reklama
reklama

Droga Krzyżowa przeszła ulicami Andrychowa [FOTO]

Wiadomości, 11.03.2016 20:35, ks
W piątkowy (11.03) wieczór ulicami Andrychowa przeszła procesja Drogi Krzyżowej.
Droga Krzyżowa przeszła ulicami Andrychowa [FOTO]

Tym razem procesja wiodła od parafii św. Macieja w centrum miasta do parafii św. Stanisława na osiedlu w Andrychowie. Wzięło w niej udział kilkaset osób. 

 

Zobaczcie zdjęcia

 

A już za tydzień z Andrychowa wyruszą uczestnicy Ekstremalnej Drogi Krzyżowej. Organizatorzy przygotowali kilka tras z Andrychowa do Kalwarii Zebrzydowskiej oraz z Andrychowa do Wadowic.

 

 


reklama

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

kaczor, 13.03.2016 21:44

popatrz dr house na wulgarny pierwszy komentarz. przyłączam się do apelu Maksymiliana. I przyłączam się do apelu aby w przyszłości mamnewsa wyłączał możliwość dodawania komentarzy pod tekstami o uroczystościach religijnych. Robi tak w przypadku tekstów sponsorowanych więc proponuję żeby i w takich tematach tak było.

maria, 13.03.2016 21:43

tak dr house poczytałam tam było trochę namieszane byłam zła że niby piszę z pracy nie jestem pracownikiem U.G. w Andrychowie a co do wpisów dotyczących Drogi Krzyżowej to masz rację jak można było pod tym tematem tak sobie naubliżać zgadzam się z Tobą.

maria, 13.03.2016 21:32

gregory ja też proponuje klakierom pisdolandi zakończyć tą dyskusję bo to do niczego nie prowadzi.podoba mi się wpis Maksymiliana jest to szczery wpis.

dr_house, 13.03.2016 21:31

@maria tak szło wywnioskować z Twojej wypowiedzi. Odnosząc się całościowo do tematu to śmieszą mnie wypowiedzi z jednej i drugiej strony ponieważ Droga Krzyżowa ulicami Andrychowa miała charakter religijny a obie strony próbują pokazać tylko aspekty polityczne. MamNewsa.pl zakończyło artykuł w 2 zdaniach i galerii zdjęć a Wy się rozpisujecie nad tym jakbyśmy to my zakończyli konflikt na Ukrainie. Udział w wydarzeniu był dobrowolny więc po co takie "halo"? - Kto chciał to poszedł, kto nie to robił co innego i tyle.

gregory, 13.03.2016 20:42

masz rację Maksymilian. Donoszenie na mieszkańców jest obrzydliwe i nie ma żadnego wymiaru duchowego. Tak samo jak obrażanie księży czy byłych pracowników UG "maria" pisze: "ja widzę że tu szczekają byli pracownicy UG i CKiW w Andrychowie a są tak bezczelni że głowa boli tu piszą babska które myślały że przepracują do emerytury nie pracując dajcie spokój możecie zbierać złom jest dużo możliwości aby zarobić" Brawo dla klakierów zakolandii. Sami pokazali kim są.

Maksymilian, 13.03.2016 20:36

Proponuję zakończyć tą dyskusję bo to w wielu wypadkach jest obrzydliwe i nie ma wymiaru duchowego związanego z udziałem w "Drodze Krzyżowej."

maria, 13.03.2016 20:30

tak gregory będziemy tak samo zwracać się do pisdolandi jak wy do żakolandi.

gregory, 13.03.2016 20:24

troche człowiek zostawi mamnewsa a "maria" zdąży oznajmić światu że będą donosy za obrażenia już nie tylko Żaka ale także radnych. o matko, współczuję prokuraturze jak klakierzy zalkolandii zaleją ją donosami na "wrógów władzy" nic klakierów nie nauczyło że ich poprzednie donosy kończyły się na niczym???? na serio myślą że prokuratura nie ma nic innego do roboty jak pochylać się na losem polityków?

kolka, 13.03.2016 20:14

teraz zalecam przerwę, wasza gadzinówka będzie nadawać jedyne, prawdziwe, niezakłamane wiadomości, dla lepszego sortu oglądanie obowiązkowe!!!!!!! i na koniec morał: podobno tu cytat: "kwiczą świnie odrywane od koryta" - to teraz bez żadnych wątpliwości widać kto w Andrychowie stracił koryto i kwiczy!!!!!!!!

maria, 13.03.2016 20:09

dr - house z całym szacunkiem do Ciebie wyjaśniam że ja napisałam do kamila86 że jeśli się zgadza to się ujawnimy nawzajem prywatnie i udowodnię że nie jestem pracownicą U.Gminy w Andrychowie i nie piszę komentarzy w pracy to Ci wystrzelam po ciuce trzeba czytać dokładnie stąd później nieporozumienia myślę ze przyjmiesz wyjaśnienie pozdrawiam. udowodnimy to ja z mężem.

martin, 13.03.2016 20:08

maria jednak nie kontrolujesz swoich zachowań. wczoraj pisałeś/aś ""dość ubliżania Burmistrzowi pracownikom U.Gminy oraz pracownikom CKiW. resztę będziemy załatwiać w Prokuraturze" Słowo "będziemy" oznacza Twój udział. Dziś piszesz że nie będziesz donosić Wersja na dziś jst taka że będą donosić inni. Kto? Mam nadzieję, że nie sugerujesz że na mieszkańców będzie donosił np. "Tomasz, patrzcie jaki jestem piękny!!!"?

dr_house, 13.03.2016 19:58

@maria mam pytanie odnośnie komentarza "kamila86 zastanów się jeżeli Ci udowodnimy ze te komentarze nie są pisane podczas pracy że te komentarze nie piszą wyborcy Burmistrza Żaka oraz zwolennicy naszych radnych czy wtedy pozwolisz abym ci wystrzelała po ciuce????? tak honorowo idziesz na to ja się ujawnię inni też ale coś za coś PYTAM ZGADZASZ SIĘ??????" Mam rozumieć, że dostajesz od administratora mamnewsa.pl raporty z komentarzami i przypisanymi do nich adresami ip?

kolka, 13.03.2016 19:55

do trzech razy sztuka: po słowach miłości,nieskazitelnej Pisdolandii, które tu czytam zanim znowu ktoś odpisze, proszę wrócić do wpisu: kolka, 2016-03-13 17:06:05, przeczytać ze zrozumieniem i cmoknąć mnie ponownie, i skończcie na tym, jak dojdziemy do sześciu to dopiero będzie problem, bo to liczba szatana, dobrej nocy życzę

maria, 13.03.2016 19:55

martin tak kontroluję co piszę ja nie mam zamiaru donosić na tych chorych z zawiści ludzi tylko pisze że musi się skończyć ubliżanie Burmistrzowi oraz pracownikom U.G w Andrychowie bo to może trafić do Prokuratora i z tego co widzę tak będzie.

