reklama
reklama

ZATRUDNIMY KOLEJNE 12 OSÓB

Artykuły sponsorowane, Wiadomości, 03.10.2022 15:28,
Ogłoszenie.
ZATRUDNIMY KOLEJNE 12 OSÓB

Firma BiBP Sp. z o.o. z siedzibą w Zatorze, specjalizująca się w produkcji opakowań typu bag in box, potrzebuje kolejnych 12 osób, które wraz ze swoją wiedzą, doświadczeniem i zaangażowaniem dopełnią ZESPÓŁ BIBP.

BiBP Sp. z o.o. powstał w 2014r. w Andrychowie, zaczynając swą działalność na niespełna 500m2. Teraz po 8 latach bogatych w ciągłą rozbudowę, łączna powierzchnia firmy wynosi już 9000m2 (Polska i Hiszpania).

Od samego początku naszym celem było zarówno doskonalenie produktu jak i nieustanny rozwój. Dzięki temu BiBP stał się największym producentem opakowań bag in box w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasze produkty docierają do 30 krajów na 5 kontynentach.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy i niedawnym przejęciem hiszpańskiej spółki Montibox poszukujemy specjalistów, którzy zasilą nasz zespół.

Nie zwlekaj i dołącz do nas!

Czekamy właśnie na Ciebie!


OFERTY PRACY


SPECJALISTA DS. JAKOŚCI I REKLAMACJI

Zakres obowiązków:

- kompleksowa obsługa reklamacji od klientów, ich analiza i wnioskowanie

- przygotowywanie raportów

- prowadzenie i optymalizacja bazy danych reklamacji i niezgodności

- opracowywanie procedur i instrukcji jakościowych

- optymalizacja procesów związanych z funkcjonowaniem Działu Jakości

Wymagania:


- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne) z obszaru zarządzania jakością, jakości i bezpieczeństwa, technologii żywności, chemii, technologii tworzyw sztucznych

- doświadczenie min. 2 lata w Dziale Jakości lub dziale pokrewnym

- doświadczenie w procesie reklamacyjnym i obsłudze Klienta

- gotowość do wyjazdów do Klientów w kraju i zagranicą

- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel

- znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2


SPECJALISTA DS. INTEGROWANIA JAKOŚCI I PRODUKCJI

Zakres obowiązków:

- integracja procesów jakości i produkcji pomiędzy filiami firmy

- optymalizacja procesów związanych z funkcjonowaniem Działu Jakości i Produkcji w różnych filiach firmy

- aktywny udział w opracowywaniu raportów i wskaźników produkcyjnych i jakościowych w różnych filiach firmy

- pomoc w obsłudze reklamacji od klientów, ich analiza, komunikowanie wniosków wewnątrz organizacji (w tym nadzór nad skutecznymi terminowymi działaniami) w zgodzie z oczekiwaniami firmy

- przygotowywanie raportów dotyczących wskaźników satysfakcji i innych wskaźników jakościowych dla spółki

Wymagania:

- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne) z obszaru zarządzania jakością, jakości i bezpieczeństwa, technologii żywności, chemii, technologii tworzyw sztucznych

- doświadczenie min. 2 lata w Dziale Jakości lub dziale pokrewnym

- gotowość do wyjazdów do innych siedzib zakładu

- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel

- znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2


MŁODSZY SPECJALISTA DS. BADAŃ I ROZWOJU

Zakres obowiązków:

– udział w pracach rozwojowych i wdrożeniach nowych produktów opakowaniowych na rynek

– udział w realizacji strategicznych projektów firmy (pomoc w przygotowaniu koncepcji, badań rynku, zbieraniu i analizie danych, kontakt z podwykonawcami i klientami projektu)

– pomoc w prowadzeniu dokumentacji Działu R&D i udział w tworzeniu procedur

pomoc w sporządzaniu i kontroli dokumentacji projektowej (wstępne opracowania raportów, podsumowania spotkań, analiza kosztów w projekcie i terminów zadań)

Wymagania:

– wykształcenie wyższe

– bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel

– znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2

– prawo jazdy kat. B


SPECJALISTA DS. BADAŃ I ROZWOJU

Zakres obowiązków:

– czynny udział w pracach rozwojowych i wdrożeniach nowych produktów opakowaniowych na rynek

– udział w realizacji strategicznych projektów firmy (przygotowanie koncepcji, badania rynku, zbieranie i analiza danych, kontakt z podwykonawcami i klientami projektu)

– prowadzenie dokumentacji Działu R&D i udział w tworzeniu procedur

– sporządzanie i kontrola dokumentacji projektowej (wstępne opracowania raportów, podsumowania spotkań, analiza kosztów w projekcie i terminów zadań)

