reklama
reklama

Rewolucja. Zamiana szkół w Andrychowie. Dwójka przeprowadzi się do Trójki?

Wiadomości, 24.03.2017 12:20, PG
Szkoła Podstawowa nr 2 przejdzie do budynku obecnego Gimnazjum nr 1 a Gimnazjum zajmie miejsce „Dwójki”.
Rewolucja. Zamiana szkół w Andrychowie. Dwójka przeprowadzi się do Trójki?

Kuratorium Oświaty pozytywnie zaopiniowało projekt uchwały, który przegłosowali radni andrychowscy dotyczącej reformy oświatowej. W związku z tym w mieście Andrychów działać będą cztery szkoły podstawowe czyli: Szkoła Podstawowa nr 2, Szkoła Podstawowa nr 3 (przekształcona z Gimnazjum nr 1), Szkoła Podstawowa nr 4 i Szkoła Podstawowa nr 5 (przekształcona z Gimnazjum nr 2).

 

Ostateczną uchwałę w tej sprawie radni będą głosować na najbliższej sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w czwartek (30.03.), jednak zatwierdzenie jej wydaje się być formalnością.

 

 

Teraz burmistrz Andrychowa Tomasz Żak wysłał do dyrektorów SP2 i Gimnazjum nr 1 pismo, z którego wynika, że w związku z tym że ilość uczniów w „Dwójce” jest dużo większa niż w G1 to... nastąpi zamiana budynków.

 

Jak pisze burmistrz – powyższe zmiany poprawią warunki nauki i pracy poprzez zapewnienie jednozmianowości w SP nr 2, lepszy dostęp do bazy dydaktyczno – sportowej i socjalnej dla uczniów i pracowników dwóch szkół podstawowych.


Ostateczna decyzja w tej sprawie zostanie podjęta po kwietniowym naborze do szkół, a zamiana budynków ma nastąpić od nowego roku szkolnego (wrzesień 2017).

 

Poniżej treść pisma.

 

W naszym materiale video burmistrz Tomasz Żak oraz dyrektor SP2 Elżbieta Górska – Zborowska potwierdzają tą informację. Dyrektor G1 Mirosław Pachel nie chciał się wypowiedzieć w tej sprawie.

 

 

reklama

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

paolole, 26.03.2017 12:12

do Arystokrata. Człowieku jesteś zagubiony i niedoinformowany ewentualnie masz swoje interesy w obronie czego? Robisz osobiste wycieczki po ludziach nie rozumiejąc w czym tkwi problem. A problem tkwi w tym, że to burmistrz chce zachować wszystkie miejsca pracy a ci odważni radni pisowscy są tak niedouczeni i zaślepieni, że nie chcieli poświęcić kolejnych kilku dni na dodatkowe analizy. Sami mieli wątpliwości bo za powstaniem 3 szkół byli mi. ZNP, Solidarność, nauczyciele z Gim 1 (zmienili wcześniejsze zdanie), nauczyciele z SP2 i Rodzice z SP2 i oczywiście Burmistrz. Na filmie z Rady jest wszystko czytelnie pokazane. Za powstaniem 4 szkół zagłosowali Radni pisowscy pod różnymi naciskami, nie rozmawiając z rodzicami. Niestety nie kierowali się dobrem dzieci, co im będziemy pamiętać w następnych wyborach. Na sesji RM Burmistrz dokładnie wypunktował skutki wprowadzenia 4 szkół i jak na razie wszystko się sprawdza (konflikty społeczne, likwidacja etatów dla nauczycieli GM, podbieranie dzieci).

Arystokrata, 26.03.2017 11:53

Szafrański, Żak i Babski robią wszystko żeby udowodnić odważnym Radnym RM, którzy byli przeciwko dwóm szkołom- molochom, że rodzice nie chcą posłać dzieci do nowych szkół SP3 oraz SP5. Rodzice nawet nie wiedzą, że MOGĄ to zrobić, ale o tę dezinformację dbają już dyrektorki SP2 i SP4. Jeżeli burmistrz zrealizuje szalone pomysły Wodza-Wodzów Andrzeja Szafrańkiego to już niedługo nauczyciele Gim1 oraz Gim2 stracą pracę, bo nie będą mieli kogo uczyć a uczniowie SP2 oraz SP4 będą się gnieździć jak do tej pory i chodzić popołudniami na lekcje. >>> Drogi Panie burmistrzu Żak- gdzie słowa, wypowiedziane przez Pana na ostatniej Sesji RM? Jeżeli Pan zapomniał to możemy wrzucić link z internetu. >>> Starszy Pan- Szafrański już świętuje swój sukces w postaci likwidacji etatów w Gimnazjach. Los uczniów go nie interesuje. Najważniejsze, że ogromna pensja wpływa regularnie do kieszeni emeryta.