martin, 13.03.2016 19:25

"maria" a ty cokolwiek kontrolujesz z tego co piszesz???? wczoraj tak pisałeś/aś "dość ubliżania Burmistrzowi pracownikom U.Gminy oraz pracownikom CKiW. resztę będziemy załatwiać w Prokuraturze" Dzisiaj "na kogo mam donosić" Wczoraj ..........bedziemy załatwiać w prokuraturze", dziś nie wiesz kogo wczoraj straszyłeś/aś prokuratorem? I ty radzisz innym spotkanie z psychologiem????

martin, 13.03.2016 19:22

"ja widzę że tu szczkają byli pracownicy UG i CKiW w Andrychowie a są tak bezczelni że głowa boli " i właśnie ta osoba "maria" zapowiada donosy za obrażanie burmistrza i urzędników. kolka: Twoje domysły są tyle warte co domysły tych którzy zastanawiają się po bo w różnych porach dnia pisze tu "coraz bogatszy Tomek i jego kompanii"? To dokładnie tyle samo warte co twoje pisanie. co do kont to nie bądź zazdrosny - nikt nie przebije ciebie w ich ilości. od prymuusa (co za skromność żeby tak nick wybrać) przez ileś tam po "kolkę" i "marię". Jak ty nadążasz z przelogowywaniem to twój sekret:)

maria, 13.03.2016 19:15

ja widzę że tu szczekają byli pracownicy UG i CKiW w Andrychowie a są tak bezczelni że głowa boli tu piszą babska które myślały że przepracują do emerytury nie pracując dajcie spokój możecie zbierać złom jest dużo możliwości aby zarobić.sprytnie z tymi niby donosami na kogo mam donosić mogę jedynie poradzić wam dobrego psychologa zazdrościcie Burmistrzowi oraz pracownikom U.Gminy Andrychów że tak świetnie sobie radzą i to wszystko na zawsze uważam że się poniżam dyskutując z takimi klakierami pisdolandi kolka przepraszam że użyłam Twego określenia ale jest trafne. pozdrowienia dla byłych pracowników CKiW.

kolka, 13.03.2016 19:08

klakierzy Pisdolandii ! mnóżcie się zakładając nowe konta na MN, bądźcie widoczni! zastanawia mnie tylko czemu tu piszą księża? po co księdzu internet i antena satelitarna, przecież to zło w czystej postaci, a teraz, zanim znowu ktoś odpisze, proszę wrócić do wpisu: kolka, 2016-03-13 17:06:05, przeczytać ze zrozumieniem i cmoknąć mnie ponownie

maniek, 13.03.2016 18:43

no widzisz kolka, jak chcesz potrafisz napisać dwa zdania bez z jednej strony obrażania ksieży a z drugiej straszenia prokuratorem za obrażanie p. Żaka. Lotne to na pewno nie było ale widzę postęp!

kolka, 13.03.2016 18:35

madzia, czy jak ci tam i tobie podobni przeczytaj jeszcze raz,ze zrozumieniem ten wpis:kolka, 2016-03-13 17:06:05 a potem mnie cmoknij,

krisu78, 13.03.2016 18:35

wszystko ma swoją dobrą stronę. dzieki kolejnego "donosowi" na "wrogów władzy" dowiemy się kim jest kolka maria i orange. prokurator pewno jak poprzednio umorzy postępowanie a my będziemy mieli czarno na białym kim w realu jest kolka maria i orange którzy wciągnęli urzędników swoje gierki, kto obraża księży i kto straszy innych raz za razem prokuratorem. Jeśli potwierdzi się to co mówią ludzie blisko "możnych w Andrychowie" może być szok dla tych którzy widzieli tylko słodką, uśmiechnietą twarz tej osoby. Najazd dziennikarzy czy zainteresowanie organizacji działających na rzecz ochrony wolności obywatelskich to może być najmniejszy kłopot

madzia, 13.03.2016 18:23

kolka ten pan cytował twój wpis o księżach z wczoraj kolka, 2016-03-12 15:59:02 I kolka zarzuca innym manipulację i chce oddawać do prokuratury innych?

kolka, 13.03.2016 18:15

przed chwilą przeczytałam wpis normalnoscichce, 2016-03-13 16:57:16 z cytatem mojego wpisu: ... na negatywną ocenę zapracowali sami, przez swoją zachłanność, podwójną moralność,chciwość, pazerność, oderwanie od rzeczywistości, kłamstwa itd.... co w tych słowach jest nieprawdą albo mową nienawiści ? czy księża to święte krowy i nie wolno o nich pisać prawdy? takich jest niestety większość, a najjaśniej świecącą gwiazdą na tym firnamencie jest osławiony ojciec Rydzyk, nawet kawał jest na ten temat: co wspólnego mają Ferdek Kiepski i ojciec Rydzyk? odpowiedź: babka dawaj rentę!

normalnoscichce, 13.03.2016 18:15

ależ w tym mieście ludzi z "Pisdolandii". Chyba każdy kto pisze nie po myśli klakierów zalkolandii:) Obawiam się jutrzejszego poranka w prokuraturze Najpierw "donos" zgłosi "kolka", potem "kolka" zmieni kurtkę i wejdzie jako "maria" bo nie życzy sobie łączenia z alter ego?:) Na koniec w prokuratorze jak poczytają tę dyskusję dowiedzą się że "maria" i "kolka" złożył/a donos na siebie:)

kolka, 13.03.2016 18:06

no proszę żałosne trole i klakierzy Pisdolandii ożyli nie życzę sobie łączenia mnie z marią czy orange, do kościoła przestalam chodzić 30 lat temu i nie zamierzam tam wracać, bo po co? do pazernych księży i krucjaty różańcowej? niedobrze się robi od czytania o waszej wierze, jakimi jesteście katolikami, jak was źle traktują, a sami co wyszliście z kościoła i powtórka! jesteście gorsi od bojowników Państwa Islamskiego! chcielibyście mieć monopol na wszystko, a tymczasem każdy ma prawo być kim chce i żyć chce! a teraz możecie się kisić we własnym smrodzie, obrażać, wyciągać z kontekstu to co napisałam, kopiować i powielać ile razy tylko chcecie! ja nie mam się ani czego bać, ani wstydzić i sypiam spokojnie, a wam nigdy to nie będzie dane, zniszczy i spali was wasza własna nienawiść

normalnoscichce, 13.03.2016 17:58

Drugie na serio obawiam się że to niektórzy "klakierzy zalkolandii" mają duży problem. Ani nie wolno pisać o "czarnuchach" jak rafi (mowa nienawiści) ani grozić pobiciem nawet w pytaniu ani grozić prokuraturą (niby maria, kolka, orange) "Każdy człowiek ma prawo do wolności od zastraszania go przez inne osoby." Jak sie chce tak pisać coraz to nowe donosy do prokuratury na innych to warto wiedzieć takie podstawowe rzeczy, szanowny "mario" i kolko"

normalnoscichce, 13.03.2016 17:57

tylko z tej dyskusji "maria": ........... pozwolisz abym ci wystrzelała po ciuce????? "kolka" o księżach: ... na negatywną ocenę zapracowali sami, przez swoją zachłanność, podwójną moralność,chciwość, pazerność, oderwanie od rzeczywistości, kłamstwa itd.... I to dokładnie ci "klakierzy zalkolandii" chcą podawać do prokuratury ludzi za obrażanie innych?

