle miejsca, ile zajmą stopy człowieka, ani tyle, ile zajmie mogiła." (Stefan Żeromski "Na probostwie w Wyszkowie" 1920).

Yanuszowaty, 01.03.2018 20:29

Całkowicie nie zgadzam się z panią Magdą, ponieważ o to chodzi w tej pracy... Każdy może wchodzić na posesję kościoła bo jest on po to, żeby ludzie wierzący mogli się pomodlić, ale ja z takim proboszczem podziękuję :). Co prawda każdy może wejść na teren kościoła, ale nie musi i ja w tym przypadku nie mam zamiaru już więcej się tam pojawić.

abcabc, 01.03.2018 20:22

burmistrz żak i proboszcz czarnik nie mają na mamnewsa łatwo.powinniście zablokować komentarze

krisu78, 01.03.2018 20:19

Myślę że proboszcz przesadził ale dziennikarz to już przegiął totalnie w histerii

magda34, 01.03.2018 20:17

Bo szukacie sensacji tam gdzie jej nie ma! A "reportaże" o domu ksieży na osiedlu, atak za atakiem. A porównanie działań proboszcza do pani Anety W. to już przesada!!!! Ja też bym się na was obraziła po takim porównaniu??? Oj nieładnie, nieładnie!!!

wiktoria, 01.03.2018 20:12

Wulgarne ataki na proboszcza z osiedla za dom księży emerytów, atak na księży z dołu także młodych. Ploty, kłamstwa zakolandii. Wszystko to wisiało na mamnewsa. Taka jest prawda. Tak samo jak to że zakolandia po chamsku atakowała tu każdą imprezę o żołnierzach wyklętych. Czy ludzie uznają że proboszcz jak każdy człowiek mógł wkurzyć się czy nie miał do tego prawa nie wiem. Ale robienie z siemie ofiary przez dziennikarza to też dziwne. To nie jest ta że po innych można a dziennikarzom nic nie można powiedzieć.

janjan, 01.03.2018 20:09

Czy Kubień Krzysztof jest już oficjalnym kandydatem parafii na burmistrza? Czy jeszcze nie ? A dlaczego Jan Pietras już nie ?

aga33, 01.03.2018 20:04

na mamnewsa było pełno chamskich ataków (komentarzy) na księży, także z osiedla. Naparwdę chamskim i kłamliwych a redakcja ich nie usuwała. Na mamnewsa niektórzy bawili się w biskupa wymieniając księży na parafiach. Widać w końcu nie wytrzymał ktoś.

Harcerz, 01.03.2018 20:02

Do ostatniego akapitu sprostowanie w stylu tego pięknego czegoś - czyli przekazywać pół prawdę, która jest gorsza od kłamstwa, szukać sensacji tam gdzie jej nie ma i robić sztuczne problemy. By było o czym pisać ;)

marek-wad, 01.03.2018 20:01

Dobrze niech się boi. Jan Paweł II w grobie się pewnie przewraca jak widzi co wyprawiają teraz niektórzy panowie w czerni

kaczor, 01.03.2018 19:58

"W ten sposób proboszcz z Andrychowa poniekąd dołączył do byłej dyrektor CKiW w Andrychowie, która jesienią zeszłego roku też próbowała uniemożliwić reporterom mamNewsa.pl wykonywanie obowiązków dziennikarskich podczas koncertu". O, Tomasz Zak trzymał Anetę Wądrzk na stanowisko. A klakierzy bronili i ją i Żaka. I było ok. Ale innym dowalają.

zandrychowa, 01.03.2018 19:54

Czy Polska to tylko PiS i kościół?

szpp, 01.03.2018 19:46

brawo dla pan newsa że się nikogo nie boicie

xpek, 01.03.2018 19:42

hahah niedosłuchałem - od kiedy to parafia to jest prywatny obiekt proboszcza ?

xpek, 01.03.2018 19:39

powinni wysłać go na emeryturę a do Andrychowa przysłać jakiegoś młodego nie-politycznego księdza bo ten to tylko zniechęca do kościoła

igor102, 01.03.2018 19:39

tylko czekać aż wyleje się lewackie szambo ze swoimi komentarzami ;-)))

igor102, 01.03.2018 19:37

ło matko !!! Mam Newsa obraziło się na proboszcza ;-))) się porobiło...Proboszcz do dymisji...Inaczej mogą go zakablować do Komisji Europejskiej niczym Róża Maria Barbara Gräfin von Thun und Hohenstein albo inny esbek Boni ;-))))))))

gier228, 01.03.2018 19:34

Proboszcz ma rację bo zachowujecie się jak anty Polska szczujnia GW i to wy uprawiacie politykę lecz opPOzycyjną !