reklama

Netto otwiera pierwszy sklep w Wadowicach

, Gospodarka, Wiadomości, 23.06.2021 15:07, INFORMACJA PRASOWA
W czwartek (24.06) otwarcie pierwszego sklepu sieci Netto w Wadowicach.
Netto otwiera pierwszy sklep w Wadowicach

Nowa placówka funkcjonująca w formacie 3.0 powstała w miejscu dawnego sklepu Tesco, przy ul. M.B. Fatimskiej 39. Firma informuje, że otwarciu towarzyszyć będą liczne promocje i atrakcje.

Netto 3.0 to flagowy format sieci sklepów Netto oferujący szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Netto nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest także bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach. Dodatkowo szereg promocji przygotowywanych na każdy tydzień pozwala mnożyć oszczędności podczas codziennych zakupów.


Pierwsze atrakcje związane z otwarciem sklepu w Wadowicach czekają na odwiedzających już w najbliższy czwartek od godz. 8. Tego dnia każdy klient otrzyma w prezencie do zakupów wygodną, dużą torbę wielokrotnego użytku, a także specjalny voucher z wyjątkowymi rabatami do wykorzystania w sklepie w ciągu kolejnych czterech tygodni.

Kontynuacja zabawy planowana jest na sobotę, 26 czerwca, kiedy to kupujący będą mogli zagrać w koło fortuny z nagrodami, a na najmłodszych czekać będą liczne atrakcje, takie jak konkurs plastyczny – wszystko przy dźwiękach muzyki.

Dla swoich nowych klientów Netto przygotowało także bogatą ofertę promocyjną, która będzie obowiązywać w sklepie w dniach 24–27 czerwca lub do wyczerpania zapasów. Obejmuje ona m.in. wybór owoców i warzyw (m.in. winogrona ciemne bezpestkowe – 7,99 zł za 500 g i brzoskwinie – 3,99 zł za 1 kg), chrupiącego, odpiekanego na miejscu pieczywa, ryb marki własnej „Port Netto” (pstrąg tęczowy w cenie 2,09 zł za 100 g) i świeżego mięsa „Prosto z zagrody”, (m.in. polędwiczka wieprzowa – 14,99 zł za 1 kg, mięso mielone wieprzowe z szynki – 4,99 zł za 500 g). Nie zabraknie także słodkości, w tym pysznych czekolad Premieur z wyjątkowymi dodatkami (m.in. z kandyzowaną skórką pomarańczową czy kawałkami karmelu i solą morską – 3,99 zł za tabliczkę 100 g), a także produktów dla najmłodszych – m.in. pieluch i nawilżanych chusteczek marki własnej Netto – „Hello sensitive”, której produkty wyróżniają się brakiem zapachu, brakiem barwników i antyalergicznym charakterem (m.in. pieluszki Newborn – 6,99 zł za opakowanie 28 sztuk, pieluszki Mini – 8,99 zł za 38 sztuk czy chusteczki nawilżane – 3,99 zł za 100 sztuk).

Odwiedzający będą mieli także do wyboru sprzęty domowe i pomoce do sprzątania w promocyjnych cenach (m.in. myjki do szyb za 40 zł i mopy z wiadrem za 35 zł), wyjątkowo praktyczne i popularne suszarki na pranie (70 zł), mop parowy (90 zł), a także sprzęty takie jak maszynki do strzyżenia włosów (40 zł), lokówki Remington (35 zł), powerbanki (20 zł), głośniki Bluetooth (25 zł), słuchawki dla dorosłych – z mikrofonem (15 zł) i dzieci (20 zł).

Warto zwrócić także uwagę na blender (60 zł), ręczniki Bella (5 lub 10 zł w zależności od rozmiaru), czy elegancką lampę stołową (35 zł).

INFORMACJA PRASOWA

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

Brak komentarzy