Firma BiBP Sp. z o.o. z siedzibą w Zatorze, specjalizująca się w produkcji opakowań typu bag in box, potrzebuje kolejnych 12 osób, które wraz ze swoją wiedzą, doświadczeniem i zaangażowaniem dopełnią ZESPÓŁ BIBP.
BiBP Sp. z o.o. powstał w 2014r. w Andrychowie, zaczynając swą działalność na niespełna 500m2. Teraz po 8 latach bogatych w ciągłą rozbudowę, łączna powierzchnia firmy wynosi już 9000m2 (Polska i Hiszpania).
Od samego początku naszym celem było zarówno doskonalenie produktu jak i nieustanny rozwój. Dzięki temu BiBP stał się największym producentem opakowań bag in box w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasze produkty docierają do 30 krajów na 5 kontynentach.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy i niedawnym przejęciem hiszpańskiej spółki Montibox poszukujemy specjalistów, którzy zasilą nasz zespół.
Nie zwlekaj i dołącz do nas!
Czekamy właśnie na Ciebie!
OFERTY PRACY
SPECJALISTA DS. JAKOŚCI I REKLAMACJI
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa reklamacji od klientów, ich analiza i wnioskowanie
- przygotowywanie raportów
- prowadzenie i optymalizacja bazy danych reklamacji i niezgodności
- opracowywanie procedur i instrukcji jakościowych
- optymalizacja procesów związanych z funkcjonowaniem Działu Jakości
Wymagania:

- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne) z obszaru zarządzania jakością, jakości i bezpieczeństwa, technologii żywności, chemii, technologii tworzyw sztucznych
- doświadczenie min. 2 lata w Dziale Jakości lub dziale pokrewnym
- doświadczenie w procesie reklamacyjnym i obsłudze Klienta
- gotowość do wyjazdów do Klientów w kraju i zagranicą
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
SPECJALISTA DS. INTEGROWANIA JAKOŚCI I PRODUKCJI
Zakres obowiązków:
- integracja procesów jakości i produkcji pomiędzy filiami firmy
- optymalizacja procesów związanych z funkcjonowaniem Działu Jakości i Produkcji w różnych filiach firmy
- aktywny udział w opracowywaniu raportów i wskaźników produkcyjnych i jakościowych w różnych filiach firmy
- pomoc w obsłudze reklamacji od klientów, ich analiza, komunikowanie wniosków wewnątrz organizacji (w tym nadzór nad skutecznymi terminowymi działaniami) w zgodzie z oczekiwaniami firmy
- przygotowywanie raportów dotyczących wskaźników satysfakcji i innych wskaźników jakościowych dla spółki
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne) z obszaru zarządzania jakością, jakości i bezpieczeństwa, technologii żywności, chemii, technologii tworzyw sztucznych
- doświadczenie min. 2 lata w Dziale Jakości lub dziale pokrewnym
- gotowość do wyjazdów do innych siedzib zakładu
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
MŁODSZY SPECJALISTA DS. BADAŃ I ROZWOJU
Zakres obowiązków:
– udział w pracach rozwojowych i wdrożeniach nowych produktów opakowaniowych na rynek
– udział w realizacji strategicznych projektów firmy (pomoc w przygotowaniu koncepcji, badań rynku, zbieraniu i analizie danych, kontakt z podwykonawcami i klientami projektu)
– pomoc w prowadzeniu dokumentacji Działu R&D i udział w tworzeniu procedur

Wymagania:
– wykształcenie wyższe
– bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
– znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
– prawo jazdy kat. B
SPECJALISTA DS. BADAŃ I ROZWOJU
Zakres obowiązków:
– czynny udział w pracach rozwojowych i wdrożeniach nowych produktów opakowaniowych na rynek
– udział w realizacji strategicznych projektów firmy (przygotowanie koncepcji, badania rynku, zbieranie i analiza danych, kontakt z podwykonawcami i klientami projektu)
– prowadzenie dokumentacji Działu R&D i udział w tworzeniu procedur
– sporządzanie i kontrola dokumentacji projektowej (wstępne opracowania raportów, podsumowania spotkań, analiza kosztów w projekcie i terminów zadań)
Wymagania:
– wykształcenie wyższe
– bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
– znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
– prawo jazdy kat. B
MAGAZYNIER

