reklama
reklama

Pozyskaj grono klientów dopasowanych do Twojej marki dzięki Facebook Ads

Artykuły sponsorowane, Wiadomości, 04.08.2020 12:20,
Reklamy na Facebooku umożliwiają zwiększenie sprzedaży i zbudowanie rozpoznawalnego wizerunku marki niezależnie od wielkości firmy. Z udanych kampanii social media mogą skorzystać zarówno mali przedsiębiorcy działający lokalnie, jak i sieci sklepów, które pozyskują klientów w całej Polsce.
Pozyskaj grono klientów dopasowanych do Twojej marki dzięki Facebook Ads

Co możesz osiągnąć dzięki Facebook Ads?

Przed utworzeniem reklamy na Facebooku zastanów się nad celem biznesowym kampanii social media. Facebook Ads ułatwia optymalny wybór, podając trzy ogólne kategorie celów reklamowych:

  • rozpoznawalność – cel polegający na kreowaniu pozytywnego wizerunku marki i wzbudzeniu zainteresowania produktami oraz usługami. Umożliwia atrakcyjne przedstawienie wartości, które są cenne dla potencjalnych klientów firmy,

  • działania – cel polegający na aktywizowaniu odbiorcy reklamy zaintrygowanego marką. Twórca kampanii może dążyć do przekierowania użytkownika na specjalny landing page, zachęcenia do zainstalowania aplikacji, otworzenia konwersacji w Messengerze, odtworzenia filmu,

  • konwersje – cel polegający na skłonieniu odbiorcy do zakupu produktu, zamówienia usługi, zarejestrowania się na stronie, wypełnienia formularza, pobrania e-booka itp.

Zależy Ci na zadowalających efektach z Facebook Ads? Oddaj reklamowanie Twojego biznesu w ręce specjalistów. Prowadzeniem skutecznych kampanii social media zajmuje się agencja AdCookie.

Powyższe cele kampanii na Facebooku mogą być różnicowane. Pierwsze kroki z Facebook Ads mogą być etapem skupienia na budowaniu rozpoznawalności marki wśród nowych odbiorców. Jeden z późniejszych etapów może wyłaniać użytkowników chętnych do interakcji z Twoją marką i zachęcać ich do podejmowania działań na stronie WWW. Pamiętaj, że sukcesem może być nie tylko stricte sprzedaż, ale również zapisanie się na newsletter, w którym możesz wynagrodzić odbiorcę i informować go o korzystnych okazjach w sklepie.

Dzięki Facebook Ads możesz dotrzeć do klientów w wybranej miejscowości, określonym wieku czy mających specyficzne zainteresowania

Przed utworzeniem kampanii obowiązkowo stwórz charakterystyki osób, tzw. persony, z którymi chcesz nawiązać kontakt, aby osiągnąć wysoką skuteczność reklamy na Facebooku. Manager umożliwia zawężenie grup odbiorców kampanii według różnorodnych informacji. Narzędzie pozwala nie tylko na definiowanie pożądanych cech potencjalnych klientów, ale również wykluczanie niektórych parametrów.

Opcje targetowania Facebook Ads uwzględniają m.in.

  • lokalizację – możesz skłonić osoby przebywające w pobliżu Twojej placówki stacjonarnej do odwiedzenia lokalu,

  • zainteresowania – pamiętaj o precyzyjnych kategoriach, aby uniknąć kierowania reklamy do zbyt ogólnej grupy odbiorców. Jeśli głównym zainteresowaniem mają być „zwierzęta”, możesz wyświetlić reklamę opiekunom psów lub postawić na jeszcze większą precyzję i zwrócić się do opiekunów mopsów lub labradorów,

  • demografię – wspomniana persona pomoże określić Ci wiek, płeć, status związku czy wykształcenie idealnego klienta. Właścicielowi sklepu z akcesoriami dziecięcymi może zależeć na kierowaniu reklamy do młodych mężczyzn i kobiet w wieku od 25 do 30 lat, którzy są w związku małżeńskim i opiekują się niemowlętami.

reklama
News will be here

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Brak komentarzy