Misiak, 25.03.2017 21:01

Coraz częściej zamiast śmiechu słychać też oburzenie. Mieszkańcom nie podoba się tak mocne uwikłanie SP4 w lokalną politykę i próby manipulacji nimi. Rodzice nie są głupi, nie dadzą się robić w balona. A obietnice SP4 są tyle warte, co obietnice pani minister Zalewskiej, że ani samorządy, ani rodzice, ani uczniowie reformy nie odczują.

Quattro, 25.03.2017 20:46

Gratuluję burmistrzowi Żakowi, Szafrańskiemu oraz Babskiemu negowania swoich wcześniejszych wyliczeń i wypowiedzi. Tak głośno opowiadali i przekonywali, że dzieci jest za mało, że mamy w Gminie niż, że powstanie dużej ilości szkół nie ma sensu... a teraz nagle dzieci jest za dużo i nie idzie ich upchać :) Zachowanie w szczególności Pana Babskiego jest skandaliczne, żeby jak ktoś pisał niżej- przekładać własny interes nad dobro społeczności. Zarówno on jak i jego żona są nauczycielami w SP4 i zrobią wszystko, żeby dzieci w SP4 było po sam dach. Ale w taki sposób? Osiedle płacze ze śmiechu z powodu tego cyrku :)

Pola77, 25.03.2017 19:36

W SP2 dzieci chodzą DWIE ZMIANY, już jest ciasno, a dojdą jeszcze klasy siódme. Co do ilości uczących się dzieci to są DANE, A NIE WYLICZENIA. Co do naboru, to ilość dzieci jest ZANIŻONA (dzieci tylko z obwodu). Kto zapisze dziecko do klasy 1 w nowej SP3 - jeśli w szkole są wyłącznie dzieci 15 i 16-letnie? SP2 ma świetnie wykszatłconych i doświadczonych nauczycieli od 1-3. Nauczyciele Ci, nie przejdą do innej szkoły. Więc kto będzie uczył ??? Żaden Dyrektor nie wypuści najlepszej kadry. Tylko DOBRO DZIECI się liczy. A nie prywatny interes. I trudno, aby dzieci z SP2 chodziły na dwie zmiany, a sale w G1 stały puste. Budynek, w którym mieści się G1 nie jest własnością nauczycieli, a piszą oni, że to „ ich wypieszczone i wychuchane”. To z podatków idą pieniądze na utrzymanie szkół. I pora zrozumieć: G1 to nie jest PRYWATNA SZKOŁA. Każde dziecko (nie tylko wybrane) ma prawo do nauki w jak najlepszych warunkach.

paolole, 25.03.2017 18:34

@ryszard1 coś się ci chyba pomyliło. Tak naprawdę to nauczyciele G1 są winni zaistniałej sytuacji. To oni mieszają bo nie chcą stracić przywilejów- czyli 1,5 etatu. Chcą uczyć elity, bo uważają się za takich. Niestety rzeczywistość ich przerosła, przekombinowali interweniując u posłów, tych, którzy im tą "świetną" szkołę- giazjum zlikwidowali, by wymóc na Kurator 4 zamiast 3 szkoły.

ryszard1, 25.03.2017 17:30

@Angela , gdybyś obserwował sytuacje od początku , czyli od kilku miesięcy , wiedziałabyś skąd te komentarze .Działania Panów Żaka, Szafrańskiego Babskiego z całą pewnością nie mają nic wspólnego z dobrem naszych dzieci.Bo czy np. dla dobra naszych dzieci magistrat straszył nauczycieli z GM1 że jeśli będą walczyć o podstawówkę to odbierze im wszystkie nadplanowe godziny? Przyglądają się całej tej sytuacji nasuwa się jedno , tak jest jak CHŁOPCY dorwią się do władzy! Rywalizacja, tupanie nóżką, zero niestety współpracy z innymi którzy mają odmienne zdanie !