infocar, 13.03.2016 17:57

Już widzę oczyma wyobraźni tę rozprawę w sądzie. Pierwsza na świadka Maryja: - Wysoki sądzie, co wieczór ROZMAWIAM z prawdziwym Bogiem i ... - Wystarczy. Oddalam pozew! Rozprawa zakończona.

maria, 13.03.2016 17:54

nietakszybko żakolandia lepiej brzmi niż pisdolandia dobrze was tam ktoś określił jesteście za mali nie da się z wami dyskutować.

maria, 13.03.2016 17:45

fazi1970 ja na nikogo nie donoszę uważj co piszesz to nie ja obrażam urzędników mam zdjęcia wpisów jak pięknie wszystko przekręcacie.myślę że to za daleko zaszło ktoś tym kieruje. nie zwracaj się do mnie ani kolka ani orange ale lawirujesz z tym wpisem dla mnie nie znaczysz nic takieZERO.KOBITO

nietakszybko, 13.03.2016 17:41

ojoj najpierw "maria" pod innym nickiem straszyła za obrażanie pana Burmistrza Żaka. No nici z tego wyszły. Potem były inne donosy na andrychowian - znowu nici z tego wyszły. Potem było straszenie donosami za obrażanie Pana burmistrza i pracowników um choć ci mają wyrobione zdanie na temat ich "obrońcy" jak czytam. a teraz jeszcze straszy "maria" donosami za obrażanie radnych? to się dziennikarze i organizacje broniące wolności obywatelskich jeszcze bardziej zdziwią jak poczytają zapowiedzi obecnie "marii" za tydzień pewno pod innym nickiem straszącego:) Tak to wygląda Andrychów pod rządami Żaka dzięki "klakierom zalkolandii".

maria, 13.03.2016 17:31

Maksymilian przeprosiłam Ciebie zostawmy ten temat jak otworzy się mamNewsa to pod każdym tematem nic tylko żakolandia żakolandia ksiądz dziś w kościele mówił aby się nie obrażać nie obgadywać bo każdy ma jakiś grzech na sumieniu to dostosujmy się do tego bo tak dalej nie może być aby bezkarnie obrażać Burmistrza oraz radnychw Andrychowie.

fazi1970, 13.03.2016 17:09

tzw. maria czyli kolka czyli orange ma na sumieniu więcej. taki przekaz od ludzi o jakich fałszywie się troszczy 1. Nie da się zwolnić wszystkich pracowników przyjętych za Woźniaka i Pietrasa. Oni sami nie będę się zwalniać. Tzw. mario przyjmij to chłopie do wiadomości. 2. Jak nie potrafisz żyć bez donoszenia na ludzi to bądź łaskaw nie wycierać sobie usteczek pracownikami. Sam wiesz co o nich gadasz i jakie plotki roznosisz więc przestać traktować tych pracowników jako alibii dla swoich zapedów w donoszeniu. Swoje donosielskie zapędy realizuj inaczej OK? Szczególnie że w tym przypadku sam zacząłeś jako pierwszy pisać o urzędnikach. Dowody poniżej bo mamnewsa niczego nie usunął. Jak burmistrz Żak ma trochę instynktu samozachowaczego (ma dużo) to pewno powie ci to samo jeśli przylecisz do niego ze swoim pomysłem na donos. Zanim ośmieszysz także jego swoimi donosami i znowu sprowadzisz rozbawionych dziennikarzy do Andrychowa.

Maksymilian, 13.03.2016 16:08

maria;Ale obraziłaś wielu ,więc trzeba przeprosić.

bracki7, 13.03.2016 14:56

@ ADMINISTRATOR Bardzo dziękuję za wyjaśnienie. Mam nadzieję, że tak pozostanie. :)

maria, 13.03.2016 14:11

Maksymilian nie chciałam Cię obrazić w ok. widzisz ja wierzę właśnie w Boga każdy wiczór i rano się modlę przepraszam Go za to co źle zrobiłam i Bóg mi pomaga nigdy nie będę się spowiadała księdzu bo mogłabym trafić na takich jak był wesołowski albo ten z N Sącza i wielu innych zboczeńców jestem szczęśliwa bo rozmawiam z prawdziwym Bogiem każdy wieczór.

rzykimuszazostac, 13.03.2016 13:22

oj niektórzy muszą wziąć pod uwagę stan umysłowości jednego trolla w trzech wcieleniach: dwóch damskich i jednego męskiego bo inaczej np. ciągle będą szukać czegoś czego nie było:) są umysły które wymyślają treści, widzą urzędników tam gdzie ich nie ma, tylko po to żeby samemu napietnować wymyślone przez siebie treści i postraszyć po raz senty prokutarorem za obrażanie "Pana Burmistrza":) Tak bywa, jak sobie nie postraszą andrychowian sądem albo prokuratorem w obronie pana Burmistrza to weekend do bani:)

bracki7, 13.03.2016 12:41

I jeszcze jedno, mnie osobiście banda starszych pań i paru panów inaczej ubranych, śpiewających mi pod oknem "stacja siódma itp.." bardzo przeszkadza. Szczególnie wieczorem po pracy. Przy szczelnie zamkniętych oknach. Nie podoba mi się to, że we własnym mieszkaniu jestem do tego przymuszany. Dlaczego drogi krzyżowej nie robi się na terenie kościoła? I ile kosztowało zabezpieczenie tej imprezy przez policje?

bracki7, 13.03.2016 12:25

Popatrzyłem sobie na początek dyskusji i nie widzę komentarzy, do których odnoszą się późniejsze komentarze, zatem zostały one osunięte? Nie wiem, co w nich było, ale jakiekolwiek usuwanie komentarzy określa światopogląd usuwającego. I teraz nie wiem, czy po tvp1 i reszcie oraz pr1 i reszcie, mamnewsa też chce być tak poprawne politycznie? Szkoda by było, by mam newsa przestał być obiektywny, bo to jedyne lokalne medium, gdzie można coś o Andrychowie przeczytać na bieżąco..

