reklama
reklama

Nowe Netto otwiera się w czwartek w Andrychowie

Gospodarka, Wiadomości, 16.06.2021 12:40, INFORMACJA PRASOWA
To będzie już drugi sklep tej sieci w Andrychowie, pierwszy w koncepcie 3.0.
Nowe Netto otwiera się w czwartek w Andrychowie

Drzwi do sklepu Netto w Andrychowie przy ulicy Włókniarzy 2A w Andrychowie otwierają się dla klientów już jutro, 17 czerwca o godz. 8. Z tej okazji zaplanowano liczne promocje i atrakcje, które z pewnością ucieszą odwiedzających sklep, który zlokalizowany jest przy ul. Włókniarzy 2A, w miejscu dawnego Tesco.

Nowo otwierane Netto w Andrychowie zrealizowane jest zgodnie z konceptem 3.0. Powstało w budynku, w którym przez wiele lat znajdowało się Tesco (netto przejęło Tesco w Polsce).

Koncept 3.0 jest to flagowy format sieci sklepów Netto charakteryzujący się szerokim wyborem świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków w stałej ofercie), produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych, a także produktów z certyfikatem BIO. Netto nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w ramach której dostępna jest szeroka gama dań gotowych. Netto to przede wszystkim bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach. Cotygodniowe promocje to dodatkowa sposobność na mnożenie oszczędności podczas codziennych zakupów

- informuje firma w komunikacie.

Netto przy ulicy Włókniarzy w Andrychowie ma powierzchnię 1000 m kw. Sklep będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 6-23 oraz w niedziele handlowe w godzinach 8-20.

Wystrój sklepów Netto 3.0 inspirowany jest stylem skandynawskim, który charakteryzuje się funkcjonalnością, minimalizmem i nawiązaniem do natury. Stąd szerokie alejki, wyjątkowe oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewniające kupującym przyjazną atmosferę podczas robienia zakupów.

Pierwsze atrakcje czekają na odwiedzających już w czwartek od godz. 8.00. Tego dnia każdy klient otrzyma w prezencie do zakupów wygodną, dużą torbę wielokrotnego użytku, a także specjalny voucher do wykorzystania w sklepie w ciągu kolejnych czterech tygodni.

Kontynuacja zabawy planowana jest na sobotę, 19 czerwca, kiedy to kupujący będą mogli zagrać w koło fortuny z nagrodami, a na najmłodszych czekać będą liczne atrakcje, takie jak konkurs plastyczny – wszystko przy dźwiękach muzyki.

Dla swoich nowych klientów Netto przygotowało także bogatą ofertę promocyjną, która będzie obowiązywać w sklepie w dniach 17–19 czerwca lub do wyczerpania zapasów. Obejmuje ona m.in. wybór owoców i warzyw (m.in. melony w cenie 4,99 zł za 1 kg, winogrona ciemne bezpestkowe – 6,99 zł za 500 g), chrupiącego, odpiekanego na miejscu pieczywa, ryb z linii własnej „Port Netto” (pstrąg tęczowy w cenie 2,09 zł za 100 g) i świeżego mięsa „Prosto z zagrody” (m.in. polędwiczka wieprzowa – 13,99 zł za 1 kg, mięso mielone wieprzowe z szynki – 4,99 zł za 500 g). Nie zabraknie także słodkości, w tym pysznych czekolad marki własnej Premieur z wyjątkowymi dodatkami (m.in. z kandyzowaną skórką pomarańczową czy kawałkami karmelu i solą morską – 3,99 zł za tabliczkę 100 g), a także produktów dla najmłodszych – m.in. pieluch i nawilżanych chusteczek marki własnej Netto – „Hello sensitive”, oferującej produkty antyalergiczne, które wyróżniają się brakiem zapachu i brakiem barwników (m.in. pieluszki Newborn – 6,99 zł za opakowanie 28 sztuk, chusteczki nawilżane – 3,99 zł za 100 sztuk).

netto Andrychów

Odwiedzający będą mieli także do wyboru sprzęty domowe i pomoce do sprzątania w promocyjnych cenach (m.in. myjki do szyb za 35 zł i mopy z wiadrem za 35 zł), wyjątkowo praktyczne i popularne suszarki na pranie (65 zł), a nawet lokówki Remington (35 zł). Na uwagę zasługuje także wybór atrakcyjnych mebli, m.in. hamaków – foteli wiszących do zamontowania na balkonie, w ogrodzie, a nawet w mieszkaniu (w dwóch rodzajach – za 70 lub 80 zł w zależności od rodzaju), toaletka z otwieranym lustrem (80 zł), składany stolik z dwoma taboretami (150 zł za cały zestaw), czy pomocnik kuchenny (70 zł) Nie można też pominąć bogatej oferty sprzętów AGD, która obejmuje m.in. blender (50 zł), młynek do kawy (15 zł), czy patelnie do kuchenek wszystkich rodzajów (w trzech różnych rozmiarach – od 16 zł). Osoby planujące wakacje będą mogły zaopatrzyć się w nowym Netto w leżaki plażowe (35 zł). W ofercie promocyjnej znajduje się także antyalergiczna pościel (poduszki za 15 lub 20 zł w zależności od rozmiaru i kołdry letnie za 30 lub 40 zł w zależności od rozmiaru).

reklama

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

Brak komentarzy