Jak informuje magistrat, celem konkursu było wyłonienie projektu przedstawiającego logo 740-lecia miasta Kęty, które zostanie umieszczone na wszystkich materiałach promocyjnych wydanych z okazji jubileuszu miasta i będzie eksponowane podczas wydarzeń związanych z obchodami, czyli m.in. imprez rozrywkowo-kulturalnych, eventów sportowych, konferencji oraz uroczystej sesji Rady Miejskiej w Kętach.
Spośród 22 nadesłanych prac wybrano projekt autorstwa Pawła Madeja z Kęt, który w nagrodę otrzymał 1000 zł.
Komisja konkursowa uznała, że zwycięski projekt idealnie nadaje się do prezentacji na różnych nośnikach, zarówno w formie papierowej (plakat, koperta, zaproszenie), elektronicznej (baner online) oraz innych, także niestandardowych (balony, flagi, tablice, oznaczenia budynków, odzież).
Logotyp nawiązuje do kęckiego rynku, który od wieków jest centralnym punktem miasta.
źródło: UG Kęty
Brak komentarzy