 

ADMINISTRATOR: Ani jeden komentarz nie został usunięty

mark7, 13.03.2016 10:44

Obawiamy się przybyszów ze świata, nie wiedząc ,że nasza umiejętność egzystencji i współżycia pomiędzy sobą jest beznadziejna. Żaden Arab nie doścignie Polaka w głupocie i tworzenie chaosu wokół siebie. Pominę milczeniem język i moralność. Miłej niedzieli życzę!!

kalafior, 13.03.2016 10:34

Droga krzyżowa sie odbyła i kto miał ochote to w niej uczestniczył i tyle.Po co te dzikie,obrazliwe ba a nawet straszące komentarze ?Ludzie czy wy się dobrze czujecie?

mark7, 13.03.2016 10:30

Komentarz usunięty przez autora.

maniek, 12.03.2016 22:21

dobrego wieczoru wszystkim!

maniek, 12.03.2016 22:20

czubus do MN prośba jeżeli po następnej drodze krzyżowej będziecie zamieszczać relację, proszę zablokować możliwość zamieszczania komentarzy dodam do tej bardzo dobrej prośby każdą religijną uroczystość. Wydaje mi się że "klakierzy zalkolandii" powiedzieli już dość. resztę mogą roznosić prymitywnymi plotami czyli drugim ich kanałem a jakie to plotki i kto je wymyślił powiedzą andrychowianom przyzwoici ludzie którzy mają wiedzę a nie chcą brać udziału w działaniach "klakierów zalkolandii"

grzegorzz, 12.03.2016 21:58

Wiadomo kim są "klakierzy zakolandii", wiadomo dlaczego o Żaku piszą per Burmistrz, On z dużej, o księżach chamsko a tzw. wrogów władzy straszą prokuratorem który jakoś nie chce podzielić racji "klakierów zakolandii":) i wiadomo że urzędnikom wstyd za to jak "klakierzy zakolandii" postepują i atakują. Nie kryją się z tym do domów "klakierzy zakolandii" im nie wejdą:) Ale z tym atakiem na ks. Macieja i księży w ogóle to totalnie przegięli. Straszenie klakierów zakolandii za teksty które sami piszą o urzędnikach to folkor.Może są w ciągu straszenia i donoszenia i nie mogą przestać:)

gregory, 12.03.2016 21:31

no przecież wiadomo że "klakierzy zalkolandii "a urzędnicy to dwie różne grupy. "klakierzy zalkolandii" postanowili się nimi zasłonić i tyle. a to że straszą ludzi prokuratorem za to co sami ileś tam razy napisali i tylko oni? jest grupa osób która liczy donosy na każdego kogo "zalkolandia" uzna za wroga. Jest tego bardzo dużo i w odpowiednim momencie zostanie pokazane. Witaj w krainie mlekiem, miodem, inwestycjami i szacunkiem dla każdego płynącej:)

andrychowianka2, 12.03.2016 20:42

myślę że czubus ma rację. Przy Mszach i kościelnych uroczystościach niech mamnewsa wyłącza komentarze. Trudno "rafi" gdzie indziej napisze o Żaku jak to " On nie trzyma z czarnuchami...." "maria" gdzie indziej będzie pisać o Żaku i urzędnikach i straszyć prokutarorem za to co sama pisze ale będzie spokojniej. Ps. Andrychowscy urzędnicy co by o nich nie powiedzieć reprezentują wyższy poziom intelektualny niż klakierzy zakolandii i nigdy do ich poziomu jak myślę nie zniżą się nawet za nie wiem jaką premię. To co robi "maria" sama wyciąga ich temat a potem niby ich broni to pułapka. Ale niech sama podaje "maria" do prokuratury nawet i dzisiaj.

kolka, 12.03.2016 20:35

tomasz2-kolejny klakier Pisdolandii, do dalszej obserwacji użyj lornetki, może wtedy zrobisz się obiektywny

tomasz2, 12.03.2016 20:26

Ponawiam także apel do księży. Obserwując co się dzieje od kilka lat zauważyłem że jest jeden przypadek kiedy kościół i księża nie są atakowani przez tzw. klakierów zakolandii. To wtedy kiedy Tomasz Żak i Roman Babski siedzą w kościele w pierwszych rzędach a jeszcze lepiej coś wręczają w kościele.Wtedy nie ma żadnych ataków na księży ze strony tzw. klakierów zakolandii. Więc może księża powinni prosić tych panów o obecność?:) Wtedy "klakierzy zakolandii": zwykli mieszkańcy tylko z nieco większą wiedzą o "donosach" na "wrogów władzy", nie opłacani przez nikogo, ot normalni obywatele zadowoleni z wspaniałych rządów Tomasza Żaka:) odpuszczają sobie ataki?

tomasz2, 12.03.2016 20:23

"kolka" całość waszych wypowiedzi brzmi jeszcze żałośniej. "marii" zyczę sukcesu w "donoszeniu" na siebie:) myślę że tego jeszcze w prokuraturze nie mieli:) choć moze lepiej żeby skorzystała z porady swojego drugiego wcielenia kolki?:)

kolka, 12.03.2016 20:18

i klakierzy Pisdolandii koniecznie zacznijcie znowu brać tabletki, zawsze mówię kurację trzeba doprowadzić do końca, bo inaczej problemy wracają,

kolka, 12.03.2016 20:15

@madzia pisałam to już poniżej, ale powtórzę jeszcze raz klakierzy Pisdolandii wyciągają jakiś fragment komentarza z kontestu i dorabiają swoją teorię, ale tutaj to norma "tzw. katolicka"

madzia, 12.03.2016 20:01

cytaty z tej dyskusji z tzw. klakierow zakolandii "jeden ksiadz grubiutki jak swinka drugi tak ubrany jakby szedl na biegun polarny" "dlaczego pisiorow tak to boli,ze miastem rzadzi Pan Tomasz Zak??? i jego Radni??? o fakt to wielki ból,ze On nie trzyma z czarnuchami...." " pozwolisz abym ci wystrzelała po ciuce?????" a na koniec napiszą dość obrażania Burmistrza (oczywiście przez duże B) i pracowników U.G. i postraszą prokuratorem.

orange, 12.03.2016 19:54

Dosyć obrażania Burmistrza oraz pracowników U.G w Andrychowie tak nie może dalej być.

Maksymilian, 12.03.2016 19:50

maria;twoje stwierdzenie"najgorsi w tym wszystkim są katolicy"dla mnie jako katolika jest obraźliwe i nie życzę sobie takiego traktowania.Nie wiem w co ty wierzysz i mnie to nie interesuje ale odnoszę wrażenie ,że nie w Pana Boga.

nietakszybko, 12.03.2016 19:46

kolejny "donos" na andrychowian do prokuratury a nawet samo straszenie nim zainteresuje organizacje broniące praw człowieka w Krakowie i Warszawie. tym razem będzie o tyle ciekawiej że w całej tej dyskusji tylko "maria" i dwóch jej kompanów miłośników zakolandii piszą zbitki o urzędnikach. reszta nie. no to "maria" doniesie na siebie i git:) oby doniesnie "marii" na "marie" orange" i "kolkę "zakończyło się jak doniesenia na przeciwników władzy - prokuratura umarzała jedno za drugim:) pisz dalej "maria", tylko pochwal się a nie milcz jak o innych "doniesienach" na "wrogów władzy" gdzie prokuratura odmawiała śledztwa.

maria, 12.03.2016 19:03

krisu78 nie strasz nie strasz bo się zesrasz pisaliście że to urzędnicy piszą podczas pracy i odpowiecie za to.dość ubliżania Burmistrzowi pracownikom U.Gminy oraz pracownikom CKiW. resztę będziemy załatwiać w Prokuraturze.Na tym koniec.

