"Szanowni Państwo,
informujemy, że od jutra – od 15 lipca 2020 r. – Urząd Gminy Kęty przywraca pełną obsługę mieszkańców. Oznacza to zniesienie konieczności wcześniejszej rezerwacji wizyt.
Bezpośrednia obsługa osób załatwiających sprawy w Urzędzie Gminy Kęty będzie odbywała się z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych środków bezpieczeństwa, w tym: ograniczonej liczby osób przebywających w sali obsługi (tj. maksymalnie 1 osoba na jedno stanowisko obsługi) oraz z zachowaniem obowiązujących wymogów sanitarnych (nakaz noszenia maseczek ochronnych, dezynfekcji rąk, zachowywania 1,5-metrowego dystansu między osobami).
Załatwianie spraw możliwe jest również poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy w godzinach:
poniedziałek: 7.30-15.30
wtorek: 7.30-17,00
środa: 7.30-15.30
czwartek: 7.30-15.30
piątek: 7.30-14.00Jednocześnie informujemy, że zamiejscowy Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Oświęcimskiego, mieszący się w budynku Urzędu Gminy Kęty, do 23 lipca przyjmować będzie wyłącznie osoby, które dokonały wcześniejszej rezerwacji terminu mailowo bądź telefonicznie".
- czytamy w komunikacie kęckiego magistratu.
Brak komentarzy