Zakres obowiązków:
- obsługa bieżąca magazynu
- przyjmowanie oraz rozładunek dostaw towarów
- przygotowanie i wydawanie towarów do wysyłki
- przygotowanie surowców do produkcji
- przyjmowanie na magazyn towarów po wykonanej produkcji
- posługiwanie się systemem identyfikacji towarów
- prowadzenie i kontrola dokumentacji magazynowej
- obsługa wózka widłowego
- utrzymywanie porządku na terenie magazynu
Wymagania:
- praca w systemie 2-zmianowym

OPERATOR MASZYN
wynagrodzenie od 5180zł*
Zakres obowiązków:
- obsługa i nadzór nad maszynami oraz linią montażową
- produkcja zgodnie z kartą technologiczną
- kontrola jakości wytworzonego produktu
- pakowanie zgodne z kartą wyrobu
- raportowanie produkcji w systemie komputerowym
- dbanie o porządek na stanowisku pracy
- diagnozowanie i usuwanie drobnych awarii
Wymagania:
- praca w systemie 3-zmianowym
- doświadczenie w pracy przy obsłudze maszyn produkcyjnych
* średnia miesięczna stawka przy pracy w systemie 3-zmianowym, stawka nie uwzględnia premii rocznych i dodatku stażowego
PRACOWNIK UTRZYMANIA RUCHU
wynagrodzenie od 5600zł*
Zakres obowiązków:
- zapewnienie bezpiecznego i sprawnego działania maszyn i urządzeń na działach produkcyjnych
- konserwacje i naprawy maszyn i urządzeń
- rozwiązywanie bieżących problemów technicznych
- analiza przyczyn powstawania awarii i wdrażanie środków zaradczych
- aktualizacja dokumentacji procesowej i działowej
Wymagania:
- praktyczna znajomość zagadnień z zakresu mechaniki, elektryki, hydrauliki, pneumatyki
- umiejętność czytania rysunku technicznego oraz schematów elektrycznych
- praca w systemie 2-zmianowym
- gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym
- doświadczenie zawodowe w dziale utrzymania ruchu
* średnia miesięczna stawka przy pracy w systemie 3-zmianowym, stawka nie uwzględnia premii rocznych i dodatku stażowego
SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Zakres obowiązków:
- tworzenie i realizacja strategii marketingowej w firmie zgodnie z budżetem
- współtworzenie budżetu marketingowego
- budowanie brandów należących do spółki zgodnie z polityką Zarządu
- planowanie i realizowanie kampanii marketingowych B2B
- współtworzenie strategii SEO i SEM

- współtworzenie content marketingu (newslettery, posty, artykuły)
- pomoc w realizacji zadań związanych z wewnętrznym i zewnętrznym PR
- kreowanie komunikacji z otoczeniem zewnętrznym – kampanie HR
- przygotowanie i nadzór nad kampaniami Google Ads
- nadzór nad Google Analytics
Wymagania:
- wysoka kreatywność i własna inicjatywa
- umiejętność tworzenia treści, atrakcyjnych merytorycznie i angażujących grupę docelową
- znajomość narzędzi i technik marketingowych
- dobra znajomość Google Analytics
- znajomość WordPress
- znajomość MS Office w stopniu dobrym
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
- doświadczenie w podobnej branży oraz znajomość programów graficznych (typu Canva, PhotoShop) będzie dodatkowym atutem