Maksymilian, 12.03.2016 18:44

kolka;wg.mojej oceny nie można jednoznacznie stwierdzić ,że portfel znalazła osoba "niemal święta".W związku z tym uważam że jest to nieuprawniona nadinterpretacja z twojej strony.

kolka, 12.03.2016 18:00

Andrychów, Wydarzenia, NEWSY CZYTELNIKÓW - 12.03.2016 12:25 Uczciwy znalazca proszony o zwrot portfela. Czeka nagroda Prośba od naszej Czytelniczki. Uczciwy znalazca proszony o zwrot portfela. Czeka nagroda ! ! jak to możliwe, że tyle prawych i niemal świętych,a portfel nie wrócił

Zibi33, 12.03.2016 17:41

Rafi czy cozo.... coś tam z wami nie mam ochoty dyskutować bo nie trawię takich typów mam gdzieś wasze zdanie w każdym razie nie pozostawiam bez echa chamstwa i infantylizmów jakie wypisujecie.

kaowcy2012, 12.03.2016 17:39

"rafi, 2016-03-12 12:15:18 dlaczego pisiorow tak to boli,ze miastem rzadzi Pan Tomasz Zak??? i jego Radni??? o fakt to wielki ból,ze On nie trzyma z czarnuchami....itd. No rafi to wszystkich już "uświadomiłeś" Ci "Radni" z wielkiej litery i o Żaku w środku zdania "On" z wielkiej litery.

kaowcy2012, 12.03.2016 17:37

czubus nic nami nie wstrząsnęło. Znamy "marię", "kolkę" i wiemy że taki miłośnik władzy to skarb:) tyle ile ona wyciągnie informacji niechcący, jak pokaże prawdziwe oblicze - no nikt inny:) chcieliśmy też stanąć w obronie urzędników których wyciągnęli "klakierzy zakolandii". w większości ci których znamy są ok. Z klakierami zakolandii o jakich piszą ludzie mają tyle wspólnego że wiedzą kim są

czubus, 12.03.2016 17:14

kaowcy2012, niestety muszę przyznać rację kolce,poniżej wpis marii, który tak wami wstrząsnął, czytam, czytam i jeszcze raz czytam i ewidentnie widzę zaprzeczenie i nie grozi, a pyta o zgodę "maria, 2016-03-12 11:28:08 kamila86 zastanów się jeżeli Ci udowodnimy ze te komentarze nie są pisane podczas pracy że te komentarze nie piszą wyborcy Burmistrza Żaka oraz zwolennicy naszych radnych czy wtedy pozwolisz abym ci wystrzelała po ciuce????? tak honorowo idziesz na to ja się ujawnię inni też ale coś za coś PYTAM ZGADZASZ SIĘ??????"

Maksymilian, 12.03.2016 17:13

Kto chciał to uczestniczył to jego prawo.Ubliżanie to brak kultury i zdrowia moralnego. Zapraszam na drogę krzyżową w piątek w Wielkim Tygodniu do Zagórnika, można się pomodlić i popatrzeć na piękne góry.

kaowcy2012, 12.03.2016 17:06

ludzie przyjmują zakłady ile razy jeszcze "maria" i jej dwa wcielenia napiszą o Żaku i urzędnikach w takim świetle. Kogo jeszcze będzie chciała podać do sądu za swoje własne sugestie i przemyślenia:) I komu zagrozi że da mu w twarz Taki miłośnik władzy to prawdziwy skarb:) Przyłaczamy się do głosów w obronie urzędników - większość których znamy jest ok i mówi że do Żaka uśmiecha w tak sam szczery sposób co on do nich:)

kolka, 12.03.2016 16:59

i żeby była jasność- komentowanie otyłości księdza uważam za podłość, natomiast w pozostałych kwestiach na negatywną ocenę zapracowali sami, przez swoją zachłanność, podwójną moralność,chciwość, pazerność, oderwanie od rzeczywistości, kłamstwa itd. ktoś pewno powie, że nie wszyscy są tacy, to fakt, ale tych księży z prawdziwego zdarzenia jest tak niewielu, że wyjątki tylko potwierdzają regułę

rafi, 12.03.2016 16:57

Komentarz usunięty przez autora.

kolka, 12.03.2016 16:46

krisu78 kształcenie ustawiczne jest teraz na topie, tobie również przyda się ponowna nauka czytania ze zrozumieniem

krisu78, 12.03.2016 16:43

jeśli "mario" wiesz co piszesz to bardzo źle, bardzo duże kłopoty cię czekają ze względu na twoje (plus orange) pisanie o urzędnikach (czego nie ma ani o kamili ani u innych bez względu na stronę sporu) i faktycznie za groźbę/zapowiedź uderzenia innej osoby - kamili. i tak nasmutniejszy jest język jakim posługuja się "klakierzy zakolandii" wobec księży i innych osób. równie smutne że kryją się za innymi (zwykli wyborcy i urzędnicy)

kolka, 12.03.2016 16:40

rafi, masz rację, klakierzy Pisdolandii nie tylko nie odpowiadają na niewygodne pytania, ale wyciągają jakiś fragment komentarza z kontestu i dorabiają swoją teorię, ale tutaj to norma "tzw. katolicka"

rafi, 12.03.2016 16:28

Komentarz usunięty przez autora.

kolka, 12.03.2016 16:26

czytania ze zrozumieniem uczą w szkole podstawowej, proponuję wrócić do nauczania początkowego i zacząć edukację od nowa, na naukę nigdy nie jest za późno

maniek, 12.03.2016 16:25

zapytaj asquit "klakierów zakolandii".

maniek, 12.03.2016 16:24

nawiasem mówić mario czy Ewo czy jak kobieto na imię - domyślam się że to ty widujesz kamilęj. i to kamila jak sie domyślam może ciebie podać do sądu już za samą sugestię naruszenia jej nietykalności cielesnej bo tak piszesz do tej kamili: "pozwolisz abym ci wystrzelała po ciuce?????"

asquit, 12.03.2016 16:23

a co się ma dziać za tydzień?