Wymagania:

– wykształcenie wyższe

– bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel

– znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2

– prawo jazdy kat. B


MAGAZYNIER


Zakres obowiązków:

- obsługa bieżąca magazynu

- przyjmowanie oraz rozładunek dostaw towarów

- przygotowanie i wydawanie towarów do wysyłki

- przygotowanie surowców do produkcji

- przyjmowanie na magazyn towarów po wykonanej produkcji

- posługiwanie się systemem identyfikacji towarów

- prowadzenie i kontrola dokumentacji magazynowej

- obsługa wózka widłowego

- utrzymywanie porządku na terenie magazynu

Wymagania:

- praca w systemie 2-zmianowym



OPERATOR MASZYN

wynagrodzenie od 5180zł*

Zakres obowiązków:

- obsługa i nadzór nad maszynami oraz linią montażową

- produkcja zgodnie z kartą technologiczną

- kontrola jakości wytworzonego produktu

- pakowanie zgodne z kartą wyrobu

- raportowanie produkcji w systemie komputerowym

- dbanie o porządek na stanowisku pracy

- diagnozowanie i usuwanie drobnych awarii

Wymagania:

- praca w systemie 3-zmianowym

- doświadczenie w pracy przy obsłudze maszyn produkcyjnych

* średnia miesięczna stawka przy pracy w systemie 3-zmianowym, stawka nie uwzględnia premii rocznych i dodatku stażowego


PRACOWNIK UTRZYMANIA RUCHU

wynagrodzenie od 5600zł*

Zakres obowiązków:

- zapewnienie bezpiecznego i sprawnego działania maszyn i urządzeń na działach produkcyjnych

- konserwacje i naprawy maszyn i urządzeń

- rozwiązywanie bieżących problemów technicznych

- analiza przyczyn powstawania awarii i wdrażanie środków zaradczych

- aktualizacja dokumentacji procesowej i działowej

Wymagania:

- praktyczna znajomość zagadnień z zakresu mechaniki, elektryki, hydrauliki, pneumatyki

- umiejętność czytania rysunku technicznego oraz schematów elektrycznych

- praca w systemie 2-zmianowym

- gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym

- doświadczenie zawodowe w dziale utrzymania ruchu

* średnia miesięczna stawka przy pracy w systemie 3-zmianowym, stawka nie uwzględnia premii rocznych i dodatku stażowego


SPECJALISTA DS. MARKETINGU

Zakres obowiązków:

- tworzenie i realizacja strategii marketingowej w firmie zgodnie z budżetem

- współtworzenie budżetu marketingowego

- budowanie brandów należących do spółki zgodnie z polityką Zarządu

- planowanie i realizowanie kampanii marketingowych B2B

- współtworzenie strategii SEO i SEM


- współtworzenie content marketingu (newslettery, posty, artykuły)

- pomoc w realizacji zadań związanych z wewnętrznym i zewnętrznym PR

- kreowanie komunikacji z otoczeniem zewnętrznym – kampanie HR

- przygotowanie i nadzór nad kampaniami Google Ads

- nadzór nad Google Analytics

Wymagania:

- wysoka kreatywność i własna inicjatywa

- umiejętność tworzenia treści, atrakcyjnych merytorycznie i angażujących grupę docelową

- znajomość narzędzi i technik marketingowych

- dobra znajomość Google Analytics

- znajomość WordPress

- znajomość MS Office w stopniu dobrym

- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1

- doświadczenie w podobnej branży oraz znajomość programów graficznych (typu Canva, PhotoShop) będzie dodatkowym atutem


ZASTĘPCA KOORDYNATORA DS. INWESTYCJI W HISZPANII

Zakres obowiązków:

- prowadzenie analizy harmonogramu i postępu wykonywanych zdań związanych z projektem

- administrowanie dokumentacją projektu

- kompletowanie dokumentacji projektowej i sporządzanie notatek służbowych

- prowadzenie korespondencji

- organizacja wyjazdów służbowych

- organizacja spotkań projektowych, przygotowywanie agend oraz sporządzanie raportów z przeprowadzonych spotkań

- praca na systemie ERP użytkowanym w firmie (przygotowywanie dokumentów związanych z kooperacją oddziałów polskiego i hiszpańskiego, prowadzenie magazynu konsygnacyjnego)

Wymagania:

- znajomość oprogramowania MS Office

- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)

- gotowość do wyjazdów służbowych (głównie Hiszpania)

- dodatkowym atutem będzie znajomość języka hiszpańskiego oraz doświadczenie w pracy z systemem ERP


SPECJALISTA DS. HR

Zakres obowiązków:

- administrowanie sprawami pracowniczymi

- wsparcie w procesie rekrutacji: umawianie spotkań, selekcja CV, uczestnictwo w rozmowach

- realizowanie procesu wdrażania nowego pracownika do firmy(wyposażenie stanowiska pracy, współpraca z działem IT, Vendo

- aktualizacja oraz nadzór na polityką Rodo

- nadzór nad RCP pracowników (wydawanie kart, nadawanie odbieranie uprawnień )

- opieka nad istniejącymi i wdrażanie nowych rozwiązań dedykowanych pracownikom

- udział w nowych projektach mających na celu zwiększanie atrakcyjności Pracodawcy na rynku pracy

- aktualizację i tworzenie procedur oraz regulaminów z obszaru personalnego

- weryfikację i sprawdzanie dokumentów

- organizacja i koordynacja szkoleń

Wymagania:

– minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

– wykształcenie średnie lub wyższe

- znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1


SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH

Zakres obowiązków:

- kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy

- nadzór i koordynacja nad budżetem firmy

- kontrolowanie wyników ekonomicznych firmy i porównywanie ich z założonymi celami

- nadzór nad dokumentacją finansową firmy i kontrola jej poprawności zgodnie z przepisami i procedurami

- nadzór nad przygotowaniem (skonsolidowanych) sprawozdań finansowych oraz raportów

- nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji

- składanie rocznych sprawozdań do GUS związanych z działalnością finansową firmy


- organizowanie i udział w spotkaniach z bankami, instytucjami podatkowymi, jednostkami finansowymi oraz sporządzanie notatek ze spotkań i wysyłanie podsumowań do przełożonych, podziękowań do uczestników spotkania itp.

- optymalizowanie polityki podatkowej

- optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego

- ocena projektów inwestycyjnych pod względem finansowym

- odpowiedzialność za płynność finansową, zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych

- przygotowywanie, nadzór i uaktualnianie pliku cash flow (optymalizacja)

- kontakty i współpraca z audytorem, bankami, inwestorami oraz organami podatkowymi (odpowiedzialność za zawieranie umów kredytowych, leasingowych, pożyczek i innych źródeł finansowania oraz kompletowanie, przygotowywanie dokumentów które są niezbędne do ich otrzymania )

- przygotowywanie wszystkich dokumentów finansowych do dotacji, dofinansowań, SSE

Wymagania:

- doświadczenie w obszarze finansowo - księgowym

- umiejętności analityczne

- wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu finansów)

- znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1


SPECJALISTA DS. DOTACJI I DOFINANSOWAŃ

Zakres obowiązków:

- analiza i ocena innowacyjnych pomysłów/projektów pod kątem możliwości otrzymania wsparcia z funduszy UE

- przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej

- monitoring informacji o planowanych naborach wniosków m.in. przez PARP, ARiMR, w ramach RPO itp.

- bieżące doradztwo i nadzór nad prawidłową realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE, publicznych, dofinansowań do szkoleń pracowników

- bezpośredni kontakt z wykonawcami na każdym etapie prac nad dokumentacją

- przygotowywanie dokumentacji związanej z bieżącą obsługą wniosków tj. zapytanie ofertowe, umowa z wykonawcą, nadzór nad terminami płatności, nadzór nad terminami odbiorów etapu, przygotowanie dokumentów do każdego etapu wniosku o płatność

- obsługa procesu zawierania umów o dofinansowanie

- monitoring poprawności wydatkowanych środków, zgodnie z wnioskiem i umową na dofinansowanie zadania

- monitoring budżetów i harmonogramów oraz reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian

- obsługa administracyjna w zakresie przepływu dokumentów

- prowadzenie dokumentacji i korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem zadań

- bieżący kontakt z partnerami, zleceniobiorcami oraz instytucjami finansującymi

Wymagania:

- doświadczenie na podobnym stanowisku

- umiejętności analityczne

- znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1


BENEFITY

  • Szkolenia i kursy zawodowe

  • Szkolenia językowe

  • Pożyczka bezprocentowa

  • Ubezpieczenie na życie

  • Premia roczna

  • Dodatek stażowy

  • Dodatek za polecenie pracownika

  • Elastyczny czas pracy

  • Przekąski i napoje w kuchni firmowej

  • Owocowe poniedziałki

  • Refundacja kosztów związanych z uprawnieniami pracowników

  • Klimatyzowane biura i hale produkcyjne

  • Wspólne świętowania (Dzień Kobiet, Dzień Chłopaka, Tłusty Czwartek, Wigilia)

  • Spotkania integracyjne

  • Bilety do Parku Rozrywki w Zatorze

  • Dofinansowanie do roweru elektrycznego


SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:


Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Brak komentarzy