Lokalny akcent w filmie mającym promować Polskę na świecie

, Kultura - Rozrywka, Wiadomości, 02.03.2021 13:10, PG
Spot jest specyficzny...
Lokalny akcent w filmie mającym promować Polskę na świecie

27 lutego br. Polska Fundacja Narodowa wypuściła drugi spot promocyjny filmu Poland: the Royal Tour.

Seria "The Royal Tour" to cykl filmów dokumentalnych przedstawiających historię, kulturę i przyrodę najciekawszych państw świata, gdzie przewodnikami oprowadzającymi widza są aktualnie urzędujący szefowie państw lub rządów.

Przewodnikiem polskiej wersji jest premier Mateusz Morawiecki.

W spocie pojawiły się też lokalne akcenty: ogród Jana Pawła II w Inwałdzie.

Czy film dobrze promuje Polskę? Na razie (2.03) ma 3,2 tys. negatywnych ocen, a zaledwie 139 pozytywnych.

Zobaczcie nagranie.

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

FeelFree, 02.03.2021 14:08

@mamNewsa. Ten krótki spot to na pewno nie jest reklamą Polski, tylko (cytuję Wasze urocze przejęzyczenie) reklamą Pana Mateusza Morawickiego.