Arista, 25.03.2017 16:30

Pismo Burmistrz ma na celu sianie zamętu i dezinformację społeczeństwa. Skąd się wzięły te liczby. Tajemnicą poliszynela jest, że będzie migracja uczniów. Wyliczenia są pobożnym życzeniem p. Dyrektor SP2, ale mocno nierealne. Dlatego nie mówmy o jednozmianowości czy dwuzmianowości, bo na dzień dzisiejszy nie wiadomo, której szkoły będzie dotyczyć problem ciasnoty i czy w ogóle pojawi się taki problem.

Angela, 25.03.2017 13:11

Czytając większość postów zastanawiam się jakim celom mają one służyć …., bo mam wrażenie, że nie DOBRU DZIECI !!!!!!!!!! Z opublikowanego pisma wynika, że Burmistrz chce wyrównać WARUNKI NAUKI DZIECI W SP 2. Głównym celem reformy (uchwalonej przez Sejm RP, a nie RM w Andrychowie) jest zapewnienie jednozmianowości nauki. Z opublikowanego w artykule pisma Burmistrza, wynika dążenie do zapewnienia tego celu dla uczniów SP 2, którego w obecnych warunkach lokalowych przy takiej liczbie uczniów nie można zrealizować, natomiast budynek SP 3 przy planowanej liczbie uczniów pozostawałby CZĘŚCIOWO PUSTY. Wobec powyższych I bezspornych okoliczności decyzja Burmistrza jest logiczna i uzasadniona. Tylko komu i dlaczego to przeszkadza ?????? Część komentujących nie odnosi się w ogóle do zamieszczonego pisma tylko uprawia politykę, często przedstawiając stan faktyczny w sposób niezgodny z rzeczywistością oraz próbując manipulować faktami tak, by uzasadnić swoje stanowisko. Z pisma nie wynika również, jakoby nie można było zapisywać dzieci do SP spoza obwodów. Z tego co mi wiadomo, jest na to przygotowana procedura jednakowa dla WSZYSTKICH SZKÓŁ, o czym dyrektorzy szkół wiedzą i informują zainteresowanych rodziców. Chcąc zapobiec ferowaniu opinii niektórych postujących i “zaszufladkowania” mnie do jakiejś opcji politycznej, uprzedzam, że wypowiadam się jako apolityczny rodzic, któremu leży na sercu DOBRO UCZĄCYCH SIĘ DZIECI, niezależnie do której SP uczęszczają lub chcą się zapisać. Pozdrawiam serdecznie i życzę rodzicom właściwego wyciągania wniosków zarówno z pisma Burmistrza jak i komentarzy postujących.

Z_Andrychowa, 25.03.2017 10:36

@Aleksa ma rację. Nie powinniśmy czekać, tylko odwiedzić szkoły i zgłosić wolę zapisania dzieci do przekształconych podstawówek. I to jak najszybciej. Z tego, co słychać w Andrychowie, pewne towarzystwo będzie chciało zrobić wszystko, aby uniemożliwić rodzicom skorzystanie z ofert nowo powstałych szkół. Nie dajmy się zastraszyć i pokażmy, czego chcemy dla swoich dzieci. Z kalendarza i terminów wynika, że czasu będzie bardzo mało. ..................... A tak na marginesie, uważam, że nieetycznym jest wpływanie na decyzję rodziców poprzez wykorzystywanie do gry dzieci. Jest szkoła, w której DZIECIOM mówi się, że " nie powinny się przepisywać". To skandal. Przecież to nie 9-latki mają podjąć decyzję, a my - rodzice. To działanie krzywdzące dzieci i nieprzystające zawodowi nauczyciela.

