reklama
reklama

Elementy, które uczynią Twój film reklamowy wyjątkowym

MAGAZYN, Wiadomości, 05.11.2021 13:16, ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Jeżeli zastanawiasz się nad stworzeniem filmu reklamowego, to trafiłeś idealnie. W tym tekście zaprezentujemy Ci kilka wskazówek, które sprawią, że Twoja reklama dotrze do określonej grupy odbiorców.
Elementy, które uczynią Twój film reklamowy wyjątkowym

Dziś film reklamowy to standard. Nawet niewielkie, rozpoczynające funkcjonowanie marki inwestują w wideo, aby trafić do klienta. Jeszcze kilka lat temu taka forma reklamy była mniej rozpowszechniona, bo można było ją prezentować wyłącznie w telewizji. Dziś dzięki internetowi możesz bez wielkich kosztów (a niekiedy za darmo) prezentować swoje treści w formie filmów.

Wyjątkowy pomysł to podstawa!

Zacznijmy od tego, że najważniejszym czynnikiem wpływającym na sukces filmu reklamowego jest pomysł. Zastanów się w jakiej konwencji ma być przygotowany materiał, gdzie będzie publikowany oraz stwórz odpowiedni scenariusz.

W nim musisz pokazać akcenty na jakie będziesz stawiał. Treści, które będziesz prezentował muszą być z jednej strony pomysłowe, a z drugiej czytelne. Nawet najbardziej niezwykłe wideo nie będzie miało wpływu na sprzedaż, jeżeli produkt nie zostanie odpowiednio wyeksponowany, a cel kampanii zrozumiały.

Pamiętaj, że proces określenia pomysłu na film reklamowy trwa. Rozpisz sobie dokładnie jakie cele chcesz zrealizować, jaki masz budżet i jak długi ma być prezentowany materiał. Wyjątkowe filmy reklamowe tworzone są w niestandardowej koncepcji, wykorzystując niespotykane formy przekazu (np. informacje podprogowe, dynamikę, odróżniającą się od konkurencji jakość).

Dostosuj wideo do grupy odbiorców!

Nawet najlepszy pomysł na film nie okaże się sukcesem, jeżeli nie będzie dostosowany do grupy odbiorców. Pamiętaj, że inne oczekiwania mają starsi klienci, a czegoś innego chcą młodsi. Docelowych klientów powinieneś mieć na uwadze już na etapie wymyślania koncepcji wideo.

Zwróć uwagę również na długość wideo. Niekiedy kilkusekundowy materiał może wzbudzić większe emocje niż długi, ciągnący się film bez angażującej treści.

Postaw na profesjonalne wykonanie

Nawet niewielka firma powinna mieć profesjonalnie zrealizowany film reklamowy. Jeżeli zamysłem scenopisu jest zrobienie wideo w konwencji lat 90tych albo wcześniej, to jego format docelowy i tak powinien być najwyższej jakości – dziś 4K to minimum.

Profesjonalny film reklamowy przygotuje dla Ciebie doświadczona, sprawdzona firma zajmująca się tworzeniem tego typu contentu. Dlaczego jej warto powierzyć pracę nad wideo? Ponieważ – bazując na Twoich oczekiwaniach i pomyśle – ta od początku do końca wykorzysta swoją wiedzę i możliwości techniczne, aby zrealizować bardzo ciekawy i wyjątkowy film.

Co więcej, profesjonaliści wybiorą technikę tworzenia wideo dostosowaną do grupy odbiorców (np. animację dla młodszych, dynamiczny film z młodymi aktorami dla nastolatków), aby cała realizacja okazała się sukcesem. Tego Ci oczywiście życzymy!

więcej na stronie Domu produkcyjnego Krótkie Formy

reklama

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Brak komentarzy