maniek, 12.03.2016 16:22

w zasadniczej sprawie kamila pisze "to co robią "klakierzy zalkolandii" to tylko przygrywka do ataku który zaplanowali za tydzień. role podzielone, nawet komentarze napisane w godzinach pracy. narady odbyły się. mają atakować za wszystko.................. przyzwoici ludzie nie tylko ci co chodzą do kościoła są zniesmaczeni i mówią że zrobią wszystko żeby nie udało się klakierom.............. " na to maria, orange i kolka o urzędnikach i to w dodatku Um w Andrychowie. Do tego Żaka w taki czy inni sposób dodaje "maria". Oj, "maria" będziesz miała z tego kłopoty nie wiem jaka wiedzę masz ty, orange i kolka ale tylko wy o urzędnikach piszecie w kontekście tej dyskusji. Po co czynisz to "mario" wiesz tylko ty.

czubus, 12.03.2016 16:21

poziom dyskusji sięgnął depresji, a idiotyzm i zapalczywość komentujących zenitu, proponuję przerwę inteklektualną, kto potrafi niech się pomodli, a pozostali niech się przewietrzą

maria, 12.03.2016 16:19

krisu78 spoko wiem co piszę czytaj dokładnie kamila86.a teraz żegnam.

krisu78, 12.03.2016 16:10

"maria" na serio kłopoty będziesz miała ty, kolka i orange bo tylko wy piszecie tu o urzędnikach i jeszcze Żaku. bardzo to osobliwe. jak radzili inni. udanego podawania siebie do sądu:) bo nijak w żadnym miejscu komentarza tej całej kamili nie ma o żaku czy urzędnikach. Za to wy regularnie tutaj o nich. Zrzuty swoich komentarzy zrobiliście?:)

kaczor, 12.03.2016 16:04

azguit zaczęło się od tego komentarza 20 minut po opublikowaniu tekstu " rafi, 2016-03-11 20:56:09 jeden ksiadz grubiutki jak swinka drugi tak ubrany jakby szedl na biegun polarny. a zibi myslami byl w niebie,zauroczyl w lustrze sam...siebie. wiecej pokory i szacunku dla blizniego,bo stoisz i mieszkasz tuz obok niego Ty oklety kolego...............

kaczor, 12.03.2016 16:03

przypominam Maria o wersji rafiego dotyczącej burmistrza Żaka rafi, 2016-03-12 12:15:18 dlaczego pisiorow tak to boli,ze miastem rzadzi Pan Tomasz Zak??? i jego Radni??? o fakt to wielki ból,ze On nie trzyma z czarnuchami.......

maria, 12.03.2016 16:00

Religia religią jestem wierząca a U.Gminy jest dla wszystkich dla wierzących niewierzących dla innych wyznań i najgorsi w tym wszystkim są własnie katolicy co Wy wyprawiacie ktoś tym kieruje w Andrychowie i mam nadzieję ze nie kler. Wiem że mamy Burmistrza Żaka który chce dialogu z kościołem a jak daje na to dowód to go wyśmiewacie że był w kościele itd P. Żak będzie jeszcze długo Burmistrzem bo 70 procent prawdziwych katolików go popiera. a wiecie dlaczego ?????przykład Bo jak na wigilijkę był zaproszony Proboszcz i Burmistrz to proboszcz nie przyszedł nawet nie zadzwonił że nie przyjdzie dziękuję.

azquit, 12.03.2016 15:50

Komentarz usunięty przez autora.

maria, 12.03.2016 15:49

kamila86 Twoi obrońcy próbują Cię bronić manipulują faktami mam zrobione zdjęcie Twojego wpisu 2016 - 03 -12 10 - 26 - 09 a Ty maniek poczytaj ten wpis kamili86 i możesz śmiało poinformować kamulę86 że faktycznie może mieć problem. dość kpin z Burmistrza oraz pracowników U.Gminy w Andrychowie.

kolka, 12.03.2016 15:43

drodzy klakierzy Pisdolandii skupcie się na święceniu dekli od studzienek kanalizacyjnych i komórek pisowkich dysydentów, udzielając się tutaj mamony wam nie przybywa

rafi, 12.03.2016 15:42

Komentarz usunięty przez autora.

aga33, 12.03.2016 15:39

To prawda. Bardzo nieładnie że "klakierzy zakolandii" próbują swój wulgarny język przypisać zwykłym wyborcom. Tak samo nieładnie że "klakierzy zakolandii" swoje ataki i plany próbują przypisać urzędnikom. Zwłaszcza że niektórzy urzędnicy opowiadają rodzinom i znajomych kim według ich wiedzy są "klakierzy zakolandii" i jakie mają profity ze swojej działalności internetowej, plotkarskiej i co szykują. Więc zagrywka "klakierów zakolandii" - nikt nie mówi o urzędnikach to sami "klakierzy zakolandii" z nimi wyskoczą dla odwrócenia uwagi od siebie (?) i dzielenia ludzi (?) są bardzo ale to bardzo nieładne. Za to straszenie innych za to co tylko oni robią jest nawet zabawne. Udanego podawania samych siebie na policję:)

martin, 12.03.2016 15:06

znam kilku wyborców żaka i są zatrożeni tym że im klakierzy zakolandii próbują przypisać taki język jak "marii": "abym ci wystrzelała po ciuce" czy rafiego "jeden ksiadz grubiutki jak swinka drugi tak ubrany jakby szedl na biegun polarny" czy o Żaku "On nie trzyma z czarnuchami"

kolka, 12.03.2016 15:03

mark7 jeżeli mam wybór to ja wolę do piekła, tam będzie ciekawiej

kolka, 12.03.2016 15:00

no to w takim razie gregory nie "lekka" ale " wielka kicha", jak tak prawi ludzie Pietrasa i Woźniaka mogą pracować dla tak krykowanego przez was Żaka? czysty przykład podwójnej moralności ! zamiast czekać na powrót nieudacznika P. powinni czym prędzej złożyć wypowiedzenia

tomekx, 12.03.2016 14:55

Piękny marsz demokracji dzisiaj w warszawie.Już kolejny w ostatnich tygodniach i miesiącach.To niebywałe że 26 lat pod odzyskaniu demokracji Polacy znowu muszą się o nią upominać i bronić przed zawłaszczeniem przez jedną partię.Tak jak to było kiedyś. Jestem jednak pewien że tak jak kiedyś Polacy odesłali komunistów na śmietnik historii,teraz wkrótce stanie się z Kaczyńskim i całym tym PISEm

mark7, 12.03.2016 14:55

Martwi mnie ,że tylko kilkaset osób chce iść do nieba . A co z resztą ?

kolka, 12.03.2016 14:55

nie PIS-olandia tylko Pis-dolandia

gregory, 12.03.2016 14:53

kolka dla ciebie "zakolandia" to urzędnicy dla mnie i wszystkich których znam nie. spora grupa urzędników jest w urzędzie od czasów Woźniaka i Pietrasa i ma swoje zdanie na temat Żaka:)

gregory, 12.03.2016 14:49

lekka kicha. nikt poza tzw. klakierami zakolandii nie pisze tutaj o urzędnikach, pośrednio samym..... jeśli chcieli straszyć ludzi sądami to chyba sami siebie?:) jak oni to sobie wyobrażają 1125 donos na wrogów władzy, policja przegląda mamnewsa a o urzędniach tylko wielcy zwolennicy zakolandii: kolka i orange:)