RobinHood, 25.03.2017 09:51

Niepokojące jest to, że jeden z radnych celowo dąży do zablokowania zapisów do nowych szkół SP3 i SP5. W Andrychowie aż huczy od jego głośnych przechwałek, że zrobi wszystko, żeby taką możliwość SP3 i SP5 zablokować. Bardzo mu na tym zależy i chyba nie zdaje sobie sprawy, że każdy wie dlaczego. Nie wolno prywaty przekładać nad dobro społeczne. Rodzice mają prawo zapisać swoje dzieci gdzie chcą i nie wolno im tego zabronić. ............. Natomiast burmistrz Żak chyba celowo tym działaniom radnego sprzyja? Dlaczego nie skorzystał ze swojego prawa i po opinii wydanej przez Kuratora nie zwołał Nadzwyczajnej Sesji? 7 dni i sprawa byłaby jasna. Przyśpieszyłoby to znacznie wszystko. Dyrektorzy szkół mogliby wcześniej rozpocząć procedurę zapisywania do szkół. Społeczność gminna w najbliższych wyborach serdecznie za te celowe praktyki Panu burmistrzowi Żakowi, dyrektorowi GZO Szafrańskiemu i Romanowi Babskiemu podziękuje.

Krolowka, 25.03.2017 00:50

Ale jaja! Dopiero co TVN był w Zagorniku a już powinni wracać do magistratu: pierwsze w Polsce zagarnięcie szkoły po znajomości! Mam pomysł dla burmistrza i tego pseudospecjalisty od oświaty : posadźcie tuje przed oknami Gim 1 i 2! To ten sam poziom!

ryszard1, 24.03.2017 23:01

Jak widać burmistrz zrobi wiele aby utrudnić nabór do nowych szkół, żeby wyszło na jego.Przykre nie tak powinien zachowywać się dobry gospodarz!

Aleksa, 24.03.2017 22:46

@kalafior Chodzi o to, że jest nas dużo, teraz potrzebujemy się zorganizować i dać tego namacalny dowód. Z poczynań Burmistrza wynika, że też ma rozeznanie i robi wszystko żeby uniemożliwić nabór.

kalafior, 24.03.2017 22:24

@Aleksa Takie rozeznanie to powinno byc przed głosowaniem Rady Miejskiej a wtedy zrozumielibyście ze nie warto tworzyć czterech odrębnych podstawówek .

Aleksa, 24.03.2017 22:16

Z powyższego artykułu wynika, że nie ma co czekać. Nigdzie nie doczytałam, że nie wolno nam składać oświadczeń woli o podjęciu nauki w szkole wybranej przez Rodziców. Przynajmniej stworzymy p. Dyrektorowi G1 i p. Dyrektor G2 możliwość rozeznania w liczbie uczniów, którzy chcieliby podjąć naukę w SP3 i SP5. Jak Burmistrz nie uszanuje naszej woli to możemy ogłosić strajk. Poniżej zamieszczam dla chętnych wzór oświadczenia woli. Oświadczenie woli podjęcia nauki w szkole Niniejszym potwierdzam wolę podjęcia nauki przez moją córkę/syna ................................numer PESEL ………………… w klasie ................ w Szkole Podstawowej ................w Andrychowie w roku szkolnym 2017/2018. ………………...................................... Podpis składającego oświadczenie

azquit, 24.03.2017 22:04

Komentarz usunięty przez autora.

asquit, 24.03.2017 21:53

a tak ludzie się kłócą o szkoły a Pisiewicze opanowujaą spółki pańswowe

asquit, 24.03.2017 21:53

nagonka na gimnazja służby temu że krajem rządzą ludzie którym zależy na dzieleniu ludzi i na tym żeby wszyscy się z wszystkimi kłócili.powoli jednak ludzie zaczynają się orientować o co chodzi -słupki poparcia dla pisolandi spadają i tak będzie już cały czas gdyby nie pseudo reforma wymyślona przez pseudo rząd i starego bezdzietnego kawalera kaczyńskiego nikt by dziś nie zajmował się sprawą szkół w których nic złego się nie dzieje

