Ranking Financial Times został zorganizowany po raz piąty. Wśród 1000 firm znalazło się tylko 31 z Polski i 21 z branży TSL (Transport-Spedycja-Logistyka).
Jak DONE! tego dokonało?
Firma znana jest w branży jako profesjonalny dostawca usług transportowych na terenie całej Europy, zwłaszcza w zakresie przewozu ekspresowego. DONE! stale zdobywa nowych klientów oraz nie przestaje "zaskakiwać" i satysfakcjonować tych obecnych, zapewniając im rozwiązania transportowe w 12 minut. Dzięki konsekwencji, odwadze w działaniu i ciężkiej pracy firma rozwinęła swoje przychody w latach 2016-2019 na poziomie 204,9%. To właśnie w tych latach DONE! zbudowała także zespół specjalistów składający się ze 140 osób skupionych w 15 działach. Zaangażowani ludzie, którzy są otwarci na innowacje i rozwój swojego potencjału to filar DONE!
Dziś znaczna
większość firm oferuje dostęp do szkoleń, jednak warto
zaznaczyć, że DONE! inwestuje w rozwój pracowników naprawdę spore
środki pieniężne. W 2019 roku było to 0,5 miliona złotych.
Dodatkowo firma oferuje pracownikom szereg benefitów. Dostęp do
opieki medycznej czy popularna karta MultiSport to
przykłady, które cieszą się największym zainteresowaniem.
Kolejnym
ważnym filarem przedsiębiorstwa są nowe
technologie. Inwestycja w autorskie narzędzia
IT wspierające procesy spedycyjne, pozwala mu nie tylko budować
przewagę konkurencyjną, ale także wychodzić naprzeciw
oczekiwaniom pracowników, przewoźników i oczywiście klientów.
W
tym intensywnym rozwoju firma DONE! nie zapomina także o lokalnej
społeczności, której sama jest częścią. Liczny zespół
pracowników to duże możliwości wsparcia i podejmowania różnych
inicjatyw. Co pewien czas na firmowych mediach społecznościowych
można poczytać o akcjach, w jakie chętnie angażują się
pracownicy. Szlachetna Paczka, zbiórki na WOŚP, zakup artykułów
dla pobliskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego to
odpowiedź DONE! na potrzeby innych.
Obecnie europejski przemysł, w tym branża transportowa, odnotowuje spadek za sprawą załamania gospodarczego, spowodowanego pandemią koronawirusa i zerwanymi łańcuchami dostaw, a także przeciwnościami związanymi z Brexitem. Ta sytuacja nie zatrzymała jednak rozwoju małopolskiej spółki.
DONE! Deliveries codziennie
udowadnia jak wielką siłę ma polski transport, który co raz
częściej jest doceniany na rynkach europejskich. Więcej
informacji na temat DONE! znajdziesz na stronie internetowej
https://www.donedeliveries.com/ lub
w Social Media LN:
https://www.linkedin.com/company/donedeliveries ; FB: https://www.facebook.com/DONEDeliveries
Brak komentarzy