AntyPIS, 12.03.2016 14:48

PISolandia, żakolandia, nie ma się czym podniecać. W Andrychowie te określenia pojawiły się 6 lat temu i przynajmniej wiadomo o kim mowa więc nie ma niedomówień :) A mimo wszystko tym drugim życzę więcej rozsądku :)

kolka, 12.03.2016 14:40

leon, kto by chciał z tobą stanąć w jednym szeregu? chyba tylko twoi przyjaciele z Pisdolandii !

kolka, 12.03.2016 14:37

proponuję uściślić termin Żakolandia" i wtedy będzie wiadomo było o urzędnikach czy nie, w/g mnie było, ponieważ Andrychowska Pisdolandia tym terminem określa osoby pracujące w UM, de facto, pośrednio dla Burmistrza

leon, 12.03.2016 14:28

"dzięki" orange, "dzieki" maria. nie dość że dzięki wam gó... im zrobimy bo to nie oni ale nasi pierwsi uzyli słowa pracownicy urzędu to jeszcze mają polewkę. myślcie zanim coś zrobicie bo wszystko zawaliliście i prawnik tego nie odkręci!!!!!!!!!!

maniek, 12.03.2016 14:15

"orange" problem i to duży masz ty i "maria". ani słowa o urzędniach we wpisie kamili86 za to wy o radnych napomknęliście i i pracownikach U. Gminy w Andrychowie. Po co zaprzeczać jeśli nikt o nich nie pisał? poza wami. ps. na magrinesie. może jak atakują wulgarnie ksieży i kościół to klakierzy zakolandii nie pisaliby o Żaku "On" z dużej litery i "Burmistrz" z dużej? Tak dziwnie to wygląda. Z jednej strony chamskie ataki na księży z drugiej taki szacunek dla pana Żaka. A przecież oni to obiektywni mieszkańcy:)

infocar, 12.03.2016 14:08

Co do tuszy: jak się nie lubi kaszy i objada makaronem, to tusza się wybrzusza.

tomasznasz, 12.03.2016 13:57

bo infocar ksiądz w Zagórniku sobie zasłużył wychwalając Żaka co oczywiście nie jest mieszaniem się w politykę:) Inni nie wychwalają to lecą na nich gromy. Swoją drogą pisanie o Żaku jako "On" z dużej litery, no no.... to na pewno zwykły nie opłacany mieszkaniec z takim szacunkiem:) Teksty rafiego o tuszy księdza i Żaku - "On nie trzyma z czarnuchami" przejdą do historii "kultury" w wykonaniu klakierów zakolandii.

tomasznasz, 12.03.2016 13:54

w tej samej sprawie. niestety wygląda to fatalnie. kamila ani słowem o urzędnikach za to o pracownikach "U.Gminy w Andrychowie" i ewentualnym pisaniu w czasie pracy oraz radnych piszą (zaprzeczają) tzw. klakierzy zakolandii. cóż.

infocar, 12.03.2016 13:51

Rafi, naiwniaku. TŻ jest jedynym burmustrzem w historii, który dał z publicznej kasy 350 000 na remont nieużywanej kaplicy w Zagórniku (własność parafi), a chwilę później proponuje wyburzenie kamienicy w centrum (własność miasta(, bo nie ma pieniędzy. Hahaha. Kto słucha rafiego, sam sobie szkodzi.

martin, 12.03.2016 13:47

czytam co pisze ta kamila i czytam co pisze orange i maria czyli Ewa i jako żywo nie widzę żeby kamila pisała o urzędnikach za to urzędnicy pojawiają się we wpisach tzw. klakierów zakolandii. co do rafiego. Wiemy wiemy że Żak "nie trzyma z czarnuchami" jak to wulgarnie piszesz. Kiedyś klakierzy zakolandii chwalili prokuraturę że ściga ludzi za rasistowskie wpisy. Co na twórczość kolegi powiedzą? I nie jestem pewny czy o Żaku trzeba pisać On z dużej litery? chyba rafi tak jak orange i maria nie musi się ujawniać bo już to zrobił:)

rafi, 12.03.2016 13:15

Komentarz usunięty przez autora.

rafi, 12.03.2016 13:08

Komentarz usunięty przez autora.

orange, 12.03.2016 12:37

No kamila86 jeżeli to nie piszą pracownicy U.Gminy w Andrychowie i nie piszą tych wpisów podczas pracy to masz problem. Ja mam tylko cichą nadzieję że Ty swoich wpisów nie piszesz podczas mszy św. coś niedobrego się dzieje z tymi andrychowskimi katolikami skąd w Was tyle jadu nienawiści. Andrychowianie chcą ŻAKA i nic nie zrobicie.

maria, 12.03.2016 12:28

kamila86 zastanów się jeżeli Ci udowodnimy ze te komentarze nie są pisane podczas pracy że te komentarze nie piszą wyborcy Burmistrza Żaka oraz zwolennicy naszych radnych czy wtedy pozwolisz abym ci wystrzelała po ciuce????? tak honorowo idziesz na to ja się ujawnię inni też ale coś za coś PYTAM ZGADZASZ SIĘ??????

tomasz2, 12.03.2016 11:54

Witam. Obserwując co się dzieje od kilka lat zauważyłem że jest jeden przypadek kiedy kościół i księża nie są atakowani przez tzw. klakierów zakolandii. To wtedy kiedy Tomasz Żak i Roman Babski siedzą w kościele w pierwszych rzędach a jeszcze lepiej coś wręczają w kościele.Wtedy nie ma żadnych ataków na księży, wulgaryzmów, żadnego opowiadania „o wchodzeniu z buciorami polityków do kościoła”:) Więc może księża dla własnego bezpieczeństwa powinni prosić a jak trzeba to błagać tych panów o obecność?:) Tylko wtedy klakierzy zakolandii: zwykli mieszkańcy tylko z nieco większą wiedzą o "donosach" na "wrogów władzy", nie opłacani przez nikogo, ot normalni obywatele zadowoleni z wspaniałych rządów Tomasza Żaka:) odpuszczają sobie ataki.