taranczako, 24.03.2017 21:25

Nie dziwie sie tej wielkiej dyskusji bo kazdy boi sie o prace

MARSJANKA2017, 24.03.2017 21:11

A ja się pytam, czemu ma służyć ta nagonka na gimnazja zwłaszcza na G1-przez ostatnich parę lat podporę andrychowskiej edukacji, z pewnością powód do dumy dla uczniów , rodziców i nauczycieli. Dlaczego jedne szkoły-czyli dotychczasowe podstawówki -mają zielone światło od gminy i robią już nabór a przekształcanym gimnazjom wciąż się rzuca kłody pod nogi, każe czekać, uzależnia się nabór do strategicznych przecież klas siódmych oraz czwartych od decyzji organu prowadzącego, uniemożliwia się rodzicom zapisanie dzieci do szkoły , na której im zależy???????????? Straszenie zamianą budynków, straszenie zwolnieniami-to są zagrywki poniżej pasa panów Żaka i Szafrańskiego, którzy nie mogą się pogodzić z zaistniałymi faktami i wolą poświęcić dobre szkoły byle tylko zrealizować swoją wolę. Wstyd Panowie,gdzie Wasz honor i zwykła uczciwość wobec rodziców, sporej grupy nauczycieli, czy też mówiąc szerzej Waszych wyborców, z których nadania jesteście teraz tam gdzie jesteście. A może już nie pamiętacie, że ktoś na was glosował i teraz sobie te Wasze posunięcia dobrze zapamięta i wyciągnie wnioski przed następnymi wyborami. A te już za rok...........

Qwerty2, 24.03.2017 20:36

Marcel - Masz rację. Uważam, że przydalo by sie referendum w sprawie odwołania wladzy w naszym Andrychowie..

Qwerty2, 24.03.2017 20:34

To co robi władza na czele z P.Żakiem i Szafrańskim to jakaś paranoja! Wszystkie ich działania są wycelowane przeciwko SP3. Chciałem zapisać syna do SP3, czego sie dowiedziałem ? Że nie można tego zrobić bo jak narazie gimna zabrania przyjmowania dzieci spoza obwodu. A na dodatek zajrzalem do aktów prawnych i ta cała rzekoma zmiana budynków jest niemożliwa i niezgodna z prawem! Wszystko jest manipulacją. Nie będzie żadnej zmiany między SP2 i nową podstawówką, wiec do innych rodziców jak ja mogę powiedzieć że zapisując dziecko do nowej podstawówki będzie mialo możliwość korzystania ze sprzętu jakie posiada aktualnie Gim nr. 1. Nie ma sie czego obawiać ;)

Marcel, 24.03.2017 20:18

Ja myślałem, że czas Bożych Pomazańców już minął, ale chyba nie w mniemaniu Burmistrza. Co z tego, że Rodzice wywalczyli 4 szkoły, skoro nie mogą zapisać dziecka do szkoły jakiej chcą. A takie szumne obietnice składał Burmistrz na zakończenie ostatniego posiedzenia Rady Miejskiej, cytuję Decyzja została podjęta. Ja to szanuję. Ja jestem organem wykonawczym i to wykonam. Zapewnimy finansowanie dla tych szkół, aby warunki dla dzieci były jak najlepsze. Ludzie najwyższy czas, żeby otworzyły się wszystkim oczy, z kim mamy do czynienia

azquit, 24.03.2017 19:46

Komentarz usunięty przez autora.

troll, 24.03.2017 19:24

@wiktoria, a jak wg Ciebie powinno zagłosować tych 14,,złych", żeby wszystkim ,,dogodzić"? Nie ma odpowiedzi na to pytanie !!!!! Moim zdaniem powinni, przepraszam za stwierdzenie- udupić tą uchwałę głosując przeciw. Ale za dużo było zwolenników czterech szkół. Wszystko się ułoży, bo musi, a te niektóre komentarze, ,,filozofów" poniżej na pewno tego nie zmienią. Szkoda Waszych palców :).

wiktoria, 24.03.2017 19:06

Oczywiście że o tym jak wygląda sytaucja w Andrychowie zdecydowali radni z gminy Andrychów (a nie żaden pis, po, sld czy inne partie). W radzie jest 21 radnych w tym 14 od burmistrza Żaka. 14 radnych przy decyzji wstrzymało się od głosu i sytuacja wygląda jak wygląda. Czy burmistrzowi nie zależało i ich nie przekonywał czy też jest tak słaby że on mówi jedno a radni robią drugie i za nic mają słowa burmistrza? Tylko oni to wiedzą. W niczym to nie zmienia tego że teraz wiemy jak ważne jest to żeby wybierać ludzi zdolnych do podejmowania decyzji. A nie takich którzy przy ważnych decyzjach wstrzymują się. Inna rzecz że zachowanie części ludzi z Gimnazjum nr 1 nie pomogło. Ta ich zmienność. Raz chcieli osobnej szkoły, raz połączenia.

kaczor, 24.03.2017 18:57

14 radnych głównie z ugrupowania burmistrza Żak wstrzymało się od głosu Niech podziękują tym radnym. Swoja drogą - czy burmistrz Żak nie chciał czy też nie był w stanie przekonać do swoich racji bo już taki słaby???

