reklama
reklama

Stary budynek na stacji Podlesie zniknął z powierzchni ziemi

Gospodarka, Wiadomości, 07.02.2021 11:00, PG
Rudera a raczej nieczynna już od lat strażnica przejazdowa nr 9 zniknęła z powierzchni ziemi.
Stary budynek na stacji Podlesie zniknął z powierzchni ziemi

Przy przystanku kolejowym stacji Kęty Podlesie stał stary, zniszczony i zabity dechami budynek. Dzisiaj jest już on historią. Został wyburzony a na przystanku kolejowym postawiono nowe wiaty.

Linia Kolejowa 117 Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona - Bielsko-Biała Główna zyskuje całkiem nowe oblicze.




Tak było:





reklama

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

adam, 07.02.2021 21:12

Linia Kolejowa 117 Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona - Bielsko-Biała Główna zyskuje całkiem nowe oblicze, bo zlikwidowano stary budynek na Podlesiu (kiedyś w Bulowicach też zlikwidowano i co ?) ??. Linia kolejowa to przede wszystkim zmodernizowane tory. Napiszcie uczciwie na czym polega szumna modernizacja tej linii ogłoszona przez Pisowskiego ministra Adamczyka 02 lipca 2020. Wyremontowano 13 km odcinek na trasie Andrychów – Wadowice oraz odcinek po śląskiej stronie w Kozach i tyle. Póki co, nie wiadomo kiedy modernizacji doczeka się pozostały 17 – km odcinek pomiędzy Andrychowem a Kętami Podlesie i następne odcinki. Pociągi przyspieszą do 80km/h na tym 13 km odcinku, a pozostała trasa dalej na podkładach drewnianych z prędkością 40km/h, nie mówiąc o odcinku z komunikacją zastępczą autobusową. Przypomnimy, że linia kolejowa nr 117 miała być remontowana w całości, ale ostatecznie okazało się, że zarządca tej trasy ma zbyt mało pieniędzy, dlatego zdecydowano skrócić remontowany odcinek. Ale tak właśnie PIS pokazuje swoją propagandę sukcesu. Linia jest modernizowana, zrobili 13km, a dalej, to już jak pojawią się pieniążki z tej znienawidzonej przez PIS Unii Europejskiej. A od 2015 roku skąd mają być pieniądze na drogi, kolej itd., przecież nie z podatków, jeżeli to idzie na korupcję polityczną, by PIS mógł wygrywać wybory. Na sam program 500plus idzie 40 mld zł rocznie, a gdzie reszta 13-emerytura, teraz już zapowiadana 14-ta emerytura, Rydzyk itd. Czekacie na dwupasmówkę z Bielska do Krakowa – BDI – Beskidzką Drogę Integracyjną. Ta droga o długości 61km ma kosztować trochę ponad 4 miliardy. To za to co idzie na 500 plus rocznie, można byłoby wybudować 10 takich dróg, czyli 600km. Ale po co, najważniejsze to wygrać wybory. A głupi naród łyka tą propagandę jak pelikan.