Za tą przemianą idą kolejne, a mianowicie powód, dla którego Polacy częściej wybierają się w podróże i to przez cały rok. Nastawieni na doznania przyrodnicze, atrakcje kulturalne, sportowe czy historyczne poszukują unikalnych miejsc oferujących także wygodne i dobre jakościowo zaplecze noclegowe.
Ten czynnik natomiast powoduje, że właściciele miejsc noclegowych starają się jak najszerzej dotrzeć do swoich potencjalnych gości. Temu właśnie służy technologia, aplikacje i szeroko rozumiany Internet. Coraz więcej odnaleźć można strony internetowych reklamujących obiekty noclegowe. I dobrze, bo ludzie lubią widzieć i znać miejsce swojej destynacji. Kupują oczami. Od sposobu w jaki przedstawimy zalety naszego obiektu zależy ilu gości tak naprawdę odwiedzi nas w ciągu roku. A zadowolony klient na pewno poleci naszą lokalizację. Rekomendacje i opinie osób korzystających z usług właścicieli obiektów noclegowych, to obecnie klucz do sukcesu.
Podejmując się przygotowania strony internetowej reklamującej obiekt noclegowy, proces realizacji dzielimy na etapy, tak by aktualny progres prac nad twoją stroną był dokładnie widoczny. W momencie przygotowania projektu graficznego, dajemy możliwość bezpłatnych korekt, by powstała strona zadowalająca nie tylko nas, ale przede wszystkim ciebie. Spójrz, co cię czeka krok po kroku, gdy zdecydujesz się na współpracę z nami:
1. przygotowanie oraz akceptacja umowy
2. wpłata zadatku w wysokości 40% od całej realizacji
3. sesja zdjęciowa / wideo
4. przygotowanie projektu graficznego
5. akceptacja projektu przez klienta
6. kodowanie
7. działania marketingowe
8. demonstracja strony
9. akceptacja wersji beta przez klienta
10. rozliczenie końcowe z fvat
11. przekazanie dostępów
12. publikacja w sieci, dodanie do indeksu Google
13. Wspólna kawa i rozmowa o efektach ;)
Wydaje się, że tych 13 punktów to niezliczony czas realizacji – i tu się mylisz. Wystarczy tylko 30 dni, byśmy wspólnie z Tobą stworzyli stronę, która zachęci gości do skorzystania z twojej oferty. 30 dni, dzięki którym zwiększysz skuteczność dotarcia do potencjalnych klientów.
Wchodzisz w to już dziś?
Brak komentarzy