karino, 24.03.2017 18:09

dlaczego szkoły nie są nazwane od 1 do 4 tylko od 2 do 5?

kalafior, 24.03.2017 17:39

@Azazello Po co coś takiego piszesz,jest jak jest i kazdy zapisze dziecko gdzie mu pasuje a reklama jest zbyteczna.O znajomych i historii to już jakaś głupota z Twojej strony...@asquit Nauczyciele,rodzice sami sa sobie winni i niech tym 14-stu radnym podziękują za wstrzymanie się od głosu a co PIS ma do tego,ludzie jak chcą to zawsze się niepotrzebnie skłócą .

asquit, 24.03.2017 17:37

to PIS zgotował wam ten los.o to im chodziło - skłócić ludzi i cel osiągnęli

Azazello, 24.03.2017 17:07

Pani Dyrektor dobrze wie, że jest zgoda władz na reklamę i przymiarki do rekrutacji w jednych szkołach i blokowanie tych działań w niechcianych, nowych podstawówkach? Oj nieładnie, bardzo nieładnie, maczać w tym palce i chcieć się uwłaszczyć na czyimś, wypieszczonym i wychuchanym. Ale cóż, czas szybko płynie i być może ciężko będzie się odnaleźć w nowej, nadchodzącej już wielkimi krokami rzeczywistości. A nie chcieliśmy wierzyć jak znajomi ze Starowiejskiej opowiadali nam różne ciekawe historie...

kowal80, 24.03.2017 16:15

Na magistracie ktoś napisał mane, tekel, fares. Czy ktoś wie o co chodzi?

Tragedia, 24.03.2017 15:53

Wredna ta polityka. A to co się u nas w mieście dzieje to już jakieś jaja. Byłam zapisać dziecko do klasy pierwszej jednej z przekształcanych szkół i usłyszałam, że nie ma zgody na przyjmowanie dzieci do klas pierwszych spoza obwodu! I co z tego, że rodzic chce wybrać dla dziecka szkołę? Nie wolno i tyle. Ciekawe dlaczego nie zostały przywrócone obwody z czasów gdy nie było gimnazjów. A zamiana budynków to już przekroczenie wszystkich granic. Z tego co rozumiem to uczniowie klas 2 i 3 gimnazjów będą się uczyć w klasach SP2. To samo z uczniami klas siódmych SP3 i tylko dlatego (co wynika z wypowiedzi p. dyrektor), że SP2 nie jest dostosowana do starszych dzieci. Brawo. No tak , może nie będzie klas siódmych bo w tym piśmie czarno na białym jest napisane, że zgodę na takie klasy musi wyrazić organ prowadzący.

Mila69, 24.03.2017 15:52

@Marcel nie jest konieczna zmiana adresu, gdyż główne wejście do nowej szkoły może być od strony Daszyńskiego!! SP 3 zajmie parter i I piętro.

kwiat, 24.03.2017 15:27

marcel ,specnarz Z tego co wiem to trójka będzie w dwójce a dwójka w byłym gimnazjum nr.1

Marcel, 24.03.2017 15:09

Też nie doczytałem, że szkoły maja być zamienione miejscami. Ktoś tu ma problem z czytaniem ze zrozumieniem. Na uchwale o sieci szkół SP 3 ma adres ul. Daszyńskiego 14. Zainteresowanych odsyłam do pisma p. Kurator Małopolski z dnia 27 stycznia 2017 roku. Pismo do Samorządowców, w którym jest wyraźnie napisane, że przed podjęciem uchwały o sieci szkól mają być załatwione wszelkie formalności związane z przekształcenie, gdyby szkoły miały być zamienione to na projekcie uchwały SP 3 powinna mieć adres ul. Dąbrowskiego. Ten artykuł to robienie ludziom wody z mózgu.

specnarz, 24.03.2017 14:31

Na załączonym piśmie nie ma wzmianki o zamianie miejsca tylko o zmianie proporcji. Może to oznaczać przesunięcie ścianek działowych na korytarzach pomiędzy szkołami oraz przesunięcie nauczycieli. Czy się mylę?

kalafior, 24.03.2017 13:40

Popieram,bardzo dobra decyzja ,mogły obie szkoły funkcjonować jako jedna SP .