czubus, 12.03.2016 11:33

do MN prośba jeżeli po następnej drodze krzyżowej będziecie zamieszczać relację, proszę zablokować możliwość zamieszczania komentarzy

czubus, 12.03.2016 11:29

kamila86 widzę,że nie wiesz kiedy przestać,a podobno wielki post zobowiązuje, tak zwyczajnie, po ludzku, jest mi cię po prostu żal

kamila86, 12.03.2016 11:26

to co robią "klakierzy zalkolandii" to tylko przygrywka do ataku który zaplanowali za tydzień. role podzielone, nawet komentarze napisane w godzinach pracy. narady odbyły się. mają atakować za wszystko nawet ci którzy nie przepadają za kościołem zastanawiają się w pracy po co to, czy odważą się, czy szef i jego "dwór" tak bardzo nienawidzą czy tak bardzo nudzą się? przyzwoici ludzie nie tylko ci co chodzą do kościoła są zniesmaczeni i mówią że zrobią wszystko żeby nie udało się klakierom. uzupełniam. "klakierzy zakolandii" to nie urzędnicy czego w moim komentarzu nie ma. To nieformalna grupa

asquit, 12.03.2016 11:25

lo bosze co za histeria,przecie ksiądz to normalny człowiek jest a nie jakiś nadczłowiek tylko ma czarną sutannę Jak kaczyński obraża miliony Polaków to wam to nie przeszkadza?

kamila86, 12.03.2016 11:20

kto zaczął i kto obrzuca jadem księży? tylko klakierzy zalkolandii. więc niech ci propagandziści którzy mają odkręcić teraz sytuację bo inni nie poszli ich torem i nie chca brac udziału w ataku nie udają że jest inaczej.

czubus, 12.03.2016 11:13

kto chciał wziąć udział w tym wydarzeniu, to tam był, tylko po co zaraz po, gnacie do komputera, żeby obrzucać się błotem? żadna ze stron nie zostaje dłużna, a przynajmniej tzw katolicy powinni stosować "nie czyń drugiemu co tobie nie miłe' albo "szanuj bliźniego swego jak siebie samego" co do wyglądu księdza komentarze niesmaczne, ale faktem jest, że najczęściej mniej jadła, więcej ruchu i pożegnam cię mój brzuchu!

Zibi33, 12.03.2016 11:08

Rafi powtórzę jeszcze raz palancie jeśli jesteś aż tak durny zrozum że nie każdy tolerować będzie zachowania twoje i tobie podobnych, nie obrażaj duchownych nie znasz prostaku ks. Macieja a za naśmiewanie się z czyjegoś wyglądu powinieneś dostać w pysk. Zorganizuj coś żeby przyszło tyle ludzi dobrowolnie co na tą drogę krzyżową no tylko że ty cukorze siedzisz przed komputerem i liżesz d.... szefostwu UM tak a propos Twój guru do chudzinek też nie należy.

krisu78, 12.03.2016 11:03

ok, pewno kobiety mają rację. Tylko taki apel do człowieka który na nowo zaczął trzymać jako taki poziom. Zastanów sie Maciej czy chcesz być cześcią takiego towarzystwa, bo coraz mniej znajomych wierzy że przebywasz z nim, zachwalasz a nie bierzesz w udziału w tych wulgarnych podrygach "zalkolandii". I raz jeszcze niech księża nie martwią się. Klakierzy nie szanują nikogo kto nie składa hołdów Tomaszowi.

madzia, 12.03.2016 10:55

zostawmy klakierów zakolandii z ich jadem. czy dostają za to premie czy dostają gorączki od tego że przez Andrychów przeszła Droga Krzyżowa to ich problem.

andrychowianka2, 12.03.2016 10:48

pamiętajcie tylko że za chwilę są takie okazje że wasz guru pójdzie do jakieś parafii w gminie poprosić o Msze żeby mógł się pokazać będziecie musieli na 1 lub 2 dni wstrzymać się bidulki. aż da się "rozkaz" do następnych ataków.

andrychowianka2, 12.03.2016 10:44

więcej jadu więcej jadu opłacani klakierzy zakolandii. każdy temat jest dobry nie zapomnijcie wyszukać sobie albii w postaci dwóch nieprzychylnych władzy internautów którzy dorównali wam językiem. Przy tej armii opłacanych klakeirów zakolandii to naprawdę "wiele".

cozabanda, 12.03.2016 10:20

Komentarz usunięty przez autora.

cozabanda, 12.03.2016 10:08

Komentarz usunięty przez autora.

rafi, 12.03.2016 09:16

Komentarz usunięty przez autora.

krisu78, 11.03.2016 23:31

Roman może być dumny ze swojego towarzystwa. To jest "kultura" którą ceni. Maciek - zastanów się bo coraz mniej znajomych wierzy że przebywasz z tymi ludźmi, zachwalasz ich a nie bierzesz w udziału w tych wulgarnych podrygach "zakolandii". I racja niech księża nie martwią się. Oni nie szanują nikogo kto nie składa hołdów Tomaszowi.

kaczor, 11.03.2016 23:24

klasyka "żakolandii". codziennie obrażają innych i codziennie twierdzą że to inni są chamscy. niech się ci księża nie przejmują. wczoraj pod artykułem o prośbie mieszkańców o remont drogi "kulturalni" przedstawiciele "zakolandii" pisali tak: kolka która wychwala Żaka: "mną sobie jadaczki nie wycieraj, jak masz parszywą i brudną to idź i umyj" orange który wychwala żaka " zrób siku i idź spać k..wa mać." Tak więc ci księża są w dobrym towarzystwie mieszkańców którzy irytują.

xpek, 11.03.2016 23:09

gruby albo chudy co w tym złego. pisowcy nich poczytają swoje 'kulturalne' komentarze w innym miejscu a niech nie pouczają innych

martinez, 11.03.2016 23:02

rafi to klasyczny przedstawiciel tzw. zakolandii. o Żaku z kulturą i dobrze (nigdy o jego tuszy) a o kościele i księżach - po chamsku. To towarzycho zgrywa miłych i sympatycznych jak czegoś chcą od księży których zaraz potem obraża. Na szczęście księża przynajmniej ci "na górze" wiedzą kim są i do czego są zdolni.

UCZESTNIK, 11.03.2016 22:50

Rafi chciałabym napisać o osobach obraźliwie komentujących. Ludzie, to świadczy tylko o waszym zerowym poziomie inteligencji, więc nie sadzę, abyście mogli się tym chwalić.Jestem za tym aby administrator usuwał takie komentarze.

gregory, 11.03.2016 22:13

na klakierów zalkolandii zawsze można "liczyć". Zawsze napiszą coś od serca, "z kulturą" tak żeby "Tomuś", "Romuś" i reszta towarzystwa była zadowolona. Szkoda że nie stać ich żeby chociaż nie latać od parafii do parafii z prośbami o odprawienie Mszy na których będą mogli pokazać się. A potem do internetu i obrzucić błotem tych samych do których słali uśmiechy.

Zibi33, 11.03.2016 22:07

administrator może trzeba niektóre komentarze usuwać bo są obraźliwe , a ty rafi palancie czemu nie piszesz w ten sposób o pewnym prawniku i byłym pośle co w marszach KOD-owców się pokazywał. Zrozum chamie że niektórzy mają problemy zdrowotne i dlatego są otyli , twoje uwagi są na poziomie deski sedesowej ciesz się buraku że anonimowy jesteś bo powinieneś w pysk dostać.

rafi, 11.03.2016 21:56

Komentarz usunięty przez autora.