Zakres obowiązków:
- prowadzenie analizy harmonogramu i postępu wykonywanych zdań związanych z projektem
- administrowanie dokumentacją projektu
- kompletowanie dokumentacji projektowej i sporządzanie notatek służbowych
- prowadzenie korespondencji
- organizacja wyjazdów służbowych
- organizacja spotkań projektowych, przygotowywanie agend oraz sporządzanie raportów z przeprowadzonych spotkań
- praca na systemie ERP użytkowanym w firmie (przygotowywanie dokumentów związanych z kooperacją oddziałów polskiego i hiszpańskiego, prowadzenie magazynu konsygnacyjnego)
Wymagania:
- znajomość oprogramowania MS Office
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
- gotowość do wyjazdów służbowych (głównie Hiszpania)
- dodatkowym atutem będzie znajomość języka hiszpańskiego oraz doświadczenie w pracy z systemem ERP
SPECJALISTA DS. HR
Zakres obowiązków:
- administrowanie sprawami pracowniczymi
- wsparcie w procesie rekrutacji: umawianie spotkań, selekcja CV, uczestnictwo w rozmowach
- realizowanie procesu wdrażania nowego pracownika do firmy(wyposażenie stanowiska pracy, współpraca z działem IT, Vendo
- aktualizacja oraz nadzór na polityką Rodo
- nadzór nad RCP pracowników (wydawanie kart, nadawanie odbieranie uprawnień )
- opieka nad istniejącymi i wdrażanie nowych rozwiązań dedykowanych pracownikom
- udział w nowych projektach mających na celu zwiększanie atrakcyjności Pracodawcy na rynku pracy
- aktualizację i tworzenie procedur oraz regulaminów z obszaru personalnego
- weryfikację i sprawdzanie dokumentów
- organizacja i koordynacja szkoleń
Wymagania:
– minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
– wykształcenie średnie lub wyższe
- znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1
SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH
Zakres obowiązków:
- kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy
- nadzór i koordynacja nad budżetem firmy
- kontrolowanie wyników ekonomicznych firmy i porównywanie ich z założonymi celami
- nadzór nad dokumentacją finansową firmy i kontrola jej poprawności zgodnie z przepisami i procedurami
- nadzór nad przygotowaniem (skonsolidowanych) sprawozdań finansowych oraz raportów
- nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji
- składanie rocznych sprawozdań do GUS związanych z działalnością finansową firmy

- optymalizowanie polityki podatkowej
- optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego
- ocena projektów inwestycyjnych pod względem finansowym
- odpowiedzialność za płynność finansową, zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych
- przygotowywanie, nadzór i uaktualnianie pliku cash flow (optymalizacja)
- kontakty i współpraca z audytorem, bankami, inwestorami oraz organami podatkowymi (odpowiedzialność za zawieranie umów kredytowych, leasingowych, pożyczek i innych źródeł finansowania oraz kompletowanie, przygotowywanie dokumentów które są niezbędne do ich otrzymania )
- przygotowywanie wszystkich dokumentów finansowych do dotacji, dofinansowań, SSE
Wymagania:
- doświadczenie w obszarze finansowo - księgowym
- umiejętności analityczne
- wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu finansów)
- znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1
SPECJALISTA DS. DOTACJI I DOFINANSOWAŃ
Zakres obowiązków:
- analiza i ocena innowacyjnych pomysłów/projektów pod kątem możliwości otrzymania wsparcia z funduszy UE
- przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej
- monitoring informacji o planowanych naborach wniosków m.in. przez PARP, ARiMR, w ramach RPO itp.
- bieżące doradztwo i nadzór nad prawidłową realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE, publicznych, dofinansowań do szkoleń pracowników
- bezpośredni kontakt z wykonawcami na każdym etapie prac nad dokumentacją
- przygotowywanie dokumentacji związanej z bieżącą obsługą wniosków tj. zapytanie ofertowe, umowa z wykonawcą, nadzór nad terminami płatności, nadzór nad terminami odbiorów etapu, przygotowanie dokumentów do każdego etapu wniosku o płatność
- obsługa procesu zawierania umów o dofinansowanie
- monitoring poprawności wydatkowanych środków, zgodnie z wnioskiem i umową na dofinansowanie zadania
- monitoring budżetów i harmonogramów oraz reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian
- obsługa administracyjna w zakresie przepływu dokumentów
- prowadzenie dokumentacji i korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem zadań
- bieżący kontakt z partnerami, zleceniobiorcami oraz instytucjami finansującymi
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- umiejętności analityczne
- znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1

BENEFITY
Szkolenia i kursy zawodowe
Szkolenia językowe
Pożyczka bezprocentowa
Ubezpieczenie na życie
Premia roczna
Dodatek stażowy
Dodatek za polecenie pracownika
Elastyczny czas pracy
Przekąski i napoje w kuchni firmowej
Owocowe poniedziałki
Refundacja kosztów związanych z uprawnieniami pracowników
Klimatyzowane biura i hale produkcyjne
Wspólne świętowania (Dzień Kobiet, Dzień Chłopaka, Tłusty Czwartek, Wigilia)
Spotkania integracyjne
Bilety do Parku Rozrywki w Zatorze
Dofinansowanie do roweru elektrycznego
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:
+48 601 845 567
Brak komentarzy